abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83724341
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat verhaal lees ik ook nogal eens in vrouwen profielen en ik begrijp heel goed dat je dan op een gegeven moment denkt fuck off maar zet het dan gewoon in je profiel "geen interesse geen mail"

Wel heb ik het idee dat vele vrouwen als ze wat langer op een datingsite staan steeds minder mail krijgen of blijft de mailbox altijd vollopen met tientallen mails per week ?
Maar waarom zou je dat in je profiel zetten als het overduidelijk is? Ik bedoel, dat is gewoon common sense hoor...

Waar basseer je dat idee op? Worden vrouwen ineens happiger als ze langer staan ingeschreven? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes ik op een dag krijg??
Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 15:28:55 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_83724971
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Schuldig

Allereerst krijgen vrouwen gewoon heel veel berichtjes. Als je op elk berichtje moet gaan reageren...
Ten tweede deed ik dat in het begin overigens wel en werd toen helemaal verrot gescholden en o.a. uitgemaakt voor arrogante hoer (overigens ook door mannen die in hun berichtje hadden staan dat ze ook bij geen interesse graag een reactie kregen).
Ten derde, sorry hoor, maar als je geen reactie krijgt is het toch ook duidelijk dat er geen wederzijdse interesse is?!
Ik stuur wel een geen interesse mail terug, maar dan blok ik die persoon ook meteen, dan krijg je tenminste geen mails zoals jij omschrijft. Beetje flauw van die mannen, ik stuur zelf ook wel eens een interesse mail en dan krijg ik een geen interesse mail terug, nou ja, geen probleem, ik ga die man echt niet terugmailen met "dome klootzak".
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83725134
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat in je profiel zetten als het overduidelijk is? Ik bedoel, dat is gewoon common sense hoor...
Goed fatsoen bijv. ? of denk ik nu weer te burgerlijk
quote:
Waar basseer je dat idee op? Worden vrouwen ineens happiger als ze langer staan ingeschreven? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes ik op een dag krijg??
Nee ze maken na verloop van tijd een nieuw profiel aan.
Nee ik ben niet nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes jij krijgt maar wel of het in de loop van de tijd minder, meer of hetzelfde is gebleven.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83725224
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Nee ik ben niet nieuwsgierig naar hoeveel berichtjes jij krijgt maar wel of het in de loop van de tijd minder, meer of hetzelfde is gebleven.
Ik heb er tussen mijn matches een paar die echt om de 2 weken een nieuw profiel maken
A mind with a heart of it's own
pi_83726771
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Mbt fatsoen: dat verhaal heeft dus 2 kanten zoals hier ook bevestigd wordt.

Mbt profiel: vaaaaaggg, heb nog nooit een nieuw profiel aangemaakt en bij mij blijft het aantal reacties ongeveer gelijk. Maar als je een tijdje niet online bent, houden de berichtjes ook op. Vind ik niet meer dan logisch.
Sarcasme. Herken het.
pi_83727004
quote:
Ten derde, sorry hoor, maar als je geen reactie krijgt is het toch ook duidelijk dat er geen wederzijdse interesse
Dat is glashelder. Maar het is gewoon jammer als je veel tijd daarin steekt. De meeste vrouwen verwachten niet een reactie van mannen als volgt: 'Hoi, kijk eens in mijn profiel en als het wat is hoor ik het wel. Je kan mij mailen op xx@ee.nl''. De meeste geven aan toch wel een inhoudelijke reactie op prijs te stellen. Dan steek je daar dus een hoop tijd en moeite in en dan reageert 98% dus niet meer. Ja sorry hoor, dan worden mijn reacties richting de dames ook wel wat korter en minder origineel.

Wat verwachten jullie vrouwen zelf eigenlijk van de reacties? Is een kort mailtje met een uitnodiging tot het bekijken van het profiel en de foto voldoende van de man in kwestie of moet er toch meer van gemaakt worden? Sommige profielen van vrouwen zijn zo beknopt dat ze bijna geen aanknopingspunten bieden voor een leuke reactie.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:13:33 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727011
Ik heb so far alleen maar geen interesse gestuurd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:15:28 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727117
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:17:03 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83727210
LOLLLLLLLLL @ Harajaka
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83727398
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:23:35 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83727610
quote:
In het dageljks leven ben ik juist een dominant type zelf,
Gourmetten of steengrillen?
pi_83727613
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef mister_white het volgende:

[..]

Dat is glashelder. Maar het is gewoon jammer als je veel tijd daarin steekt. De meeste vrouwen verwachten niet een reactie van mannen als volgt: 'Hoi, kijk eens in mijn profiel en als het wat is hoor ik het wel. Je kan mij mailen op xx@ee.nl''. De meeste geven aan toch wel een inhoudelijke reactie op prijs te stellen. Dan steek je daar dus een hoop tijd en moeite in en dan reageert 98% dus niet meer. Ja sorry hoor, dan worden mijn reacties richting de dames ook wel wat korter en minder origineel.

Wat verwachten jullie vrouwen zelf eigenlijk van de reacties? Is een kort mailtje met een uitnodiging tot het bekijken van het profiel en de foto voldoende van de man in kwestie of moet er toch meer van gemaakt worden? Sommige profielen van vrouwen zijn zo beknopt dat ze bijna geen aanknopingspunten bieden voor een leuke reactie.
Is het echt zo´n groot verschil of 98 van de 100 keer niks hoort of 98 van de 100 keer een "geen interesse" terug krijgt? Volgens mij ben je gewoon teleurgesteld dat 98 van je 100 berichtjes op niks uitloopt en vergeefse moeite is

Ik hoef geen hele lappen proza, ik beoordeel je toch vooral op je foto en als dat niks is, houdt het sowieso al op. Misschien oppervlakkig, maar ik denk dat het bij de meeste mensen zo werkt. Liever wel een kort berichtje dan een standaard interesse berichtje. Wat absolute afknappers zijn is een berichtje dat duidelijk gekopieerd is (heb 1x gehad dat de naam van de vorige vrouw er zelfs nog in stond, alsof ie fw had gedaan ofzo) of een berichtje dat bestaat uit "Hoi, ik ben Tom, 29 jaar, ik hou van XXX, woon in XXX. Voor mijn beroep ben ik XXX en heb het reuze naar mn zin. Daarnaast ga ik in mn vrije tijd graag XXX". Wat boeit mij het nou wat jij leuk vindt, dat lees ik wel in je profiel. Heb je nou interesse in mij of in jezelf?

Ik vind een berichtje veel leuker als het lekker casual en een beetje flirterig is zoals: "Hey daar schone dame, leuke foto´s en grappig profiel heb je! Ik heb ook een kat! Als de interesse wederzijds is, hoor ik dat graag van je en als je alleen een interesse berichtje kunt sturen, zal ik volgende keer reageren met mn emailadres. Groetjes en natuurlijk hoop ik wat van je te horen ".

Liefst zonder taal- en stijlfouten
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:26:20 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83727751
Uiteindelijk draait bijna alles om de foto. Ik reageer eerder op een lekker ding met een kutmailtje dan op een lelijkerd met een leuk mailtje.

Oppervlakkig? Ja. Lig ik daar wakker van? Nee.
pi_83727797
Oei, ik zit nu op mn werk dus kan niks kopiëren, maar ik ga absoluut even spitten straks om wat originele berichtjes neer te pennen

1 is mn all time favo.. werd benaderd door een man van in de 70. Profielfoto: op die fiets, zonnebril met een wit hondje voorop de fiets in een mandje en trouwring duidelijk zichtbaar. Meneer viel nou eenmaal op jonge dames die hij graag op handen droeg. Hij snapte prima dat hij veel te oud was voor een relatie, maar wilde graag, in ruil voor wat aandacht, op andere manieren "helpen"....

IEEEEEEEEEUUUUUUUWWWWWWW!!!!!!!!!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:27:24 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727812
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk draait bijna alles om de foto. Ik reageer eerder op een lekker ding met een kutmailtje dan op een lelijkerd met een leuk mailtje.

Ja, same here. Als ik me niet aangetrokken voel tot hem heb je er vrij weinig aan Ik moet het er wel op kunnen, hè.
pi_83727819
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:

Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:28:13 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83727860
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Oei, ik zit nu op mn werk dus kan niks kopiëren, maar ik ga absoluut even spitten straks om wat originele berichtjes neer te pennen

1 is mn all time favo.. werd benaderd door een man van in de 70. Profielfoto: op die fiets, zonnebril met een wit hondje voorop de fiets in een mandje en trouwring duidelijk zichtbaar. Meneer viel nou eenmaal op jonge dames die hij graag op handen droeg. Hij snapte prima dat hij veel te oud was voor een relatie, maar wilde graag, in ruil voor wat aandacht, op andere manieren "helpen"....

Oh dude
pi_83727879
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh dude
Ik heb em bewaard als screen shot
Sarcasme. Herken het.
pi_83728286
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
* doet copy paste
* en hoopt dat hij niet toevallig Spirit82 op RP mailt
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_83728599
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Spirit82 het volgende:

Heej, die vent heeft mij ook eens benaderd. Half jaar geleden was ik even op RP, dit verhaal klinkt bekend.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:44:37 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83728643
Ik vond die vent van in de 40 met kinderen al erg zat
pi_83728811
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond die vent van in de 40 met kinderen al erg zat
Oh, geloof me, het kan echt veel erger
Sarcasme. Herken het.
pi_83728852
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Heej, die vent heeft mij ook eens benaderd. Half jaar geleden was ik even op RP, dit verhaal klinkt bekend.
En en en en en ??? Ben je erop in gegaan?!?!?!??!
Sarcasme. Herken het.
pi_83729048
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En en en en en ??? Ben je erop in gegaan?!?!?!??!
Natuurlijk. Ga jij dat niet doen dan?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:53:27 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83729089
Waarom niet, het is toch aardig van die man dat hij je wil helpen met wat huiswerk ofzo.
pi_83729413
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef Silenus het volgende:
Waarom niet, het is toch aardig van die man dat hij je wil helpen met wat huiswerk ofzo.
Idd. En je hoeft m niet eens te betalen... met geld
pi_83729470
Om een of andere reden trek ik lelijke christelijke vrouwen aan. Word ik ook wel een beetje gestoord van
pi_83729492
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ga jij dat niet doen dan?
Ik twijfel nog... die man moet een schat aan ervaring hebben
Sarcasme. Herken het.
pi_83729670
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Om een of andere reden trek ik lelijke christelijke vrouwen aan. Word ik ook wel een beetje gestoord van
Psssssshhhhtt!!! >>> maagden
Sarcasme. Herken het.
pi_83729700
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die willen wachten tot na ze getrouwd zijn
pi_83729728
Oh btw... ik werd net gebeld door een potentiële date, maar hij komt uit Duitsland. En hij klinkt echt precies zoals mn Duitse ex vriendje
Sarcasme. Herken het.
pi_83729746
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

ja dus? Als ze lelijk als de nacht is en geen seks wil voor het huwelijk dan wordt het hem niet
pi_83729748
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die willen wachten tot na ze getrouwd zijn
U is geen smooth operator?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:09:49 #187
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83729896
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Oh btw... ik werd net gebeld door een potentiële date, maar hij komt uit Duitsland. En hij klinkt echt precies zoals mn Duitse ex vriendje
Controleer eerst even z'n ID, misschien bestaat 'ie wel helemaal niet.
pi_83730021
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:12:15 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83730035
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit
Film te veel om op te noemen
Televisieprogramma maakt niet uit

Srsly
pi_83730075
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Boeit mij dat nou, hij heeft een supergoeie stem en ik glij bijna van mn stoel af van zn foto´s alleen al
Sarcasme. Herken het.
pi_83730093
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit

Srsly
Helemaal mijn type
Sarcasme. Herken het.
pi_83730133
quote:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit

Srsly
Zet dan niets neer.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:14:11 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83730157
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Boeit mij dat nou, hij heeft een supergoeie stem en ik glij bijna van mn stoel af van zn foto´s alleen al
Hou jij het nou maar gewoon bij die zenuwachtige knakker, smst ie nog wel?
pi_83730219
quote:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit

Srsly
Hendig toch juist? Zo'n partner die het allemaal niks uitmaakt
pi_83730288
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hou jij het nou maar gewoon bij die zenuwachtige knakker, smst ie nog wel?

Gister "Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt ogen die ik de hele dag voor me zie"

...Vlak nadat ie had gevraagd of ik "hot and sweaty" was nadat ik had gezegd dat ik uit de sportschool kwam en toe was aan een douche

Via sms is van die zenuwen bijzonder weinig te merken
Sarcasme. Herken het.
pi_83730456
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Zet dan niets neer.
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:19:11 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83730480
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gister "Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt ogen die ik de hele dag voor me zie"

...Vlak nadat ie had gevraagd of ik "hot and sweaty" was nadat ik had gezegd dat ik uit de sportschool kwam en toe was aan een douche

Haha wat een ouwe glijer! Deze is wel héél sneaky, eerst heel zenuwachtig en verlegen doen zodat jij helemaal wegzwijmelt en nu gaat 'ie langzaam maar zeker los.

Wat een baas.
pi_83730587
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal niet verder, maar volgens mij is bijna iedereen wel zenuwachtig voor de eerste date.
Toen ik voor het eerst een date had met iemand (ik was 16 en het was tevens de eerste keer dat ik ooit iemand ontmoette via internet), trilde ik als een rietje
pi_83730647
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.
Dat dan weer wel.

Maar toch, mensen zonder eigen mening of smaak. Nah, nee.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:22:46 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83730687
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha wat een ouwe glijer! Deze is wel héél sneaky, eerst heel zenuwachtig en verlegen doen zodat jij helemaal wegzwijmelt en nu gaat 'ie langzaam maar zeker los.

Wat een baas.
Inderdaad
pi_83730722
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dan weer wel.

Maar toch, mensen zonder eigen mening of smaak. Nah, nee.
Dit is wel een mening/smaak
Alleen een hele brede
SPOILER
pi_83730738
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal niet verder, maar volgens mij is bijna iedereen wel zenuwachtig voor de eerste date.
Toen ik voor het eerst een date had met iemand (ik was 16 en het was tevens de eerste keer dat ik ooit iemand ontmoette via internet), trilde ik als een rietje
Lol, deze gast is 31 en geloof mij, hij was onwijs zenuwachtig. Maar volgende keer neemt ie zn valium mee

Ach, zenuwen kan ik nu prima hebben, vind het wel iets cutes hebben, vooral gezien ie zo lekker bijdehand is via sms. Maar als ie later maar wat meer ruggengraat kweekt, anders wals ik zo over hem heen...
Sarcasme. Herken het.
pi_83730800
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Harajuku. het volgende:

Inderdaad
Dat vind ik juist leuk
Sarcasme. Herken het.
pi_83730834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Godtje het volgende:

[..]
SPOILER
Mij stalken!!

Wacht...

Word ik nu gestalkt door een leuke man??
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')