Inderdaad zeg, ik kan de komende vijf jaar nog niet eens denken aan mezelf te settelen ergensquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf er steeds aan herinneren dat de meeste mensen inderdaad niet 6 + 6 jaar studeren na de basisschool. Als ik weer bij mijn ouders ben hoor ik ook verhalen van mensen van mijn leeftijd die samenwonen/kinderen hebben en dergelijke en elke keer ben ik blij dat ik gewoon nog studeer
Nee jij gaat eerst nog even 16-jarige sletten versieren in Albufeira en tijdens de INKOMquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik kan de komende vijf jaar nog niet eens denken aan mezelf te settelen ergens
Ja top, heerlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee jij gaat eerst nog even 16-jarige sletten versieren in Albufeira en tijdens de INKOM.
Nu heb je er nog tijd voor! Ik heb zo'n vermoeden dat we over een paar jaar niet meer 10 weken achter elkaar vrij hebbenquote:
Mha, ik heb vast nog wel een keer twee weken achter elkaar vrij en nog twee co-schappen in het buitenlandquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu heb je er nog tijd voor! Ik heb zo'n vermoeden dat we over een paar jaar niet meer 10 weken achter elkaar vrij hebben.
I rest my casequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was wel een mooi meisje! Heel schattig vooral. Lief stemmetje erbij. Ja, je had haar wel leuk gevonden denk ik!Alleen had ze net een koophuis gekocht met d'r vriend!
Op d'r 17e!
Ja, het viel mij eigenlijk wel mee, er zit best wat vakantie in de co-schappen (hier in Nijmegen althans). Van november 2010 tot oktober 2011 (mijn eerste jaar co-schappen) 9 weken vrij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha, ik heb vast nog wel een keer twee weken achter elkaar vrij en nog twee co-schappen in het buitenland. Ik denk dat me in ieder geval nog wel tijdens mijn co-schappen nog kan vermaken. Daarna zie ik wel verder
Lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, het viel mij eigenlijk wel mee, er zit best wat vakantie in de co-schappen (hier in Nijmegen althans). Van november 2010 tot oktober 2011 (mijn eerste jaar co-schappen) 9 weken vrij.
Nice. Weet je al wat je in de tussentijd gaat doen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, het viel mij eigenlijk wel mee, er zit best wat vakantie in de co-schappen (hier in Nijmegen althans). Van november 2010 tot oktober 2011 (mijn eerste jaar co-schappen) 9 weken vrij.
Bij ons begon het rustig, 4 weken coschap, 2 weken vakantie, 2x4 weken coschap, 2 weken vakantie. Maar toen gingen ze het opbouwen tot 10, 12 en 14 weken zonder vakantie, en dat was in het begin best even wennenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In september moet ik nog een keuzevak doen. In oktober kan ik vanwege mijn werk helaas niet lang op vakantie, dus ga dan wat stedentrips maken (als ik nog geld over hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Nice. Weet je al wat je in de tussentijd gaat doen?
Ah vrije tijd is vrije tijd he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In september moet ik nog een keuzevak doen. In oktober kan ik vanwege mijn werk helaas niet lang op vakantie, dus ga dan wat stedentrips maken (als ik nog geld over heb)
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Bleh. Mijn werk zit erop maar ik moet nog een uur hier zijn.
Met het internet kun je je toch makkelijk een uur lang vermaken ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Bleh. Mijn werk zit erop maar ik moet nog een uur hier zijn.
Ik voorzie u allen van kekke wetenswaardigheden op de alom gerespecteerde site SpitsNieuws.nl.quote:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen direct naar SpitsNieuws gaan. Als ik die site bezoek is het altijd via GeenStijl.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik voorzie u allen van kekke wetenswaardigheden op de alom gerespecteerde site SpitsNieuws.nl.
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat we wel veel hebben aan de voorpagina van GS. Daarna blijven ze echter meestal wel hangen voor meer berichten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen direct naar SpitsNieuws gaan. Als ik die site bezoek is het altijd via GeenStijl.
Ik de lichtkrant bij McDonaldsquote:
Hmm. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Jullie hebben een abonnement op de nieuwsfeeds van ANP en consorten en daar tik jij een nieuw bericht van?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat we wel veel hebben aan de voorpagina van GS. Daarna blijven ze echter meestal wel hangen voor meer berichten.
Ik hier:quote:
Het meest Binnenlands nieuws wel, maar andere berichten halen we meestal uit andere bronnen. ANP is alleen voor Binnenlands echt goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hmm. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Jullie hebben een abonnement op de nieuwsfeeds van ANP en consorten en daar tik jij een nieuw bericht van?
Zuidberg, ben jij het?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik voorzie u allen van kekke wetenswaardigheden op de alom gerespecteerde site SpitsNieuws.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |