abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83706734
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh trouwens, omdat jullie allemaal van de RP zijn dacht ik eens even kijken

Ten eerste: Zonder te betalen kun je NIETS, dat is irritant.
Ten tweede: Ik krijg berichten van mannen in de 40 met kinderen en ik krijg berichten van mensen zonder foto
Wtf doe je op een datingsite zonder foto

En met zulke gesprekken kan ik echt gewoon niets, al zou ik willen. Is misschien mijn gebrek hoor, maar alsjeblieft zeg.
Let op: SpeedDate-kandidaten zijn niet altijd goede matches.
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
Als ik dat wilde zeggen had ik dat wel gelijk gedaan.
okee
wat zijn je hobbies

Ik heb hier ook maar geen poging gedaan om er een gesprek van te maken, dat zou niet gewerkt hebben

Beetje kansloos ja

Als iemand vraagt: 'Hoe gaat het' heb ik direct de neiging om te vertellen dat het allemaal ellende is (vorige week te horen gekregen dat ik kanker heb, hond vanmorgen overreden, ex heeft me gisteren nog proberen te wurgen, maar die zit nu gelukkig op het politiebureau, maar een gezellig gesprek met een leuke vent maakt alles weer goed en hoe is het met jou?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83706754
quote:
Er zijn hier minstens 4-5 mensen die aangeven dat het misschien aan jou kan liggen.
Maar volgens mij twijfel je geen seconde aan jezelf, of wel?
Volgens mij waren die 4-5 mensen niet bij het gesprek en heb jij dit nooit zo meegemaakt dus en ik heb mensen hier voor lichtere vergrijpen zich druk zien maken. Dus nogmaals tenzij het op msn helemaal anders werkt waar heb ik het recht aan verdient dat iemand mij zomaar blokt want je kan wel zeggen dat het aan mij ligt maar ik wens dit niemand toe en zal het ook nooit bij iemand flikken.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:28:10 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706792
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Volgens mij waren die 4-5 mensen niet bij het gesprek en heb jij dit nooit zo meegemaakt dus en ik heb mensen hier voor lichtere vergrijpen zich druk zien maken. Dus nogmaals tenzij het op msn helemaal anders werkt waar heb ik het recht aan verdient dat iemand mij zomaar blokt want je kan wel zeggen dat het aan mij ligt maar ik wens dit niemand toe en zal het ook nooit bij iemand flikken.
Dit is niet de eerste keer hè? Al jouw verhalen hier eindigen op eenzelfde wijze, doet dat je niet even denken?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:28:57 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83706809
Isabeau en Harajuku, aan dat negatieve gedoe hebben wij mannen natuurlijk niets. Vertel eens met welke opmerkingen mannen uw hartje hebben gestolen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:30:42 #55
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83706854
quote:

[..]

Ik wens je veel succes met het vinden van de oorzaken van jouw problemen bij andere mensen.
Ik denk niet dat je er heel gelukkig van gaat worden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:31:16 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706877
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Maanvis het volgende:
Isabeau en Harajuku, aan dat negatieve gedoe hebben wij mannen natuurlijk niets. Vertel eens met welke opmerkingen mannen uw hartje hebben gestolen .
We zeggen toch ook wat we wel willen.
pi_83706937
quote:
Dit is niet de eerste keer hè? Al jouw verhalen hier eindigen op eenzelfde wijze, doet dat je niet even denken?
Ja want daten werkt niet voor donkere mannen omdat wij als onbetrouwbaar worden gezien, vreemgangers, players en past niet bij de prins op het "witte paard" (notabene) ideaal van daten. Daar worden smoesjes voor verzonnen. Als ik het telkens op seks speel dan gaat er wel eentje om waarschijnlijk. Voor de rest hebben de verhalen niks gemeen want ze eindigen allemaal anders sommige chat ik dagen mee andere maanden maar het is altijd dat ze geen nummer willen geven omdat ze dat nooit doen aan een donkere man bij de eerste chatsessies en een maand later nog niet. Dan heb je een nummer dan krijg je dat gezeik weer dat ze niet afspreken met een donkere man bij het direkt verstrekken van het telefoonnummer.
quote:
Ik wens je veel succes met het vinden van de oorzaken van jouw problemen bij andere mensen.
Ik denk niet dat je er heel gelukkig van gaat worden.
Waarom blijf je er op hammeren dat ik de oorzaak bij andere mensen zoek. Daten werkt gewoon niet voor donkere mensen dat kan, niet iedereen kan van me houden. Ook niet iedereen is geschikt om te daten. Ik denk sowieso dat je daar een bepaalde lieve uitstraling voor moet hebben die in het echte leven weer weinig kans maakt en zo heft alles zich uiteindelijk weer op en blijven de kansen gelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 06-07-2010 00:39:47 ]
UITGESCHREVEN
pi_83706948
Morgen maar eens verder aanklooien met Paiq. Nu eerst nog ff gamen en dan slapen
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:36:41 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707011
Deze gast is 29

Dani houdt van muziek, dromen, respect
hoi hoi
Hallo
alles fout??
Serieus?
pi_83707093
quote:
Oh trouwens, omdat jullie allemaal van de RP zijn dacht ik eens even kijken
Ik niet, nooit geweest en ben al voorzien maar ik vind dit wel een leuk topic om te volgen.
pi_83707344
quote:

[..]

Gast, je bent een enorme zeiksnor. Of je nu paars, groen of rood bent, je attitude klopt van geen kant. Mensen hoeven niet bij jouw msn-gesprekken aanwezig te zijn om te weten dat je een enorme zeur bent en moeilijk doet.
Als een potentiële date-partner ergens niet op zit te wachten dan is dat het wel.

Daarnaast vrouwen gelijk om hun mobiele nummer vragen komt wel wat stalkerig over imho.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:52:23 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707378
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We zeggen toch ook wat we wel willen.
het focust op het negatieve soms . alsof je niets goed kan doen als man .
Daar word ik onzeker van .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:53:57 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707415
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het focust op het negatieve soms . alsof je niets goed kan doen als man .
Daar word ik onzeker van .
Je moet gewoon een gesprek beginnen, geen vragenlijst. Voor mijn part praat je over roze linialen, dan volgt er tenminste vanzelf een gesprek.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:54:53 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707431
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je moet gewoon een gesprek beginnen, geen vragenlijst. Voor mijn part praat je over roze linialen, dan volgt er tenminste vanzelf een gesprek.
nee dan is het weer te 'geforceerd grappig' alsdus isabeau. dus hetis nooooit goed .
Een gedicht over Maanvis
pi_83707434
quote:
Gast, je bent een enorme zeiksnor. Of je nu paars, groen of rood bent, je attitude klopt van geen kant. Mensen hoeven niet bij jouw msn-gesprekken aanwezig te zijn om te weten dat je een enorme zeur bent en moeilijk doet.
Als een potentiële date-partner ergens niet op zit te wachten dan is dat het wel.

Daarnaast vrouwen gelijk om hun mobiele nummer vragen komt wel wat stalkerig over imho.
Ja natuurlijk nu vraag ik weer direkt het telefoonnummer van vrouwen. Kijk je wel uit met je vooroordeel ik heb dat namelijk nergens beweerd. Tuurlijk doet kleur er wel toe je krijgt bepaalde eerste indrukken. Zeker als mensen erg fotogericht zijn en dat zijn mensen op datingsites. Trouwens ben ik niet iemand die mezelf in een medelijden positie breng hoor, ik constateer gewoon dat daten op rp voor donkere mensen geen nut heeft omdat het een andere insteek is.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:02:07 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707587
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee dan is het weer te 'geforceerd grappig' alsdus isabeau. dus hetis nooooit goed .
Helemaal niet. Over iets beginnen wat je voor je ziet staan of zo valt bij mij niet onder geforceerd grappig. Je zou dat geforceerd grappig kunnen gaan brengen, maar dat doe je dan zelf.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:04:25 #67
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83707641
Trouwens, vast al gevraagd, maar wat is de reden dat jullie via internet daten en niet via de bekende weg?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:05:24 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707664
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef VeX- het volgende:
Trouwens, vast al gevraagd, maar wat is de reden dat jullie via internet daten en niet via de bekende weg?
Wie zegt dat ze niet ook normaal daten?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:07:41 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707710
Ik date ook normaal ja. Internet is een beetje voor erbij soms.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:07:49 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707716
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef VeX- het volgende:
da's niet waar. internetdaten is voor erbij als er geen kroegen open zijn .
maargoed, IRL daten gaat me beter af dan verhaaltjes typen met een foto erbij
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:08:39 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707732
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:07 schreef Silenus het volgende:
Ik date ook normaal ja. Internet is een beetje voor erbij soms.
Nu heb ik nog niet om je gevochten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:10:06 #72
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83707762
Daar ging ik vanuit.

Om het even, wat biedt internetdating voor extra's?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:11:17 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707784
JA HARAJIKI NUUUU!!

edit: sukkel. te laat
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:12:00 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707803
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:11 schreef Silenus het volgende:
JA HARAJIKI NUUUU!!

edit: sukkel. te laat
Wat nou sukkel, er is geen bericht langsgekomen of ik mee wilde doen met iets. Paiq wil mij gewoon niet aan jou linken, vrees ik.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:12:23 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707809
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat nou sukkel, er is geen bericht langsgekomen of ik mee wilde doen met iets. Paiq wil mij gewoon niet aan jou linken, vrees ik.
Ik zag je naam staan idioot.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:13:44 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707832
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zag je naam staan idioot.
Zo heet ik helemaal niet op Paiq.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:14:05 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707838
Ik heb geluid aanstaan dus ik hoor het altijd als er iets langskomt, dat is nu niet gebeurt dus doe niet zo stom zeg
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:14:10 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83707840
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:10 schreef VeX- het volgende:
Daar ging ik vanuit.

Euh eigenlijk niets. behalve dat je die mensen aan kunt spreken zonder stalkerig over te komen of dronken te zijn .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:16:11 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707877
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geluid aanstaan dus ik hoor het altijd als er iets langskomt, dat is nu niet gebeurt dus doe niet zo stom zeg
Laatste poging. Anders wil het Lot ons niet bij elkander hebben.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:18:52 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83707948
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Laatste poging. Anders wil het Lot ons niet bij elkander hebben.
geen meldingen

Ik schrok me net dood Bij zo'n speeddate liet ie een do van mij zien, keiharde seks
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:20:13 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83707993
Heb jij dat als do?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:21:37 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83708017
. Wist ik veel dat Paiq ineens do's ging verraden
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:26:17 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83708122
gvd
Ick: "Vraagje: Hou jij van roze linealen"
Zij: Speeddate is geannuleerd door XXX.
Een gedicht over Maanvis
pi_83708138
quote:
Daar ging ik vanuit.

Op het begin dacht ik iemand te vinden die zich in een andere omgeving bevind dan je kenniskring. Ik heb me sowieso altijd aangetrokken gevoelt tot vreemde en soms one-night stands mee gehad. Alleen hier heb je ook een beetje rust om iemand eerst persoonlijk een beetje te kennen en dat stap voor stap uit te diepen. Maar aan dat persoonlijke kennen kom je eigenlijk niet toe. Het is eigenlijk hetzelfde als in een drukke discotheek je dans een beetje in de buurt van vrouwen spreekt ze aan, heb een gezellige avond en leert ze 3mnd later pas echt kennen. Toen ik dit door had wou ik er eigenlijk mee kappen maar ik had betaalt en was eigenlijk verbaast dat ik zo weinig interesse kreeg terwijl als ik telkens naar de discotheek ging vroeger ik sjans had met de hele zaal zo erg dat vrienden boos waren dat ik geen praatje ging maken met een bepaalt iemand maar met iemand anders. Ik ben er ook een jaar van af gegaan en had besloten me nooit meer aantemelden maar ik heb mezelf sinds februari toch weer overgehaalt omdat ik toch wou weten waarom ik zo weinig scoor op die sites en ik is een keer een verwijt in mijn gezicht wil horen en ik niet begrijp dat ik als donkere man niet kan scoren op datingsites. Ik ga tegenwoordig ook nog maar eens in de 3mnd naar de discotheek. Schrok er eigenlijk wel een beetje van omdat ik dacht dat we daar al een beetje voorbij waren met zijn allen. Nu probeer ik eigenlijk dat schroom een beetje van me af halen op die sites en zoek niet echt perse een relatie.
UITGESCHREVEN
pi_83708399
Pfff, al die Paiq zooi vind ik maar doodvermoeiend. Al dat nietszeggende gechat kan ik serieus niet hebben. Heb het vanmiddag eens uitgeprobeerd, maar ik kwam geeneens voorbij het SpeedDate ding.

Nah, geef mij maar mailen. Lekker relaxed elkaar leren kennen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:47:13 #86
222505 PP.
Heldt.
pi_83708426
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:26 schreef Maanvis het volgende:
gvd
Ick: "Vraagje: Hou jij van roze linealen"
Zij: Speeddate is geannuleerd door XXX.
Dude. .
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:11:45 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709606
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Knipoogje het volgende:
Keertje drankje doen met een dame hier in dit topic lijkt me ook wel grappig. Interessant om te zien in hoeverre fok-persona's verschillen van hun werkelijke persoontje.
Ik denk dat dat inderdaad wel grappig is ja. Meestal is dat best verschillend.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:14:16 #88
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709615
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Deze gast is 29

Dani houdt van muziek, dromen, respect
hoi hoi
Hallo
alles fout??
Serieus?
quote:
Dani houdt van respect
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:18:54 #89
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709632
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja natuurlijk nu vraag ik weer direkt het telefoonnummer van vrouwen. Kijk je wel uit met je vooroordeel ik heb dat namelijk nergens beweerd. Tuurlijk doet kleur er wel toe je krijgt bepaalde eerste indrukken. Zeker als mensen erg fotogericht zijn en dat zijn mensen op datingsites. Trouwens ben ik niet iemand die mezelf in een medelijden positie breng hoor, ik constateer gewoon dat daten op rp voor donkere mensen geen nut heeft omdat het een andere insteek is.
Serieus...
Hou even op met jezelf in een slachtofferrol te positioneren. Zelfs Calimero loopt nog minder te zeuren over anderen.

Mijn tip: Werkt het niet, ga dan naar een café en spreek daar iemand aan.

Om nou pagina na pagina hier te vertellen dat RP niet voor zwarte mensen is gaat een beetje vervelen.
Lees anders even terug hoe anderen (o.a. vrouwelijke Fok!kers) hier op je reageren. Of is dat omdat Fok! voor donkere mensen geen nut heeft?

[ Bericht 5% gewijzigd door -Splash- op 06-07-2010 07:29:43 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:21:03 #90
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83709644
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

geen meldingen

Ik schrok me net dood Bij zo'n speeddate liet ie een do van mij zien, keiharde seks
pi_83709983
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat dus

Overigens heeft CL nog steeds niet gereageerd op mijn berichtje
Dat kan ik ook niet
Tap tap tap
pi_83710037
quote:

[..]

Man, je doet alsof ze een doodzonde heeft begaan .
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 08:45:38 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_83710420
Ik kreeg een reactie op RP, maar ik heb dus geen betaalde account en kan niet antwoorden, snuggere had even een emailadres of zo in zijn berichtje moeten zetten (hij had trouwens geen foto, beetje kansloos al meteen).

Speeddate bij paiq heb ik nog niet geprobeerd, vanavond misschien, ik ben trouwens ook meer van het mailen, MSN houd ik niet zo van, dat loopt altijd uit in oeverloos slap geleuter, bij email kun je tenminste even nadenken en hoef je niet ala minuut te antwoorden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83710695
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg een reactie op RP, maar ik heb dus geen betaalde account en kan niet antwoorden, snuggere had even een emailadres of zo in zijn berichtje moeten zetten (hij had trouwens geen foto, beetje kansloos al meteen).

Speeddate bij paiq heb ik nog niet geprobeerd, vanavond misschien, ik ben trouwens ook meer van het mailen, MSN houd ik niet zo van, dat loopt altijd uit in oeverloos slap geleuter, bij email kun je tenminste even nadenken en hoef je niet ala minuut te antwoorden.
Ik reageer nooit op profielen zonder foto Maar meestal als je zo´n interesseberichtje terugstuurt, snappen ze de hint wel en krijg je alsnog een emailadres heur
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:34:54 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83711388
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef Karina het volgende:

ik ben juist helemaal geen fan van emailen.. da's zo ouderwets
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:45:56 #96
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83711651
quote:
En met zulke gesprekken kan ik echt gewoon niets, al zou ik willen. Is misschien mijn gebrek hoor, maar alsjeblieft zeg.
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
Als ik dat wilde zeggen had ik dat wel gelijk gedaan.
okee
wat zijn je hobbies

Ik heb hier ook maar geen poging gedaan om er een gesprek van te maken, dat zou niet gewerkt hebben
Dat doe ik altijd Ik ben compleet incapabel op het gebied van praatjes maken dus ga ik altijd maar lopen vissen in de hoop iets te vinden waar ik wel over kan praten. Dat lukt natuurlijk nooit en dus heb ik al mijn ~25 matches (paiq) een paar keer gesproken en daarna is het gesprek gewoon doodgebloed.
pi_83711721
4 pagina's vol ouwehoeren en dat in de nacht
Het volgende draadje moet maar Dating SC worden hoor
pi_83711818
"Zo... vertel eens wat leuks?"

Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 09:53:47 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_83711854
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op profielen zonder foto Maar meestal als je zo´n interesseberichtje terugstuurt, snappen ze de hint wel en krijg je alsnog een emailadres heur
Interessemailtje terugsturen kan niet, ik heb hem handmatig opgezocht in de profielen en toen op interesse gedrukt Voordeel van de twijfel even (dat zonder foto), dat komt omdat ik zelf in het begin ook geen foto had neergezet.

@Maanvis: nog een voordeel van mailen is, dat ik dat eventueel gewoon op mijn werk kan doen

En ik HAAT ook van die chats waarbij je de ander echt de woorden uit zijn mond (toetsenbord) moet trekken, zo irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:02:27 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83712090
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef moomoo het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd Ik ben compleet incapabel op het gebied van praatjes maken dus ga ik altijd maar lopen vissen in de hoop iets te vinden waar ik wel over kan praten. Dat lukt natuurlijk nooit en dus heb ik al mijn ~25 matches (paiq) een paar keer gesproken en daarna is het gesprek gewoon doodgebloed.
Dat heb ik ook
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')