Nee bij Gemert, heb nog twee mooie foto's:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat de televisietoren in Hilversum?
Ik zie het uit de richting van Hengelo/Borne ook hierop aan komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo is heul donkerEn het begint te donderen
Wat een foto'squote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Gitank2 het volgende:
Nee bij Gemert, heb nog twee mooie foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen werd ik een beetje bang daar en ben ik naar huis gegaan
In Duitsland wordt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Die troep gaat allemaal inzakken.Wat is dat toch. Boven Frankrijk en Belgie de volle laag. Schampt Brabant en Limburg nog even mee. That's it weg activiteit.
Dat moet een waanzinnig mooi gezicht geweest zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit zorgde dus in Millingen voor een heuse trechter. Die rolwolk kwam in botsing met de lucht boven de rivier en begon als een gek te draaien, baal nu wel dat ik geen foto's heb![]()
En nu hier een enorme klapMaar trekt wel weg.
Komen straks een paar mooie wolken aan met wat onweer eruit. Paar windvlagen en wat harde regen en dat was het wel weer.quote:
Ik zie 'm!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm ion de herkansing misschien? Komt een redelijk donkere (niks in vergelijking met foto's hier) wolk over in Utrecht.
Wel slim, dan kun je beter niet onbeschermd buiten staan, is vast niet gezondquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee bij Gemert, heb nog twee mooie foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen werd ik een beetje bang daar en ben ik naar huis gegaan
quote:Onweersbuien en windhozen teisteren Gelderland. De storm kwam vanuit het zuiden opzetten en is inmiddels de Maas gepasseert.
In Weurt vliegen hekken door de lucht en is het verkeer op verschillende plekken verspert door omgevallen bomen.
In Nijmegen en Arnhem is de lucht grijs-groen gekleurd en komt de regen horizontaal voorbij. Het mobiele netwerk is zwaar verstoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |