quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Mooi uitzicht heb je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou Utrecht ontspringt de dans volgens mij. Gewoon eigenlijk maar herfstig weer, wind en regen en wat onweer. Daar zat ik dan met mijn enthousiasme.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef zomere het volgende:
Enschede meldt zich!
Hier begint zuid-zuidwest een donkere kleur naar voren te komen. NU nog mooi egaal blauw en de horizon begint al een beetje wazig te worden. Ben benieuwd! camera in de aanslag.
Nice.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Ongelovelijk mooi! Echt geniaal en kan niet wachten om dit straks zelf te zien!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Xebber het volgende:
Het spettert hier in Lelystad een beetje. Hoera.
Mooi! Bij jou wel alles heel gebleven?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
nicequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Lijkt wel een foto van die vuurwerkramp in Enschede destijdsquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef DaggerOne het volgende:
Nijmegen, de rode wolk op buienradar schoof eroverheen.
[ afbeelding ]
Het grootste schouwspel speelt zich boven het zuidoosten en oosten af.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.![]()
Ik hoop het! Heb wel het idee dat het flink aan het afkoelen is en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef blup het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje telleurgesteld!
maar hebben we om 2000 ~ 2100 niet nog een knaller?
Ik keek uit het raam en mn eerste reactie was dat er ergens brand was, of er een kernbom was ontploftquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van die vuurwerkramp in Enschede destijds
Komt in 9 van de 10 gevallen door het Ijsselmeer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.![]()
Zaterdag ging het wel hard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Xebber het volgende:
[..]
Komt in 9 van de 10 gevallen door het Ijsselmeer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Pizza besteld. Kijken of de bezorger de volle laag krijgt
Ik zou wel willenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
kunnen jullie in godsnaam alstublief spectaculere fotos posten aub?
Kleve daar in de buurt? Zit ik ook, maar lijkt wel voorbij nu, het sukkelt wat door.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef larry91 het volgende:
Zo net effe (rond 18:30) iets wat zowel imposant als redelijk eng was. Heb helaas geen foto's omdat ik even verbijsterd was.
10 minuten geleden komt er hier een enorme laaghangende wolk over. Maar deze wolk komt in botsing met een tegengestelde luchtstroom. En toen kwam er gewoon een (redelijk ongeorganiseerde) trechter uit die wolk, ik denk maximaal 200 meter van mijn huis vandaan... Een bijna windhoos. Gelukkig trok ie op het laatste moment weer de wolk in, want ik had toch wel ff de kriebels dat hier het hele dak eraf getrokken zou worden. Nu is het alleen nog een enorm kabaal, qua wind, onweer en regen. Ik woon btw tegen de Duitse grens aan ten oosten van Nijmegen. Was wel even erg imposant
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Pizza besteld. Kijken of de bezorger de volle laag krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |