Heb jij of je ouders je inentingboekje nog?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe kan ik uitzoeken of ik 2 inentingen heb gehad tegen de bof?
Weet ik niet. Spring je?quote:
denk het niet om eerlijk te zijn :/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij of je ouders je inentingboekje nog?
Bewijs maar eens dat jij dat niet denkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
denk het niet om eerlijk te zijn :/
dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat jij dat niet denkt.![]()
Maar ik denk dat het misschien in je dosier staat en dat kun je weer opvragen bij je huisarts.
Je bent toch vrijgezel? Wat gek. Dat er dan helemaal niemand is die door dat borsthaar wil kroelenquote:
Er is al een jaar niet meer door mijn borsthaar gekroeld!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bent toch vrijgezel? Wat gek. Dat er dan helemaal niemand is die door dat borsthaar wil kroelen!
Een relatie met een FOK-moderatorquote:
Zie je wel, je wilt het wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Alhoewel... straf kan soms bestzijn!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
Tuinhek, nog gedanst de laatste tijd?
En helemaal klaar nu met de MRI's?
Kijk wat ik gisteren in de tuin zag
[ afbeelding ]
Heeft wel iets Reptillian-achtigs he?
De afbeelding is geschoten op 18:45:11. 1+8=9, 4+5=9, 11 = 9:9:11quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
[ afbeelding ]
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
De afbeelding is geschoten op 18:45:11. 1+8=9, 4+5=9, 11 = 9:9:11![]()
Een pad!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
[ afbeelding ]
Even afstuderen, pfff.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een pad!
Ik heb niet zo heel veel gedanst, vakantie heTijdens de zomerfeesten nog wel 2 avonden wezen dansen. Het scannen is voorlopig even klaar, hoewel ik over een tijdje weer verder mag. Eerst even afstuderen enzo
dat duurt nog wel even, dat is voor professorenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even afstuderen, pfff.
Maar dat gaat vast lukken!
Dan dans je na de verdediging zo de zaal uit in je wapperende toga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |