Is dat de televisietoren in Hilversum?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij is hier de bliksem ingeslagen in het appartement, dat intercomgeval bij de voordeur flipt 'm als een gek.
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
Dit zorgde dus in Millingen voor een heuse trechter. Die rolwolk kwam in botsing met de lucht boven de rivier en begon als een gek te draaien, baal nu wel dat ik geen foto's hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nijmegen hier. Daarstraks rond iets voor 18.30u zag ik zo'n 'rolwolk', heel imposant![]()
Iets na 18.30 leek het alsof 2 wolkengroepen (ik ken de juiste term niet) met elkaar in botsing kwamen. En toen brak de hel los. Een donkere, groenige lucht en enorme windstoten. Achter mijn flat staan een aantal hele grote bomen, waarvan een flink aantal grote en dikke takken als luciferhoutjes werden afgerukt. En een veel kleinere boom is geknakt.
Maar intussen is het alweer een tijdje flink opgeklaard.
Ja valt tegen. Soms denk ik dat er iets heftigs komt, maar dan blijkt er een vrachtwagen voorbij te rijdenquote:
Is dat bij Haarlem?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij is hier de bliksem ingeslagen in het appartement, dat intercomgeval bij de voordeur flipt 'm als een gek.
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
Eensch, maar klopt af.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef TheKC het volgende:
Achterhoekupdate: Het was hier minder ernstig als maandag, volgens mij is het meeste nu wel voorbij.
Nee idd, maar het wordt hier nu heel donker...eens zien wat we krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Het lijkt niet echt wat op buienradar.
Ja inderdaad, het is niet zo spectaculair als ik verwacht hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef wendywendy het volgende:
In haarlem nog steeds regen met een incidentele flits en wat gerommel....
centrum van Enschede nog niet echt hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef wobbel het volgende:
Enschede begint heeel erg donker te worden
Was ik al bang voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Die troep gaat allemaal inzakken.Wat is dat toch. Boven Frankrijk en Belgie de volle laag. Schampt Brabant en Limburg nog even mee. That's it weg activiteit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
En dit kwam voor de bui
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |