abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83705183
Omdat degene die hem dicht gooide geen nieuwe opent doe ik het maar.

Hier verder
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:38 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705251
SpeedDate
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:41 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705254
Ik zat al te denken... moet je als laatste reactie soms een nieuw topic openen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83705258
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:

Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.

Hoe heerlijk eerlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 23:53:05 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705272
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef -Splash- het volgende:
Ik zat al te denken... moet je als laatste reactie soms een nieuw topic openen?
dat si de ongeschreven regel
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83705291
quote:
Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.

Als ze je niet willen om wat voor reden dan ook dan kan je beter de eer aan jezelf houden. Er zijn er veel die je afwijzen en er zijn ook veel die je op een dergelijke manier willen naaien. Moet je je niet druk over willen maken. Op naar de volgende
Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zij mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.

Ondertussen ben ik niet diegene die 4 draadjes vol over zijn dagelijkse dates vertelt...
UITGESCHREVEN
pi_83705303
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Maanvis het volgende:
SpeedDate
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!

Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83705309
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef picardmike het volgende:
Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen.
Leg eens uit dan waarom een donkere vriend van mij wel met regelmaat dates regelt via dergelijke sites?
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:05 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705365
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat si de ongeschreven regel
Ik was er al 1 aan het aanmaken... maar toen ik voor de zekerheid f5-de was deze er al.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:35 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705389
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe heerlijk eerlijk
Ja, lief he.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:53 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705402
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
oh het bevalt me wel, het matching werkt wel, alleen hij matcht voor mijn doen te ver weg dan heb ik er geen zin in
Een gedicht over Maanvis
  maandag 5 juli 2010 @ 23:56:01 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705410
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 't sinds vandaag weer aan, nog steeds mannen die gelijk met vragenlijsten komen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83705487
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Maanvis het volgende:
oh het bevalt me wel, het matching werkt wel, alleen hij matcht voor mijn doen te ver weg dan heb ik er geen zin in

Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

O, dat herken ik wel Harajuku, dat je bijna een interview krijgt
pi_83705531
quote:
Leg eens uit dan waarom een donkere vriend van mij wel met regelmaat dates regelt via dergelijke sites?
Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk. beperk me tot paiq en tot rp en heel soms kijk ik op solomio. Voor de rest heb ik geen andere datingsite bezocht zo kan ik wel door blijven gaan straks haal ik ze nog uit het buitenland.
UITGESCHREVEN
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:21 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705566
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

Ja, en als je er dan een gesprek van probeert te maken en dat nog werkt ook, kappen ze het alsnog ineens af om er weer vragen in te gooien
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:23 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705569
quote:

[..]

Niet dat ik weet... Ik wil gewoon redelijk snel daten, geen maanden gechat, en dan wil je niet naar de andere kant van het land.
Net overigens wel een speeddate gehad met een saai meiske dat in de verpleegkunde werkt. Dus maar weggeklikt.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:23 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705570
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb 't sinds vandaag weer aan, nog steeds mannen die gelijk met vragenlijsten komen.
Ja? En wat vragen ze dan precies?
Ik ga morgen dat speeddaten ook doen. Lijkt me wel grappig.
pi_83705581
quote:

[..]

Ik heb niet kunnen vinden waar je dat in kunt stellen, dus ik hou me aanbevolen voor tips.
pi_83705631
Even voor mijn beeldvorming... die interviews en vragenlijstjes, is dat inclusief eisenlijstjes e.d.?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:00:50 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705640
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja? En wat vragen ze dan precies?
Ik ga morgen dat speeddaten ook doen. Lijkt me wel grappig.
Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
En daarna weten ze niets meer en valt het stil
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:01:06 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705652
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk.
Of je stapt over die drempel heen?
Waarom vindt je het wanhopig? Als iemand in een café een meisje aanspreekt... is dat dan ook wanhopig? In de basis gebeurt er precies hetzelfde.
pi_83705678
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef picardmike het volgende:

Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk. beperk me tot paiq en tot rp en heel soms kijk ik op solomio.

Ik kan je niet helemaal volgen hoor. Je vindt/vond rp wanhopig, maar daar zit je nu wel. Daar kan je alleen geen dates krijgen omdat je niet blank bent (volgens jou dus), maar naar andere datingsites wil je niet omdat je dat wanhopig vindt...
pi_83705747
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
Vrouwen kunnen dat ook hoor, is niet speciaal iets van mannen alleen
pi_83705753
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Niet dat ik weet... Ik wil gewoon redelijk snel daten, geen maanden gechat, en dan wil je niet naar de andere kant van het land.
Net overigens wel een speeddate gehad met een saai meiske dat in de verpleegkunde werkt. Dus maar weggeklikt.

Klinkt als het verzorgende typje, niets mis mee toch?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:03:01 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705764
quote:

[..]

Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je

Dat doet me denken aan die fantastische mensen uit India.

"Hi <naam>, this is <naam> from <bedrijf>. How are you today?"

En dan over het weer beginnen, vragen hoe het weer in India is.
Helemaal in de war omdat het lijstje niet meer klopt. Hele aardige mensen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:03:45 #26
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705806
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan je niet helemaal volgen hoor. Je vindt/vond rp wanhopig, maar daar zit je nu wel. Daar kan je alleen geen dates krijgen omdat je niet blank bent (volgens jou dus), maar naar andere datingsites wil je niet omdat je dat wanhopig vindt...
Lees: daar zit hij waarschijnlijk ook.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:04:07 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705837
Nou, wat saai zeg.
Je zit vast ook op korfbal

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
het heeft ook gewicht en elke keer als ik een slok wil nemen moet ik dat gewicht omhoog heffen
Ooohhh, hilarisch
ALs ik twee sporten mocht aanvoeren bij de olympische spelen zijn dat : kogelkoppen en speervangen.
Ik kan je wel een kogel laten koppen als je wil.

Dit gesprek gaat hem niet worden
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:04:27 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705862
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat ook hoor, is niet speciaal iets van mannen alleen
Ja, vast. Maar daar date ik niet mee
pi_83705896
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
het heeft ook gewicht en elke keer als ik een slok wil nemen moet ik dat gewicht omhoog heffen
Ooohhh, hilarisch
ALs ik twee sporten mocht aanvoeren bij de olympische spelen zijn dat : kogelkoppen en speervangen.

pi_83705906
quote:
Of je stapt over die drempel heen?
Waarom vindt je het wanhopig? Als iemand in een café een meisje aanspreekt... is dat dan ook wanhopig? In de basis gebeurt er precies hetzelfde.
Ik heb er niet echt veel behoefte aan eigenlijk om via internet iemand te zoeken, rp heeft een ruim aanbod dus daar vind je nog welleens wat alleen is de instelling slecht daar. Paiq heeft een leuk matchingssysteem en is eigenlijk een beetje om het gebrek aan fatsoen bij rp op te heffen alleen zijn de dames zelf daar niks. Op andere sites is het waarschijnlijk alleen nog maar meer gefake of nog moeilijker. Daarbij doen datingsites mij een beetje denken aan horoscooplijnen.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:05:47 #31
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705919
quote:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
Ooohhh, hilarisch

dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:05 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705935
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt als het verzorgende typje, niets mis mee toch?
ze klonk saai . er was geen klik zoals je dat zegt
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:14 #33
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83705946
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen. Mensen behandelen je ook als vuil als men zulke smoesjes gaat verzinnen. Ik krijg niet eens een excuus of een bevestiging van wat ik aantref.
[..]

Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zei mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.

Ondertussen ben ik niet diegene die 4 draadjes vol over zijn dagelijkse dates vertelt...
Als je regelmatig een controle van je lijst bent, dan heb je echt control issues. Net als dat je nu zegt dat je haar niets vond, maar er dan wel hier flink over los gaat, en voor jezelf excuses probeert te vinden.

Als je op datingsites rondloopt en gaat reageren heb je een hele grote kans dat je afgewezen wordt, deal with it.
pi_83705957
quote:
Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je

Ik heb 'live' een speeddateding gedaan. Was erg....vermoeiend. Steeds een andere man en dan steeds hetzelfde gesprekje. Ik raakte aanvankelijk helemaal in paniek van de idiote vraag 'wat zijn je hobby's' want dat vroegen ze bijna allemaal als eerste. En bij het woord hobby's denk ik aan postzegels verzamelen en kantklossen.

Ik heb met 1 van die mannen later nog een keer afgesproken en dat was echt een ramp In 5 minuten was het een zeer bereisd iemand (freelance fotograaf voor oa national geographic) en klonk hij reuze interessant. Op een echt afspraakje bleek het een zeer bereisd iemand te zijn die alleen maar over zichzelf kon praten. Na die avond waarop ik eerder vertrok dan gepland wist hij alleen dat ik Saskia heette. Echt. Verder wist hij niets van me, wan tik kwam gewoon niet aan het woord
  One tough cookie dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:44 #35
169210 liesje1979
pi_83705964
quote:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
Ooohhh, hilarisch

Je gebruikt ook echt Fok!smileys daar?
pi_83705979
quote:
Nou, wat saai zeg.

Nou echt nie
sport is studio sport
en gewicht heffen
Oh
(denk aan een biertje)
Ooohhh, hilarisch

Oké...............
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:08:18 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83706042
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 'live' een speeddateding gedaan. Was erg....vermoeiend. Steeds een andere man en dan steeds hetzelfde gesprekje. Ik raakte aanvankelijk helemaal in paniek van de idiote vraag 'wat zijn je hobby's' want dat vroegen ze bijna allemaal als eerste. En bij het woord hobby's denk ik aan postzegels verzamelen en kantklossen.

Ik heb met 1 van die mannen later nog een keer afgesproken en dat was echt een ramp In 5 minuten was het een zeer bereisd iemand (freelance fotograaf voor oa national geographic) en klonk hij reuze interessant. Op een echt afspraakje bleek het een zeer bereisd iemand te zijn die alleen maar over zichzelf kon praten. Na die avond waarop ik eerder vertrok dan gepland wist hij alleen dat ik Saskia heette. Echt. Verder wist hij niets van me, wan tik kwam gewoon niet aan het woord
ik heb dat ook wel eens, maar dan omgekeerd . Vooral bij die dronken kroegdames met wie ik wel eens bepaalde ontdeugende dingen doe... helemala niet geïnteresseerd in mij als persoon, daar word ik soms best verdrietig van
Een gedicht over Maanvis
pi_83706115
quote:

No shit Sherlock (maar je geeft er wel een leuke draai aan )
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:09:48 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706117
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, wat ernstig. Bij zulke dingen moet je toch juist een indruk achterlaten, hallo hoe heet je en waar woon je schiet dan niet echt op Ik weet niet of ik dat zelf wel zou durven trouwens, lijkt me erg ongemakkelijk.
pi_83706142
quote:
Nou ja ik wil gewoon niet dat iedereen mij herkent op datingsites en ik overkom als zo een datingsite shopper.
UITGESCHREVEN
pi_83706154
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt veel behoefte aan eigenlijk om via internet iemand te zoeken, rp heeft een ruim aanbod dus daar vind je nog welleens wat alleen is de instelling slecht daar. Paiq heeft een leuk matchingssysteem en is eigenlijk een beetje om het gebrek aan fatsoen bij rp op te heffen alleen zijn de dames zelf daar niks. Op andere sites is het waarschijnlijk alleen nog maar meer gefake of nog moeilijker. Daarbij doen datingsites mij een beetje denken aan horoscooplijnen.
Oftewel datingsites zijn kut, de vrouwen die er komen zijn kut en jij hebt zelf nergens schuld aan dat mensen je misschien niet behandelen zoals je zelf graag zou willen.
What the hell doe je in godsnaam op een datingsite als je alles zo enorm kut vindt?
pi_83706341
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Harajuku. het volgende:

Oh, wat ernstig. Bij zulke dingen moet je toch juist een indruk achterlaten, hallo hoe heet je en waar woon je schiet dan niet echt op Ik weet niet of ik dat zelf wel zou durven trouwens, lijkt me erg ongemakkelijk.

Het was samen met een vriendin, maar zij zat in een andere ruimte met 14 andere mannen.
Ze hadden mensen op alfabetisch op voornaam bij elkaar gezet. Met als gevolg dat ik voor de meeste mannen de 3e Saskia op rij was en ik dat dus ook steeds te horen kreeg

Ik vond het reuze saai eigenlijk en niet voor herhaling vatbaar. Het is toch eigenlijk net een vleeskeuring en dan nog even aftasten of inkomen etc een beetje matcht. Alle spontaniteit is vèr te zoeken, dus dat je je daar ongemakkelijk bij zou voelen kan ik me erg goed voorstellen.
pi_83706345
quote:
Als je regelmatig een controle van je lijst bent, dan heb je echt control issues. Net als dat je nu zegt dat je haar niets vond, maar er dan wel hier flink over los gaat, en voor jezelf excuses probeert te vinden.

Als je op datingsites rondloopt en gaat reageren heb je een hele grote kans dat je afgewezen wordt, deal with it.
Ik ben niet afgewezen ik heb haar betrapt toen ze mij blokkeerde, kortom ik besteed er nog tijd aan als iemand tegen mij zegt tot de volgende keer. Niet als iemand te kennen geeft mij niet te zien zitten.
quote:
Oftewel datingsites zijn kut, de vrouwen die er komen zijn kut en jij hebt zelf nergens schuld aan dat mensen je misschien niet behandelen zoals je zelf graag zou willen.
What the hell doe je in godsnaam op een datingsite als je alles zo enorm kut vindt?
Nee hoor datingsites zijn niet kut alleen rp is niet geschikt voor donkere mensen omdat het niet bij het blanke date ideaal past en wij alleen seks willen of de boel belazeren op datingsites en als je als donkere man die insteek niet deelt dan wordt je geblockt want daarvoor tonen ze interesse om seks met je te hebben. Daarbij zijn donkere vrouwen veel erger hoor in afwijzen als ze je niet willen maar die zeggen dat tenminste. Ik verzeker je ik kan hier nooit schuld aan hebben, we hebben gewoon gepraat over wat we deden en voor de rest niks.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 06-07-2010 00:24:14 ]
UITGESCHREVEN
pi_83706395
Toch wil ik ook wel eens speeddaten. Alleen geen zin om alleen te gaan; moet nog effe een mede-slachtoffer vinden voor backup

Zou bij het 3e praatje al iets zeggen dat ik helemaal niet wil weten wat ze doet en wat 'r hobby's zijn omdat ik dat toch nog 20x moet vragen. Hooguit waar ze woont en dan over totaal wazige dingen gaan praten. "Zeg, wat vind jij de leukste eftelingattractie?" Als het klikt dan merk je dat gauw genoeg...

Keertje drankje doen met een dame hier in dit topic lijkt me ook wel grappig. Interessant om te zien in hoeverre fok-persona's verschillen van hun werkelijke persoontje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_83706505
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Knipoogje het volgende:
"Zeg, wat vind jij de leukste eftelingattractie?" Als het klikt dan merk je dat gauw genoeg...

Van die geforceerde grappige openingszinnen (die bij elk tafeltje werden gebruikt) zijn ook heel tenenkrommend.

Leukste gesprek ging ongeveer zo:

* manspersoon gaat zitten en zucht
ik: vermoeiend hè, dit?
hij: ja, best wel *lacht*
ik: zullen we dan maar gewoon niets zeggen *neemt slok drinken*
hij: *grijns en gaat achterover zitten

En dat was wel het hele gesprek. Hij had mij als '+' op zijn formuliertje gezet zag ik
pi_83706577
Speeddate lijkt mij ook wel een keer lachen idd, maar idd niet alleen. Wel samen met iemand en dan na de tijd gewoon kansloos de kroeg inrollen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:23:12 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706627
Oh trouwens, omdat jullie allemaal van de RP zijn dacht ik eens even kijken

Ten eerste: Zonder te betalen kun je NIETS, dat is irritant.
Ten tweede: Ik krijg berichten van mannen in de 40 met kinderen en ik krijg berichten van mensen zonder foto
Wtf doe je op een datingsite zonder foto

En met zulke gesprekken kan ik echt gewoon niets, al zou ik willen. Is misschien mijn gebrek hoor, maar alsjeblieft zeg.
Let op: SpeedDate-kandidaten zijn niet altijd goede matches.
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
Als ik dat wilde zeggen had ik dat wel gelijk gedaan.
okee
wat zijn je hobbies

Ik heb hier ook maar geen poging gedaan om er een gesprek van te maken, dat zou niet gewerkt hebben
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:23:35 #48
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83706640
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben niet afgewezen ik heb haar betrapt toen ze mij blokkeerde, kortom ik besteed er nog tijd aan als iemand tegen mij zegt tot de volgende keer. Niet als iemand te kennen geeft mij niet te zien zitten.
[..]

Nee hoor datingsites zijn niet kut alleen rp is niet geschikt voor donkere mensen omdat het niet bij het blanke date ideaal past en wij alleen seks willen of de boel belazeren op datingsites. Daarbij zijn donkere vrouwen veel erger hoor in afwijzen als ze je niet willen maar die zeggen dat tenminste. Ik verzeker je ik kan hier nooit schuld aan hebben, we hebben gewoon gepraat over wat we deden en voor de rest niks.
Er zijn hier minstens 4-5 mensen die aangeven dat het misschien aan jou kan liggen.
Maar volgens mij twijfel je geen seconde aan jezelf, of wel?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:24:19 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83706666
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die geforceerde grappige openingszinnen (die bij elk tafeltje werden gebruikt) zijn ook heel tenenkrommend.

En dat was wel het hele gesprek. Hij had mij als '+' op zijn formuliertje gezet zag ik
Eens met alles wat je hier zegt, .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:26:17 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83706728
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

tja je moet toch wat .
Een gedicht over Maanvis
pi_83706734
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh trouwens, omdat jullie allemaal van de RP zijn dacht ik eens even kijken

Ten eerste: Zonder te betalen kun je NIETS, dat is irritant.
Ten tweede: Ik krijg berichten van mannen in de 40 met kinderen en ik krijg berichten van mensen zonder foto
Wtf doe je op een datingsite zonder foto

En met zulke gesprekken kan ik echt gewoon niets, al zou ik willen. Is misschien mijn gebrek hoor, maar alsjeblieft zeg.
Let op: SpeedDate-kandidaten zijn niet altijd goede matches.
hoi
Hallo
alles goed
Ja hoor, daar?
goed hoor
waar woon je
Drenthe
k ook
waar in drenthe dan
Als ik dat wilde zeggen had ik dat wel gelijk gedaan.
okee
wat zijn je hobbies

Ik heb hier ook maar geen poging gedaan om er een gesprek van te maken, dat zou niet gewerkt hebben

Beetje kansloos ja

Als iemand vraagt: 'Hoe gaat het' heb ik direct de neiging om te vertellen dat het allemaal ellende is (vorige week te horen gekregen dat ik kanker heb, hond vanmorgen overreden, ex heeft me gisteren nog proberen te wurgen, maar die zit nu gelukkig op het politiebureau, maar een gezellig gesprek met een leuke vent maakt alles weer goed en hoe is het met jou?)
pi_83706754
quote:
Er zijn hier minstens 4-5 mensen die aangeven dat het misschien aan jou kan liggen.
Maar volgens mij twijfel je geen seconde aan jezelf, of wel?
Volgens mij waren die 4-5 mensen niet bij het gesprek en heb jij dit nooit zo meegemaakt dus en ik heb mensen hier voor lichtere vergrijpen zich druk zien maken. Dus nogmaals tenzij het op msn helemaal anders werkt waar heb ik het recht aan verdient dat iemand mij zomaar blokt want je kan wel zeggen dat het aan mij ligt maar ik wens dit niemand toe en zal het ook nooit bij iemand flikken.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')