abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83705183
Omdat degene die hem dicht gooide geen nieuwe opent doe ik het maar.

Hier verder
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:38 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705251
SpeedDate
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:41 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705254
Ik zat al te denken... moet je als laatste reactie soms een nieuw topic openen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83705258
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:

Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.

Hoe heerlijk eerlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 23:53:05 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705272
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef -Splash- het volgende:
Ik zat al te denken... moet je als laatste reactie soms een nieuw topic openen?
dat si de ongeschreven regel
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83705291
quote:
Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.

Als ze je niet willen om wat voor reden dan ook dan kan je beter de eer aan jezelf houden. Er zijn er veel die je afwijzen en er zijn ook veel die je op een dergelijke manier willen naaien. Moet je je niet druk over willen maken. Op naar de volgende
Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zij mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.

Ondertussen ben ik niet diegene die 4 draadjes vol over zijn dagelijkse dates vertelt...
UITGESCHREVEN
pi_83705303
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Maanvis het volgende:
SpeedDate
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!

Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83705309
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef picardmike het volgende:
Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen.
Leg eens uit dan waarom een donkere vriend van mij wel met regelmaat dates regelt via dergelijke sites?
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:05 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705365
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat si de ongeschreven regel
Ik was er al 1 aan het aanmaken... maar toen ik voor de zekerheid f5-de was deze er al.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:35 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705389
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe heerlijk eerlijk
Ja, lief he.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:53 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705402
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
oh het bevalt me wel, het matching werkt wel, alleen hij matcht voor mijn doen te ver weg dan heb ik er geen zin in
Een gedicht over Maanvis
  maandag 5 juli 2010 @ 23:56:01 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705410
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 't sinds vandaag weer aan, nog steeds mannen die gelijk met vragenlijsten komen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83705487
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Maanvis het volgende:
oh het bevalt me wel, het matching werkt wel, alleen hij matcht voor mijn doen te ver weg dan heb ik er geen zin in

Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

O, dat herken ik wel Harajuku, dat je bijna een interview krijgt
pi_83705531
quote:
Leg eens uit dan waarom een donkere vriend van mij wel met regelmaat dates regelt via dergelijke sites?
Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk. beperk me tot paiq en tot rp en heel soms kijk ik op solomio. Voor de rest heb ik geen andere datingsite bezocht zo kan ik wel door blijven gaan straks haal ik ze nog uit het buitenland.
UITGESCHREVEN
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:21 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705566
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

Ja, en als je er dan een gesprek van probeert te maken en dat nog werkt ook, kappen ze het alsnog ineens af om er weer vragen in te gooien
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:23 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705569
quote:

[..]

Niet dat ik weet... Ik wil gewoon redelijk snel daten, geen maanden gechat, en dan wil je niet naar de andere kant van het land.
Net overigens wel een speeddate gehad met een saai meiske dat in de verpleegkunde werkt. Dus maar weggeklikt.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:23 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705570
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb 't sinds vandaag weer aan, nog steeds mannen die gelijk met vragenlijsten komen.
Ja? En wat vragen ze dan precies?
Ik ga morgen dat speeddaten ook doen. Lijkt me wel grappig.
pi_83705581
quote:

[..]

Ik heb niet kunnen vinden waar je dat in kunt stellen, dus ik hou me aanbevolen voor tips.
pi_83705631
Even voor mijn beeldvorming... die interviews en vragenlijstjes, is dat inclusief eisenlijstjes e.d.?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:00:50 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705640
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja? En wat vragen ze dan precies?
Ik ga morgen dat speeddaten ook doen. Lijkt me wel grappig.
Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
En daarna weten ze niets meer en valt het stil
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:01:06 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705652
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk.
Of je stapt over die drempel heen?
Waarom vindt je het wanhopig? Als iemand in een café een meisje aanspreekt... is dat dan ook wanhopig? In de basis gebeurt er precies hetzelfde.
pi_83705678
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef picardmike het volgende:

Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk. beperk me tot paiq en tot rp en heel soms kijk ik op solomio.

Ik kan je niet helemaal volgen hoor. Je vindt/vond rp wanhopig, maar daar zit je nu wel. Daar kan je alleen geen dates krijgen omdat je niet blank bent (volgens jou dus), maar naar andere datingsites wil je niet omdat je dat wanhopig vindt...
pi_83705747
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
Vrouwen kunnen dat ook hoor, is niet speciaal iets van mannen alleen
pi_83705753
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Niet dat ik weet... Ik wil gewoon redelijk snel daten, geen maanden gechat, en dan wil je niet naar de andere kant van het land.
Net overigens wel een speeddate gehad met een saai meiske dat in de verpleegkunde werkt. Dus maar weggeklikt.

Klinkt als het verzorgende typje, niets mis mee toch?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:03:01 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705764
quote:

[..]

Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je

Dat doet me denken aan die fantastische mensen uit India.

"Hi <naam>, this is <naam> from <bedrijf>. How are you today?"

En dan over het weer beginnen, vragen hoe het weer in India is.
Helemaal in de war omdat het lijstje niet meer klopt. Hele aardige mensen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:03:45 #26
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705806
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan je niet helemaal volgen hoor. Je vindt/vond rp wanhopig, maar daar zit je nu wel. Daar kan je alleen geen dates krijgen omdat je niet blank bent (volgens jou dus), maar naar andere datingsites wil je niet omdat je dat wanhopig vindt...
Lees: daar zit hij waarschijnlijk ook.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:04:07 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705837
Nou, wat saai zeg.
Je zit vast ook op korfbal

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
het heeft ook gewicht en elke keer als ik een slok wil nemen moet ik dat gewicht omhoog heffen
Ooohhh, hilarisch
ALs ik twee sporten mocht aanvoeren bij de olympische spelen zijn dat : kogelkoppen en speervangen.
Ik kan je wel een kogel laten koppen als je wil.

Dit gesprek gaat hem niet worden
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:04:27 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705862
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat ook hoor, is niet speciaal iets van mannen alleen
Ja, vast. Maar daar date ik niet mee
pi_83705896
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
het heeft ook gewicht en elke keer als ik een slok wil nemen moet ik dat gewicht omhoog heffen
Ooohhh, hilarisch
ALs ik twee sporten mocht aanvoeren bij de olympische spelen zijn dat : kogelkoppen en speervangen.

pi_83705906
quote:
Of je stapt over die drempel heen?
Waarom vindt je het wanhopig? Als iemand in een café een meisje aanspreekt... is dat dan ook wanhopig? In de basis gebeurt er precies hetzelfde.
Ik heb er niet echt veel behoefte aan eigenlijk om via internet iemand te zoeken, rp heeft een ruim aanbod dus daar vind je nog welleens wat alleen is de instelling slecht daar. Paiq heeft een leuk matchingssysteem en is eigenlijk een beetje om het gebrek aan fatsoen bij rp op te heffen alleen zijn de dames zelf daar niks. Op andere sites is het waarschijnlijk alleen nog maar meer gefake of nog moeilijker. Daarbij doen datingsites mij een beetje denken aan horoscooplijnen.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:05:47 #31
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705919
quote:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
Ooohhh, hilarisch

dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:05 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705935
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt als het verzorgende typje, niets mis mee toch?
ze klonk saai . er was geen klik zoals je dat zegt
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:14 #33
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83705946
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen. Mensen behandelen je ook als vuil als men zulke smoesjes gaat verzinnen. Ik krijg niet eens een excuus of een bevestiging van wat ik aantref.
[..]

Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zei mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.

Ondertussen ben ik niet diegene die 4 draadjes vol over zijn dagelijkse dates vertelt...
Als je regelmatig een controle van je lijst bent, dan heb je echt control issues. Net als dat je nu zegt dat je haar niets vond, maar er dan wel hier flink over los gaat, en voor jezelf excuses probeert te vinden.

Als je op datingsites rondloopt en gaat reageren heb je een hele grote kans dat je afgewezen wordt, deal with it.
pi_83705957
quote:
Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je

Ik heb 'live' een speeddateding gedaan. Was erg....vermoeiend. Steeds een andere man en dan steeds hetzelfde gesprekje. Ik raakte aanvankelijk helemaal in paniek van de idiote vraag 'wat zijn je hobby's' want dat vroegen ze bijna allemaal als eerste. En bij het woord hobby's denk ik aan postzegels verzamelen en kantklossen.

Ik heb met 1 van die mannen later nog een keer afgesproken en dat was echt een ramp In 5 minuten was het een zeer bereisd iemand (freelance fotograaf voor oa national geographic) en klonk hij reuze interessant. Op een echt afspraakje bleek het een zeer bereisd iemand te zijn die alleen maar over zichzelf kon praten. Na die avond waarop ik eerder vertrok dan gepland wist hij alleen dat ik Saskia heette. Echt. Verder wist hij niets van me, wan tik kwam gewoon niet aan het woord
  One tough cookie dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:44 #35
169210 liesje1979
pi_83705964
quote:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
Ooohhh, hilarisch

Je gebruikt ook echt Fok!smileys daar?
pi_83705979
quote:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
Ooohhh, hilarisch

Oké...............
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:08:18 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83706042
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 'live' een speeddateding gedaan. Was erg....vermoeiend. Steeds een andere man en dan steeds hetzelfde gesprekje. Ik raakte aanvankelijk helemaal in paniek van de idiote vraag 'wat zijn je hobby's' want dat vroegen ze bijna allemaal als eerste. En bij het woord hobby's denk ik aan postzegels verzamelen en kantklossen.

Ik heb met 1 van die mannen later nog een keer afgesproken en dat was echt een ramp In 5 minuten was het een zeer bereisd iemand (freelance fotograaf voor oa national geographic) en klonk hij reuze interessant. Op een echt afspraakje bleek het een zeer bereisd iemand te zijn die alleen maar over zichzelf kon praten. Na die avond waarop ik eerder vertrok dan gepland wist hij alleen dat ik Saskia heette. Echt. Verder wist hij niets van me, wan tik kwam gewoon niet aan het woord
ik heb dat ook wel eens, maar dan omgekeerd . Vooral bij die dronken kroegdames met wie ik wel eens bepaalde ontdeugende dingen doe... helemala niet geïnteresseerd in mij als persoon, daar word ik soms best verdrietig van
Een gedicht over Maanvis
pi_83706115
quote:

No shit Sherlock (maar je geeft er wel een leuke draai aan )
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:09:48 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706117
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, wat ernstig. Bij zulke dingen moet je toch juist een indruk achterlaten, hallo hoe heet je en waar woon je schiet dan niet echt op Ik weet niet of ik dat zelf wel zou durven trouwens, lijkt me erg ongemakkelijk.
pi_83706142
quote:
Nou ja ik wil gewoon niet dat iedereen mij herkent op datingsites en ik overkom als zo een datingsite shopper.
UITGESCHREVEN
pi_83706154
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt veel behoefte aan eigenlijk om via internet iemand te zoeken, rp heeft een ruim aanbod dus daar vind je nog welleens wat alleen is de instelling slecht daar. Paiq heeft een leuk matchingssysteem en is eigenlijk een beetje om het gebrek aan fatsoen bij rp op te heffen alleen zijn de dames zelf daar niks. Op andere sites is het waarschijnlijk alleen nog maar meer gefake of nog moeilijker. Daarbij doen datingsites mij een beetje denken aan horoscooplijnen.
Oftewel datingsites zijn kut, de vrouwen die er komen zijn kut en jij hebt zelf nergens schuld aan dat mensen je misschien niet behandelen zoals je zelf graag zou willen.
What the hell doe je in godsnaam op een datingsite als je alles zo enorm kut vindt?
pi_83706341
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Harajuku. het volgende:

Oh, wat ernstig. Bij zulke dingen moet je toch juist een indruk achterlaten, hallo hoe heet je en waar woon je schiet dan niet echt op Ik weet niet of ik dat zelf wel zou durven trouwens, lijkt me erg ongemakkelijk.

Het was samen met een vriendin, maar zij zat in een andere ruimte met 14 andere mannen.
Ze hadden mensen op alfabetisch op voornaam bij elkaar gezet. Met als gevolg dat ik voor de meeste mannen de 3e Saskia op rij was en ik dat dus ook steeds te horen kreeg

Ik vond het reuze saai eigenlijk en niet voor herhaling vatbaar. Het is toch eigenlijk net een vleeskeuring en dan nog even aftasten of inkomen etc een beetje matcht. Alle spontaniteit is vèr te zoeken, dus dat je je daar ongemakkelijk bij zou voelen kan ik me erg goed voorstellen.
pi_83706345
quote:
Als je regelmatig een controle van je lijst bent, dan heb je echt control issues. Net als dat je nu zegt dat je haar niets vond, maar er dan wel hier flink over los gaat, en voor jezelf excuses probeert te vinden.

Als je op datingsites rondloopt en gaat reageren heb je een hele grote kans dat je afgewezen wordt, deal with it.
Ik ben niet afgewezen ik heb haar betrapt toen ze mij blokkeerde, kortom ik besteed er nog tijd aan als iemand tegen mij zegt tot de volgende keer. Niet als iemand te kennen geeft mij niet te zien zitten.
quote:
Oftewel datingsites zijn kut, de vrouwen die er komen zijn kut en jij hebt zelf nergens schuld aan dat mensen je misschien niet behandelen zoals je zelf graag zou willen.
What the hell doe je in godsnaam op een datingsite als je alles zo enorm kut vindt?
Nee hoor datingsites zijn niet kut alleen rp is niet geschikt voor donkere mensen omdat het niet bij het blanke date ideaal past en wij alleen seks willen of de boel belazeren op datingsites en als je als donkere man die insteek niet deelt dan wordt je geblockt want daarvoor tonen ze interesse om seks met je te hebben. Daarbij zijn donkere vrouwen veel erger hoor in afwijzen als ze je niet willen maar die zeggen dat tenminste. Ik verzeker je ik kan hier nooit schuld aan hebben, we hebben gewoon gepraat over wat we deden en voor de rest niks.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 06-07-2010 00:24:14 ]
UITGESCHREVEN
pi_83706395
Toch wil ik ook wel eens speeddaten. Alleen geen zin om alleen te gaan; moet nog effe een mede-slachtoffer vinden voor backup

Zou bij het 3e praatje al iets zeggen dat ik helemaal niet wil weten wat ze doet en wat 'r hobby's zijn omdat ik dat toch nog 20x moet vragen. Hooguit waar ze woont en dan over totaal wazige dingen gaan praten. "Zeg, wat vind jij de leukste eftelingattractie?" Als het klikt dan merk je dat gauw genoeg...

Keertje drankje doen met een dame hier in dit topic lijkt me ook wel grappig. Interessant om te zien in hoeverre fok-persona's verschillen van hun werkelijke persoontje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_83706505
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Knipoogje het volgende:
"Zeg, wat vind jij de leukste eftelingattractie?" Als het klikt dan merk je dat gauw genoeg...

Van die geforceerde grappige openingszinnen (die bij elk tafeltje werden gebruikt) zijn ook heel tenenkrommend.

Leukste gesprek ging ongeveer zo:

* manspersoon gaat zitten en zucht
ik: vermoeiend hè, dit?
hij: ja, best wel *lacht*
ik: zullen we dan maar gewoon niets zeggen *neemt slok drinken*
hij: *grijns en gaat achterover zitten

En dat was wel het hele gesprek. Hij had mij als '+' op zijn formuliertje gezet zag ik
pi_83706577
Speeddate lijkt mij ook wel een keer lachen idd, maar idd niet alleen. Wel samen met iemand en dan na de tijd gewoon kansloos de kroeg inrollen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:23:12 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706627
Oh trouwens, omdat jullie allemaal van de RP zijn dacht ik eens even kijken

Ten eerste: Zonder te betalen kun je NIETS, dat is irritant.
Ten tweede: Ik krijg berichten van mannen in de 40 met kinderen en ik krijg berichten van mensen zonder foto
Wtf doe je op een datingsite zonder foto

En met zulke gesprekken kan ik echt gewoon niets, al zou ik willen. Is misschien mijn gebrek hoor, maar alsjeblieft zeg.
Let op: SpeedDate-kandidaten zijn niet altijd goede matches.
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
Als ik dat wilde zeggen had ik dat wel gelijk gedaan.
okee
wat zijn je hobbies

Ik heb hier ook maar geen poging gedaan om er een gesprek van te maken, dat zou niet gewerkt hebben
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:23:35 #48
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83706640
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben niet afgewezen ik heb haar betrapt toen ze mij blokkeerde, kortom ik besteed er nog tijd aan als iemand tegen mij zegt tot de volgende keer. Niet als iemand te kennen geeft mij niet te zien zitten.
[..]

Nee hoor datingsites zijn niet kut alleen rp is niet geschikt voor donkere mensen omdat het niet bij het blanke date ideaal past en wij alleen seks willen of de boel belazeren op datingsites. Daarbij zijn donkere vrouwen veel erger hoor in afwijzen als ze je niet willen maar die zeggen dat tenminste. Ik verzeker je ik kan hier nooit schuld aan hebben, we hebben gewoon gepraat over wat we deden en voor de rest niks.
Er zijn hier minstens 4-5 mensen die aangeven dat het misschien aan jou kan liggen.
Maar volgens mij twijfel je geen seconde aan jezelf, of wel?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:24:19 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706666
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die geforceerde grappige openingszinnen (die bij elk tafeltje werden gebruikt) zijn ook heel tenenkrommend.

En dat was wel het hele gesprek. Hij had mij als '+' op zijn formuliertje gezet zag ik
Eens met alles wat je hier zegt, .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:26:17 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83706728
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

tja je moet toch wat .
Een gedicht over Maanvis
pi_83706734
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:

Ten eerste: Zonder te betalen kun je NIETS, dat is irritant.
Ten tweede: Ik krijg berichten van mannen in de 40 met kinderen en ik krijg berichten van mensen zonder foto
Wtf doe je op een datingsite zonder foto

En met zulke gesprekken kan ik echt gewoon niets, al zou ik willen. Is misschien mijn gebrek hoor, maar alsjeblieft zeg.
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
okee
wat zijn je hobbies

Ik heb hier ook maar geen poging gedaan om er een gesprek van te maken, dat zou niet gewerkt hebben

Beetje kansloos ja

Als iemand vraagt: 'Hoe gaat het' heb ik direct de neiging om te vertellen dat het allemaal ellende is (vorige week te horen gekregen dat ik kanker heb, hond vanmorgen overreden, ex heeft me gisteren nog proberen te wurgen, maar die zit nu gelukkig op het politiebureau, maar een gezellig gesprek met een leuke vent maakt alles weer goed en hoe is het met jou?)
pi_83706754
quote:
Er zijn hier minstens 4-5 mensen die aangeven dat het misschien aan jou kan liggen.
Maar volgens mij twijfel je geen seconde aan jezelf, of wel?
Volgens mij waren die 4-5 mensen niet bij het gesprek en heb jij dit nooit zo meegemaakt dus en ik heb mensen hier voor lichtere vergrijpen zich druk zien maken. Dus nogmaals tenzij het op msn helemaal anders werkt waar heb ik het recht aan verdient dat iemand mij zomaar blokt want je kan wel zeggen dat het aan mij ligt maar ik wens dit niemand toe en zal het ook nooit bij iemand flikken.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:28:10 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706792
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Volgens mij waren die 4-5 mensen niet bij het gesprek en heb jij dit nooit zo meegemaakt dus en ik heb mensen hier voor lichtere vergrijpen zich druk zien maken. Dus nogmaals tenzij het op msn helemaal anders werkt waar heb ik het recht aan verdient dat iemand mij zomaar blokt want je kan wel zeggen dat het aan mij ligt maar ik wens dit niemand toe en zal het ook nooit bij iemand flikken.
Dit is niet de eerste keer hè? Al jouw verhalen hier eindigen op eenzelfde wijze, doet dat je niet even denken?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:28:57 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83706809
Isabeau en Harajuku, aan dat negatieve gedoe hebben wij mannen natuurlijk niets. Vertel eens met welke opmerkingen mannen uw hartje hebben gestolen .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:30:42 #55
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83706854
quote:

[..]

Ik wens je veel succes met het vinden van de oorzaken van jouw problemen bij andere mensen.
Ik denk niet dat je er heel gelukkig van gaat worden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:31:16 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706877
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Maanvis het volgende:
Isabeau en Harajuku, aan dat negatieve gedoe hebben wij mannen natuurlijk niets. Vertel eens met welke opmerkingen mannen uw hartje hebben gestolen .
We zeggen toch ook wat we wel willen.
pi_83706937
quote:
Dit is niet de eerste keer hè? Al jouw verhalen hier eindigen op eenzelfde wijze, doet dat je niet even denken?
Ja want daten werkt niet voor donkere mannen omdat wij als onbetrouwbaar worden gezien, vreemgangers, players en past niet bij de prins op het "witte paard" (notabene) ideaal van daten. Daar worden smoesjes voor verzonnen. Als ik het telkens op seks speel dan gaat er wel eentje om waarschijnlijk. Voor de rest hebben de verhalen niks gemeen want ze eindigen allemaal anders sommige chat ik dagen mee andere maanden maar het is altijd dat ze geen nummer willen geven omdat ze dat nooit doen aan een donkere man bij de eerste chatsessies en een maand later nog niet. Dan heb je een nummer dan krijg je dat gezeik weer dat ze niet afspreken met een donkere man bij het direkt verstrekken van het telefoonnummer.
quote:
Ik wens je veel succes met het vinden van de oorzaken van jouw problemen bij andere mensen.
Ik denk niet dat je er heel gelukkig van gaat worden.
Waarom blijf je er op hammeren dat ik de oorzaak bij andere mensen zoek. Daten werkt gewoon niet voor donkere mensen dat kan, niet iedereen kan van me houden. Ook niet iedereen is geschikt om te daten. Ik denk sowieso dat je daar een bepaalde lieve uitstraling voor moet hebben die in het echte leven weer weinig kans maakt en zo heft alles zich uiteindelijk weer op en blijven de kansen gelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 06-07-2010 00:39:47 ]
UITGESCHREVEN
pi_83706948
Morgen maar eens verder aanklooien met Paiq. Nu eerst nog ff gamen en dan slapen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:36:41 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707011
Deze gast is 29

Dani houdt van muziek, dromen, respect
hoi hoi
Hallo
alles fout??
Serieus?
pi_83707093
quote:
Ik niet, nooit geweest en ben al voorzien maar ik vind dit wel een leuk topic om te volgen.
pi_83707344
quote:

[..]

Gast, je bent een enorme zeiksnor. Of je nu paars, groen of rood bent, je attitude klopt van geen kant. Mensen hoeven niet bij jouw msn-gesprekken aanwezig te zijn om te weten dat je een enorme zeur bent en moeilijk doet.
Als een potentiële date-partner ergens niet op zit te wachten dan is dat het wel.

Daarnaast vrouwen gelijk om hun mobiele nummer vragen komt wel wat stalkerig over imho.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:52:23 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707378
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We zeggen toch ook wat we wel willen.
het focust op het negatieve soms . alsof je niets goed kan doen als man .
Daar word ik onzeker van .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:53:57 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707415
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het focust op het negatieve soms . alsof je niets goed kan doen als man .
Daar word ik onzeker van .
Je moet gewoon een gesprek beginnen, geen vragenlijst. Voor mijn part praat je over roze linialen, dan volgt er tenminste vanzelf een gesprek.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:54:53 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707431
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je moet gewoon een gesprek beginnen, geen vragenlijst. Voor mijn part praat je over roze linialen, dan volgt er tenminste vanzelf een gesprek.
nee dan is het weer te 'geforceerd grappig' alsdus isabeau. dus hetis nooooit goed .
Een gedicht over Maanvis
pi_83707434
quote:
Gast, je bent een enorme zeiksnor. Of je nu paars, groen of rood bent, je attitude klopt van geen kant. Mensen hoeven niet bij jouw msn-gesprekken aanwezig te zijn om te weten dat je een enorme zeur bent en moeilijk doet.
Als een potentiële date-partner ergens niet op zit te wachten dan is dat het wel.

Daarnaast vrouwen gelijk om hun mobiele nummer vragen komt wel wat stalkerig over imho.
Ja natuurlijk nu vraag ik weer direkt het telefoonnummer van vrouwen. Kijk je wel uit met je vooroordeel ik heb dat namelijk nergens beweerd. Tuurlijk doet kleur er wel toe je krijgt bepaalde eerste indrukken. Zeker als mensen erg fotogericht zijn en dat zijn mensen op datingsites. Trouwens ben ik niet iemand die mezelf in een medelijden positie breng hoor, ik constateer gewoon dat daten op rp voor donkere mensen geen nut heeft omdat het een andere insteek is.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:02:07 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707587
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee dan is het weer te 'geforceerd grappig' alsdus isabeau. dus hetis nooooit goed .
Helemaal niet. Over iets beginnen wat je voor je ziet staan of zo valt bij mij niet onder geforceerd grappig. Je zou dat geforceerd grappig kunnen gaan brengen, maar dat doe je dan zelf.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:04:25 #67
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83707641
Trouwens, vast al gevraagd, maar wat is de reden dat jullie via internet daten en niet via de bekende weg?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:05:24 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707664
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef VeX- het volgende:
Trouwens, vast al gevraagd, maar wat is de reden dat jullie via internet daten en niet via de bekende weg?
Wie zegt dat ze niet ook normaal daten?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:07:41 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707710
Ik date ook normaal ja. Internet is een beetje voor erbij soms.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:07:49 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707716
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef VeX- het volgende:
da's niet waar. internetdaten is voor erbij als er geen kroegen open zijn .
maargoed, IRL daten gaat me beter af dan verhaaltjes typen met een foto erbij
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:08:39 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707732
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:07 schreef Silenus het volgende:
Ik date ook normaal ja. Internet is een beetje voor erbij soms.
Nu heb ik nog niet om je gevochten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:10:06 #72
94080 VeX-
pi_83707762
Daar ging ik vanuit.

Om het even, wat biedt internetdating voor extra's?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:11:17 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707784
JA HARAJIKI NUUUU!!

edit: sukkel. te laat
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:12:00 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707803
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:11 schreef Silenus het volgende:
JA HARAJIKI NUUUU!!

edit: sukkel. te laat
Wat nou sukkel, er is geen bericht langsgekomen of ik mee wilde doen met iets. Paiq wil mij gewoon niet aan jou linken, vrees ik.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:12:23 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707809
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat nou sukkel, er is geen bericht langsgekomen of ik mee wilde doen met iets. Paiq wil mij gewoon niet aan jou linken, vrees ik.
Ik zag je naam staan idioot.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:13:44 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707832
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zag je naam staan idioot.
Zo heet ik helemaal niet op Paiq.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:14:05 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707838
Ik heb geluid aanstaan dus ik hoor het altijd als er iets langskomt, dat is nu niet gebeurt dus doe niet zo stom zeg
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:14:10 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707840
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:10 schreef VeX- het volgende:
Daar ging ik vanuit.

Euh eigenlijk niets. behalve dat je die mensen aan kunt spreken zonder stalkerig over te komen of dronken te zijn .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:16:11 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707877
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geluid aanstaan dus ik hoor het altijd als er iets langskomt, dat is nu niet gebeurt dus doe niet zo stom zeg
Laatste poging. Anders wil het Lot ons niet bij elkander hebben.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:18:52 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707948
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Laatste poging. Anders wil het Lot ons niet bij elkander hebben.
geen meldingen

Ik schrok me net dood Bij zo'n speeddate liet ie een do van mij zien, keiharde seks
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:20:13 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707993
Heb jij dat als do?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:21:37 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83708017
. Wist ik veel dat Paiq ineens do's ging verraden
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:26:17 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83708122
gvd
Ick: "Vraagje: Hou jij van roze linealen"
Zij: Speeddate is geannuleerd door XXX.
Een gedicht over Maanvis
pi_83708138
quote:
Daar ging ik vanuit.

Op het begin dacht ik iemand te vinden die zich in een andere omgeving bevind dan je kenniskring. Ik heb me sowieso altijd aangetrokken gevoelt tot vreemde en soms one-night stands mee gehad. Alleen hier heb je ook een beetje rust om iemand eerst persoonlijk een beetje te kennen en dat stap voor stap uit te diepen. Maar aan dat persoonlijke kennen kom je eigenlijk niet toe. Het is eigenlijk hetzelfde als in een drukke discotheek je dans een beetje in de buurt van vrouwen spreekt ze aan, heb een gezellige avond en leert ze 3mnd later pas echt kennen. Toen ik dit door had wou ik er eigenlijk mee kappen maar ik had betaalt en was eigenlijk verbaast dat ik zo weinig interesse kreeg terwijl als ik telkens naar de discotheek ging vroeger ik sjans had met de hele zaal zo erg dat vrienden boos waren dat ik geen praatje ging maken met een bepaalt iemand maar met iemand anders. Ik ben er ook een jaar van af gegaan en had besloten me nooit meer aantemelden maar ik heb mezelf sinds februari toch weer overgehaalt omdat ik toch wou weten waarom ik zo weinig scoor op die sites en ik is een keer een verwijt in mijn gezicht wil horen en ik niet begrijp dat ik als donkere man niet kan scoren op datingsites. Ik ga tegenwoordig ook nog maar eens in de 3mnd naar de discotheek. Schrok er eigenlijk wel een beetje van omdat ik dacht dat we daar al een beetje voorbij waren met zijn allen. Nu probeer ik eigenlijk dat schroom een beetje van me af halen op die sites en zoek niet echt perse een relatie.
UITGESCHREVEN
pi_83708399
Pfff, al die Paiq zooi vind ik maar doodvermoeiend. Al dat nietszeggende gechat kan ik serieus niet hebben. Heb het vanmiddag eens uitgeprobeerd, maar ik kwam geeneens voorbij het SpeedDate ding.

Nah, geef mij maar mailen. Lekker relaxed elkaar leren kennen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:47:13 #86
222505 PP.
Heldt.
pi_83708426
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:26 schreef Maanvis het volgende:
gvd
Ick: "Vraagje: Hou jij van roze linealen"
Zij: Speeddate is geannuleerd door XXX.
Dude. .
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:11:45 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709606
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Knipoogje het volgende:
Keertje drankje doen met een dame hier in dit topic lijkt me ook wel grappig. Interessant om te zien in hoeverre fok-persona's verschillen van hun werkelijke persoontje.
Ik denk dat dat inderdaad wel grappig is ja. Meestal is dat best verschillend.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:14:16 #88
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709615
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Deze gast is 29

Dani houdt van muziek, dromen, respect
hoi hoi
Hallo
alles fout??
Serieus?
quote:
Dani houdt van respect
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:18:54 #89
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709632
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja natuurlijk nu vraag ik weer direkt het telefoonnummer van vrouwen. Kijk je wel uit met je vooroordeel ik heb dat namelijk nergens beweerd. Tuurlijk doet kleur er wel toe je krijgt bepaalde eerste indrukken. Zeker als mensen erg fotogericht zijn en dat zijn mensen op datingsites. Trouwens ben ik niet iemand die mezelf in een medelijden positie breng hoor, ik constateer gewoon dat daten op rp voor donkere mensen geen nut heeft omdat het een andere insteek is.
Serieus...
Hou even op met jezelf in een slachtofferrol te positioneren. Zelfs Calimero loopt nog minder te zeuren over anderen.

Mijn tip: Werkt het niet, ga dan naar een café en spreek daar iemand aan.

Om nou pagina na pagina hier te vertellen dat RP niet voor zwarte mensen is gaat een beetje vervelen.
Lees anders even terug hoe anderen (o.a. vrouwelijke Fok!kers) hier op je reageren. Of is dat omdat Fok! voor donkere mensen geen nut heeft?

[ Bericht 5% gewijzigd door -Splash- op 06-07-2010 07:29:43 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:21:03 #90
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709644
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

geen meldingen

Ik schrok me net dood Bij zo'n speeddate liet ie een do van mij zien, keiharde seks
pi_83709983
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat dus

Overigens heeft CL nog steeds niet gereageerd op mijn berichtje
Dat kan ik ook niet
Tap tap tap
pi_83710037
quote:

[..]

Man, je doet alsof ze een doodzonde heeft begaan .
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 08:45:38 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_83710420
Ik kreeg een reactie op RP, maar ik heb dus geen betaalde account en kan niet antwoorden, snuggere had even een emailadres of zo in zijn berichtje moeten zetten (hij had trouwens geen foto, beetje kansloos al meteen).

Speeddate bij paiq heb ik nog niet geprobeerd, vanavond misschien, ik ben trouwens ook meer van het mailen, MSN houd ik niet zo van, dat loopt altijd uit in oeverloos slap geleuter, bij email kun je tenminste even nadenken en hoef je niet ala minuut te antwoorden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83710695
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg een reactie op RP, maar ik heb dus geen betaalde account en kan niet antwoorden, snuggere had even een emailadres of zo in zijn berichtje moeten zetten (hij had trouwens geen foto, beetje kansloos al meteen).

Speeddate bij paiq heb ik nog niet geprobeerd, vanavond misschien, ik ben trouwens ook meer van het mailen, MSN houd ik niet zo van, dat loopt altijd uit in oeverloos slap geleuter, bij email kun je tenminste even nadenken en hoef je niet ala minuut te antwoorden.
Ik reageer nooit op profielen zonder foto Maar meestal als je zo´n interesseberichtje terugstuurt, snappen ze de hint wel en krijg je alsnog een emailadres heur
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:34:54 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83711388
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Karina het volgende:

ik ben juist helemaal geen fan van emailen.. da's zo ouderwets
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:45:56 #96
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83711651
quote:
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
okee
wat zijn je hobbies

Dat doe ik altijd Ik ben compleet incapabel op het gebied van praatjes maken dus ga ik altijd maar lopen vissen in de hoop iets te vinden waar ik wel over kan praten. Dat lukt natuurlijk nooit en dus heb ik al mijn ~25 matches (paiq) een paar keer gesproken en daarna is het gesprek gewoon doodgebloed.
pi_83711721
4 pagina's vol ouwehoeren en dat in de nacht
Het volgende draadje moet maar Dating SC worden hoor
pi_83711818
"Zo... vertel eens wat leuks?"

Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 09:53:47 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_83711854
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op profielen zonder foto Maar meestal als je zo´n interesseberichtje terugstuurt, snappen ze de hint wel en krijg je alsnog een emailadres heur
Interessemailtje terugsturen kan niet, ik heb hem handmatig opgezocht in de profielen en toen op interesse gedrukt Voordeel van de twijfel even (dat zonder foto), dat komt omdat ik zelf in het begin ook geen foto had neergezet.

@Maanvis: nog een voordeel van mailen is, dat ik dat eventueel gewoon op mijn werk kan doen

En ik HAAT ook van die chats waarbij je de ander echt de woorden uit zijn mond (toetsenbord) moet trekken, zo irritant.
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:02:27 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83712090
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef moomoo het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd Ik ben compleet incapabel op het gebied van praatjes maken dus ga ik altijd maar lopen vissen in de hoop iets te vinden waar ik wel over kan praten. Dat lukt natuurlijk nooit en dus heb ik al mijn ~25 matches (paiq) een paar keer gesproken en daarna is het gesprek gewoon doodgebloed.
Dat heb ik ook
Tap tap tap
pi_83712099
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Interessemailtje terugsturen kan niet, ik heb hem handmatig opgezocht in de profielen en toen op interesse gedrukt Voordeel van de twijfel even (dat zonder foto), dat komt omdat ik zelf in het begin ook geen foto had neergezet.

@Maanvis: nog een voordeel van mailen is, dat ik dat eventueel gewoon op mijn werk kan doen

En ik HAAT ook van die chats waarbij je de ander echt de woorden uit zijn mond (toetsenbord) moet trekken, zo irritant.
Das idd een van de meest irritante dingen. Er zijn er ook best veel die dat doen
Zo had ik een keer iemand die mij op msn wilde hebben. Begin ik het gesprek en krijg je alleen maar korte antwoorden. 'Ja.' 'Leuk.' 'Haha.' En geen tegenvragen.

Ik snap nooit zo goed wat je er dan mee opschiet
pi_83713646
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
"Zo... vertel eens wat leuks?"

Heerlijke dooddoener
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 11:02:13 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_83713883
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Heerlijke dooddoener
Meest geziene teksten hier: zoiets als "hoi hoe is het nou" Of "alles goed" Meestal antwoord ik wel met meer dan 1 zin, maar dan komt er weer zo'n oneliner terug.
niet zo tof doen
pi_83714808
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Meest geziene teksten hier: zoiets als "hoi hoe is het nou" Of "alles goed" Meestal antwoord ik wel met meer dan 1 zin, maar dan komt er weer zo'n oneliner terug.
Ja, dat is ook zoiets typisch inderdaad. Doe je moeite om een gesprek op gang te brengen, krijg je zo'n kort antwoord terug. "oh leuk ja"

Ik vind wel dat je aan schrijfstijl en taalgebruik vaak al snel kunt merken of het een potentiële date is.

Mijn ergste gesprek op Paiq was met iemand waarbij ik iets zei over mijn haar, dat ik het vaak verf ofzo, en dat de reactie was:
"en daar beneden dan, of heb je daar geen haar hihi "
En de zin daarna: "oeps sorry "

En dat is dan iemand van eind twintig
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:40:13 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83715159
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Mijn ergste gesprek op Paiq was met iemand waarbij ik iets zei over mijn haar, dat ik het vaak verf ofzo, en dat de reactie was:
"en daar beneden dan, of heb je daar geen haar hihi "
En de zin daarna: "oeps sorry "

En dat is dan iemand van eind twintig
LOL

Ik zat ooit in een battledate, zei die kerel op een gegeven moment:
"Ik kom nu onder de douche vandaan, net nog een handdoekje om "
meisje: ah ok
"Jammer dat jij er niet bijstond hihi"

. Sowieso, mannen die hihi'en. Ik zou ze niet vertrouwen.
pi_83716233
quote:
Om nou pagina na pagina hier te vertellen dat RP niet voor zwarte mensen is gaat een beetje vervelen.
Lees anders even terug hoe anderen (o.a. vrouwelijke Fok!kers) hier op je reageren. Of is dat omdat Fok! voor donkere mensen geen nut heeft?
Er komen ook mensen hier op fok om echt vriendjes te maken met andere fokkers dat zie ik niet zo zitten. Veel kennen elkaar ook goed heb ik een paar keer gelezen. Ik een gebruik een forum liever voor een scherpe dialoog of leuke verhalen. Doe ook niet mee aan die andere chatvormen, daarbij zie ik op fok ook niet echt knappe dames.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:11:33 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_83716392
Reactie gehad van de persoon zonder foto op RP met zijn emailadres erin. Grappige is dat hij om een foto vraagt (ik dacht dat ik er eentje had staan, maar dat is dus toch niet zo), terwijl hij zelf ook geen foto heeft!

Ga ik hem toch eens even op wijzen

@picardmike: Ik vind je wel erg negatief hoor en van jou moet een dame dus toch ook wel knap zijn?

[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 06-07-2010 12:22:19 ]
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:12:34 #108
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716416
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:11 schreef Karina het volgende:
Reactie gehad van de persoon zonder foto op RP met zijn emailadres erin. Grappige is dat hij om een foto vraagt (ik dacht dat ik er eentje had staan, maar dat is dus toch niet zo), terwijl hij zelf ook geen foto heeft!

Ga ik hem toch eens even op wijzen
Quid pro quo

Tap tap tap
pi_83716432
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:07 schreef picardmike het volgende:
daarbij zie ik op fok ook niet echt knappe dames.
Toch eens wat beter leren kijken dan, want die zitten hier ook hoor.
pi_83716513
quote:
Toch eens wat beter leren kijken dan, want die zitten hier ook hoor.
Meestal studentes van rond de 20 en als ze ouder zijn bezette vrouwen. Knappe single dames van rond de 26 heb ik hier nog niet gezien.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:15:25 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716527
Hij noemt me lelluk
Tap tap tap
pi_83716580
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Meestal studentes van rond de 20 en als ze ouder zijn bezette vrouwen. Knappe single dames van rond de 26 heb ik hier nog niet gezien.
Sarcasme. Herken het.
pi_83716712
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Koop een bril.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83716777
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Hij noemt me lelluk
De schoft

Maar wel een hartje terug
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:22:38 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83716785
Hahaha, alle wiefkes voelen zich ineens aangesproken.
pi_83716834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Koop een bril.
Ow en dat idd. Genoeg mooie vrouwen op zowel Fok, RP als Paiq. Probleem is alleen dat ze jou ook leuk moeten vinden, daar schort het nog wel eens aan
pi_83716867
Ik zie nog steeds niks boeiends.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:25:07 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_83716885
Ik had het al in mijn vorige post ge-edit, maar toch ook nog even zo @picardmike: niet zo negatief doen en niet erg aardig om de dames hier lelijk te noemen inderdaad!

En je zegt dat je niet meedoet aan andere chatvormen, wat doe je dan eigenlijk op die datingsites? Dat is meestal ook met een of andere manier van chat?

Ik geloof er niets van dat je geen date kunt vinden omdat je niet blank bent, het komt eerder omdat je zo ontzettend negatief overkomt.
niet zo tof doen
pi_83716976
quote:
Ik had het al in mijn vorige post ge-edit, maar toch ook nog even zo @picardmike: niet zo negatief doen en niet erg aardig om de dames hier lelijk te noemen inderdaad!
Ja zeg... ik noem niemand lelijk hier cherrylips plaatst zichzelf in een slachtofferrol.
quote:
En je zegt dat je niet meedoet aan andere chatvormen, wat doe je dan eigenlijk op die datingsites? Dat is meestal ook met een of andere manier van chat?
Op fok bedoel ik dan omdat het een forum is. Geen echte chatruimte.
quote:
Ik geloof er niets van dat je geen date kunt vinden omdat je niet blank bent, het komt eerder omdat je zo ontzettend negatief overkomt.
Toch is het zo op rp dan. Een donkere man komt sowieso al meteen negatief over op die site.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:28:27 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83717031
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja zeg... ik noem niemand lelijk hier cherrylips plaatst zichzelf in een slachtofferrol.
Slachtofferrol .
Tap tap tap
pi_83717245
quote:

[..]

Volgens mij gaat het bij jou mis omdat je grappig/sarcastisch niet van serieus kunt onderscheiden (tikkeltje autistisch misschien)?

Maar goed, nu hou ik op om op jou te reageren, al teveel energie aan verspild.
pi_83717349
quote:
Volgens mij gaat het bij jou mis omdat je grappig/sarcastisch niet van serieus kunt onderscheiden (tikkeltje autistisch misschien)?

Maar goed, nu hou ik op om op jou te reageren, al teveel energie aan verspild.
Nee hoor integendeel gemiddelder dan ik kan je eigenlijk niet zijn.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:36:30 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_83717397
quote:

Toch is het zo op rp dan. Een donkere man komt sowieso al meteen negatief over op die site.
Niet iedereen over 1 kam scheren: van de drie dates die ik heb gehad, waren er twee met donkere mannen...
niet zo tof doen
pi_83717582
En ik heb toevallig een zwak voor donkere mannen, dus ook hier zou dat geen reden zijn om iemand af te schrijven.

Een gebrek aan humor en sarcasme echter wel.
I'm an artist.
pi_83717704
Oh ja nu houdt iedereen ineens weer van donkere mannen, tuurlijk.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:45:11 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83717733
Ik hou ook wel van donkere mannen.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:48:03 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_83717825
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef picardmike het volgende:
Nee hoor, we zitten allemaal te liegen
niet zo tof doen
pi_83717958
quote:
Nee, dat niet. Maar niets mis met donkere vrouwen.
pi_83718104
Whehehe, kom net iemand tegen op RP, echt een meisjemeisje zeg maar. Heeft ze bij favoriete films allemaal van die romantische zwijmelfilms staan en........ Die Hard 1 t/m 4
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:56:22 #130
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83718122
quote:
Ik niet, sorry.
Tap tap tap
pi_83718177
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik niet, sorry.
Diskriminaasie
pi_83718910
quote:
Ik niet hoor, no worries
Sarcasme. Herken het.
pi_83718940
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef DrMarten het volgende:
Whehehe, kom net iemand tegen op RP, echt een meisjemeisje zeg maar. Heeft ze bij favoriete films allemaal van die romantische zwijmelfilms staan en........ Die Hard 1 t/m 4
Bruse Willis

Heb je hem wel eens Duits nagesynchroniseerd gezien?? Briljant!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_83720195
quote:
Niiiiiiiiiice.
pi_83720657
quote:
Ik niet hoor, no worries
Dat kan maar sowieso zie je heel weinig gemixte stelletjes, het is op zich ook niet raar dat daten niet echt werkt voor donkere mensen. Je heb natuurlijk extra informatie nodig dan en die kan je gewoon niet geven via msn.
quote:
Nee hoor, we zitten allemaal te liegen
Van welke site had je die dates dan? Lijkt mij sterk.

Trouwens die meid die mij blokte die hield van paardrijden zei ik voor de gein dat ik het ook welleens wilde doen, ging ze lachen. Zei ik heb je dat nooit gezien een neger op een paard ofzo?

Toen moest ze nadenken ja idd dat past idd niet echt.
UITGESCHREVEN
pi_83720874
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:54 schreef picardmike het volgende:
sowieso zie je heel weinig gemixte stelletjes
Ik zie er anders genoeg rondlopen.
pi_83720975
quote:
Trouwens die meid die mij blokte die hield van paardrijden zei ik voor de gein dat ik het ook welleens wilde doen, ging ze lachen. Zei ik heb je dat nooit gezien een neger op een paard ofzo?

Als ik er zo over nadenk.
Ik heb ook nog nooit een neger op een paard gezien.
Behalve zwarte piet, of liepen die er nou achteraan?
pi_83720981
quote:
Ik zie er anders genoeg rondlopen.
rondlopen misschien maar een echt lange serieuze relatie zie je zelden.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 14:02:30 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_83720996
quote:

[..]

Dus nu denk je dat ik zit te liegen? Was via Badoo en Knuz, via RP heb ik nog geen date gehad, want daar heb ik mij pas gisteren ingeschreven.

En ik weet niet waar jij woont, maar ik zie genoeg gemixte stelletjes. Trouwens, je zegt dat blanke vrouwen niet op donkere mannen vallen, maar het lijkt wel of jij niet op donkere vrouwen valt, dat je het hier steeds over hebt? Of word je ook door donkere vrouwen afgewezen...

Ik word een beetje moe van jou

Lol @GlenSpey
niet zo tof doen
pi_83721027
quote:

[..]

Dat kan maar sowieso zie je heel weinig gemixte stelletjes, het is op zich ook niet raar dat daten niet echt werkt voor donkere mensen. Je heb natuurlijk extra informatie nodig dan en die kan je gewoon niet geven via msn.
[..]

Dan ga je toch lekker in Paramaribo wonen?
pi_83721246
quote:

Blessed is the mind too small for doubt.
pi_83721271
quote:
Dus nu denk je dat ik zit te liegen? Was via Badoo en Knuz, via RP heb ik nog geen date gehad, want daar heb ik mij pas gisteren ingeschreven.

En ik weet niet waar jij woont, maar ik zie genoeg gemixte stelletjes. Trouwens, je zegt dat blanke vrouwen niet op donkere mannen vallen, maar het lijkt wel of jij niet op donkere vrouwen valt, dat je het hier steeds over hebt? Of word je ook door donkere vrouwen afgewezen...
Ik bedoel ook alleen rp op andere sites is het wel mogelijk of ik weet het niet. Tuurlijjk zijn er vrouwen die op donkere mannen vallen maar op rp is dat gewoon niet in. Mede omdat er daar sowieso al wantrouwend word gekeken naar mannen. Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
UITGESCHREVEN
pi_83721362
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef picardmike het volgende:
Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Iets over gemixte stelletjes enz?
pi_83721607
quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen. Iets over gemixte stelletjes enz?
Tja het is gewoon feit dat donkere mensen liever iemand hebben van hun eigen ras en blanke mensen ook. Vooral als het om daten gaat en er andere zaken meespelen. In reallife kunnen mensen daar nog enigszinds overheen kijken. Donkere vrouwen die op datingsites staan zoeken meestal een lichter iemand.Mede omdat daten meer iets nuchters is en niet temperamentvol.

Moro
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 14:17:47 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_83721707
quote:

[..]

Ik bedoel ook alleen rp op andere sites is het wel mogelijk of ik weet het niet. Tuurlijjk zijn er vrouwen die op donkere mannen vallen maar op rp is dat gewoon niet in. Mede omdat er daar sowieso al wantrouwend word gekeken naar mannen. Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
Als het inderdaad zo is dat het op RP niet "in" is, dan schrijf je je toch ergens anders in? Er zijn nog zat andere datingsites.

En hoe weet je nou dat donkere vrouwen liever op blanke mannen reageren? Je zit zelf echt ook vol vooroordelen volgens mij...
niet zo tof doen
pi_83721808
quote:

[..]
Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
Merk ik anders weinig van. Nu is het aantal donkere dames in Brabant op RP op 1 hand te tellen wat dat betreft kun je beter in zuid holland (Rotterdam) of noord holland (Amsterdam) ziten
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83721860
quote:
Als het inderdaad zo is dat het op RP niet "in" is, dan schrijf je je toch ergens anders in? Er zijn nog zat andere datingsites.
Ik ga gewoon nog met de contacten verder die ik heb maar volgens mij heeft een ander mij ook al geblokt.Sowieso ben ik die een beetje zat want die stelt een date telkens uit en die ga ik ook een ultimatum stellen. Voor de rest schrijf ik me gewoon uit bij datingsites.
UITGESCHREVEN
pi_83722943
Wat ik het ergste vind is dat ik een hoop tijd en moeite in een 'reageer'mailtje steek (dus expres geen 'interesse' mailtje), en dan vervolgens van de dame in kwestie niets meer hoor. Ik zie dat hij gelezen is maar ze nemen niet eens de moeite om op de 'geen interesse' knop te drukken, laat staan inhoudelijk te reageren.

En dat niet 1 keer...en dan verwachten ze nog dat elke reactie een origineel mailtje is! Als je tientallen mailtjes zo hebt verstuurd neemt de animo ook wel af...
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_83723380
quote:

[..]

Veiliger?? Daar sta ik eigenlijk nooit bij stil :S.. veilig.. Ik vind donkere mannen gewoon bijna altijd niet aantrekkelijk. Dat geldt niet alleen voor zwarte mannen, maar ook voor aziaten en turken bijvoorbeeld. Ik val gewoon niet op hun uiterlijk. Heeft echt totaal NIETS te maken met veiligheid of wat dan ook..
Sarcasme. Herken het.
pi_83723502
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef mister_white het volgende:
Wat ik het ergste vind is dat ik een hoop tijd en moeite in een 'reageer'mailtje steek (dus expres geen 'interesse' mailtje), en dan vervolgens van de dame in kwestie niets meer hoor. Ik zie dat hij gelezen is maar ze nemen niet eens de moeite om op de 'geen interesse' knop te drukken, laat staan inhoudelijk te reageren.

En dat niet 1 keer...en dan verwachten ze nog dat elke reactie een origineel mailtje is! Als je tientallen mailtjes zo hebt verstuurd neemt de animo ook wel af...
Schuldig

Allereerst krijgen vrouwen gewoon heel veel berichtjes. Als je op elk berichtje moet gaan reageren...
Ten tweede deed ik dat in het begin overigens wel en werd toen helemaal verrot gescholden en o.a. uitgemaakt voor arrogante hoer (overigens ook door mannen die in hun berichtje hadden staan dat ze ook bij geen interesse graag een reactie kregen).
Ten derde, sorry hoor, maar als je geen reactie krijgt is het toch ook duidelijk dat er geen wederzijdse interesse is?!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:55:16 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83723520
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit in mijn leven iemand een 'ultimatum gesteld'. Waarom zou er niet gewoon een gesprek kunnen zijn waarbij de één op een gegeven moment een hint geeft voor een date en de ander die inkopt? Zo gaat het bij mij altijd..
pi_83723911
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Schuldig

Ten tweede deed ik dat in het begin overigens wel en werd toen helemaal verrot gescholden en o.a. uitgemaakt voor arrogante hoer (overigens ook door mannen die in hun berichtje hadden staan dat ze ook bij geen interesse graag een reactie kregen).
Dat verhaal lees ik ook nogal eens in vrouwen profielen en ik begrijp heel goed dat je dan op een gegeven moment denkt fuck off maar zet het dan gewoon in je profiel "geen interesse geen mail"

Wel heb ik het idee dat vele vrouwen als ze wat langer op een datingsite staan steeds minder mail krijgen of blijft de mailbox altijd vollopen met tientallen mails per week ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:10:00 #153
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83724131
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef Silenus het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit in mijn leven iemand een 'ultimatum gesteld'. Waarom zou er niet gewoon een gesprek kunnen zijn waarbij de één op een gegeven moment een hint geeft voor een date en de ander die inkopt? Zo gaat het bij mij altijd..
De vraag is alleen wat je doet als de ander hem na 10 hints nog niet inkopt, maar gewoon lekker wil blijven msnen. Vindt het niet zo raar om dan gewoon rechtuit te zeggen dat als er geen date inzit, je er verder geen energie in gaat steken.
pi_83724341
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat verhaal lees ik ook nogal eens in vrouwen profielen en ik begrijp heel goed dat je dan op een gegeven moment denkt fuck off maar zet het dan gewoon in je profiel "geen interesse geen mail"

Wel heb ik het idee dat vele vrouwen als ze wat langer op een datingsite staan steeds minder mail krijgen of blijft de mailbox altijd vollopen met tientallen mails per week ?
Maar waarom zou je dat in je profiel zetten als het overduidelijk is? Ik bedoel, dat is gewoon common sense hoor...

Waar basseer je dat idee op? Worden vrouwen ineens happiger als ze langer staan ingeschreven? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes ik op een dag krijg??
Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 15:28:55 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_83724971
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Schuldig

Allereerst krijgen vrouwen gewoon heel veel berichtjes. Als je op elk berichtje moet gaan reageren...
Ten derde, sorry hoor, maar als je geen reactie krijgt is het toch ook duidelijk dat er geen wederzijdse interesse is?!
Ik stuur wel een geen interesse mail terug, maar dan blok ik die persoon ook meteen, dan krijg je tenminste geen mails zoals jij omschrijft. Beetje flauw van die mannen, ik stuur zelf ook wel eens een interesse mail en dan krijg ik een geen interesse mail terug, nou ja, geen probleem, ik ga die man echt niet terugmailen met "dome klootzak".
niet zo tof doen
pi_83725134
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat in je profiel zetten als het overduidelijk is? Ik bedoel, dat is gewoon common sense hoor...
Goed fatsoen bijv. ? of denk ik nu weer te burgerlijk
quote:
Waar basseer je dat idee op? Worden vrouwen ineens happiger als ze langer staan ingeschreven? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes ik op een dag krijg??
Nee ze maken na verloop van tijd een nieuw profiel aan.
Nee ik ben niet nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes jij krijgt maar wel of het in de loop van de tijd minder, meer of hetzelfde is gebleven.
pi_83725224
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Nee ik ben niet nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes jij krijgt maar wel of het in de loop van de tijd minder, meer of hetzelfde is gebleven.
Ik heb er tussen mijn matches een paar die echt om de 2 weken een nieuw profiel maken
pi_83726771
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Mbt fatsoen: dat verhaal heeft dus 2 kanten zoals hier ook bevestigd wordt.

Mbt profiel: vaaaaaggg, heb nog nooit een nieuw profiel aangemaakt en bij mij blijft het aantal reacties ongeveer gelijk. Maar als je een tijdje niet online bent, houden de berichtjes ook op. Vind ik niet meer dan logisch.
Sarcasme. Herken het.
pi_83727004
quote:
Ten derde, sorry hoor, maar als je geen reactie krijgt is het toch ook duidelijk dat er geen wederzijdse interesse
Dat is glashelder. Maar het is gewoon jammer als je veel tijd daarin steekt. De meeste vrouwen verwachten niet een reactie van mannen als volgt: 'Hoi, kijk eens in mijn profiel en als het wat is hoor ik het wel. Je kan mij mailen op xx@ee.nl''. De meeste geven aan toch wel een inhoudelijke reactie op prijs te stellen. Dan steek je daar dus een hoop tijd en moeite in en dan reageert 98% dus niet meer. Ja sorry hoor, dan worden mijn reacties richting de dames ook wel wat korter en minder origineel.

Wat verwachten jullie vrouwen zelf eigenlijk van de reacties? Is een kort mailtje met een uitnodiging tot het bekijken van het profiel en de foto voldoende van de man in kwestie of moet er toch meer van gemaakt worden? Sommige profielen van vrouwen zijn zo beknopt dat ze bijna geen aanknopingspunten bieden voor een leuke reactie.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:13:33 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727011
Ik heb so far alleen maar geen interesse gestuurd.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:15:28 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727117
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:17:03 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83727210
LOLLLLLLLLL @ Harajaka
Een gedicht over Maanvis
pi_83727398
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:23:35 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83727610
quote:
In het dageljks leven ben ik juist een dominant type zelf,
pi_83727613
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef mister_white het volgende:

[..]

Dat is glashelder. Maar het is gewoon jammer als je veel tijd daarin steekt. De meeste vrouwen verwachten niet een reactie van mannen als volgt: 'Hoi, kijk eens in mijn profiel en als het wat is hoor ik het wel. Je kan mij mailen op xx@ee.nl''. De meeste geven aan toch wel een inhoudelijke reactie op prijs te stellen. Dan steek je daar dus een hoop tijd en moeite in en dan reageert 98% dus niet meer. Ja sorry hoor, dan worden mijn reacties richting de dames ook wel wat korter en minder origineel.

Wat verwachten jullie vrouwen zelf eigenlijk van de reacties? Is een kort mailtje met een uitnodiging tot het bekijken van het profiel en de foto voldoende van de man in kwestie of moet er toch meer van gemaakt worden? Sommige profielen van vrouwen zijn zo beknopt dat ze bijna geen aanknopingspunten bieden voor een leuke reactie.
Is het echt zo´n groot verschil of 98 van de 100 keer niks hoort of 98 van de 100 keer een "geen interesse" terug krijgt? Volgens mij ben je gewoon teleurgesteld dat 98 van je 100 berichtjes op niks uitloopt en vergeefse moeite is

Ik hoef geen hele lappen proza, ik beoordeel je toch vooral op je foto en als dat niks is, houdt het sowieso al op. Misschien oppervlakkig, maar ik denk dat het bij de meeste mensen zo werkt. Liever wel een kort berichtje dan een standaard interesse berichtje. Wat absolute afknappers zijn is een berichtje dat duidelijk gekopieerd is (heb 1x gehad dat de naam van de vorige vrouw er zelfs nog in stond, alsof ie fw had gedaan ofzo) of een berichtje dat bestaat uit "Hoi, ik ben Tom, 29 jaar, ik hou van XXX, woon in XXX. Voor mijn beroep ben ik XXX en heb het reuze naar mn zin. Daarnaast ga ik in mn vrije tijd graag XXX". Wat boeit mij het nou wat jij leuk vindt, dat lees ik wel in je profiel. Heb je nou interesse in mij of in jezelf?

Ik vind een berichtje veel leuker als het lekker casual en een beetje flirterig is zoals: "Hey daar schone dame, leuke foto´s en grappig profiel heb je! Ik heb ook een kat! Als de interesse wederzijds is, hoor ik dat graag van je en als je alleen een interesse berichtje kunt sturen, zal ik volgende keer reageren met mn emailadres. Groetjes en natuurlijk hoop ik wat van je te horen ".

Liefst zonder taal- en stijlfouten
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:26:20 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83727751
Uiteindelijk draait bijna alles om de foto. Ik reageer eerder op een lekker ding met een kutmailtje dan op een lelijkerd met een leuk mailtje.

Oppervlakkig? Ja. Lig ik daar wakker van? Nee.
pi_83727797
Oei, ik zit nu op mn werk dus kan niks kopiëren, maar ik ga absoluut even spitten straks om wat originele berichtjes neer te pennen

1 is mn all time favo.. werd benaderd door een man van in de 70. Profielfoto: op die fiets, zonnebril met een wit hondje voorop de fiets in een mandje en trouwring duidelijk zichtbaar. Meneer viel nou eenmaal op jonge dames die hij graag op handen droeg. Hij snapte prima dat hij veel te oud was voor een relatie, maar wilde graag, in ruil voor wat aandacht, op andere manieren "helpen"....

IEEEEEEEEEUUUUUUUWWWWWWW!!!!!!!!!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:27:24 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727812
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk draait bijna alles om de foto. Ik reageer eerder op een lekker ding met een kutmailtje dan op een lelijkerd met een leuk mailtje.

Ja, same here. Als ik me niet aangetrokken voel tot hem heb je er vrij weinig aan Ik moet het er wel op kunnen, hè.
pi_83727819
quote:

Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:28:13 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727860
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Oei, ik zit nu op mn werk dus kan niks kopiëren, maar ik ga absoluut even spitten straks om wat originele berichtjes neer te pennen

1 is mn all time favo.. werd benaderd door een man van in de 70. Profielfoto: op die fiets, zonnebril met een wit hondje voorop de fiets in een mandje en trouwring duidelijk zichtbaar. Meneer viel nou eenmaal op jonge dames die hij graag op handen droeg. Hij snapte prima dat hij veel te oud was voor een relatie, maar wilde graag, in ruil voor wat aandacht, op andere manieren "helpen"....

Oh dude
pi_83727879
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh dude
Ik heb em bewaard als screen shot
Sarcasme. Herken het.
pi_83728286
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
* doet copy paste
* en hoopt dat hij niet toevallig Spirit82 op RP mailt
pi_83728599
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Spirit82 het volgende:

Heej, die vent heeft mij ook eens benaderd. Half jaar geleden was ik even op RP, dit verhaal klinkt bekend.
I'm an artist.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:44:37 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83728643
Ik vond die vent van in de 40 met kinderen al erg zat
pi_83728811
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond die vent van in de 40 met kinderen al erg zat
Oh, geloof me, het kan echt veel erger
Sarcasme. Herken het.
pi_83728852
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Heej, die vent heeft mij ook eens benaderd. Half jaar geleden was ik even op RP, dit verhaal klinkt bekend.
En en en en en ??? Ben je erop in gegaan?!?!?!??!
Sarcasme. Herken het.
pi_83729048
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En en en en en ??? Ben je erop in gegaan?!?!?!??!
Natuurlijk. Ga jij dat niet doen dan?
I'm an artist.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:53:27 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83729089
Waarom niet, het is toch aardig van die man dat hij je wil helpen met wat huiswerk ofzo.
pi_83729413
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef Silenus het volgende:
Waarom niet, het is toch aardig van die man dat hij je wil helpen met wat huiswerk ofzo.
Idd. En je hoeft m niet eens te betalen... met geld
pi_83729470
Om een of andere reden trek ik lelijke christelijke vrouwen aan. Word ik ook wel een beetje gestoord van
pi_83729492
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ga jij dat niet doen dan?
Ik twijfel nog... die man moet een schat aan ervaring hebben
Sarcasme. Herken het.
pi_83729670
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Om een of andere reden trek ik lelijke christelijke vrouwen aan. Word ik ook wel een beetje gestoord van
Psssssshhhhtt!!! >>> maagden
Sarcasme. Herken het.
pi_83729700
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die willen wachten tot na ze getrouwd zijn
pi_83729728
Oh btw... ik werd net gebeld door een potentiële date, maar hij komt uit Duitsland. En hij klinkt echt precies zoals mn Duitse ex vriendje
Sarcasme. Herken het.
pi_83729746
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

ja dus? Als ze lelijk als de nacht is en geen seks wil voor het huwelijk dan wordt het hem niet
pi_83729748
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die willen wachten tot na ze getrouwd zijn
U is geen smooth operator?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:09:49 #187
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83729896
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Oh btw... ik werd net gebeld door een potentiële date, maar hij komt uit Duitsland. En hij klinkt echt precies zoals mn Duitse ex vriendje
Controleer eerst even z'n ID, misschien bestaat 'ie wel helemaal niet.
pi_83730021
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:12:15 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83730035
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit
Film te veel om op te noemen
Televisieprogramma maakt niet uit

Srsly
pi_83730075
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Boeit mij dat nou, hij heeft een supergoeie stem en ik glij bijna van mn stoel af van zn foto´s alleen al
Sarcasme. Herken het.
pi_83730093
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit

Srsly
Helemaal mijn type
Sarcasme. Herken het.
pi_83730133
quote:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit

Srsly
Zet dan niets neer.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:14:11 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83730157
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Boeit mij dat nou, hij heeft een supergoeie stem en ik glij bijna van mn stoel af van zn foto´s alleen al
Hou jij het nou maar gewoon bij die zenuwachtige knakker, smst ie nog wel?
pi_83730219
quote:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit

Srsly
Hendig toch juist? Zo'n partner die het allemaal niks uitmaakt
pi_83730288
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hou jij het nou maar gewoon bij die zenuwachtige knakker, smst ie nog wel?

Gister "Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt ogen die ik de hele dag voor me zie"

...Vlak nadat ie had gevraagd of ik "hot and sweaty" was nadat ik had gezegd dat ik uit de sportschool kwam en toe was aan een douche

Via sms is van die zenuwen bijzonder weinig te merken
Sarcasme. Herken het.
pi_83730456
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Zet dan niets neer.
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:19:11 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83730480
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gister "Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt ogen die ik de hele dag voor me zie"

...Vlak nadat ie had gevraagd of ik "hot and sweaty" was nadat ik had gezegd dat ik uit de sportschool kwam en toe was aan een douche

Haha wat een ouwe glijer! Deze is wel héél sneaky, eerst heel zenuwachtig en verlegen doen zodat jij helemaal wegzwijmelt en nu gaat 'ie langzaam maar zeker los.

Wat een baas.
pi_83730587
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal niet verder, maar volgens mij is bijna iedereen wel zenuwachtig voor de eerste date.
Toen ik voor het eerst een date had met iemand (ik was 16 en het was tevens de eerste keer dat ik ooit iemand ontmoette via internet), trilde ik als een rietje
pi_83730647
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.
Dat dan weer wel.

Maar toch, mensen zonder eigen mening of smaak. Nah, nee.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:22:46 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83730687
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha wat een ouwe glijer! Deze is wel héél sneaky, eerst heel zenuwachtig en verlegen doen zodat jij helemaal wegzwijmelt en nu gaat 'ie langzaam maar zeker los.

Wat een baas.
Inderdaad
pi_83730722
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dan weer wel.

Maar toch, mensen zonder eigen mening of smaak. Nah, nee.
Dit is wel een mening/smaak
Alleen een hele brede
SPOILER
pi_83730738
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal niet verder, maar volgens mij is bijna iedereen wel zenuwachtig voor de eerste date.
Toen ik voor het eerst een date had met iemand (ik was 16 en het was tevens de eerste keer dat ik ooit iemand ontmoette via internet), trilde ik als een rietje
Lol, deze gast is 31 en geloof mij, hij was onwijs zenuwachtig. Maar volgende keer neemt ie zn valium mee

Ach, zenuwen kan ik nu prima hebben, vind het wel iets cutes hebben, vooral gezien ie zo lekker bijdehand is via sms. Maar als ie later maar wat meer ruggengraat kweekt, anders wals ik zo over hem heen...
Sarcasme. Herken het.
pi_83730800
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Harajuku. het volgende:

Inderdaad
Dat vind ik juist leuk
Sarcasme. Herken het.
pi_83730834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Godtje het volgende:

[..]
SPOILER
Mij stalken!!

Wacht...

Word ik nu gestalkt door een leuke man??
Sarcasme. Herken het.
pi_83730854
Cool, ik rule dit topic in mn eentje
Sarcasme. Herken het.
pi_83730859
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Godtje het volgende:
Dit is wel een mening/smaak
Alleen een hele brede
SPOILER
Ghwehehe.
SPOILER
pi_83730864
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mij stalken!!

Wacht...

Word ik nu gestalkt door een leuke man??
Ik stalk Techno al! Twee tegelijk gaat zelfs mij te ver.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:26:09 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83730868
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat vind ik juist leuk
Kan ook prima dat ie via sms wel durft, en straks irl er bijna geen woord uitkrijgt
pi_83730961
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik stalk Techno al! Twee tegelijk gaat zelfs mij te ver.
Sarcasme. Herken het.
pi_83731001
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kan ook prima dat ie via sms wel durft, en straks irl er bijna geen woord uitkrijgt
Dat is vertederend

Stoere bink om te zien, stoere praat via sms, maar ondertussen...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:28:52 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83731004
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zal niet de eerste zijn die een grote bek heeft op sms/mail/msn en in werkelijkheid beschaamd moet giechelen bij de woordjes 'hot en steamy'.

Maar we houden de moed erin, hij is een soepele baas.
pi_83731029
quote:
Hmm, zou bij mij nog niet zo snel gebeuren. Althans, ik vind mezelf geen onmogelijke standaarden hebben qua foto's/uiterlijk; gewoon wat minimumeisen. Als er een enorm lekker wijf een profiel heeft, maar daarin heeft staan dat ze van shoppen, stappen en paardrijden houdt dan bedank ik toch hard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 18:02:32 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:29:39 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731036
quote:
hoy wanneer gaan we daten?????????????????

Ik moest lachen .

Hij houdt van zelfgemaakte macaroni, is bekend met LBO en hij doet aan bodybuilding.
pi_83731038
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zal niet de eerste zijn die een grote bek heeft op sms/mail/msn en in werkelijkheid beschaamd moet giechelen bij de woordjes 'hot en steamy'.

Maar we houden de moed erin, hij is een soepele baas.
Zie em vrijdag weer en i´ll keep you posted on the progression!! IF there is any
Sarcasme. Herken het.
pi_83731071
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik moest lachen .

Hij houdt van zelfgemaakte macaroni, is bekend met LBO en hij doet aan bodybuilding.
Awwww... Hoe heb je gereageerd?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:30:50 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731094
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Awwww... Hoe heb je gereageerd?
Niet. Ga zo wel een geen interesse sturen
pi_83731141
Heul toevallig mn laatste berichtje:
quote:
Hoi XXX,

Ik heb gisteren gedroomd en daar kwam jij in voor, toevallig hé.

Ik hou ook van fantasieverhalen, vooral waar jij in voorkomt.

stuur een interesse bij een interesse, stuur een geen interesse bij een geen interesse of stuur niks bij niks.

Ik ga me nu iedere keer afvragen of het een fokker is
Sarcasme. Herken het.
pi_83731168
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Godtje het volgende:
Ik stalk Techno al!
Jij ook al?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:32:42 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83731193
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hmm, zou bij mij nog niet zo snel gebeuren. Althans, ik vind mezelf geen onmogelijke standaarden qua foto's/uiterlijk; gewoon wat minimumeisen. Als er een enorm lekker wijf een profiel heeft, maar daarin heeft staan dat ze van shoppen, stappen en paardrijden houdt dan bedank ik toch hard.
Nee okay, maar dan noem je ook wat. Als het niet matcht spreek je sowieso niet af, maar ik match iig niet met hele rare foto's.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zie em vrijdag weer en i´ll keep you posted on the progression!! IF there is any
En wel tongen met je donder he, laat 'm niet weer wegkomen zonder dat er wat gebeurt.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:32:45 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731194
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

stuur een interesse bij een interesse, stuur een geen interesse bij een geen interesse of stuur niks bij niks.

Picardmike, ben jij het?
pi_83731237
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Picardmike, ben jij het?

Ik krijg gewoon tranen in mn ogen van het lachen

EDIT: SHOCK!! Het is wel een halfbloedje?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83731251
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij houdt van zelfgemaakte macaroni.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij maakt het pastadeeg zelf?
pi_83731318
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Tering he hoe kazig kunnen ze het maken?
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 17:35:04 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_83731319
Ik wilde bij Paiq wat do's en don'ts invullen, maar schijnbaar zijn er woorden taboe. Ik vulde bij do in "patat" en bij don't "friet", maar friet is zeker een vies woord, dat werd niet geaccepteerd Of moeten het perse meer woorden zijn?

Vaag concept.

En bij de openingsvraag (of hoe het heet) had ik gevraagd "horde of alliance" Voor de grap eigenlijk en er reageerde iemand met Alliance Berichtje teruggestuurd.

Beetje flauw ik weet het, maar het moet ook wel een beetje leuk zijn.
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:36:20 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731381
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij maakt het pastadeeg zelf?
Hij gooit de ketchup zelf over zijn macaroni gok ik
pi_83731406
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij gooit de ketchup zelf over zijn macaroni gok ik
Een man die kan koken
Sarcasme. Herken het.
pi_83731472
quote:
hey hey alles goed daar aan die kant, zou best met je in contakt willen komen en wat meer over je te weten komen hoop dat ik wat leuks van je gaat horen.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 17:39:44 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_83731539
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Bij dat soort berichten zakt ook altijd mijn broek af, gebruik dan nog tenminste hoofdletters! En hey hey
niet zo tof doen
pi_83731746
quote:
he leuke meid
kom je samen met mij een ijsje eten hihi:D
met deze jongen met groene ogen(A)
oepss:$
hahah
alles goed?
zin om elkaar te leren kennen/
lijk me gezellig
je mag me toevoegen op msn:D
xxx@live.nl
kusss
Ok, ik zal die arme mannen nu niet verder de grond in trappen.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de berichtjes die de gemiddelde man hier krijgt????
Sarcasme. Herken het.
pi_83731839
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de berichtjes die de gemiddelde man hier krijgt????
niet het hele topic doorgelezen, maar welke site?
pi_83731903
quote:
Nah, zij verdienen het gewoon. Dat heeft iets te maken met inhoud, stijl, spelling, grammatica en interpunctie. Echt, tè kansloos gewoon. Maar goed, gelukkig kan ik koken. Hihihihi.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:47:29 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83731934
quote:

Afzender: molligboontje1986
Datum: 30/03/2010 19:45
Titel: Dit is geen hatemail
Inhoud:
(1.) Ik ben niet zwanger en heb ook geen kinderen. Wel heb ik een broertje van 11 maar dat is iets anders.

(2.) Natuurlijk kan ik nu een hoop over mijzelf vertellen, maar tjah iedereen heeft een andere mening , dus kom er zelf maar achter.

(3.) Goed normaal abn typen en praten kan ik ook, ik weet waar de komma`s horen en waar geen komma`s horen ( mag ook wel omdat ik de opleiding doe voor medisch secretaresse).

(4.) Nu weet bijna iedereen die jouw profiel leest wat je dus niet leuk vindt, maar ik zou graag willen weten waar je intresse dus wel ligt.

Met vriendelijke groet,
Mariette

-------------------

Afzender: meissie23
Datum: 30/03/2010 01:19
Titel: hey
Inhoud:
ik ken niet aan j0u eisen v0ld0en dat zijn te veel eisen
maar ik heb me echt vermaakt met het lezen van J0U pr0fiel!!

gr0etes,

-------------------------
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:48:42 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731981
Wat heeft een mening met iets over haar te maken?

Ik vind borduren leuk
NEE DAT VIND JE NIET LEUK
pi_83732031
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:
-knip-

Ack, dat is niet veel beter.
pi_83732035
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Welke eisen stel jij dan?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83732077
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:45 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

niet het hele topic doorgelezen, maar welke site?
Boeit niet!! Gewoon de besten eruit zoeken
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:54:45 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83732196
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Welke eisen stel jij dan?!
Had mijn profiel al eens gepost, maar dit dus:
quote:
Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)

Ohja: Je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.

Ohja: Het is 'mijn profiel'. Niet 'me profiel'.

Ohja: Het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.

Ohja: Het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'. Niet té enthousiast!

Ohja: Je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)

Ohja: Het is overbodig om te zeggen dat je van 'leuke dingen doen houdt'. Er zijn vrij weinig mensen die het leuk vinden om alleen maar stomme en achterlijke dingen te doen. (Geldt ook voor 'ik hou van lekker eten')

Ohja: Je kunt niet 'samenwonen met je hond'. Ook niet met je kat. Of slaap je ook elke nacht met je hond in bed? Gelieve ook dan niet te reageren.

Ohja: Aan 'teveel om op te noemen' hebben we als man geen reet. Noem dan gewoon je drie leukste films/boeken/sexandthecity-afleveringen op.

Ohja: What the fuck betekent 'XD'? Of 'xD'? DragonballZ-achtige smileys zijn niet aantrekkelijk.

Ohja: Als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.

Ohja: Het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.

Ohja: Een schraal stukje tekst met vage zinnen is géén gedicht. Ook geen poëzie. Het is gewoon een schraal stukje tekst met vage zinnen.

Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.

Ohja: Met een dode levenloze blik in je ogen op de foto staan betekent niet dat je 'lekker spontaan' bent.

Ohja: Het is niet aantrekkelijk wanneer je je hond 'zogenaamd' een profiel laat schrijven met de mededeling dat zij een vriend voor haar lieve baasje zoekt.

Ohja: Je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.

Ohja: Met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.

Ohja: Het is ook niet aantrekkelijk als je elkaars gastenboeken volplempt met lachende teddybeertjes of piepende kuikentjes met 'EEN FIJNE DINSDAG GEWENST!'

Ohja: begin niet direct over je zware leven, rugzakje, vermoeiende ex'en. Dus niet als eerste regel 'waarom zijn alle mannen toch klootzakken?'. Als je alleen maar klootzakken tegenkomt, kijk eerst eens naar jezelf. Leuke vrouwen herkennen klootzakken.

Ohja: vermijd clichés als 'Ik ben wie ik ben'. Alsof iemand dan denkt 'oh, was jíj dat! Nee dan ben je wel leuk denk ik'.

Ohja: Het is 'nieuwsgierig', niet 'nieuwschierig'. Ook is het 'sowieso' en niet 'zo y zo', of wat dan ook.
Kreeg er vannacht weer een reactie op:
quote:
Afzender: elixer
Datum: 06/07/2010 01:04
Titel: stel me niet teleur!
Inhoud:
Zo, dat moest er echt even uit, hee! Laat kanslozen toch lekker kansloos zijn. Toch mooi dat die spontane aardige jongen een vlot en gezellig meisje hier tegenkomt. Let is be! Te makkelijk om op deze manier je profiel op te leuken.

jongen, je kan beter dan dat. Al scoor je zo vast heerlijk. Je bent meer dan een mannelijke diva. Ik weet het zeker!

En toch, ik begrijp je helemaal. Maar is dat nou echt nodig?
Ik reageer;
quote:
Ontvanger: elixer
Datum: 06/07/2010 12:05
Titel: Re: stel me niet teleur!
Inhoud:
Elixer, zie het als een handvat wat ik de 'kanslozen' aanbied. Dankzij mijn feilloze tips kunnen zij hun profiel zo aanpassen dat ze niet langer veroordeeld zijn tot andere kanslozen, maar weten ze wellicht de aandacht te trekken van...leuke mensen.

Zie me als een welzijnswerker, een idealist, een nobele goedzak. Dat jij hier slechts de negatieve kansen belicht en mij beticht van diva-gedrag zegt misschien meer over jou dan over mij.

Dus ja, het is nodig! Het is hard nodig. Ik denk aan *slaat met hand op tafel* honderdduizend SLACHTOFFERS.

Apart trouwens dat je van lachen houdt. Dat háát ik. Lachen. Bah. Dat er nog mensen zijn die dat doen joh. Nergens goed voor.

PS: Ben je eigenlijk die Ymke van Take me out?
(In haar profiel stond dat ze naar Take me out keek En dat ze van lachen houdt)

Krijg ik weer terug:
quote:
Afzender: elixer
Datum: 06/07/2010 12:56
Titel: Re: stel me niet teleur!
Inhoud:
Nee meneer de wereldverbeteraar, je snapt er ook niks van. Dan is het gedaan met de hele evolutie theorie en het 'op ieder potje past een dekseltje' principe. De mensen die 'iets missen' in hun leven zullen altijd dit gemis voelen. De vlotte man, vindt geen aardige, ondeugende vrouw meer. Het zal allemaal niet meet mogelijk zijn. Je verstoort zo het natuurlijke evenwicht. Weet je wel wat daar de gevolgen van zijn? Over slachtoffers gesproken!

En ja, dat ik van lachen houd komt voor jou als een verrassing. Dat kon ik natuurlijk al voorspellen. Toch, probeer het eens! Al moet ik daar dan ook een beetje selectief in zijn. Ik lach dus niet om de grappige bedoelde opmerking; Ik bijt niet!(heel populair bij de ondeugende mannen) Want dat is ook weer zo jammer.

Ik zie je meer als iemand met grootheidswaanzin en narcistische trekjes. Alhoewel, je leidt de aandacht van je of door al dat ge-ohja. Maar vast een pluspunt bij jou dat je wel bijt.

Helaas let ik niet zo goed op bij take me out. Ymke ken ik niet, maar dat is misschien maar beter zo.

Stop dus met de wereld verbeteren en houd het lekker bij jezelf!
Ik vraag me af wat voor type dit nou is. En wat ze hier nou allemaal van meent en wat niet.
pi_83732455
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Kreeg er vannacht weer een reactie op:
[..]

Ik reageer;
[..]

(In haar profiel stond dat ze naar Take me out keek En dat ze van lachen houdt)

Krijg ik weer terug:
[..]

Ik vraag me af wat voor type dit nou is. En wat ze hier nou allemaal van meent en wat niet.
Wheheheheh, geniaal
Sorry, dat ik zo binnen storm trouwens

Maar sommige mensen voelen zich dan aangesproken ofzo denk ik....
Bij mij stond er ooit in: "en kan je goed auto rijden"...
Manmanman je had ze moeten horen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_83732733
quote:

[..]

Nou, ik heb maar een stuk of drie spontane reacties gekregen op e-Matching.

Eerste was:
"Haha na de initiele lachbui na het lezen van jouw profiel krijg ik spontaan zin om met je in debat te gaan...wat naar mijn inschatting kan leiden tot een interessante discussie met mogelijk enig uit de hand lopend vuurwerk.

Als ik niet terugschrik van jouw eerlijke doch recalcitrante profiel dan doe jij dat misschien ook niet van mij....een psychiater in opleiding met geheel eigen wil en voorkeuren, zelden bereid om in de pas te lopen en altijd van zins om op de barricade te springen. Nooit bereid om kunst, literatuur en muziek opzij te zetten voor banale sportieve of anderszins burgerlijke bezigheden, en op zoek naar een partner in crime die naast een behoorlijke ongehoorzaamheid ook over een helder verstand en ambitie beschikt.

Mocht dit je interesse wekken dan hoor ik het van je. Dan ben ik natuurlijk bereid mijn interesses, smaak en levensvisies nader toe te lichten.

Groetjes [naam]"

Tweede was:
"Erg interessant profiel!"

Die derde kan ik helaas niet meer zo snel vinden. Tweede bleek trouwens een advocate te zijn. Vond ik wel mooi, aangezien ik zelf een pretstudie doe waarmee ik later geen ene bal verdien. Maar ja, allebei uiteindelijk niks geworden. Jammer, maar och.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:16:50 #240
94080 VeX-
pi_83732897
Dan denk ik stiekem wel moet je soms iets compenseren met zo'n profiel. Een profiel vol met misplaatste arrogantie terwijl je op een online datingsite zit = not cool bro.

Maar ja dat ben ik dan. Er zal vast genoeg klapvee tussen zitten dat zal vinden dat je speciaal en intelligent bent. Ofzo.
pi_83733098
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef VeX- het volgende:
Dan denk ik stiekem wel moet je soms iets compenseren met zo'n profiel. Een profiel vol met misplaatste arrogantie terwijl je op een online datingsite zit = not cool bro.
Tsja, mag je denken hoor. Ik schrijf gewoon wat ik me opkomt en hoe ik ben. Als mensen daar problemen mee hebben, mooi zo, want die hoef ik toch niet.

Oh wacht, je had het volgens mij tegen Silenus.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 18:22:56 ]
pi_83734758
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:35 schreef Karina het volgende:
En bij de openingsvraag (of hoe het heet) had ik gevraagd "horde of alliance" Voor de grap eigenlijk en er reageerde iemand met Alliance Berichtje teruggestuurd.
Denk niet dat je dat als man hoeft te proberen, want dan blijft het bij een openingsvraag en een geblokkeerde match
pi_83734967
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Denk niet dat je dat als man hoeft te proberen, want dan blijft het bij een openingsvraag en een geblokkeerde match
Idd, jammer eigelijk... tis maar een spelletje.
pi_83735079
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nou, ik heb maar een stuk of drie spontane reacties gekregen op e-Matching.
Kortom, post je profiel hier

En als ik Silenus was zou ik die dame terugmailen...
"Goed, we hebben de gebruikelijke plichtplegingen achter de rug. Wanneer doen we een drankje?"
pi_83735541
quote:
Ik krijg gewoon tranen in mn ogen van het lachen

EDIT: SHOCK!! Het is wel een halfbloedje?!
Ik heb niks verstuurd vandaag en ben over 3 a 4 dg weg.

Zie je wel, je vind het wel erg als er een donkere man op je reageerd.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:34:03 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83735617
.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:35:08 #247
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83735654
quote:
Je punt? Sommige films moeten gewoon genoemd worden.
pi_83735725
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb niks verstuurd vandaag en ben over 3 a 4 dg weg.

Zie je wel, je vind het wel erg als er een donkere man op je reageerd.
Serieus als je dat al niet als sarcasme kunt herkennen dan ben je echt een autist
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:42:45 #249
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83735931
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILER
SPOILER
Is het wat geworden?
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 19:46:37 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_83736061
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor Maar ik wist eigenlijk niets te verzinnen en in dit topic hadden we het er eerder over, dus ik dacht, waarom niet?
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:47:27 #251
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83736091
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Helemaal mijn type
Beetje zoals klei.... je kan het zelf nog een beetje vormen.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 19:49:40 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_83736175
Rare mensen heb je toch. Ik krijg een interesse bericht, wil reageren, komt er een boodschap "pietje wil momenteel geen berichten ontvangen" (of iets in die trant), reageer dan zelf ook niet... nogal nutteloos dan. Ik kon zelfs geen "geen interesse" bericht achterlaten.
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:52:08 #253
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83736268
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:35 schreef Karina het volgende:
Ik wilde bij Paiq wat do's en don'ts invullen, maar schijnbaar zijn er woorden taboe. Ik vulde bij do in "patat" en bij don't "friet", maar friet is zeker een vies woord, dat werd niet geaccepteerd Of moeten het perse meer woorden zijn?

Vaag concept.

Beetje flauw ik weet het, maar het moet ook wel een beetje leuk zijn.
Geen interesse toch?
pi_83736351
quote:
Rare mensen heb je toch. Ik krijg een interesse bericht, wil reageren, komt er een boodschap "pietje wil momenteel geen berichten ontvangen" (of iets in die trant), reageer dan zelf ook niet... nogal nutteloos dan. Ik kon zelfs geen "geen interesse" bericht achterlaten.
Waar maak je je druk om?? Blijkbaar geen interesse hop op naar de volgende!
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:54:39 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83736362
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef Karina het volgende:
Zal ie wel zijn vergeten dat dat uit staat, of per ongeluk gedaan of zo
pi_83736475
quote:
Zal ie wel zijn vergeten dat dat uit staat, of per ongeluk gedaan of zo
De rede doet er niet zo toe, de boodschap is duidelijk.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:58:03 #257
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83736478
Ik ga me ook maar overal aanmelden. Beter dan een avondje Bert Visscher (bijna dan).
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:00:40 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83736560
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef picardmike het volgende:

[..]

De rede doet er niet zo toe, de boodschap is duidelijk.
De reden doet er wel toe.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:00:57 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83736567
En hoe moeilijk is het om op de quoteknop te klikken?
pi_83736693
quote:
De reden doet er wel toe.
Jahoor het ligt altijd aan andere...
quote:
En hoe moeilijk is het om op de quoteknop te klikken?
Dan verspringt het scherm en dat wil ik niet.
UITGESCHREVEN
pi_83736795
zoveel bitterheid
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 20:43:04 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_83737842
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om?? Blijkbaar geen interesse hop op naar de volgende!
Je snapt het niet, het was andersom hij had interesse in MIJ en toen IK terug wilde reageren had hij dus aanstaan dat hij geen berichten wilde ontvangen. En ik maak me niet druk, ik vond het nogal suf.

En wat knipoogje zegt.

Sinds ik een foto heb gezet op RP, krijg ik opeens wel reacties (logisch natuurlijk). En wel 4 van iemand die een beetje te oud is... al een geen interesse bericht gestuurd en nu dus maar geblokt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Karina op 06-07-2010 21:40:44 ]
niet zo tof doen
pi_83741599
Zouden de dames wat meer hilarische reacties op hun oproep kunnen plaatsen? Ik lig dubbel achter het scherm
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 22:36:53 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_83743055
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef mister_white het volgende:
Zouden de dames wat meer hilarische reacties op hun oproep kunnen plaatsen? Ik lig dubbel achter het scherm
Nou het meeste is niet echt hilarisch hoor, meer zielig. Zoals bijvoorbeeld: ik kom wel even langs om je lekker te likken Alsof er ook maar 1 vrouw is die daarop in zou gaan.
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:01:01 #265
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83744512
ik heb alleen maar normale reacties
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 23:03:17 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_83744629
Berichtje ontvangen via RP (via slinkse wijze dus weer). Mailtje gestuurd (kort, morgen wat uitgebreider, want ik ga zo naar bed). Wel een beetje dom geweest, per ongeluk het verkeerde emailadres gebruikt (met mijn eigen naam erin), maar ja, er is niet echt veel te vinden op mijn naam.
niet zo tof doen
pi_83746570
Ik krijg bijna weer zin om mezelf ook weer op RP te zetten
Bijna
pi_83746886
quote:
Je snapt het niet, het was andersom hij had interesse in MIJ en toen IK terug wilde reageren had hij dus aanstaan dat hij geen berichten wilde ontvangen. En ik maak me niet druk, ik vond het nogal suf.

En wat knipoogje zegt.

Sinds ik een foto heb gezet op RP, krijg ik opeens wel reacties (logisch natuurlijk). En wel 4 van iemand die een beetje te oud is... al een geen interesse bericht gestuurd en nu dus maar geblokt.
Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.

Ik maak het zo vaak mee op die site had is een keer een meid die stuurde mij drie interesse berichten gaf ik mijn msn blokkeerde ze mij direkt bij de eerste 3 zinnen. Ze had waarschijnlijk geen trek in een langzame introductie.

Maar nu ik de kennis heb die jij hebt van rp snap ik het misschien iets beter, alleen jammer dat ik het niet wijs kan maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 06-07-2010 23:54:03 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:51:41 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83747028
Mensen wat geeft het allemaal, fuck al die klotesites, we staan in de finaleeeeee!
pi_83747071
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.

Ik maak het zo vaak mee op die site had is een keer een meid die stuurde mij drie interesse berichten gaf ik mijn msn blokkeerde ze mij direkt bij de eerste 3 zinnen. Ze had waarschijnlijk geen trek in een langzame introductie.
Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger was
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:52:38 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83747074
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Mensen wat geeft het allemaal, fuck al die klotesites, we staan in de finaleeeeee!
Hear hear
pi_83747597
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger was
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:16:21 #273
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83748191
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of erger... een MBO-er.
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:16:38 #274
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83748208
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 07:35:48 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_83752040
quote:

[..]

Maar nu ik de kennis heb die jij hebt van rp snap ik het misschien iets beter, alleen jammer dat ik het niet wijs kan maken.
Jij snapt het niet, hij had MIJ een interesse bericht gestuurd Maar goed maakt niet uit, ik heb het bericht van hem sowieso al gedelete Op naar de volgende

Maar vertel jij nu eens een leuk positief verhaal, ik hoor van jou alleen maar negatieve dingen, nooit een leuke date gehad via RP of een andere site?
niet zo tof doen
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:37:48 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83752048
quote:

[..]

Ik kom hier net kijken, maar Jezus wat een zeikerd ben jij zeg, bleeeh! "Boehoeoeoeh, niemand wil mij omdat ik gekleurd ben!" Kom op zeg, we leven niet meer in de tijd van de slavernij.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:38:48 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83752053
Als ik me net aangemeld heb, krijg ik trouwens altijd reacties van mannen. Terwijl ik in mijn profiel duidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw .
Niet meer actief op Fok!
pi_83752154
We hebben het nu dan over de reacties, maar de profielteksten zijn soms ook treurig.Dit staat als profiel bij een dame:
quote:
EERST GOED LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik zoek geen sex!!!!!!!!!!!!!! heb ik mn eigen vent voor !!!!!!!

NEE BEN NIE OP ZOEK NAAR EEN SEX RELATIE GEWOON LEUK CONTACT MAAR SCHIJNT NOGAL MOEILIJK TE ZIJN VOOR VELE ERG JAMMER HOOR........

MOET DIT WEL NEER ZETTEN WANT MANNEN LEZEN GEWOON NIE ZIEN EEN FOTO EN DENKEN GELIJK NEMEN DIE HAP EN LATER WORDEN ZE BOOS ALS ZE ZIEN GETROUWD.......MAAR MOET JE MAAR BETER LEZEN HOOR...................................

ik zoek niks.........vind me maar.........ben nie op zoek naar een
one night stand........ook geen vaste relatie............leuke mannen zijn altijd welkom .....wel een echte man geen ja knikker die alles wel goed vind......zullen we dan maar vriendjes worden?..........

Ik ben hier voor de gezelligheid. Heb je vragen, stel ze gewoon, Ik bijt niet, , hoewel..............soms
Als je wat wil weten, vraag het me gewoon, Maar graag wel een normale vraag, dus NEE IK WIL NIET CAMMEN Zeer egocentsische, verdomd eigenwjize, soms zelfs best zeer irritant, altijd beter wetende, nooit luisterende, hoogst vervelende dame, altijd eerst ikzelf en dan 238 dagen later iemand anders een keer.... zeer incompetent, niet voor rede vatbaar, over het paard heen getild, altijd ruzie zoekend, geen land mee te bezeilen, ook nog erg verwaand en zeer arrogant!!geen IQ, EQ, ICQ en nog meer Q s drammerig, dictator, gewoon een heel naar dametje!!!!! dus met andere woorden, een viersterren trut eersteklas!!!!! don't even start to think you can try me............!!!

en geen gezeik van waarom sta je hier als getrouwd ..geloof dat ik dat zelf uit maakt heb je er een probleem mee reageer dan zeker nie!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zoekt dus niks. Dat zal wel lukken zo
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 08:04:28 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_83752243
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef mister_white het volgende:
We hebben het nu dan over de reacties, maar de profielteksten zijn soms ook treurig.Dit staat als profiel bij een dame:
[..]

Wat is dat voor raar wijf? Die wil zeker origineel zijn, dat lukt in ieder geval wel.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 08:05:48 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_83752249
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Als ik me net aangemeld heb, krijg ik trouwens altijd reacties van mannen. Terwijl ik in mijn profiel duidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw .
Ik had bij Paiq in eerste instantie per ongeluk aangevinkt dat ik een vrouw zocht, komt er zo'n beginvraag naar voren "heb je rookkaarsen" ALS ik al op zoek was naar een vrouw, dan toch zeker niet naar eentje met rookkaarsen.
niet zo tof doen
pi_83752463
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef mister_white het volgende:
[..]

Zeker zon type wat eigelijk niet meer gelukkig is bij dr eigen man, en via die manier een nieuwe partner hoopt te vinden zonder gelijk vreemd te gaan. Met zon arrogante tekst wil ze natuurlijk de beesten eruit filteren
pi_83752848
quote:
Met zon arrogante tekst wil ze natuurlijk de beesten eruit filteren
Met zo'n tekst filter je niet alleen de beesten maar iedereen.

Je ziet trouwens wel vaker staan dat de dames niet op zoek zijn naar sex of relaties, maar dat ze alleen vriendschap willen. Ja hallo, dit is relatieplanet, niet de basisschool ik lees dat ook meer als 'ja ik wil wel vreemd gaan maar wil er niet publiekelijk voor uitkomen'
pi_83752897
Geniaal weer allemaal

Overigens heeft mn gekleurde wannabe lover me vanochtend nog een berichtje gestuurd:
quote:
Wel lezen maar nix sturen, je breekt mijn hart mon ami.
Als ie op zoek was naar een man... waarom reageert ie dan op mijn profiel?! Jammer dat ik em dat niet terug kan sturen
Sarcasme. Herken het.
pi_83752953
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]
Overigens denk ik niet dat jouw profiel mij af zou schrikken als ik je foto´s leuk genoeg zou vinden Dat geldt denk ik voor de meeste profielen wel...

Maar kan me voorstellen dat veel vrouwen zich behoorlijk aangesproken voelen, hehe
Sarcasme. Herken het.
pi_83752980
Ik zou bij jou mon amour hebben gebruikt

Maar taaltechnisch had hij inderdaad mon amie moeten doen. Ach, als je het uitspreekt klinkt het wel hetzelfde
pi_83753014
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef mister_white het volgende:
Ik zou bij jou mon amour hebben gebruikt

Maar taaltechnisch had hij inderdaad mon amie moeten doen. Ach, als je het uitspreekt klinkt het wel hetzelfde
Was het niet ma amie?! Mon is toch bezittelijk voornaamwoord mannelijk?? Of ben ik nou helemaal abuis? Kan heel goed hoor, mn frans is echt bar slecht
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 08:57:55 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_83753032
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Was het niet ma amie?! Mon is toch bezittelijk voornaamwoord mannelijk?? Of ben ik nou helemaal abuis? Kan heel goed hoor, mn frans is echt bar slecht
Volgens mij heb je gelijk hoor, als het op een vrouw slaat, dan is het ma, anders mon.
niet zo tof doen
pi_83753052
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij heb je gelijk hoor, als het op een vrouw slaat, dan is het ma, anders mon.

Me luuurrrrves gelijk krijgen
Sarcasme. Herken het.
pi_83753099
Lieverds, kijk hier eens naar:
What_is_the_meaning_of_mon_ami

pi_83753286
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef mister_white het volgende:

Ok ok ok, gedeeltelijk gelijk krijgen is ook prima
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 09:26:44 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_83753675
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef mister_white het volgende:

Ah wist ik niet meer Frans is een beetje weggezakt.
niet zo tof doen
pi_83754953
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Die krijgen daarbij direct wilde fantasieën natuurlijk
pi_83756560
De meeste mannen kijken nauwelijks naar het profiel. Leuke postzegel?Hup, bam, een mailtje, niet geschoten is altijd mis.

Om een dame hier te quoten:
quote:
pi_83756738
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef mister_white het volgende:
De meeste mannen kijken nauwelijks naar het profiel. Leuke postzegel?Hup, bam, een mailtje, niet geschoten is altijd mis.

Om een dame hier te quoten:
[..]

Alleen lelijke mensen basseren wel/niet reactie op het profiel
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_83756829
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Alleen lelijke mensen basseren wel/niet reactie op het profiel
SPOILER
Lijkt me van niet, een leuk smoeltje zonder inhoud schiet ook niet echt op.
pi_83756900
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Lijkt me van niet, een leuk smoeltje zonder inhoud schiet ook niet echt op.
Het begint wel bij een leuk smoeltje. Als dat er al niet is kan je gelijk stoppen.
pi_83756961
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Kortom, post je profiel hier
Doe ik later wel weer een keer. Van mij staat nu nog online enzo.
pi_83757106
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
Het begint wel bij een leuk smoeltje. Als dat er al niet is kan je gelijk stoppen.
Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
pi_83757596
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
Vrouwen moeten toch altijd stilzitten en mooi wezen?
Sarcasme. Herken het.
pi_83757919
Dat zei eens een familielid van mij: 'ik vind het niet erg dat een vrouw de hele dag op de bank gaat zitten en mooi zitten zijn'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')