Joepie Poepiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
conspiracy-denken geeft juist meer ruimte voor echt complot
Welke vrouw red ons van onze programmering?
Nee, da's een man volgens die post en dezelfde post suggereert zelfs dat ie geprogrammeerd is.quote:
Oh, bummerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, da's een man volgens die post en dezelfde post suggereert zelfs dat ie geprogrammeerd is.
We are doomed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, da's een man volgens die post en dezelfde post suggereert zelfs dat ie geprogrammeerd is.
Heb net gesport dus kan een tijdje nog niet slapen denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Ja primaGezellige avond gehad. Zo eens lekker slapen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
had ik er een a poep hek in gefrustselt heeft tot het gewoon ge-edit
Tja toen ik UPC nam, DACHT ik dat het een geinige channel zou zijn, maar mijn God wat een bagger komt daarop zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef oompaloompa het volgende:
ik gruwel van SyFy, alsof een verandering van naam heel het concept minder nerderig maakt of zo
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja toen ik UPC nam, DACHT ik dat het een geinige channel zou zijn, maar mijn God wat een bagger komt daarop zeg!Slecht geacteerde low-budget troep wat door studentjes gespeeld wordt, en heeeeeel veel herhalingen!
Oh, en je had eerst ook een "horror"-kanaal.
Same shit....veel poppen en ketchup enzo, en dat moest er eng uitzien!
en zo is de cirkel weer rondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
conspiracy-denken geeft juist meer ruimte voor echt complot
Welke vrouw red ons van onze programmering?
Ander soort programma's!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
en zo is de cirkel weer rond
Die DVD van z'n live show in Boston is ook geniaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |