Mjah... er vlogen wat takken in het rond... en ik denk dat er ook ergens een boom omgewaaid is, maar niet wat ik direct kan zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi! Bij jou wel alles heel gebleven?
Jep Millingen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kleve daar in de buurt? Zit ik ook, maar lijkt wel voorbij nu, het sukkelt wat door.
Hey jij woont zo te zien ook ergens in Bottendaal?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef DaggerOne het volgende:
Nijmegen, de rode wolk op buienradar schoof eroverheen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:12 schreef BadderAapje het volgende:
Rij ik net naar huis in Eindhoven valt er voor me om de rondweg gewoon een megaboom op de andere rijstrookiedereen in paniek en afremmen terwijl ze 70/80 rijden..
Bij de Daalseweg in de buurtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Tiggerman het volgende:
[..]
Hey jij woont zo te zien ook ergens in Bottendaal?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Mikkie het volgende:
En m'n goede daad verricht: zojuist even naar buiten gegaan om afgewaaide takken weg te halen want er waren al een paar auto's bijna op geknald. Wel zeiknat geregend in die vijf minuten![]()
Het is al voorbij geloof ik. Beetje regen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen is net even goed los gegaan maar nu eigenlijk al niets meer aan de hand. Wat wind, afgebroken takken enzo, weinig echt schokkends nog.
Teringlijerquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Pizza besteld. Kijken of de bezorger de volle laag krijgt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef taxibabe het volgende:
Eibergen, tijd tussen foto's 5 minuten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het wel gaaf om hoog te zitten jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef zomere het volgende:
Het feet begint in ENschede. Rolwolk, soort van open struktuur en flitsen te zien aan de hemel.
Van 8 hoog een SPEKTAKEL
Cellulitis is wat anders: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulitis_%28medisch%29quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Disorder het volgende:
Cellulituswolken gesignaleerd (Raalte).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |