abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83712099
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Interessemailtje terugsturen kan niet, ik heb hem handmatig opgezocht in de profielen en toen op interesse gedrukt Voordeel van de twijfel even (dat zonder foto), dat komt omdat ik zelf in het begin ook geen foto had neergezet.

@Maanvis: nog een voordeel van mailen is, dat ik dat eventueel gewoon op mijn werk kan doen

En ik HAAT ook van die chats waarbij je de ander echt de woorden uit zijn mond (toetsenbord) moet trekken, zo irritant.
Das idd een van de meest irritante dingen. Er zijn er ook best veel die dat doen
Zo had ik een keer iemand die mij op msn wilde hebben. Begin ik het gesprek en krijg je alleen maar korte antwoorden. 'Ja.' 'Leuk.' 'Haha.' En geen tegenvragen.

Ik snap nooit zo goed wat je er dan mee opschiet
pi_83713646
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
"Zo... vertel eens wat leuks?"

Heerlijke dooddoener
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 11:02:13 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_83713883
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Heerlijke dooddoener
Meest geziene teksten hier: zoiets als "hoi hoe is het nou" Of "alles goed" Meestal antwoord ik wel met meer dan 1 zin, maar dan komt er weer zo'n oneliner terug.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83714808
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Meest geziene teksten hier: zoiets als "hoi hoe is het nou" Of "alles goed" Meestal antwoord ik wel met meer dan 1 zin, maar dan komt er weer zo'n oneliner terug.
Ja, dat is ook zoiets typisch inderdaad. Doe je moeite om een gesprek op gang te brengen, krijg je zo'n kort antwoord terug. "oh leuk ja"

Ik vind wel dat je aan schrijfstijl en taalgebruik vaak al snel kunt merken of het een potentiėle date is.

Mijn ergste gesprek op Paiq was met iemand waarbij ik iets zei over mijn haar, dat ik het vaak verf ofzo, en dat de reactie was:
"en daar beneden dan, of heb je daar geen haar hihi "
En de zin daarna: "oeps sorry "

En dat is dan iemand van eind twintig
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:40:13 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83715159
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Mijn ergste gesprek op Paiq was met iemand waarbij ik iets zei over mijn haar, dat ik het vaak verf ofzo, en dat de reactie was:
"en daar beneden dan, of heb je daar geen haar hihi "
En de zin daarna: "oeps sorry "

En dat is dan iemand van eind twintig
LOL

Ik zat ooit in een battledate, zei die kerel op een gegeven moment:
"Ik kom nu onder de douche vandaan, net nog een handdoekje om "
meisje: ah ok
"Jammer dat jij er niet bijstond hihi"

. Sowieso, mannen die hihi'en. Ik zou ze niet vertrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83716233
quote:
Om nou pagina na pagina hier te vertellen dat RP niet voor zwarte mensen is gaat een beetje vervelen.
Lees anders even terug hoe anderen (o.a. vrouwelijke Fok!kers) hier op je reageren. Of is dat omdat Fok! voor donkere mensen geen nut heeft?
Er komen ook mensen hier op fok om echt vriendjes te maken met andere fokkers dat zie ik niet zo zitten. Veel kennen elkaar ook goed heb ik een paar keer gelezen. Ik een gebruik een forum liever voor een scherpe dialoog of leuke verhalen. Doe ook niet mee aan die andere chatvormen, daarbij zie ik op fok ook niet echt knappe dames.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:11:33 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_83716392
Reactie gehad van de persoon zonder foto op RP met zijn emailadres erin. Grappige is dat hij om een foto vraagt (ik dacht dat ik er eentje had staan, maar dat is dus toch niet zo), terwijl hij zelf ook geen foto heeft!

Ga ik hem toch eens even op wijzen

@picardmike: Ik vind je wel erg negatief hoor en van jou moet een dame dus toch ook wel knap zijn?

[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 06-07-2010 12:22:19 ]
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:12:34 #108
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716416
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:11 schreef Karina het volgende:
Reactie gehad van de persoon zonder foto op RP met zijn emailadres erin. Grappige is dat hij om een foto vraagt (ik dacht dat ik er eentje had staan, maar dat is dus toch niet zo), terwijl hij zelf ook geen foto heeft!

Ga ik hem toch eens even op wijzen
Quid pro quo

Tap tap tap
pi_83716432
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:07 schreef picardmike het volgende:
daarbij zie ik op fok ook niet echt knappe dames.
Toch eens wat beter leren kijken dan, want die zitten hier ook hoor.
pi_83716513
quote:
Toch eens wat beter leren kijken dan, want die zitten hier ook hoor.
Meestal studentes van rond de 20 en als ze ouder zijn bezette vrouwen. Knappe single dames van rond de 26 heb ik hier nog niet gezien.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:15:25 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716527
Hij noemt me lelluk
Tap tap tap
pi_83716580
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Meestal studentes van rond de 20 en als ze ouder zijn bezette vrouwen. Knappe single dames van rond de 26 heb ik hier nog niet gezien.
Sarcasme. Herken het.
pi_83716712
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Koop een bril.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83716777
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Hij noemt me lelluk
De schoft

Maar wel een hartje terug
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:22:38 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83716785
Hahaha, alle wiefkes voelen zich ineens aangesproken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83716834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Koop een bril.
Ow en dat idd. Genoeg mooie vrouwen op zowel Fok, RP als Paiq. Probleem is alleen dat ze jou ook leuk moeten vinden, daar schort het nog wel eens aan
pi_83716867
Ik zie nog steeds niks boeiends.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:25:07 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_83716885
Ik had het al in mijn vorige post ge-edit, maar toch ook nog even zo @picardmike: niet zo negatief doen en niet erg aardig om de dames hier lelijk te noemen inderdaad!

En je zegt dat je niet meedoet aan andere chatvormen, wat doe je dan eigenlijk op die datingsites? Dat is meestal ook met een of andere manier van chat?

Ik geloof er niets van dat je geen date kunt vinden omdat je niet blank bent, het komt eerder omdat je zo ontzettend negatief overkomt.
niet zo tof doen
pi_83716976
quote:
Ik had het al in mijn vorige post ge-edit, maar toch ook nog even zo @picardmike: niet zo negatief doen en niet erg aardig om de dames hier lelijk te noemen inderdaad!
Ja zeg... ik noem niemand lelijk hier cherrylips plaatst zichzelf in een slachtofferrol.
quote:
En je zegt dat je niet meedoet aan andere chatvormen, wat doe je dan eigenlijk op die datingsites? Dat is meestal ook met een of andere manier van chat?
Op fok bedoel ik dan omdat het een forum is. Geen echte chatruimte.
quote:
Ik geloof er niets van dat je geen date kunt vinden omdat je niet blank bent, het komt eerder omdat je zo ontzettend negatief overkomt.
Toch is het zo op rp dan. Een donkere man komt sowieso al meteen negatief over op die site.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:28:27 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83717031
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja zeg... ik noem niemand lelijk hier cherrylips plaatst zichzelf in een slachtofferrol.
Slachtofferrol .
Tap tap tap
pi_83717245
quote:

[..]

Volgens mij gaat het bij jou mis omdat je grappig/sarcastisch niet van serieus kunt onderscheiden (tikkeltje autistisch misschien)?

Maar goed, nu hou ik op om op jou te reageren, al teveel energie aan verspild.
pi_83717349
quote:
Volgens mij gaat het bij jou mis omdat je grappig/sarcastisch niet van serieus kunt onderscheiden (tikkeltje autistisch misschien)?

Maar goed, nu hou ik op om op jou te reageren, al teveel energie aan verspild.
Nee hoor integendeel gemiddelder dan ik kan je eigenlijk niet zijn.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:36:30 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_83717397
quote:

Toch is het zo op rp dan. Een donkere man komt sowieso al meteen negatief over op die site.
Niet iedereen over 1 kam scheren: van de drie dates die ik heb gehad, waren er twee met donkere mannen...
niet zo tof doen
pi_83717582
En ik heb toevallig een zwak voor donkere mannen, dus ook hier zou dat geen reden zijn om iemand af te schrijven.

Een gebrek aan humor en sarcasme echter wel.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83717704
Oh ja nu houdt iedereen ineens weer van donkere mannen, tuurlijk.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')