Alle objecten groter dan 10 cm iirc. Wat ground based radar nog kan volgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Wat is dat? al onze zooi rond de aarde?
jeetje, ik wist wel dat het veel was, maar het lijkt wel nu op een pluizige aarde!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alle objecten groter dan 10 cm iirc. Wat ground based radar nog kan volgen.
Probeert u eens Dusseldorf Hbf ipv flughafen als eindbestemming in te gevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Cerbie het volgende:
NSHispeed, wat een drama
Ik heb mijn vlucht geboekt maar kan de treintickets naar Dusseldorf niet boeken omdat de bevestigingspagina kapot is.
Ik denk dat "ze" niet willen dat je het land verlaat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef Cerbie het volgende:
Het kon ook komen doordat de vertrekstaten van station Arnhem nog niet zijn ingevoerd (ligt er een maand uit). Alleen lukt het met enkeltjes buiten die periode ook niet.
Probeer het vanmiddag nog wel een keer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat "ze" niet willen dat je het land verlaat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ligt het nu aan mij of is BNW een beetje dood aan het bloeden? Weinig nieuwe interessante dingen hier...
*aluhoedje opzet*quote:Vanwege een storing in het reserveringssysteem is het momenteel niet mogelijk reserveringen te maken voor ICE International en InterCity Berlijn.
Er posten op dit moment gewoon te weinig weldenkende intelligente mensen sceptici in BNW, daar komt het door.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ligt het nu aan mij of is BNW een beetje dood aan het bloeden? Weinig nieuwe interessante dingen hier...
Hihihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
Het is vakantietijd, dus minder tijd voor complotten denk ik.
Alhoewel, morgen is het de 23ste en dan gaat er wat gebeuren bij Mexico, heb ik gelezen.
Voor mij is de lol van BNW al een tijdje over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
En nu is het tijd om bij de vierdaagse te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En nu is het tijd om bij de vierdaagse te kijken
Ze lopen zo'n beetje recht voor mijn raam langs, leuk al die deuntjes die de militairen spelen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor mij is de lol van BNW al een tijdje over.
Ik heb gemerkt dat bij topics waar een interessante hook aanzit er meestal een aantal non-believers zich ertegenaan gaan bemoeien waardoor het vaak op een welles-nietus discussie uitloopt waarbij met zo veel mogelijk bronnen, feiten en filmpjes over&weer wordt gesmeten in plaats van dat het originele punt de aandacht krijgt die het verdient, daarnaast zijn in de afgelopen 7 jaar dat ik hier meepost bijna alle conspiracies wel een of meerdere keren langsgekomen en heb ik niet altijd evenveel zin daar weer overnieuw in te duiken.
Het enige wat me op dit moment hier boiet zijn de topics over de oil-spill en tel ik rustig af tot 23 juli
Ben het wel met je eens. Op zich is er niets mis met de boel een beetje sceptisch benaderen, maar er zijn hier inderdaad mensen die alles maar afdoen als complete onzin. Moet aan de andere kant toegeven dat er zoveel theorieën zijn die nergens op slaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor mij is de lol van BNW al een tijdje over.
Ik heb gemerkt dat bij topics waar een interessante hook aanzit er meestal een aantal non-believers zich ertegenaan gaan bemoeien waardoor het vaak op een welles-nietus discussie uitloopt waarbij met zo veel mogelijk bronnen, feiten en filmpjes over&weer wordt gesmeten in plaats van dat het originele punt de aandacht krijgt die het verdient, daarnaast zijn in de afgelopen 7 jaar dat ik hier meepost bijna alle conspiracies wel een of meerdere keren langsgekomen en heb ik niet altijd evenveel zin daar weer overnieuw in te duiken.
Het enige wat me op dit moment hier boiet zijn de topics over de oil-spill en tel ik rustig af tot 23 juli
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jeetje Lavenderr, je post om 13.13 uur, nu gaat er 100% zeker een ramp gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |