quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is je probleem niet de waarschuwing maar het feit dat ze niet 100% zeker kunnen voorspellen wat het weer doet. Het leek er namelijk de hele dag op dat het wel volledig los zou gaan in een groot deel van het land. Pas nu net lijkt het af te gaan buigen zodat wij hier het grootste gedeelte missen.
Iets meer naar het westen plz.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Het is zeker een beetje lullig als ik nu pizza laat komen?
Mooie beschimmelde pet had ie op zeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Nu op 1 vandaag, Nederlandse stormjagers
In Emmen is het opeens een stuk benauwder. Nog steeds zonnig en weinig wolkjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Dagonet het volgende:
Zwolle, het begint te rommelen, het wordt een stuk warmer en de lucht wordt grijzer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als je in Groningen woont kan het nog makkelijk denk ik
Arnhem opvallend rustigquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef DaggerOne het volgende:
Stormt hier in Nijmegen, harde windstoten en regen valt met bakken uit de lucht.
Gaarnequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Floor-Sofie het volgende:
zoalgn het kan sta ik op mn balkon te filmen straks,
als het de moeite waard is natuurlijk dan
Strookt erg goed met deze:quote:
Wacht nog een half uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Mdrop het volgende:
Inmiddels niet meer geheel lichtblauw maar echt dreigend ziet het er ook nog niet uit:
[ afbeelding ]
Albergen, Twente, OV
Omdat duitsland ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef FoolWithMokey het volgende:
http://www.rtl.de/medien/information/rtlaktuell/cbe9-0-51ca-15/achtung-tornado-warnung-fuer-deutschland.html?tc_r=rtlde_cms_rtlaktuell&tc_m=rtlde_aufmacher_default&tc_te=Achtung:+Tornado-Warnung+f%C3%BCr+Deutschland!&tc_ta=rtlde&tc_i=221338&tc_c=5f86167a9001c2ed032e58211ae4380c127912
Waarom geloof ik dit niet?
Whaha, weet niet waarom maar ik moest erg lachen om je opmerkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Disorder het volgende:
Kan iedereen misschien de locatie vermelden? "Hier onweert het!" kan ik niet zo veel mee.
Hier af en toe een flits, goed harde regen, en flinke windstoten.. en ik wacht op mijn pizza...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Disorder het volgende:
Kan iedereen misschien de locatie vermelden? "Hier onweert het!" kan ik niet zo veel mee.
Hier is 't droog.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Disorder het volgende:
hier ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef deepart het volgende:
Het viel helaas reuze mee. Jammer, ik hoopte op een mooi spektakel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef zomere het volgende:
Enschede meldt zich!
Hier begint zuid-zuidwest een donkere kleur naar voren te komen. NU nog mooi egaal blauw en de horizon begint al een beetje wazig te worden. Ben benieuwd! camera in de aanslag.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Mooi uitzicht heb je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou Utrecht ontspringt de dans volgens mij. Gewoon eigenlijk maar herfstig weer, wind en regen en wat onweer. Daar zat ik dan met mijn enthousiasme.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef zomere het volgende:
Enschede meldt zich!
Hier begint zuid-zuidwest een donkere kleur naar voren te komen. NU nog mooi egaal blauw en de horizon begint al een beetje wazig te worden. Ben benieuwd! camera in de aanslag.
Nice.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Ongelovelijk mooi! Echt geniaal en kan niet wachten om dit straks zelf te zien!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Xebber het volgende:
Het spettert hier in Lelystad een beetje. Hoera.
Mooi! Bij jou wel alles heel gebleven?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
nicequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Lijkt wel een foto van die vuurwerkramp in Enschede destijdsquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef DaggerOne het volgende:
Nijmegen, de rode wolk op buienradar schoof eroverheen.
[ afbeelding ]
Het grootste schouwspel speelt zich boven het zuidoosten en oosten af.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.![]()
Ik hoop het! Heb wel het idee dat het flink aan het afkoelen is en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef blup het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje telleurgesteld!
maar hebben we om 2000 ~ 2100 niet nog een knaller?
Ik keek uit het raam en mn eerste reactie was dat er ergens brand was, of er een kernbom was ontploftquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van die vuurwerkramp in Enschede destijds
Komt in 9 van de 10 gevallen door het Ijsselmeer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.![]()
Zaterdag ging het wel hard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Xebber het volgende:
[..]
Komt in 9 van de 10 gevallen door het Ijsselmeer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Pizza besteld. Kijken of de bezorger de volle laag krijgt
Ik zou wel willenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
kunnen jullie in godsnaam alstublief spectaculere fotos posten aub?
Kleve daar in de buurt? Zit ik ook, maar lijkt wel voorbij nu, het sukkelt wat door.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef larry91 het volgende:
Zo net effe (rond 18:30) iets wat zowel imposant als redelijk eng was. Heb helaas geen foto's omdat ik even verbijsterd was.
10 minuten geleden komt er hier een enorme laaghangende wolk over. Maar deze wolk komt in botsing met een tegengestelde luchtstroom. En toen kwam er gewoon een (redelijk ongeorganiseerde) trechter uit die wolk, ik denk maximaal 200 meter van mijn huis vandaan... Een bijna windhoos. Gelukkig trok ie op het laatste moment weer de wolk in, want ik had toch wel ff de kriebels dat hier het hele dak eraf getrokken zou worden. Nu is het alleen nog een enorm kabaal, qua wind, onweer en regen. Ik woon btw tegen de Duitse grens aan ten oosten van Nijmegen. Was wel even erg imposant
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Mjah... er vlogen wat takken in het rond... en ik denk dat er ook ergens een boom omgewaaid is, maar niet wat ik direct kan zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi! Bij jou wel alles heel gebleven?
Jep Millingen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kleve daar in de buurt? Zit ik ook, maar lijkt wel voorbij nu, het sukkelt wat door.
Hey jij woont zo te zien ook ergens in Bottendaal?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef DaggerOne het volgende:
Nijmegen, de rode wolk op buienradar schoof eroverheen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:12 schreef BadderAapje het volgende:
Rij ik net naar huis in Eindhoven valt er voor me om de rondweg gewoon een megaboom op de andere rijstrookiedereen in paniek en afremmen terwijl ze 70/80 rijden..
Bij de Daalseweg in de buurtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Tiggerman het volgende:
[..]
Hey jij woont zo te zien ook ergens in Bottendaal?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Mikkie het volgende:
En m'n goede daad verricht: zojuist even naar buiten gegaan om afgewaaide takken weg te halen want er waren al een paar auto's bijna op geknald. Wel zeiknat geregend in die vijf minuten![]()
Het is al voorbij geloof ik. Beetje regen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen is net even goed los gegaan maar nu eigenlijk al niets meer aan de hand. Wat wind, afgebroken takken enzo, weinig echt schokkends nog.
Teringlijerquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef taxibabe het volgende:
Eibergen, tijd tussen foto's 5 minuten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het wel gaaf om hoog te zitten jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef zomere het volgende:
Het feet begint in ENschede. Rolwolk, soort van open struktuur en flitsen te zien aan de hemel.
Van 8 hoog een SPEKTAKEL
Cellulitis is wat anders: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulitis_%28medisch%29quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Disorder het volgende:
Cellulituswolken gesignaleerd (Raalte).
Ik bedoel van die putjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Cellulitis is wat anders: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulitis_%28medisch%29
De rolwolk die ziet is waarschijnlijk de wolk die ziet op mijn foto's, een paar posts boven je...Das in Eibergenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef zomere het volgende:
Het feet begint in ENschede. Rolwolk, soort van open struktuur en flitsen te zien aan de hemel.
Van 8 hoog een SPEKTAKEL
Ik moest meteen aan Guus denkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Het wordt hier nu erg donker, het rommelt en flitst.
Jij zat in Enschede toch? Waar in Enschede?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Floor-Sofie het volgende:
ijkt serieus of hier een tornado ontstaat..
slurfje uit de wolken
Sorry, ik zal m'n broek weer aantrekkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Floor-Sofie het volgende:
ijkt serieus of hier een tornado ontstaat..
slurfje uit de wolken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
Zo ziet de lucht er hier momenteel uit (Glanerbrug/Enschede Oost)
[ afbeelding ]
holyquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij is hier de bliksem ingeslagen in het appartement, dat intercomgeval bij de voordeur flipt 'm als een gek.
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Groot alarm Limburgse brandweer om noodweer
Is dat de televisietoren in Hilversum?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij is hier de bliksem ingeslagen in het appartement, dat intercomgeval bij de voordeur flipt 'm als een gek.
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
Dit zorgde dus in Millingen voor een heuse trechter. Die rolwolk kwam in botsing met de lucht boven de rivier en begon als een gek te draaien, baal nu wel dat ik geen foto's hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nijmegen hier. Daarstraks rond iets voor 18.30u zag ik zo'n 'rolwolk', heel imposant![]()
Iets na 18.30 leek het alsof 2 wolkengroepen (ik ken de juiste term niet) met elkaar in botsing kwamen. En toen brak de hel los. Een donkere, groenige lucht en enorme windstoten. Achter mijn flat staan een aantal hele grote bomen, waarvan een flink aantal grote en dikke takken als luciferhoutjes werden afgerukt. En een veel kleinere boom is geknakt.
Maar intussen is het alweer een tijdje flink opgeklaard.
Ja valt tegen. Soms denk ik dat er iets heftigs komt, maar dan blijkt er een vrachtwagen voorbij te rijdenquote:
Is dat bij Haarlem?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
Eensch, maar klopt af.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef TheKC het volgende:
Achterhoekupdate: Het was hier minder ernstig als maandag, volgens mij is het meeste nu wel voorbij.
Nee idd, maar het wordt hier nu heel donker...eens zien wat we krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Het lijkt niet echt wat op buienradar.
Ja inderdaad, het is niet zo spectaculair als ik verwacht hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef wendywendy het volgende:
In haarlem nog steeds regen met een incidentele flits en wat gerommel....
centrum van Enschede nog niet echt hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef wobbel het volgende:
Enschede begint heeel erg donker te worden
Was ik al bang voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Die troep gaat allemaal inzakken.Wat is dat toch. Boven Frankrijk en Belgie de volle laag. Schampt Brabant en Limburg nog even mee. That's it weg activiteit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
Nee bij Gemert, heb nog twee mooie foto's:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat de televisietoren in Hilversum?
Ik zie het uit de richting van Hengelo/Borne ook hierop aan komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo is heul donkerEn het begint te donderen
Wat een foto'squote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Gitank2 het volgende:
Nee bij Gemert, heb nog twee mooie foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen werd ik een beetje bang daar en ben ik naar huis gegaan
In Duitsland wordt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Die troep gaat allemaal inzakken.Wat is dat toch. Boven Frankrijk en Belgie de volle laag. Schampt Brabant en Limburg nog even mee. That's it weg activiteit.
Dat moet een waanzinnig mooi gezicht geweest zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit zorgde dus in Millingen voor een heuse trechter. Die rolwolk kwam in botsing met de lucht boven de rivier en begon als een gek te draaien, baal nu wel dat ik geen foto's heb![]()
En nu hier een enorme klapMaar trekt wel weg.
Komen straks een paar mooie wolken aan met wat onweer eruit. Paar windvlagen en wat harde regen en dat was het wel weer.quote:
Ik zie 'm!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm ion de herkansing misschien? Komt een redelijk donkere (niks in vergelijking met foto's hier) wolk over in Utrecht.
Wel slim, dan kun je beter niet onbeschermd buiten staan, is vast niet gezondquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Onweersbuien en windhozen teisteren Gelderland. De storm kwam vanuit het zuiden opzetten en is inmiddels de Maas gepasseert.
In Weurt vliegen hekken door de lucht en is het verkeer op verschillende plekken verspert door omgevallen bomen.
In Nijmegen en Arnhem is de lucht grijs-groen gekleurd en komt de regen horizontaal voorbij. Het mobiele netwerk is zwaar verstoord.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef kepler het volgende:
[..]
In Duitsland wordt het alleen maar erger
Haha nee, heb al de neiging te lang te blijven omdat het zo mooi is, maar net op tijd thuis, toen begon het te waaien en een minuut daarna te regenen (en de onweer viel op zich mee).quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel slim, dan kun je beter niet onbeschermd buiten staan, is vast niet gezond. Overigens wel mooie foto's!
Jezus wat een gezeikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme kut land is dit toch ook. Zo'n klein land, maar de verschillen zijn zó groot. Estofex gooit bijna heel NL in code 3, en zie wat er van komt. Valt allemaal weer reuze mee.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Komen straks een paar mooie wolken aan met wat onweer eruit. Paar windvlagen en wat harde regen en dat was het wel weer.
Volgens Bio wel en die zegt elektricien te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef MaLo het volgende:
En hier (oldenzaal) begint het nu ook te regenen.
Mijn vriend gaat straks de stekkers eruit doen, moet toch wel helpen als je de stekker maar ver van het contact legt ofzo
Klopt, het duurde weliswaar maar kort, maar heel heftig.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef identify het volgende:
Zuid Limburg is het afgelopen.
2 uur geleden begon het zo: http://tweetphoto.com/32638028
Tijdens de top was het zo: http://tweetphoto.com/32638615 en zo http://tweetphoto.com/32642791
Momenteel is het zo: http://tweetphoto.com/32651081
Helaas stelde het niet veel voor...
Mijn vriend heeft ook de opleiding tot Elektromonteur gedaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens Bio wel en die zegt elektricien te zijn
er komt inderdaad nog een lijntje met meer activiteit aan.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef Kw4Kje het volgende:
Ben er weer (stroom viel uit), nah niet echt wat ik had gehoopt. Begon met een prachtige rolwolk, zal zo foto uploaden, pikke donker en opeens keiharde windstoot net als maandag, alleen nu maar 10 sec ofzo en het was weg, wel flinke regen. Het rommelt en het flits hier nog een beetje. (Achterhoek, Aalten)
Waterongeval, persoon te water.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef Againzender het volgende:
Hm, een GRIP2 in Vethuizen bij een recreatieterrein, zou het weergerelateerd zijn?
Hier in epe nog niks! Laat maar komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
Apeldoorn gekkenhuis, zie zwembadjes, takken en nog meer dingen airborne. Slagregens niet normaal.
Zag hem ook overkomen (Vredepeel).quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
netwerkkabels niet vergeten ( of modem uit het stopcontact en de kabel of telefoon aansluiting er ook uit)quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef MaLo het volgende:
En hier (oldenzaal) begint het nu ook te regenen.
Mijn vriend gaat straks de stekkers eruit doen, moet toch wel helpen als je de stekker maar ver van het contact legt ofzo
Mooi!quote:
Okquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook de opleiding tot Elektromonteur gedaan. Dan zal het wel waar zijn
Dat was het al hoor, hier komt ook niet meer denk ik. Het is nog wel erg donker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef zomere het volgende:
Enschede meldt vooral heeel veel water. Bomen schudden wel wat van de wind, shocking is het niet. Ook onweer valt reuze mee. Maar... we zijn nog maar net begonnen uiteraard.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hier is zowat geen onweer, wel regen, maar ook geen wind ofzo.
Balen dat ik toen sliepquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef DJKoster het volgende:
Veel, veel regen, beetje onweer, beetje wind..
Maandag was toch erger hoor.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef kahaarin het volgende:
Komt er nu een nieuwe lijn?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop3uur
Ik zat in het vliegtuig van Stockholm naar hier, maandag. Maar toen in in de buurt van Nederland kwam was alles al weer opgeklaard en stikheet buitenquote:
Ik denk dat hij de lijn parallel achter de eerste over Nederland bedoelt, er vlak achter...quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef identify het volgende:
[..]
Ja had ik ook gezienMaar hij draait naar rechts, richting Duitsland... Dus denkt niet dat deze Nederland bereikt.
Kort maar krachtig stormpje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig van Stockholm naar hier, maandag. Maar toen in in de buurt van Nederland kwam was alles al weer opgeklaard en stikheet buiten.
Ja, die ook mr in Nederland: http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef identify het volgende:
[..]
Ja had ik ook gezienMaar hij draait naar rechts, richting Duitsland... Dus denkt niet dat deze Nederland bereikt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
Regen en daar is ook alles mee gezegd voor nu:
[ afbeelding ]
top, kan ik toch nog naar de omroep!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
De blauwe lucht en de zon is weer terug
Zij, maar idd, die bedoel ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de lijn parallel achter de eerste over Nederland bedoelt, er vlak achter...
Zeker de Atos.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
top, kan ik toch nog naar de omroep!
Lijkt er inderdaad op dat het zwaarste richting Dld gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef identify het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |