So TRUquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:00 schreef Cerbie het volgende:
Fok!
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Nou, er zitten sowieso geen vrouwen op internet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:00 schreef Cerbie het volgende:
Fok!
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Hmm, met onze 206 1.6-16v uit 2001 rijden we gemiddeld 1:13, bij 2/3 snelweg en 1/3 binnen de bebouwde kom. Zit je er veel mee in de stad dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Over brandstof gesproken....
Heb sinds zaterdag een andere autoSeat Ibiza Stylance 1.4 16v 74 kW b.j 2005. Zwart metallic en alles er op en er aan. Leuk bakkie, maar ben nog niet helemaal tevreden over het verbruik. Had gedacht toch wel zo'n 1:14 te gaan rijden, maar ik kom zoals het er nu naar uit ziet uit op c.a.1:11. Misschien toch eens iets aan mijn rijstijl veranderen.
Wat voor conspiracy zie je hierin dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/gezondheid/2310371/minder-zout-in-voeding.html
Mss een mooie voor een topic?
Woon-werk verkeer is voor mij een kleine 12 km. Vaak binnendoor af en toe een stukje snelweg. Maar goed... heb hem pas sinds zaterdag en heb hem af en toe ook wel ff op zijn staart getrapt. Bij de volgende tank ga ik de boardcomputer maar eens een reset geven en normaal proberen te rijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hmm, met onze 206 1.6-16v uit 2001 rijden we gemiddeld 1:13, bij 2/3 snelweg en 1/3 binnen de bebouwde kom. Zit je er veel mee in de stad dan?
Zat meer te denken aan iets algemeens over voedselquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor conspiracy zie je hierin dan?
En als je dan kijkt wat bijvoorbeeld de auto's verbruiken met Blue Motion techniek (VW) dan rij je op een tank om en nabij de 1300 km..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Woon-werk verkeer is voor mij een kleine 12 km. Vaak binnendoor af en toe een stukje snelweg. Maar goed... heb hem pas sinds zaterdag en heb hem af en toe ook wel ff op zijn staart getrapt. Bij de volgende tank ga ik de boardcomputer maar eens een reset geven en normaal proberen te rijden.
Tja.. 1 op 14 of iets in die richting moet wel te halen zijn, maar dan moet je veel op de snelweg zitten en je toerental laag houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
En als je dan kijkt wat bijvoorbeeld de auto's verbruiken met Blue Motion techniek (VW) dan rij je op een tank om en nabij de 1300 km..
Belachelijk gewoon, uit 2005 verwacht je wat meer (uh.. minder).
Kan, maar dan niet in BNW!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan iets algemeens over voedsel
quote:
Welke discussie? Die is toch al lang om zeep geholpen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:19 schreef arie_bc het volgende:
Misschien moeten we eindelijk eens tot een compromis komen met de 9/11 discussie.
http://xkcd.com/690/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |