Ja, erg leuk allemaal, maar veel belangrijker is het antwoord op de vraag:quote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef Orchestra. het volgende:
Overigens moet ik hier toch even mijn levensverhaal kwijt.
...
Ik hoop dat jullie begrip kunnen tonen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, erg leuk allemaal, maar veel belangrijker is het antwoord op de vraag:
Hoe groot is je (e-)penis?
En dat antwoord kan ik helaas niet terug vinden in je betoog.
Oké. Dan ga ik daarheen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef ToT het volgende:
Orchestra, is denk dat dit meer iets is voor in [TRU].
Hij is leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef ToT het volgende:
AH! De maanlanding is dus TOCH gefaked!
Op naar de maan.......
Nou, zal voor je duimen dat je hem straks binnen hebtquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef oompaloompa het volgende:
ja een SC2 die gisteren al binnen had moeten zijn :/
Heb ik gestolen, welk ras speel je? Jij krijgt 'm terug als je de juiste van de drie kiest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef oompaloompa het volgende:
ja een SC2 die gisteren al binnen had moeten zijn :/
noes!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Heb ik gestolen, welk ras speel je? Jij krijgt 'm terug als je de juiste van de drie kiest.
Same here, SC1 nooit gespeeld. Krijg 'm morgen binnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
noes!
ik speel dus nog steeds helemaal geen ras
Het laat wel lang op zich wachten, had het beter gisteren in de winkel kunnen halen -.-
begin sowieso met de singleiplayer, daarna ff kijken welk ras
sc1 heb ik best veel gespeeld dus het is ook een beetje sentiment voor mequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Same here, SC1 nooit gespeeld. Krijg 'm morgen binnen.
Was wel weer toe aan iets leuks.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sc1 heb ik best veel gespeeld dus het is ook een beetje sentiment voor me
volgens mij kun je bekenden toevoegen aan een bestand zodra je het hebt, sc-vriendjes worden?
Die is top, hoe kom je er op..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef ToT het volgende:
AH! De maanlanding is dus TOCH gefaked!
Op naar de maan.......
Je weet wat er gebeurd als je op dat digitale pda ding je handtekening zet voor ontvangst he?quote:
Ik hoefde niet te tekenenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurd als je op dat digitale pda ding je handtekening zet voor ontvangst he?
Nou?!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurd als je op dat digitale pda ding je handtekening zet voor ontvangst he?
Ik hoopte eigenlijk dat 1 van usual suspects (lambiekje/Bankfurt) hier bij BNW dat wel wist..quote:
Disney, Disney!quote:
yeapquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik dacht al: de neuk is SC2?Maar dat is het spel waar we met z'n allen zo'n beetje 2 decennia op hebben mogen wachten!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik dacht al: de neuk is SC2?Maar dat is het spel waar we met z'n allen zo'n beetje 2 decennia op hebben mogen wachten!
Tja, ik ben ooit begonnen met RTS (AoEquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef ToT het volgende:
Net ff wat screenshots gekeken, maar het is niet helemaal mijn ding.
Ik denk toch dat ik de complete set van Guild Wars ga kopen!
Ik ook, met dune2 ikkequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, ik ben ooit begonnen met RTS (AoE). Terug naar de roots dus.
GW is ook wel leuk, zeker toen mijn Guild actief was. We hebben toch een paar maanden in de Top 300 gestaan. Nu al een lange tijd niet meer gespeeld..
je wordt oud?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef ToT het volgende:
De neuk is RTS AoE?
Age of Empires natuurlijk!
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef ToT het volgende:
De neuk is RTS AoE?
Age of Empires natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
En als we het over gave oude games hebben:
[ afbeelding ]
En tja, een BEETJE fan gaat dan wel duidelijk laten zien dat-ie het leuk vindt:
[ afbeelding ]
(Ja, dit is serieus mijn arm!)haha supervetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
tja daar ben ik dan weer minder gevoelig voor, behalve als die rus Rodja of Dmitri heettequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef ToT het volgende:
Is door een bloedgeyle Russische schone gezet die o.a. een academische opleiding heeft gehad!
Intelligente mooie vrouwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef ToT het volgende:
Is door een bloedgeyle Russische schone gezet die o.a. een academische opleiding heeft gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |