Jij niet dan?quote:
Eh nee, wat een rare vraag aan een damequote:
Heb jij of je ouders je inentingboekje nog?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe kan ik uitzoeken of ik 2 inentingen heb gehad tegen de bof?
Weet ik niet. Spring je?quote:
denk het niet om eerlijk te zijn :/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij of je ouders je inentingboekje nog?
Bewijs maar eens dat jij dat niet denkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
denk het niet om eerlijk te zijn :/
dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat jij dat niet denkt.![]()
Maar ik denk dat het misschien in je dosier staat en dat kun je weer opvragen bij je huisarts.
Je bent toch vrijgezel? Wat gek. Dat er dan helemaal niemand is die door dat borsthaar wil kroelenquote:
Er is al een jaar niet meer door mijn borsthaar gekroeld!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bent toch vrijgezel? Wat gek. Dat er dan helemaal niemand is die door dat borsthaar wil kroelen!
Een relatie met een FOK-moderatorquote:
Zie je wel, je wilt het wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Alhoewel... straf kan soms bestzijn!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
Tuinhek, nog gedanst de laatste tijd?
En helemaal klaar nu met de MRI's?
Kijk wat ik gisteren in de tuin zag
[ afbeelding ]
Heeft wel iets Reptillian-achtigs he?
De afbeelding is geschoten op 18:45:11. 1+8=9, 4+5=9, 11 = 9:9:11quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
[ afbeelding ]
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
De afbeelding is geschoten op 18:45:11. 1+8=9, 4+5=9, 11 = 9:9:11![]()
Een pad!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Even een schopje hoor.
[ afbeelding ]
Even afstuderen, pfff.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een pad!
Ik heb niet zo heel veel gedanst, vakantie heTijdens de zomerfeesten nog wel 2 avonden wezen dansen. Het scannen is voorlopig even klaar, hoewel ik over een tijdje weer verder mag. Eerst even afstuderen enzo
dat duurt nog wel even, dat is voor professorenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even afstuderen, pfff.
Maar dat gaat vast lukken!
Dan dans je na de verdediging zo de zaal uit in je wapperende toga
Geef me even, en dat komt vast goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat duurt nog wel even, dat is voor professoren
Ja, volgens mij wel.quote:
ik ging er al van uit dat het ging lukken, anders had ik "never nooit niet" getypt i.p.v. dat het nog even zou durenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geef me even, en dat komt vast goedPromoveren zit iig al vast in de planning.
geen reptilians dus ^_^quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Maar ik vind padden lelijker dan kikkers, ze zien er een beetje uit als voorwereldlijke monsters, maar dan in het klein vind je niet?
Net zoveel in de richting als de claim dat vogels ook een soort mensen zijn ^_^quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, maar wel een beetje in die richting toch?
Het was ook meer een geintje omdat we het hier vaak over Reptillians hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Net zoveel in de richting als de claim dat vogels ook een soort mensen zijn ^_^
Wij mensen halen vaak reptielen en amfibien door elkaar terwijl ze echt extreem verschillend zijn
Ik doe vooral aan medical imagingquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jammer :/
(wat ben je nou trouwens?)
Maar je komt van geneeskunde af toch, of neuropsy?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik doe vooral aan medical imagingresting state fMRI, resting state networks, connectiviteit in het brein, diffusion weighted MRI etc. Zeg maar neurowetenschapper.
coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee, van Biomedische TechnologieLekker brede technische achtergrond dus qua studie, en ook qua interesses.
Weet ik niet zeker. Je kan het mooi samenvatten als technisch binnen een medische contextquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
cool
Hoe verschilt dat met moleculaire levenswetenschappen? Een stuk medischer?
Ah coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Je kan het mooi samenvatten als technisch binnen een medische contextIk heb nu bijvoorbeeld technieken gebruikt die eigenlijk voor electronische signaal verwerking zijn ontwikkeld (radar systemen enzo) om BOLD signalen in het brein te analyseren. Het mooie is namelijk dat de 'ruis' in een reguliere fMRI scan nog heel veel informatie lijkt te bevatten. Gebieden die samen een taak hebben 'ruisen' synchroon met elkaar.
Nog nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ah cool
Heb je een paper oid daarover? Klinkt interessant
coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietwel een tweetal conferentie abstracts en posters. Paper ga ik het komende half jaar schrijven en proberen te publiceren.
leuke vraag, ik weet eigenlijk helemaal niks van de bermuda driehoek :/quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me al heel lang af of het op die Bermuda Driehoek nu echt spookt.
ik lees er zoveel over maar weet niet wat ik moet geloven.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:09 schreef oompaloompa het volgende:
Sinds wanneer is Bankfurt overigens zo freudiaans overtuigd dat ik een man ben?
Maar jij bent toch ook een man?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Ben jij nu de man die een vrouw nadoet? Ik ben dat ruim een half jaar geweest. 'Ze' hadden zelfs namen van mannen waarvan 'ze' overtuigd waren dat ik dat was. Ik ben er een stuk of 5 geweest
. Ik ben er ook eigenlijk pas sinds kort vanaf
!
Maar eh, waar zegt Bankfurt dat dan?
Oh nee he, niet weer...quote:
Haha, die is leuk!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
hebben jullie al wel eens gegoogled op "where is chuck norris" ?
niet zoeken maar ik doe een gok / Im feeling lucky
wat een schattige foto trouwens joepie
Waarom überhaupt het andere geslacht invoeren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een man?
huh ik snap je niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Waarom überhaupt het andere geslacht invoeren?
zucht...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou, jij bent geen vrouw, maar je voert het wel als geslacht in.
quote:
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Ben jij nu de man die een vrouw nadoet? Ik ben dat ruim een half jaar geweest. 'Ze' hadden zelfs namen van mannen waarvan 'ze' overtuigd waren dat ik dat was. Ik ben er een stuk of 5 geweest
. Ik ben er ook eigenlijk pas sinds kort vanaf
!
Maar eh, waar zegt Bankfurt dat dan?
Whehe, die is nice ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
hebben jullie al wel eens gegoogled op "where is chuck norris" ?
niet zoeken maar ik doe een gok / Im feeling lucky
wat een schattige foto trouwens joepie
Tja, ik heb geen idee. Maar je wordt altijd aangesproken met 'hij'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom het er toe doet en begrijp ook totaal niet waar het vandaan komt maar er zijn een aantal mensen hier op fok die me irl hebben gezien en ondanks dat het geen dubbel-d is ga ik er van uit dat zij best willen bevestigen dat ik tieten heb :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |