quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hehe, ik las "alleen voor mensen die geen bank hebben."
quote:
Hmmm.... mag ik hier dan wel posten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef theghostrider het volgende:
Mag je hier alleen posten als je nog nooit een ban gehad hebt?
Anders open ik straks een topic voor alle mensen die nu een ban hebben
Als het tijdens een van de WK wedstrijden was gebeurd, had ik de reacties wel eens willen zien.quote:
Haha, jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het tijdens een van de WK wedstrijden was gebeurd, had ik de reacties wel eens willen zien.
Zou wel eens goed zijn voor het volk. Geen stroom... een week lang. Back 2 basics.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Haha, jaMet z'n allen rond de radio op penlights?
Alle objecten groter dan 10 cm iirc. Wat ground based radar nog kan volgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Wat is dat? al onze zooi rond de aarde?
jeetje, ik wist wel dat het veel was, maar het lijkt wel nu op een pluizige aarde!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alle objecten groter dan 10 cm iirc. Wat ground based radar nog kan volgen.
Probeert u eens Dusseldorf Hbf ipv flughafen als eindbestemming in te gevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Cerbie het volgende:
NSHispeed, wat een drama
Ik heb mijn vlucht geboekt maar kan de treintickets naar Dusseldorf niet boeken omdat de bevestigingspagina kapot is.
Ik denk dat "ze" niet willen dat je het land verlaat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef Cerbie het volgende:
Het kon ook komen doordat de vertrekstaten van station Arnhem nog niet zijn ingevoerd (ligt er een maand uit). Alleen lukt het met enkeltjes buiten die periode ook niet.
Probeer het vanmiddag nog wel een keer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat "ze" niet willen dat je het land verlaat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ligt het nu aan mij of is BNW een beetje dood aan het bloeden? Weinig nieuwe interessante dingen hier...
*aluhoedje opzet*quote:Vanwege een storing in het reserveringssysteem is het momenteel niet mogelijk reserveringen te maken voor ICE International en InterCity Berlijn.
Er posten op dit moment gewoon te weinig weldenkende intelligente mensen sceptici in BNW, daar komt het door.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ligt het nu aan mij of is BNW een beetje dood aan het bloeden? Weinig nieuwe interessante dingen hier...
Hihihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
Het is vakantietijd, dus minder tijd voor complotten denk ik.
Alhoewel, morgen is het de 23ste en dan gaat er wat gebeuren bij Mexico, heb ik gelezen.
Voor mij is de lol van BNW al een tijdje over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
En nu is het tijd om bij de vierdaagse te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En nu is het tijd om bij de vierdaagse te kijken
Ze lopen zo'n beetje recht voor mijn raam langs, leuk al die deuntjes die de militairen spelen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor mij is de lol van BNW al een tijdje over.
Ik heb gemerkt dat bij topics waar een interessante hook aanzit er meestal een aantal non-believers zich ertegenaan gaan bemoeien waardoor het vaak op een welles-nietus discussie uitloopt waarbij met zo veel mogelijk bronnen, feiten en filmpjes over&weer wordt gesmeten in plaats van dat het originele punt de aandacht krijgt die het verdient, daarnaast zijn in de afgelopen 7 jaar dat ik hier meepost bijna alle conspiracies wel een of meerdere keren langsgekomen en heb ik niet altijd evenveel zin daar weer overnieuw in te duiken.
Het enige wat me op dit moment hier boiet zijn de topics over de oil-spill en tel ik rustig af tot 23 juli
Ben het wel met je eens. Op zich is er niets mis met de boel een beetje sceptisch benaderen, maar er zijn hier inderdaad mensen die alles maar afdoen als complete onzin. Moet aan de andere kant toegeven dat er zoveel theorieën zijn die nergens op slaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor mij is de lol van BNW al een tijdje over.
Ik heb gemerkt dat bij topics waar een interessante hook aanzit er meestal een aantal non-believers zich ertegenaan gaan bemoeien waardoor het vaak op een welles-nietus discussie uitloopt waarbij met zo veel mogelijk bronnen, feiten en filmpjes over&weer wordt gesmeten in plaats van dat het originele punt de aandacht krijgt die het verdient, daarnaast zijn in de afgelopen 7 jaar dat ik hier meepost bijna alle conspiracies wel een of meerdere keren langsgekomen en heb ik niet altijd evenveel zin daar weer overnieuw in te duiken.
Het enige wat me op dit moment hier boiet zijn de topics over de oil-spill en tel ik rustig af tot 23 juli
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jeetje Lavenderr, je post om 13.13 uur, nu gaat er 100% zeker een ramp gebeuren.
Ja, erg leuk allemaal, maar veel belangrijker is het antwoord op de vraag:quote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef Orchestra. het volgende:
Overigens moet ik hier toch even mijn levensverhaal kwijt.
...
Ik hoop dat jullie begrip kunnen tonen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, erg leuk allemaal, maar veel belangrijker is het antwoord op de vraag:
Hoe groot is je (e-)penis?
En dat antwoord kan ik helaas niet terug vinden in je betoog.
Oké. Dan ga ik daarheen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef ToT het volgende:
Orchestra, is denk dat dit meer iets is voor in [TRU].
Hij is leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef ToT het volgende:
AH! De maanlanding is dus TOCH gefaked!
Op naar de maan.......
Nou, zal voor je duimen dat je hem straks binnen hebtquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef oompaloompa het volgende:
ja een SC2 die gisteren al binnen had moeten zijn :/
Heb ik gestolen, welk ras speel je? Jij krijgt 'm terug als je de juiste van de drie kiest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef oompaloompa het volgende:
ja een SC2 die gisteren al binnen had moeten zijn :/
noes!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Heb ik gestolen, welk ras speel je? Jij krijgt 'm terug als je de juiste van de drie kiest.
Same here, SC1 nooit gespeeld. Krijg 'm morgen binnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
noes!
ik speel dus nog steeds helemaal geen ras
Het laat wel lang op zich wachten, had het beter gisteren in de winkel kunnen halen -.-
begin sowieso met de singleiplayer, daarna ff kijken welk ras
sc1 heb ik best veel gespeeld dus het is ook een beetje sentiment voor mequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Same here, SC1 nooit gespeeld. Krijg 'm morgen binnen.
Was wel weer toe aan iets leuks.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sc1 heb ik best veel gespeeld dus het is ook een beetje sentiment voor me
volgens mij kun je bekenden toevoegen aan een bestand zodra je het hebt, sc-vriendjes worden?
Die is top, hoe kom je er op..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef ToT het volgende:
AH! De maanlanding is dus TOCH gefaked!
Op naar de maan.......
Je weet wat er gebeurd als je op dat digitale pda ding je handtekening zet voor ontvangst he?quote:
Ik hoefde niet te tekenenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurd als je op dat digitale pda ding je handtekening zet voor ontvangst he?
Nou?!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurd als je op dat digitale pda ding je handtekening zet voor ontvangst he?
Ik hoopte eigenlijk dat 1 van usual suspects (lambiekje/Bankfurt) hier bij BNW dat wel wist..quote:
Disney, Disney!quote:
yeapquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik dacht al: de neuk is SC2?Maar dat is het spel waar we met z'n allen zo'n beetje 2 decennia op hebben mogen wachten!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik dacht al: de neuk is SC2?Maar dat is het spel waar we met z'n allen zo'n beetje 2 decennia op hebben mogen wachten!
Tja, ik ben ooit begonnen met RTS (AoEquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef ToT het volgende:
Net ff wat screenshots gekeken, maar het is niet helemaal mijn ding.
Ik denk toch dat ik de complete set van Guild Wars ga kopen!
Ik ook, met dune2 ikkequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, ik ben ooit begonnen met RTS (AoE). Terug naar de roots dus.
GW is ook wel leuk, zeker toen mijn Guild actief was. We hebben toch een paar maanden in de Top 300 gestaan. Nu al een lange tijd niet meer gespeeld..
je wordt oud?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef ToT het volgende:
De neuk is RTS AoE?
Age of Empires natuurlijk!
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef ToT het volgende:
De neuk is RTS AoE?
Age of Empires natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
En als we het over gave oude games hebben:
[ afbeelding ]
En tja, een BEETJE fan gaat dan wel duidelijk laten zien dat-ie het leuk vindt:
[ afbeelding ]
(Ja, dit is serieus mijn arm!)haha supervetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
tja daar ben ik dan weer minder gevoelig voor, behalve als die rus Rodja of Dmitri heettequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef ToT het volgende:
Is door een bloedgeyle Russische schone gezet die o.a. een academische opleiding heeft gehad!
Intelligente mooie vrouwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef ToT het volgende:
Is door een bloedgeyle Russische schone gezet die o.a. een academische opleiding heeft gehad!
En deze tattoo is gewoon een fucking simpel krabbeltje vergeleken met wat ze nog meer gemaakt heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Intelligente mooie vrouwen
Perfecte combinatie.
BNW en Nijmegen lijken verband te houden...of waren het er maar 2?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht dat de BMR prik levenslange bescherming bied, of verwachten ze dat half neder-betuwe in Nijmegen komt studeren.
Precies, de percentages liggen zeker boven de 90%.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:
Doet het ook bij een hoog percentage. Alleen niet bij iedereen.
Ik zit wel in Nijmegenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Precies, de percentages liggen zeker boven de 90%.
Beetje vreemde beslissing zo plotseling. Ik studeer gelukkig niet in Nijmegen en zit ook niet met veel mensen op elkaar, dus ik hoef 'm niet.
Oh, en in before de RFID-chip.
Vraag me af door wie dan. Iedereen ziet toch meteen dat het een grote flapdrol is?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:17 schreef oompaloompa het volgende:
ik weet zeker dat deze man hier vaker is geroemd om zijn onafhankelijke skeptische onderzoeksmind
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
En als we het over gave oude games hebben:
[ afbeelding ]
En tja, een BEETJE fan gaat dan wel duidelijk laten zien dat-ie het leuk vindt:
[ afbeelding ]
(Ja, dit is serieus mijn arm!)De originele heeft een S vorm en de jouwe heeft een E vorm, initiaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De originele heeft een S vorm en de jouwe heeft een E vorm, initiaal?
eerst had ik een zoenende batman en robin, want iedereen weet dat robin eigenlijk de schandknaap van batman was,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee oompaloompa, waarom heb jij altijd van die weirde avatars?
Eerst die Calimero met een ander hoofd (wiens hoofd eigenlijk?) en nu een hond in een soort tuinbroek en een groene pruik!
O ahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef oompaloompa het volgende:
eerst had ik een zoenende batman en robin, want iedereen weet dat robin eigenlijk de schandknaap van batman was,
daarna Geert Wilders in calimero toen hij voortdurend aan het klagen was dat hij niet mee mocht doen.
Nu een hond in een oompaloompa kostuum =D
(wel de oldschool oompaloompas want die nieuwe zijn prut)
Hehe, dat liedje begint vaak in mijn hoofd als ik jouw naam lees.quote:
QFT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef oompaloompa het volgende:
(wel de oldschool oompaloompas want die nieuwe zijn prut)
Dat was wilders!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee oompaloompa, waarom heb jij altijd van die weirde avatars?
Eerst die Calimero met een ander hoofd (wiens hoofd eigenlijk?) en nu een hond in een soort tuinbroek en een groene pruik!
Ik heb zo een vermoede dat het het dan initiaal is van een bepaalde bloedgeyle Russische schone.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij niet dan?quote:
Eh nee, wat een rare vraag aan een damequote:
Heb jij of je ouders je inentingboekje nog?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe kan ik uitzoeken of ik 2 inentingen heb gehad tegen de bof?
Weet ik niet. Spring je?quote:
denk het niet om eerlijk te zijn :/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij of je ouders je inentingboekje nog?
Bewijs maar eens dat jij dat niet denkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
denk het niet om eerlijk te zijn :/
dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat jij dat niet denkt.![]()
Maar ik denk dat het misschien in je dosier staat en dat kun je weer opvragen bij je huisarts.
Je bent toch vrijgezel? Wat gek. Dat er dan helemaal niemand is die door dat borsthaar wil kroelenquote:
Er is al een jaar niet meer door mijn borsthaar gekroeld!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bent toch vrijgezel? Wat gek. Dat er dan helemaal niemand is die door dat borsthaar wil kroelen!
Een relatie met een FOK-moderatorquote:
Zie je wel, je wilt het wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Alhoewel... straf kan soms bestzijn!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
Tuinhek, nog gedanst de laatste tijd?
En helemaal klaar nu met de MRI's?
Kijk wat ik gisteren in de tuin zag
[ afbeelding ]
Heeft wel iets Reptillian-achtigs he?
De afbeelding is geschoten op 18:45:11. 1+8=9, 4+5=9, 11 = 9:9:11quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
[ afbeelding ]
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
De afbeelding is geschoten op 18:45:11. 1+8=9, 4+5=9, 11 = 9:9:11![]()
Een pad!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
[ afbeelding ]
Even afstuderen, pfff.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een pad!
Ik heb niet zo heel veel gedanst, vakantie heTijdens de zomerfeesten nog wel 2 avonden wezen dansen. Het scannen is voorlopig even klaar, hoewel ik over een tijdje weer verder mag. Eerst even afstuderen enzo
dat duurt nog wel even, dat is voor professorenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even afstuderen, pfff.
Maar dat gaat vast lukken!
Dan dans je na de verdediging zo de zaal uit in je wapperende toga
Geef me even, en dat komt vast goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat duurt nog wel even, dat is voor professoren
Ja, volgens mij wel.quote:
ik ging er al van uit dat het ging lukken, anders had ik "never nooit niet" getypt i.p.v. dat het nog even zou durenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geef me even, en dat komt vast goedPromoveren zit iig al vast in de planning.
geen reptilians dus ^_^quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Maar ik vind padden lelijker dan kikkers, ze zien er een beetje uit als voorwereldlijke monsters, maar dan in het klein vind je niet?
Net zoveel in de richting als de claim dat vogels ook een soort mensen zijn ^_^quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, maar wel een beetje in die richting toch?
Het was ook meer een geintje omdat we het hier vaak over Reptillians hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Net zoveel in de richting als de claim dat vogels ook een soort mensen zijn ^_^
Wij mensen halen vaak reptielen en amfibien door elkaar terwijl ze echt extreem verschillend zijn
Ik doe vooral aan medical imagingquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jammer :/
(wat ben je nou trouwens?)
Maar je komt van geneeskunde af toch, of neuropsy?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik doe vooral aan medical imagingresting state fMRI, resting state networks, connectiviteit in het brein, diffusion weighted MRI etc. Zeg maar neurowetenschapper.
coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee, van Biomedische TechnologieLekker brede technische achtergrond dus qua studie, en ook qua interesses.
Weet ik niet zeker. Je kan het mooi samenvatten als technisch binnen een medische contextquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
cool
Hoe verschilt dat met moleculaire levenswetenschappen? Een stuk medischer?
Ah coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Je kan het mooi samenvatten als technisch binnen een medische contextIk heb nu bijvoorbeeld technieken gebruikt die eigenlijk voor electronische signaal verwerking zijn ontwikkeld (radar systemen enzo) om BOLD signalen in het brein te analyseren. Het mooie is namelijk dat de 'ruis' in een reguliere fMRI scan nog heel veel informatie lijkt te bevatten. Gebieden die samen een taak hebben 'ruisen' synchroon met elkaar.
Nog nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ah cool
Heb je een paper oid daarover? Klinkt interessant
coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietwel een tweetal conferentie abstracts en posters. Paper ga ik het komende half jaar schrijven en proberen te publiceren.
leuke vraag, ik weet eigenlijk helemaal niks van de bermuda driehoek :/quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me al heel lang af of het op die Bermuda Driehoek nu echt spookt.
ik lees er zoveel over maar weet niet wat ik moet geloven.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:09 schreef oompaloompa het volgende:
Sinds wanneer is Bankfurt overigens zo freudiaans overtuigd dat ik een man ben?
Maar jij bent toch ook een man?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Ben jij nu de man die een vrouw nadoet? Ik ben dat ruim een half jaar geweest. 'Ze' hadden zelfs namen van mannen waarvan 'ze' overtuigd waren dat ik dat was. Ik ben er een stuk of 5 geweest
. Ik ben er ook eigenlijk pas sinds kort vanaf
!
Maar eh, waar zegt Bankfurt dat dan?
Oh nee he, niet weer...quote:
Haha, die is leuk!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
hebben jullie al wel eens gegoogled op "where is chuck norris" ?
niet zoeken maar ik doe een gok / Im feeling lucky
wat een schattige foto trouwens joepie
Waarom überhaupt het andere geslacht invoeren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een man?
huh ik snap je niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Waarom überhaupt het andere geslacht invoeren?
zucht...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou, jij bent geen vrouw, maar je voert het wel als geslacht in.
quote:
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Ben jij nu de man die een vrouw nadoet? Ik ben dat ruim een half jaar geweest. 'Ze' hadden zelfs namen van mannen waarvan 'ze' overtuigd waren dat ik dat was. Ik ben er een stuk of 5 geweest
. Ik ben er ook eigenlijk pas sinds kort vanaf
!
Maar eh, waar zegt Bankfurt dat dan?
Whehe, die is nice ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
hebben jullie al wel eens gegoogled op "where is chuck norris" ?
niet zoeken maar ik doe een gok / Im feeling lucky
wat een schattige foto trouwens joepie
Tja, ik heb geen idee. Maar je wordt altijd aangesproken met 'hij'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/
Alleen door Salvador, en sinds kort dus ook door Bankfurt blijkbaar. Nooit de moeite genomen Salvador te verbeteren aangezien zijn posts meestal al genoeg off-topic gingenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen idee. Maar je wordt altijd aangesproken met 'hij'.
Dit is SC; gaat meestal nergens over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alleen door Salvador, en sinds kort dus ook door Bankfurt blijkbaar. Nooit de moeite genomen Salvador te verbeteren aangezien zijn posts meestal al genoeg off-topic gingenBij adviezen in R&P o.i.d. kan ik me nog voorstellen dat het er toe doet, maar hier zie ik niet hoe het iets uit zou kunnen maken.
Doe eens niet zo lullig en post gewoon ff een picquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/
Post jij je pik maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doe eens niet zo lullig en post gewoon ff een pic
Als je pikken wil zien, dan moet je maar ff een paar minuutjes op chatroulette gaan zitten ...quote:
Met hier bedoelde ik BNW, niet deze threadquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dit is SC; gaat meestal nergens over.
Echt he.. vunzig vrouwtje die Joepie.quote:
quote:
Nee joh, ik heb geen strenge bone in my body. Oh, dat klinkt ook weer vreemdquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]In BNW heb ik 'die naam' die ik in TRU heb nog niet, dus ik dacht: "Het kan wel!"
Niet erbij stilgestaan dat jij ook hier de strenge meesteres bent.
Sorry mevrouw
Wil je er een?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb geen strenge bone in my body. Oh, dat klinkt ook weer vreemd
Handen boven de dekens héquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Tijd om naar bed te gaan geloof ik.
Oh boy, álles klinkt nu dubbelzinnig
Trusten allemaal
Ai...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef ToT het volgende:
Ja goftedomme zeg, heb ik net wat kant-en-klare gordijnen voor op de slaapkamer bij Leenbakker in een stad verderop gekocht voor 25 euro, zie ik exact diezelfde gordijnen hier bij de Karwei voor 15 euro liggen!
Fijn! En ik had al eerder zo'n set gehaald bij Leenbakker.
Mja om voor een tientje dat hele klote eind weer terug te gaan rijden.....
Over brandstof gesproken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ai...
Terug gaan lijkt me idd onhandig. Kost ook weer brandstof enzo.
Ja, dat is ook wel een beetje zo he..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef ToT het volgende:
Ja zo'n lichte auto met zoveel PK's, dan VRAAG je er ook om om te gaan jakkeren!Ik mis mijn Hyundai Coupé 2.0 en mijn Smart Roadster!
Joepie Poepiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
conspiracy-denken geeft juist meer ruimte voor echt complot
Welke vrouw red ons van onze programmering?
Nee, da's een man volgens die post en dezelfde post suggereert zelfs dat ie geprogrammeerd is.quote:
Oh, bummerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, da's een man volgens die post en dezelfde post suggereert zelfs dat ie geprogrammeerd is.
We are doomed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, da's een man volgens die post en dezelfde post suggereert zelfs dat ie geprogrammeerd is.
Heb net gesport dus kan een tijdje nog niet slapen denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Ja primaGezellige avond gehad. Zo eens lekker slapen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
had ik er een a poep hek in gefrustselt heeft tot het gewoon ge-edit
Tja toen ik UPC nam, DACHT ik dat het een geinige channel zou zijn, maar mijn God wat een bagger komt daarop zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef oompaloompa het volgende:
ik gruwel van SyFy, alsof een verandering van naam heel het concept minder nerderig maakt of zo
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja toen ik UPC nam, DACHT ik dat het een geinige channel zou zijn, maar mijn God wat een bagger komt daarop zeg!Slecht geacteerde low-budget troep wat door studentjes gespeeld wordt, en heeeeeel veel herhalingen!
Oh, en je had eerst ook een "horror"-kanaal.
Same shit....veel poppen en ketchup enzo, en dat moest er eng uitzien!
en zo is de cirkel weer rondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
conspiracy-denken geeft juist meer ruimte voor echt complot
Welke vrouw red ons van onze programmering?
Ander soort programma's!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
en zo is de cirkel weer rond
Die DVD van z'n live show in Boston is ook geniaal.quote:
So TRUquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:00 schreef Cerbie het volgende:
Fok!
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Nou, er zitten sowieso geen vrouwen op internet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:00 schreef Cerbie het volgende:
Fok!
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Hmm, met onze 206 1.6-16v uit 2001 rijden we gemiddeld 1:13, bij 2/3 snelweg en 1/3 binnen de bebouwde kom. Zit je er veel mee in de stad dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Over brandstof gesproken....
Heb sinds zaterdag een andere autoSeat Ibiza Stylance 1.4 16v 74 kW b.j 2005. Zwart metallic en alles er op en er aan. Leuk bakkie, maar ben nog niet helemaal tevreden over het verbruik. Had gedacht toch wel zo'n 1:14 te gaan rijden, maar ik kom zoals het er nu naar uit ziet uit op c.a.1:11. Misschien toch eens iets aan mijn rijstijl veranderen.
Wat voor conspiracy zie je hierin dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/gezondheid/2310371/minder-zout-in-voeding.html
Mss een mooie voor een topic?
Woon-werk verkeer is voor mij een kleine 12 km. Vaak binnendoor af en toe een stukje snelweg. Maar goed... heb hem pas sinds zaterdag en heb hem af en toe ook wel ff op zijn staart getrapt. Bij de volgende tank ga ik de boardcomputer maar eens een reset geven en normaal proberen te rijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hmm, met onze 206 1.6-16v uit 2001 rijden we gemiddeld 1:13, bij 2/3 snelweg en 1/3 binnen de bebouwde kom. Zit je er veel mee in de stad dan?
Zat meer te denken aan iets algemeens over voedselquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor conspiracy zie je hierin dan?
En als je dan kijkt wat bijvoorbeeld de auto's verbruiken met Blue Motion techniek (VW) dan rij je op een tank om en nabij de 1300 km..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Woon-werk verkeer is voor mij een kleine 12 km. Vaak binnendoor af en toe een stukje snelweg. Maar goed... heb hem pas sinds zaterdag en heb hem af en toe ook wel ff op zijn staart getrapt. Bij de volgende tank ga ik de boardcomputer maar eens een reset geven en normaal proberen te rijden.
Tja.. 1 op 14 of iets in die richting moet wel te halen zijn, maar dan moet je veel op de snelweg zitten en je toerental laag houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
En als je dan kijkt wat bijvoorbeeld de auto's verbruiken met Blue Motion techniek (VW) dan rij je op een tank om en nabij de 1300 km..
Belachelijk gewoon, uit 2005 verwacht je wat meer (uh.. minder).
Kan, maar dan niet in BNW!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan iets algemeens over voedsel
quote:
Welke discussie? Die is toch al lang om zeep geholpen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:19 schreef arie_bc het volgende:
Misschien moeten we eindelijk eens tot een compromis komen met de 9/11 discussie.
http://xkcd.com/690/
Denk idd niet dat daar na al die jaren nog veel over te discussieren valt ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke discussie? Die is toch al lang om zeep geholpen?
Er valt nog genoeg over te discussiëren. Dat jij er heilig van overtuigd bent dat het officiële verhaal tot in de puntjes klopt, is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk idd niet dat daar na al die jaren nog veel over te discussieren valt ja.
Erm... nee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er valt nog genoeg over te discussiëren. Dat jij er heilig van overtuigd bent dat het officiële verhaal tot in de puntjes klopt, is weer een ander verhaal.
Dat het niet klopt wat je over mij zegt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uhm... nee? Wat bedoel je daar mee?
Ok, met enige nuance danquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat het niet klopt wat je over mij zegt.
quote:
Que?quote:
Doe maar wat meer dan 'enige' dan.quote:
Ja dat heb je goed gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke discussie? Die is toch al lang om zeep geholpen?
Whahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
gelukkig is er altijd nog een oompaloompa om een vrolijke noot aan te bregen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
gelukkig is er altijd nog een oompaloompa om een vrolijke noot aan te bregen!
[ afbeelding ]
Eeeh ja... wat is datquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Welterusten Lavenderr, ga maar fijn over Henk dromen!
[ afbeelding ]
Ondergaande zon en een booreilandquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh ja... wat is datEen boot met een ballon ofzo
?
Ik heb net m'n bril opgezet en dan zie ik altijd meteen een stuk slechter...
Ja, VancouverFan is dat wijfquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahahaha!
Is dat ons getrouwde stel VancouverFan en J0kkebr0k?
Die heeft even wat tegengewicht nodigquote:
Blijf deze ook erg goed vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:21 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn favoriete internetplaatje ooit
Whehe... die gebruikte ik weleens op chatroulette om mensen in de zeik te nemen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:45 schreef Wijze_appel het volgende:
[ afbeelding ]
De ex van Vancouver op de webcam
flauw, kunnen we de persoonlijke shit uit deze thread laten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:45 schreef Wijze_appel het volgende:
[ afbeelding ]
De ex van Vancouver op de webcam
huh wtf is dat echt?quote:
Ja prachtig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als we dan toch bezig zijn....
Ook een bekende, maar hij blijft mooi.![]()
Nou idd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja prachtig.
Die zanger ook, wat een ongelooflijke flapdrol.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:56 schreef oompaloompa het volgende:
over chatroulette gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als we dan toch bezig zijn....
Ook een bekende, maar hij blijft mooi.![]()
die heb ik ooit lang geleden als tekeningen bij biologie gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |