abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83712099
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Interessemailtje terugsturen kan niet, ik heb hem handmatig opgezocht in de profielen en toen op interesse gedrukt Voordeel van de twijfel even (dat zonder foto), dat komt omdat ik zelf in het begin ook geen foto had neergezet.

@Maanvis: nog een voordeel van mailen is, dat ik dat eventueel gewoon op mijn werk kan doen

En ik HAAT ook van die chats waarbij je de ander echt de woorden uit zijn mond (toetsenbord) moet trekken, zo irritant.
Das idd een van de meest irritante dingen. Er zijn er ook best veel die dat doen
Zo had ik een keer iemand die mij op msn wilde hebben. Begin ik het gesprek en krijg je alleen maar korte antwoorden. 'Ja.' 'Leuk.' 'Haha.' En geen tegenvragen.

Ik snap nooit zo goed wat je er dan mee opschiet
pi_83713646
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
"Zo... vertel eens wat leuks?"

Heerlijke dooddoener
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 11:02:13 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_83713883
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Heerlijke dooddoener
Meest geziene teksten hier: zoiets als "hoi hoe is het nou" Of "alles goed" Meestal antwoord ik wel met meer dan 1 zin, maar dan komt er weer zo'n oneliner terug.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83714808
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Meest geziene teksten hier: zoiets als "hoi hoe is het nou" Of "alles goed" Meestal antwoord ik wel met meer dan 1 zin, maar dan komt er weer zo'n oneliner terug.
Ja, dat is ook zoiets typisch inderdaad. Doe je moeite om een gesprek op gang te brengen, krijg je zo'n kort antwoord terug. "oh leuk ja"

Ik vind wel dat je aan schrijfstijl en taalgebruik vaak al snel kunt merken of het een potentiėle date is.

Mijn ergste gesprek op Paiq was met iemand waarbij ik iets zei over mijn haar, dat ik het vaak verf ofzo, en dat de reactie was:
"en daar beneden dan, of heb je daar geen haar hihi "
En de zin daarna: "oeps sorry "

En dat is dan iemand van eind twintig
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:40:13 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83715159
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Mijn ergste gesprek op Paiq was met iemand waarbij ik iets zei over mijn haar, dat ik het vaak verf ofzo, en dat de reactie was:
"en daar beneden dan, of heb je daar geen haar hihi "
En de zin daarna: "oeps sorry "

En dat is dan iemand van eind twintig
LOL

Ik zat ooit in een battledate, zei die kerel op een gegeven moment:
"Ik kom nu onder de douche vandaan, net nog een handdoekje om "
meisje: ah ok
"Jammer dat jij er niet bijstond hihi"

. Sowieso, mannen die hihi'en. Ik zou ze niet vertrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83716233
quote:
Om nou pagina na pagina hier te vertellen dat RP niet voor zwarte mensen is gaat een beetje vervelen.
Lees anders even terug hoe anderen (o.a. vrouwelijke Fok!kers) hier op je reageren. Of is dat omdat Fok! voor donkere mensen geen nut heeft?
Er komen ook mensen hier op fok om echt vriendjes te maken met andere fokkers dat zie ik niet zo zitten. Veel kennen elkaar ook goed heb ik een paar keer gelezen. Ik een gebruik een forum liever voor een scherpe dialoog of leuke verhalen. Doe ook niet mee aan die andere chatvormen, daarbij zie ik op fok ook niet echt knappe dames.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:11:33 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_83716392
Reactie gehad van de persoon zonder foto op RP met zijn emailadres erin. Grappige is dat hij om een foto vraagt (ik dacht dat ik er eentje had staan, maar dat is dus toch niet zo), terwijl hij zelf ook geen foto heeft!

Ga ik hem toch eens even op wijzen

@picardmike: Ik vind je wel erg negatief hoor en van jou moet een dame dus toch ook wel knap zijn?

[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 06-07-2010 12:22:19 ]
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:12:34 #108
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716416
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:11 schreef Karina het volgende:
Reactie gehad van de persoon zonder foto op RP met zijn emailadres erin. Grappige is dat hij om een foto vraagt (ik dacht dat ik er eentje had staan, maar dat is dus toch niet zo), terwijl hij zelf ook geen foto heeft!

Ga ik hem toch eens even op wijzen
Quid pro quo

Tap tap tap
pi_83716432
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:07 schreef picardmike het volgende:
daarbij zie ik op fok ook niet echt knappe dames.
Toch eens wat beter leren kijken dan, want die zitten hier ook hoor.
pi_83716513
quote:
Toch eens wat beter leren kijken dan, want die zitten hier ook hoor.
Meestal studentes van rond de 20 en als ze ouder zijn bezette vrouwen. Knappe single dames van rond de 26 heb ik hier nog niet gezien.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:15:25 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83716527
Hij noemt me lelluk
Tap tap tap
pi_83716580
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Meestal studentes van rond de 20 en als ze ouder zijn bezette vrouwen. Knappe single dames van rond de 26 heb ik hier nog niet gezien.
Sarcasme. Herken het.
pi_83716712
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Koop een bril.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83716777
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Hij noemt me lelluk
De schoft

Maar wel een hartje terug
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:22:38 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83716785
Hahaha, alle wiefkes voelen zich ineens aangesproken.
pi_83716834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Koop een bril.
Ow en dat idd. Genoeg mooie vrouwen op zowel Fok, RP als Paiq. Probleem is alleen dat ze jou ook leuk moeten vinden, daar schort het nog wel eens aan
pi_83716867
Ik zie nog steeds niks boeiends.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:25:07 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_83716885
Ik had het al in mijn vorige post ge-edit, maar toch ook nog even zo @picardmike: niet zo negatief doen en niet erg aardig om de dames hier lelijk te noemen inderdaad!

En je zegt dat je niet meedoet aan andere chatvormen, wat doe je dan eigenlijk op die datingsites? Dat is meestal ook met een of andere manier van chat?

Ik geloof er niets van dat je geen date kunt vinden omdat je niet blank bent, het komt eerder omdat je zo ontzettend negatief overkomt.
niet zo tof doen
pi_83716976
quote:
Ik had het al in mijn vorige post ge-edit, maar toch ook nog even zo @picardmike: niet zo negatief doen en niet erg aardig om de dames hier lelijk te noemen inderdaad!
Ja zeg... ik noem niemand lelijk hier cherrylips plaatst zichzelf in een slachtofferrol.
quote:
En je zegt dat je niet meedoet aan andere chatvormen, wat doe je dan eigenlijk op die datingsites? Dat is meestal ook met een of andere manier van chat?
Op fok bedoel ik dan omdat het een forum is. Geen echte chatruimte.
quote:
Ik geloof er niets van dat je geen date kunt vinden omdat je niet blank bent, het komt eerder omdat je zo ontzettend negatief overkomt.
Toch is het zo op rp dan. Een donkere man komt sowieso al meteen negatief over op die site.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:28:27 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83717031
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja zeg... ik noem niemand lelijk hier cherrylips plaatst zichzelf in een slachtofferrol.
Slachtofferrol .
Tap tap tap
pi_83717245
quote:

[..]

Volgens mij gaat het bij jou mis omdat je grappig/sarcastisch niet van serieus kunt onderscheiden (tikkeltje autistisch misschien)?

Maar goed, nu hou ik op om op jou te reageren, al teveel energie aan verspild.
pi_83717349
quote:
Volgens mij gaat het bij jou mis omdat je grappig/sarcastisch niet van serieus kunt onderscheiden (tikkeltje autistisch misschien)?

Maar goed, nu hou ik op om op jou te reageren, al teveel energie aan verspild.
Nee hoor integendeel gemiddelder dan ik kan je eigenlijk niet zijn.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:36:30 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_83717397
quote:

Toch is het zo op rp dan. Een donkere man komt sowieso al meteen negatief over op die site.
Niet iedereen over 1 kam scheren: van de drie dates die ik heb gehad, waren er twee met donkere mannen...
niet zo tof doen
pi_83717582
En ik heb toevallig een zwak voor donkere mannen, dus ook hier zou dat geen reden zijn om iemand af te schrijven.

Een gebrek aan humor en sarcasme echter wel.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83717704
Oh ja nu houdt iedereen ineens weer van donkere mannen, tuurlijk.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:45:11 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83717733
Ik hou ook wel van donkere mannen.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 12:48:03 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_83717825
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef picardmike het volgende:
Nee hoor, we zitten allemaal te liegen
niet zo tof doen
pi_83717958
quote:
Nee, dat niet. Maar niets mis met donkere vrouwen.
pi_83718104
Whehehe, kom net iemand tegen op RP, echt een meisjemeisje zeg maar. Heeft ze bij favoriete films allemaal van die romantische zwijmelfilms staan en........ Die Hard 1 t/m 4
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:56:22 #130
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83718122
quote:
Ik niet, sorry.
Tap tap tap
pi_83718177
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik niet, sorry.
Diskriminaasie
pi_83718910
quote:
Ik niet hoor, no worries
Sarcasme. Herken het.
pi_83718940
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef DrMarten het volgende:
Whehehe, kom net iemand tegen op RP, echt een meisjemeisje zeg maar. Heeft ze bij favoriete films allemaal van die romantische zwijmelfilms staan en........ Die Hard 1 t/m 4
Bruse Willis

Heb je hem wel eens Duits nagesynchroniseerd gezien?? Briljant!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_83720195
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef DrMarten het volgende:
Niiiiiiiiiice.
pi_83720657
quote:
Ik niet hoor, no worries
Dat kan maar sowieso zie je heel weinig gemixte stelletjes, het is op zich ook niet raar dat daten niet echt werkt voor donkere mensen. Je heb natuurlijk extra informatie nodig dan en die kan je gewoon niet geven via msn.
quote:
Nee hoor, we zitten allemaal te liegen
Van welke site had je die dates dan? Lijkt mij sterk.

Trouwens die meid die mij blokte die hield van paardrijden zei ik voor de gein dat ik het ook welleens wilde doen, ging ze lachen. Zei ik heb je dat nooit gezien een neger op een paard ofzo?

Toen moest ze nadenken ja idd dat past idd niet echt.
UITGESCHREVEN
pi_83720874
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:54 schreef picardmike het volgende:
sowieso zie je heel weinig gemixte stelletjes
Ik zie er anders genoeg rondlopen.
pi_83720975
quote:
Trouwens die meid die mij blokte die hield van paardrijden zei ik voor de gein dat ik het ook welleens wilde doen, ging ze lachen. Zei ik heb je dat nooit gezien een neger op een paard ofzo?

Als ik er zo over nadenk.
Ik heb ook nog nooit een neger op een paard gezien.
Behalve zwarte piet, of liepen die er nou achteraan?
pi_83720981
quote:
Ik zie er anders genoeg rondlopen.
rondlopen misschien maar een echt lange serieuze relatie zie je zelden.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 14:02:30 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_83720996
quote:

[..]

Dus nu denk je dat ik zit te liegen? Was via Badoo en Knuz, via RP heb ik nog geen date gehad, want daar heb ik mij pas gisteren ingeschreven.

En ik weet niet waar jij woont, maar ik zie genoeg gemixte stelletjes. Trouwens, je zegt dat blanke vrouwen niet op donkere mannen vallen, maar het lijkt wel of jij niet op donkere vrouwen valt, dat je het hier steeds over hebt? Of word je ook door donkere vrouwen afgewezen...

Ik word een beetje moe van jou

Lol @GlenSpey
niet zo tof doen
pi_83721027
quote:

[..]

Dat kan maar sowieso zie je heel weinig gemixte stelletjes, het is op zich ook niet raar dat daten niet echt werkt voor donkere mensen. Je heb natuurlijk extra informatie nodig dan en die kan je gewoon niet geven via msn.
[..]

Dan ga je toch lekker in Paramaribo wonen?
pi_83721246
quote:

Blessed is the mind too small for doubt.
pi_83721271
quote:
Dus nu denk je dat ik zit te liegen? Was via Badoo en Knuz, via RP heb ik nog geen date gehad, want daar heb ik mij pas gisteren ingeschreven.

En ik weet niet waar jij woont, maar ik zie genoeg gemixte stelletjes. Trouwens, je zegt dat blanke vrouwen niet op donkere mannen vallen, maar het lijkt wel of jij niet op donkere vrouwen valt, dat je het hier steeds over hebt? Of word je ook door donkere vrouwen afgewezen...
Ik bedoel ook alleen rp op andere sites is het wel mogelijk of ik weet het niet. Tuurlijjk zijn er vrouwen die op donkere mannen vallen maar op rp is dat gewoon niet in. Mede omdat er daar sowieso al wantrouwend word gekeken naar mannen. Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
UITGESCHREVEN
pi_83721362
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef picardmike het volgende:
Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Iets over gemixte stelletjes enz?
pi_83721607
quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen. Iets over gemixte stelletjes enz?
Tja het is gewoon feit dat donkere mensen liever iemand hebben van hun eigen ras en blanke mensen ook. Vooral als het om daten gaat en er andere zaken meespelen. In reallife kunnen mensen daar nog enigszinds overheen kijken. Donkere vrouwen die op datingsites staan zoeken meestal een lichter iemand.Mede omdat daten meer iets nuchters is en niet temperamentvol.

Moro
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 14:17:47 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_83721707
quote:

[..]

Ik bedoel ook alleen rp op andere sites is het wel mogelijk of ik weet het niet. Tuurlijjk zijn er vrouwen die op donkere mannen vallen maar op rp is dat gewoon niet in. Mede omdat er daar sowieso al wantrouwend word gekeken naar mannen. Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
Als het inderdaad zo is dat het op RP niet "in" is, dan schrijf je je toch ergens anders in? Er zijn nog zat andere datingsites.

En hoe weet je nou dat donkere vrouwen liever op blanke mannen reageren? Je zit zelf echt ook vol vooroordelen volgens mij...
niet zo tof doen
pi_83721808
quote:

[..]
Ik reageer ook op donkere vrouwen maar die willen ook liever een blanke op rp omdat die veiliger overkomt.
Merk ik anders weinig van. Nu is het aantal donkere dames in Brabant op RP op 1 hand te tellen wat dat betreft kun je beter in zuid holland (Rotterdam) of noord holland (Amsterdam) ziten
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83721860
quote:
Als het inderdaad zo is dat het op RP niet "in" is, dan schrijf je je toch ergens anders in? Er zijn nog zat andere datingsites.
Ik ga gewoon nog met de contacten verder die ik heb maar volgens mij heeft een ander mij ook al geblokt.Sowieso ben ik die een beetje zat want die stelt een date telkens uit en die ga ik ook een ultimatum stellen. Voor de rest schrijf ik me gewoon uit bij datingsites.
UITGESCHREVEN
pi_83722943
Wat ik het ergste vind is dat ik een hoop tijd en moeite in een 'reageer'mailtje steek (dus expres geen 'interesse' mailtje), en dan vervolgens van de dame in kwestie niets meer hoor. Ik zie dat hij gelezen is maar ze nemen niet eens de moeite om op de 'geen interesse' knop te drukken, laat staan inhoudelijk te reageren.

En dat niet 1 keer...en dan verwachten ze nog dat elke reactie een origineel mailtje is! Als je tientallen mailtjes zo hebt verstuurd neemt de animo ook wel af...
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_83723380
quote:

[..]

Veiliger?? Daar sta ik eigenlijk nooit bij stil :S.. veilig.. Ik vind donkere mannen gewoon bijna altijd niet aantrekkelijk. Dat geldt niet alleen voor zwarte mannen, maar ook voor aziaten en turken bijvoorbeeld. Ik val gewoon niet op hun uiterlijk. Heeft echt totaal NIETS te maken met veiligheid of wat dan ook..
Sarcasme. Herken het.
pi_83723502
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef mister_white het volgende:
Wat ik het ergste vind is dat ik een hoop tijd en moeite in een 'reageer'mailtje steek (dus expres geen 'interesse' mailtje), en dan vervolgens van de dame in kwestie niets meer hoor. Ik zie dat hij gelezen is maar ze nemen niet eens de moeite om op de 'geen interesse' knop te drukken, laat staan inhoudelijk te reageren.

En dat niet 1 keer...en dan verwachten ze nog dat elke reactie een origineel mailtje is! Als je tientallen mailtjes zo hebt verstuurd neemt de animo ook wel af...
Schuldig

Allereerst krijgen vrouwen gewoon heel veel berichtjes. Als je op elk berichtje moet gaan reageren...
Ten tweede deed ik dat in het begin overigens wel en werd toen helemaal verrot gescholden en o.a. uitgemaakt voor arrogante hoer (overigens ook door mannen die in hun berichtje hadden staan dat ze ook bij geen interesse graag een reactie kregen).
Ten derde, sorry hoor, maar als je geen reactie krijgt is het toch ook duidelijk dat er geen wederzijdse interesse is?!
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')