En en en en en ??? Ben je erop in gegaan?!?!?!??!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, die vent heeft mij ook eens benaderd. Half jaar geleden was ik even op RP, dit verhaal klinkt bekend.
Natuurlijk. Ga jij dat niet doen dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En en en en en ??? Ben je erop in gegaan?!?!?!??!
Idd. En je hoeft m niet eens te betalen... met geldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef Silenus het volgende:
Waarom niet, het is toch aardig van die man dat hij je wil helpen met wat huiswerk ofzo.
Ik twijfel nog... die man moet een schat aan ervaring hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ga jij dat niet doen dan?
Psssssshhhhtt!!! >>> maagdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Om een of andere reden trek ik lelijke christelijke vrouwen aan. Word ik ook wel een beetje gestoord van
ja dus? Als ze lelijk als de nacht is en geen seks wil voor het huwelijk dan wordt het hem nietquote:
U is geen smooth operator?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die willen wachten tot na ze getrouwd zijn
Controleer eerst even z'n ID, misschien bestaat 'ie wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Oh btw... ik werd net gebeld door een potentiële date, maar hij komt uit Duitsland. En hij klinkt echt precies zoals mn Duitse ex vriendje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Controleer eerst even z'n ID, misschien bestaat 'ie wel helemaal niet.
Boeit mij dat nou, hij heeft een supergoeie stem en ik glij bijna van mn stoel af van zn foto´s alleen alquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Controleer eerst even z'n ID, misschien bestaat 'ie wel helemaal niet.
Helemaal mijn typequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit
Film te veel om op te noemen
Televisieprogramma maakt niet uit
Srsly![]()
Zet dan niets neer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit
Srsly![]()
Hou jij het nou maar gewoon bij die zenuwachtige knakker, smst ie nog wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou, hij heeft een supergoeie stem en ik glij bijna van mn stoel af van zn foto´s alleen al
Hendig toch juist? Zo'n partner die het allemaal niks uitmaaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Eten maakt niet uit
Muziek heel veel
Sport heel veel
Boek maakt niet uit
Srsly![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar gewoon bij die zenuwachtige knakker, smst ie nog wel?
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.quote:
Haha wat een ouwe glijer! Deze is wel héél sneaky, eerst heel zenuwachtig en verlegen doen zodat jij helemaal wegzwijmelt en nu gaat 'ie langzaam maar zeker los.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gister "Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt ogen die ik de hele dag voor me zie"
...Vlak nadat ie had gevraagd of ik "hot and sweaty" was nadat ik had gezegd dat ik uit de sportschool kwam en toe was aan een douche![]()
Via sms is van die zenuwen bijzonder weinig te merken
Ik ken het verhaal niet verder, maar volgens mij is bijna iedereen wel zenuwachtig voor de eerste date.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gister "Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt ogen die ik de hele dag voor me zie"
...Vlak nadat ie had gevraagd of ik "hot and sweaty" was nadat ik had gezegd dat ik uit de sportschool kwam en toe was aan een douche![]()
Via sms is van die zenuwen bijzonder weinig te merken
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel makkelijk! Kan je ze later altijd op pakken als je ruzie hebt over wat je op televisie kijkt of welke muziek je aan zet. Gelijk een printscreen maken en de rest van je leven bewaren.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat een ouwe glijer! Deze is wel héél sneaky, eerst heel zenuwachtig en verlegen doen zodat jij helemaal wegzwijmelt en nu gaat 'ie langzaam maar zeker los.
Wat een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |