zucht...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou, jij bent geen vrouw, maar je voert het wel als geslacht in.
quote:
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Ben jij nu de man die een vrouw nadoet? Ik ben dat ruim een half jaar geweest. 'Ze' hadden zelfs namen van mannen waarvan 'ze' overtuigd waren dat ik dat was. Ik ben er een stuk of 5 geweest
. Ik ben er ook eigenlijk pas sinds kort vanaf
!
Maar eh, waar zegt Bankfurt dat dan?
Whehe, die is nice ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
hebben jullie al wel eens gegoogled op "where is chuck norris" ?
niet zoeken maar ik doe een gok / Im feeling lucky
wat een schattige foto trouwens joepie
Tja, ik heb geen idee. Maar je wordt altijd aangesproken met 'hij'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/
Alleen door Salvador, en sinds kort dus ook door Bankfurt blijkbaar. Nooit de moeite genomen Salvador te verbeteren aangezien zijn posts meestal al genoeg off-topic gingenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen idee. Maar je wordt altijd aangesproken met 'hij'.
Dit is SC; gaat meestal nergens over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alleen door Salvador, en sinds kort dus ook door Bankfurt blijkbaar. Nooit de moeite genomen Salvador te verbeteren aangezien zijn posts meestal al genoeg off-topic gingenBij adviezen in R&P o.i.d. kan ik me nog voorstellen dat het er toe doet, maar hier zie ik niet hoe het iets uit zou kunnen maken.
Doe eens niet zo lullig en post gewoon ff een picquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/
Post jij je pik maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doe eens niet zo lullig en post gewoon ff een pic
Als je pikken wil zien, dan moet je maar ff een paar minuutjes op chatroulette gaan zitten ...quote:
Met hier bedoelde ik BNW, niet deze threadquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dit is SC; gaat meestal nergens over.
Echt he.. vunzig vrouwtje die Joepie.quote:
quote:
Nee joh, ik heb geen strenge bone in my body. Oh, dat klinkt ook weer vreemdquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]In BNW heb ik 'die naam' die ik in TRU heb nog niet, dus ik dacht: "Het kan wel!"
Niet erbij stilgestaan dat jij ook hier de strenge meesteres bent.
Sorry mevrouw
Wil je er een?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb geen strenge bone in my body. Oh, dat klinkt ook weer vreemd
Handen boven de dekens héquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Tijd om naar bed te gaan geloof ik.
Oh boy, álles klinkt nu dubbelzinnig
Trusten allemaal
Ai...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef ToT het volgende:
Ja goftedomme zeg, heb ik net wat kant-en-klare gordijnen voor op de slaapkamer bij Leenbakker in een stad verderop gekocht voor 25 euro, zie ik exact diezelfde gordijnen hier bij de Karwei voor 15 euro liggen!
Fijn! En ik had al eerder zo'n set gehaald bij Leenbakker.
Mja om voor een tientje dat hele klote eind weer terug te gaan rijden.....
Over brandstof gesproken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ai...
Terug gaan lijkt me idd onhandig. Kost ook weer brandstof enzo.
Ja, dat is ook wel een beetje zo he..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef ToT het volgende:
Ja zo'n lichte auto met zoveel PK's, dan VRAAG je er ook om om te gaan jakkeren!Ik mis mijn Hyundai Coupé 2.0 en mijn Smart Roadster!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |