Denk idd niet dat daar na al die jaren nog veel over te discussieren valt ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke discussie? Die is toch al lang om zeep geholpen?
Er valt nog genoeg over te discussiëren. Dat jij er heilig van overtuigd bent dat het officiële verhaal tot in de puntjes klopt, is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk idd niet dat daar na al die jaren nog veel over te discussieren valt ja.
Erm... nee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er valt nog genoeg over te discussiëren. Dat jij er heilig van overtuigd bent dat het officiële verhaal tot in de puntjes klopt, is weer een ander verhaal.
Dat het niet klopt wat je over mij zegt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uhm... nee? Wat bedoel je daar mee?
Ok, met enige nuance danquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat het niet klopt wat je over mij zegt.
quote:
Que?quote:
Doe maar wat meer dan 'enige' dan.quote:
Ja dat heb je goed gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke discussie? Die is toch al lang om zeep geholpen?
Whahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
gelukkig is er altijd nog een oompaloompa om een vrolijke noot aan te bregen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
gelukkig is er altijd nog een oompaloompa om een vrolijke noot aan te bregen!
[ afbeelding ]
Eeeh ja... wat is datquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Welterusten Lavenderr, ga maar fijn over Henk dromen!
[ afbeelding ]
Ondergaande zon en een booreilandquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh ja... wat is datEen boot met een ballon ofzo
?
Ik heb net m'n bril opgezet en dan zie ik altijd meteen een stuk slechter...
Ja, VancouverFan is dat wijfquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahahaha!
Is dat ons getrouwde stel VancouverFan en J0kkebr0k?
Die heeft even wat tegengewicht nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |