Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Xebber het volgende:
Het spettert hier in Lelystad een beetje. Hoera.
Mooi! Bij jou wel alles heel gebleven?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
nicequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef DemonRage het volgende:
*FOTO'S*
Mijn foto's (Eindhoven)
*FOTO'S*![]()
![]()
Lijkt wel een foto van die vuurwerkramp in Enschede destijdsquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef DaggerOne het volgende:
Nijmegen, de rode wolk op buienradar schoof eroverheen.
[ afbeelding ]
Het grootste schouwspel speelt zich boven het zuidoosten en oosten af.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.![]()
Ik hoop het! Heb wel het idee dat het flink aan het afkoelen is en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef blup het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje telleurgesteld!
maar hebben we om 2000 ~ 2100 niet nog een knaller?
Ik keek uit het raam en mn eerste reactie was dat er ergens brand was, of er een kernbom was ontploftquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van die vuurwerkramp in Enschede destijds
Komt in 9 van de 10 gevallen door het Ijsselmeer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit dus. Al die weergeilertjes hier beloven ons altijd de wildste dingen, maar het loopt altijd met een sisser af. Amateurweerkundigen.![]()
Zaterdag ging het wel hard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Xebber het volgende:
[..]
Komt in 9 van de 10 gevallen door het Ijsselmeer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Pizza besteld. Kijken of de bezorger de volle laag krijgt
Ik zou wel willenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
kunnen jullie in godsnaam alstublief spectaculere fotos posten aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |