abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83730722
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dan weer wel.

Maar toch, mensen zonder eigen mening of smaak. Nah, nee.
Dit is wel een mening/smaak
Alleen een hele brede
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83730738
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal niet verder, maar volgens mij is bijna iedereen wel zenuwachtig voor de eerste date.
Toen ik voor het eerst een date had met iemand (ik was 16 en het was tevens de eerste keer dat ik ooit iemand ontmoette via internet), trilde ik als een rietje
Lol, deze gast is 31 en geloof mij, hij was onwijs zenuwachtig. Maar volgende keer neemt ie zn valium mee

Ach, zenuwen kan ik nu prima hebben, vind het wel iets cutes hebben, vooral gezien ie zo lekker bijdehand is via sms. Maar als ie later maar wat meer ruggengraat kweekt, anders wals ik zo over hem heen...
Sarcasme. Herken het.
pi_83730800
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Harajuku. het volgende:

Inderdaad
Dat vind ik juist leuk
Sarcasme. Herken het.
pi_83730834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Godtje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij stalken!!

Wacht...

Word ik nu gestalkt door een leuke man??
Sarcasme. Herken het.
pi_83730854
Cool, ik rule dit topic in mn eentje
Sarcasme. Herken het.
pi_83730859
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Godtje het volgende:
Dit is wel een mening/smaak
Alleen een hele brede
SPOILER
Ghwehehe.
SPOILER
pi_83730864
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mij stalken!!

Wacht...

Word ik nu gestalkt door een leuke man??
Ik stalk Techno al! Twee tegelijk gaat zelfs mij te ver.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:26:09 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83730868
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat vind ik juist leuk
Kan ook prima dat ie via sms wel durft, en straks irl er bijna geen woord uitkrijgt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83730961
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik stalk Techno al! Twee tegelijk gaat zelfs mij te ver.
Sarcasme. Herken het.
pi_83731001
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kan ook prima dat ie via sms wel durft, en straks irl er bijna geen woord uitkrijgt
Dat is vertederend

Stoere bink om te zien, stoere praat via sms, maar ondertussen...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:28:52 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83731004
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zal niet de eerste zijn die een grote bek heeft op sms/mail/msn en in werkelijkheid beschaamd moet giechelen bij de woordjes 'hot en steamy'.

Maar we houden de moed erin, hij is een soepele baas.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83731029
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk draait bijna alles om de foto. Ik reageer eerder op een lekker ding met een kutmailtje dan op een lelijkerd met een leuk mailtje.
Hmm, zou bij mij nog niet zo snel gebeuren. Althans, ik vind mezelf geen onmogelijke standaarden hebben qua foto's/uiterlijk; gewoon wat minimumeisen. Als er een enorm lekker wijf een profiel heeft, maar daarin heeft staan dat ze van shoppen, stappen en paardrijden houdt dan bedank ik toch hard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 18:02:32 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:29:39 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731036
quote:
hoy wanneer gaan we daten?????????????????

Ik moest lachen .

Hij houdt van zelfgemaakte macaroni, is bekend met LBO en hij doet aan bodybuilding.
pi_83731038
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zal niet de eerste zijn die een grote bek heeft op sms/mail/msn en in werkelijkheid beschaamd moet giechelen bij de woordjes 'hot en steamy'.

Maar we houden de moed erin, hij is een soepele baas.
Zie em vrijdag weer en i´ll keep you posted on the progression!! IF there is any
Sarcasme. Herken het.
pi_83731071
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik moest lachen .

Hij houdt van zelfgemaakte macaroni, is bekend met LBO en hij doet aan bodybuilding.
Awwww... Hoe heb je gereageerd?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:30:50 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731094
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Awwww... Hoe heb je gereageerd?
Niet. Ga zo wel een geen interesse sturen
pi_83731141
Heul toevallig mn laatste berichtje:
quote:
Hoi XXX,

Ik heb gisteren gedroomd en daar kwam jij in voor, toevallig hé.

Ik hou ook van fantasieverhalen, vooral waar jij in voorkomt.

stuur een interesse bij een interesse, stuur een geen interesse bij een geen interesse of stuur niks bij niks.

Ik ga me nu iedere keer afvragen of het een fokker is
Sarcasme. Herken het.
pi_83731168
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Godtje het volgende:
Ik stalk Techno al!
Jij ook al?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:32:42 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83731193
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hmm, zou bij mij nog niet zo snel gebeuren. Althans, ik vind mezelf geen onmogelijke standaarden qua foto's/uiterlijk; gewoon wat minimumeisen. Als er een enorm lekker wijf een profiel heeft, maar daarin heeft staan dat ze van shoppen, stappen en paardrijden houdt dan bedank ik toch hard.
Nee okay, maar dan noem je ook wat. Als het niet matcht spreek je sowieso niet af, maar ik match iig niet met hele rare foto's.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zie em vrijdag weer en i´ll keep you posted on the progression!! IF there is any
En wel tongen met je donder he, laat 'm niet weer wegkomen zonder dat er wat gebeurt.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:32:45 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731194
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

stuur een interesse bij een interesse, stuur een geen interesse bij een geen interesse of stuur niks bij niks.

Picardmike, ben jij het?
pi_83731237
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Picardmike, ben jij het?

Ik krijg gewoon tranen in mn ogen van het lachen

EDIT: SHOCK!! Het is wel een halfbloedje?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83731251
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij houdt van zelfgemaakte macaroni.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij maakt het pastadeeg zelf?
pi_83731318
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Tering he hoe kazig kunnen ze het maken?
A mind with a heart of it's own
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 17:35:04 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_83731319
Ik wilde bij Paiq wat do's en don'ts invullen, maar schijnbaar zijn er woorden taboe. Ik vulde bij do in "patat" en bij don't "friet", maar friet is zeker een vies woord, dat werd niet geaccepteerd Of moeten het perse meer woorden zijn?

Vaag concept.

En bij de openingsvraag (of hoe het heet) had ik gevraagd "horde of alliance" Voor de grap eigenlijk en er reageerde iemand met Alliance Berichtje teruggestuurd.

Beetje flauw ik weet het, maar het moet ook wel een beetje leuk zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:36:20 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731381
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij maakt het pastadeeg zelf?
Hij gooit de ketchup zelf over zijn macaroni gok ik
pi_83731406
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij gooit de ketchup zelf over zijn macaroni gok ik
Een man die kan koken
Sarcasme. Herken het.
pi_83731472
quote:
hey hey alles goed daar aan die kant, zou best met je in contakt willen komen en wat meer over je te weten komen hoop dat ik wat leuks van je gaat horen.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 17:39:44 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_83731539
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Bij dat soort berichten zakt ook altijd mijn broek af, gebruik dan nog tenminste hoofdletters! En hey hey
niet zo tof doen
pi_83731746
quote:
he leuke meid
kom je samen met mij een ijsje eten hihi:D
met deze jongen met groene ogen(A)
oepss:$
hahah
alles goed?
zin om elkaar te leren kennen/
lijk me gezellig
je mag me toevoegen op msn:D
xxx@live.nl
kusss
Ok, ik zal die arme mannen nu niet verder de grond in trappen.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de berichtjes die de gemiddelde man hier krijgt????
Sarcasme. Herken het.
pi_83731839
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de berichtjes die de gemiddelde man hier krijgt????
niet het hele topic doorgelezen, maar welke site?
pi_83731903
quote:
Nah, zij verdienen het gewoon. Dat heeft iets te maken met inhoud, stijl, spelling, grammatica en interpunctie. Echt, tè kansloos gewoon. Maar goed, gelukkig kan ik koken. Hihihihi.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:47:29 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83731934
quote:

Afzender: molligboontje1986
Datum: 30/03/2010 19:45
Titel: Dit is geen hatemail
Inhoud:
(1.) Ik ben niet zwanger en heb ook geen kinderen. Wel heb ik een broertje van 11 maar dat is iets anders.

(2.) Natuurlijk kan ik nu een hoop over mijzelf vertellen, maar tjah iedereen heeft een andere mening , dus kom er zelf maar achter.

(3.) Goed normaal abn typen en praten kan ik ook, ik weet waar de komma`s horen en waar geen komma`s horen ( mag ook wel omdat ik de opleiding doe voor medisch secretaresse).

(4.) Nu weet bijna iedereen die jouw profiel leest wat je dus niet leuk vindt, maar ik zou graag willen weten waar je intresse dus wel ligt.

Met vriendelijke groet,
Mariette

-------------------

Afzender: meissie23
Datum: 30/03/2010 01:19
Titel: hey
Inhoud:
ik ken niet aan j0u eisen v0ld0en dat zijn te veel eisen
maar ik heb me echt vermaakt met het lezen van J0U pr0fiel!!

gr0etes,

-------------------------
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:48:42 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83731981
Wat heeft een mening met iets over haar te maken?

Ik vind borduren leuk
NEE DAT VIND JE NIET LEUK
pi_83732031
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:
-knip-

Ack, dat is niet veel beter.
pi_83732035
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Welke eisen stel jij dan?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83732077
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:45 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

niet het hele topic doorgelezen, maar welke site?
Boeit niet!! Gewoon de besten eruit zoeken
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:54:45 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83732196
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Welke eisen stel jij dan?!
Had mijn profiel al eens gepost, maar dit dus:
quote:
Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)

Ohja: Je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.

Ohja: Het is 'mijn profiel'. Niet 'me profiel'.

Ohja: Het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.

Ohja: Het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'. Niet té enthousiast!

Ohja: Je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)

Ohja: Het is overbodig om te zeggen dat je van 'leuke dingen doen houdt'. Er zijn vrij weinig mensen die het leuk vinden om alleen maar stomme en achterlijke dingen te doen. (Geldt ook voor 'ik hou van lekker eten')

Ohja: Je kunt niet 'samenwonen met je hond'. Ook niet met je kat. Of slaap je ook elke nacht met je hond in bed? Gelieve ook dan niet te reageren.

Ohja: Aan 'teveel om op te noemen' hebben we als man geen reet. Noem dan gewoon je drie leukste films/boeken/sexandthecity-afleveringen op.

Ohja: What the fuck betekent 'XD'? Of 'xD'? DragonballZ-achtige smileys zijn niet aantrekkelijk.

Ohja: Als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.

Ohja: Het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.

Ohja: Een schraal stukje tekst met vage zinnen is géén gedicht. Ook geen poëzie. Het is gewoon een schraal stukje tekst met vage zinnen.

Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.

Ohja: Met een dode levenloze blik in je ogen op de foto staan betekent niet dat je 'lekker spontaan' bent.

Ohja: Het is niet aantrekkelijk wanneer je je hond 'zogenaamd' een profiel laat schrijven met de mededeling dat zij een vriend voor haar lieve baasje zoekt.

Ohja: Je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.

Ohja: Met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.

Ohja: Het is ook niet aantrekkelijk als je elkaars gastenboeken volplempt met lachende teddybeertjes of piepende kuikentjes met 'EEN FIJNE DINSDAG GEWENST!'

Ohja: begin niet direct over je zware leven, rugzakje, vermoeiende ex'en. Dus niet als eerste regel 'waarom zijn alle mannen toch klootzakken?'. Als je alleen maar klootzakken tegenkomt, kijk eerst eens naar jezelf. Leuke vrouwen herkennen klootzakken.

Ohja: vermijd clichés als 'Ik ben wie ik ben'. Alsof iemand dan denkt 'oh, was jíj dat! Nee dan ben je wel leuk denk ik'.

Ohja: Het is 'nieuwsgierig', niet 'nieuwschierig'. Ook is het 'sowieso' en niet 'zo y zo', of wat dan ook.
Kreeg er vannacht weer een reactie op:
quote:
Afzender: elixer
Datum: 06/07/2010 01:04
Titel: stel me niet teleur!
Inhoud:
Zo, dat moest er echt even uit, hee! Laat kanslozen toch lekker kansloos zijn. Toch mooi dat die spontane aardige jongen een vlot en gezellig meisje hier tegenkomt. Let is be! Te makkelijk om op deze manier je profiel op te leuken.

jongen, je kan beter dan dat. Al scoor je zo vast heerlijk. Je bent meer dan een mannelijke diva. Ik weet het zeker!

En toch, ik begrijp je helemaal. Maar is dat nou echt nodig?
Ik reageer;
quote:
Ontvanger: elixer
Datum: 06/07/2010 12:05
Titel: Re: stel me niet teleur!
Inhoud:
Elixer, zie het als een handvat wat ik de 'kanslozen' aanbied. Dankzij mijn feilloze tips kunnen zij hun profiel zo aanpassen dat ze niet langer veroordeeld zijn tot andere kanslozen, maar weten ze wellicht de aandacht te trekken van...leuke mensen.

Zie me als een welzijnswerker, een idealist, een nobele goedzak. Dat jij hier slechts de negatieve kansen belicht en mij beticht van diva-gedrag zegt misschien meer over jou dan over mij.

Dus ja, het is nodig! Het is hard nodig. Ik denk aan *slaat met hand op tafel* honderdduizend SLACHTOFFERS.

Apart trouwens dat je van lachen houdt. Dat háát ik. Lachen. Bah. Dat er nog mensen zijn die dat doen joh. Nergens goed voor.

PS: Ben je eigenlijk die Ymke van Take me out?
(In haar profiel stond dat ze naar Take me out keek En dat ze van lachen houdt)

Krijg ik weer terug:
quote:
Afzender: elixer
Datum: 06/07/2010 12:56
Titel: Re: stel me niet teleur!
Inhoud:
Nee meneer de wereldverbeteraar, je snapt er ook niks van. Dan is het gedaan met de hele evolutie theorie en het 'op ieder potje past een dekseltje' principe. De mensen die 'iets missen' in hun leven zullen altijd dit gemis voelen. De vlotte man, vindt geen aardige, ondeugende vrouw meer. Het zal allemaal niet meet mogelijk zijn. Je verstoort zo het natuurlijke evenwicht. Weet je wel wat daar de gevolgen van zijn? Over slachtoffers gesproken!

En ja, dat ik van lachen houd komt voor jou als een verrassing. Dat kon ik natuurlijk al voorspellen. Toch, probeer het eens! Al moet ik daar dan ook een beetje selectief in zijn. Ik lach dus niet om de grappige bedoelde opmerking; Ik bijt niet!(heel populair bij de ondeugende mannen) Want dat is ook weer zo jammer.

Ik zie je meer als iemand met grootheidswaanzin en narcistische trekjes. Alhoewel, je leidt de aandacht van je of door al dat ge-ohja. Maar vast een pluspunt bij jou dat je wel bijt.

Helaas let ik niet zo goed op bij take me out. Ymke ken ik niet, maar dat is misschien maar beter zo.

Stop dus met de wereld verbeteren en houd het lekker bij jezelf!
Ik vraag me af wat voor type dit nou is. En wat ze hier nou allemaal van meent en wat niet.
pi_83732455
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Had mijn profiel al eens gepost, maar dit dus:
[..]

Kreeg er vannacht weer een reactie op:
[..]

Ik reageer;
[..]

(In haar profiel stond dat ze naar Take me out keek En dat ze van lachen houdt)

Krijg ik weer terug:
[..]

Ik vraag me af wat voor type dit nou is. En wat ze hier nou allemaal van meent en wat niet.
Wheheheheh, geniaal
Sorry, dat ik zo binnen storm trouwens

Maar sommige mensen voelen zich dan aangesproken ofzo denk ik....
Bij mij stond er ooit in: "en kan je goed auto rijden"...
Manmanman je had ze moeten horen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_83732733
quote:

[..]

Nou, ik heb maar een stuk of drie spontane reacties gekregen op e-Matching.

Eerste was:
"Haha na de initiele lachbui na het lezen van jouw profiel krijg ik spontaan zin om met je in debat te gaan...wat naar mijn inschatting kan leiden tot een interessante discussie met mogelijk enig uit de hand lopend vuurwerk.

Als ik niet terugschrik van jouw eerlijke doch recalcitrante profiel dan doe jij dat misschien ook niet van mij....een psychiater in opleiding met geheel eigen wil en voorkeuren, zelden bereid om in de pas te lopen en altijd van zins om op de barricade te springen. Nooit bereid om kunst, literatuur en muziek opzij te zetten voor banale sportieve of anderszins burgerlijke bezigheden, en op zoek naar een partner in crime die naast een behoorlijke ongehoorzaamheid ook over een helder verstand en ambitie beschikt.

Mocht dit je interesse wekken dan hoor ik het van je. Dan ben ik natuurlijk bereid mijn interesses, smaak en levensvisies nader toe te lichten.

Groetjes [naam]"

Tweede was:
"Erg interessant profiel!"

Die derde kan ik helaas niet meer zo snel vinden. Tweede bleek trouwens een advocate te zijn. Vond ik wel mooi, aangezien ik zelf een pretstudie doe waarmee ik later geen ene bal verdien. Maar ja, allebei uiteindelijk niks geworden. Jammer, maar och.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:16:50 #240
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83732897
Dan denk ik stiekem wel moet je soms iets compenseren met zo'n profiel. Een profiel vol met misplaatste arrogantie terwijl je op een online datingsite zit = not cool bro.

Maar ja dat ben ik dan. Er zal vast genoeg klapvee tussen zitten dat zal vinden dat je speciaal en intelligent bent. Ofzo.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_83733098
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef VeX- het volgende:
Dan denk ik stiekem wel moet je soms iets compenseren met zo'n profiel. Een profiel vol met misplaatste arrogantie terwijl je op een online datingsite zit = not cool bro.
Tsja, mag je denken hoor. Ik schrijf gewoon wat ik me opkomt en hoe ik ben. Als mensen daar problemen mee hebben, mooi zo, want die hoef ik toch niet.

Oh wacht, je had het volgens mij tegen Silenus.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 18:22:56 ]
pi_83734758
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:35 schreef Karina het volgende:
En bij de openingsvraag (of hoe het heet) had ik gevraagd "horde of alliance" Voor de grap eigenlijk en er reageerde iemand met Alliance Berichtje teruggestuurd.
Denk niet dat je dat als man hoeft te proberen, want dan blijft het bij een openingsvraag en een geblokkeerde match
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_83734967
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Denk niet dat je dat als man hoeft te proberen, want dan blijft het bij een openingsvraag en een geblokkeerde match
Idd, jammer eigelijk... tis maar een spelletje.
pi_83735079
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nou, ik heb maar een stuk of drie spontane reacties gekregen op e-Matching.
Kortom, post je profiel hier

En als ik Silenus was zou ik die dame terugmailen...
"Goed, we hebben de gebruikelijke plichtplegingen achter de rug. Wanneer doen we een drankje?"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_83735541
quote:
Ik krijg gewoon tranen in mn ogen van het lachen

EDIT: SHOCK!! Het is wel een halfbloedje?!
Ik heb niks verstuurd vandaag en ben over 3 a 4 dg weg.

Zie je wel, je vind het wel erg als er een donkere man op je reageerd.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:34:03 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83735617
.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:35:08 #247
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83735654
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef DrMarten het volgende:
Whehehe, kom net iemand tegen op RP, echt een meisjemeisje zeg maar. Heeft ze bij favoriete films allemaal van die romantische zwijmelfilms staan en........ Die Hard 1 t/m 4
Je punt? Sommige films moeten gewoon genoemd worden.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83735725
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb niks verstuurd vandaag en ben over 3 a 4 dg weg.

Zie je wel, je vind het wel erg als er een donkere man op je reageerd.
Serieus als je dat al niet als sarcasme kunt herkennen dan ben je echt een autist
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:42:45 #249
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83735931
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILER
SPOILER
Is het wat geworden?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 19:46:37 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_83736061
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor Maar ik wist eigenlijk niets te verzinnen en in dit topic hadden we het er eerder over, dus ik dacht, waarom niet?
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')