De rede doet er niet zo toe, de boodschap is duidelijk.quote:Zal ie wel zijn vergeten dat dat uit staat, of per ongeluk gedaan of zo
De reden doet er wel toe.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
De rede doet er niet zo toe, de boodschap is duidelijk.
Jahoor het ligt altijd aan andere...quote:De reden doet er wel toe.
Dan verspringt het scherm en dat wil ik niet.quote:En hoe moeilijk is het om op de quoteknop te klikken?
Je snapt het niet, het was andersom hij had interesse in MIJ en toen IK terug wilde reageren had hij dus aanstaan dat hij geen berichten wilde ontvangen. En ik maak me niet druk, ik vond het nogal suf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?? Blijkbaar geen interesse hop op naar de volgende!
Nou het meeste is niet echt hilarisch hoor, meer zielig. Zoals bijvoorbeeld: ik kom wel even langs om je lekker te likkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef mister_white het volgende:
Zouden de dames wat meer hilarische reacties op hun oproep kunnen plaatsen? Ik lig dubbel achter het scherm
Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.quote:Je snapt het niet, het was andersom hij had interesse in MIJ en toen IK terug wilde reageren had hij dus aanstaan dat hij geen berichten wilde ontvangen. En ik maak me niet druk, ik vond het nogal suf.
En wat knipoogje zegt.
Sinds ik een foto heb gezet op RP, krijg ik opeens wel reacties (logisch natuurlijk). En wel 4 van iemand die een beetje te oud is... al een geen interesse bericht gestuurd en nu dus maar geblokt.
Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.
Ik maak het zo vaak mee op die site had is een keer een meid die stuurde mij drie interesse berichten gaf ik mijn msn blokkeerde ze mij direkt bij de eerste 3 zinnen. Ze had waarschijnlijk geen trek in een langzame introductie.
Hear hearquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Mensen wat geeft het allemaal, fuck al die klotesites, we staan in de finaleeeeee!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger was
Of erger... een MBO-er.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger was
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Mensen wat geeft het allemaal, fuck al die klotesites, we staan in de finaleeeeee!
Jij snapt het niet, hij had MIJ een interesse bericht gestuurdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.
Ik maak het zo vaak mee op die site had is een keer een meid die stuurde mij drie interesse berichten gaf ik mijn msn blokkeerde ze mij direkt bij de eerste 3 zinnen. Ze had waarschijnlijk geen trek in een langzame introductie.
Maar nu ik de kennis heb die jij hebt van rp snap ik het misschien iets beter, alleen jammer dat ik het niet wijs kan maken.
Ik kom hier net kijken, maar Jezus wat een zeikerd ben jij zeg, bleeeh! "Boehoeoeoeh, niemand wil mij omdat ik gekleurd ben!" Kom op zeg, we leven niet meer in de tijd van de slavernij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar nu ik de kennis heb die jij hebt van rp snap ik het misschien iets beter, alleen jammer dat ik het niet wijs kan maken.
Ze zoekt dus niks. Dat zal wel lukken zoquote:EERST GOED LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EERST GOED LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EERST GOED LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zoek geen sex!!!!!!!!!!!!!! heb ik mn eigen vent voor !!!!!!!
NEE BEN NIE OP ZOEK NAAR EEN SEX RELATIE GEWOON LEUK CONTACT MAAR SCHIJNT NOGAL MOEILIJK TE ZIJN VOOR VELE ERG JAMMER HOOR........
MOET DIT WEL NEER ZETTEN WANT MANNEN LEZEN GEWOON NIE ZIEN EEN FOTO EN DENKEN GELIJK NEMEN DIE HAP EN LATER WORDEN ZE BOOS ALS ZE ZIEN GETROUWD.......MAAR MOET JE MAAR BETER LEZEN HOOR...................................
ik zoek niks.........vind me maar.........ben nie op zoek naar een
one night stand........ook geen vaste relatie............leuke mannen zijn altijd welkom .....wel een echte man geen ja knikker die alles wel goed vind......zullen we dan maar vriendjes worden?..........
Ik ben hier voor de gezelligheid. Heb je vragen, stel ze gewoon, Ik bijt niet, , hoewel..............soms
Als je wat wil weten, vraag het me gewoon, Maar graag wel een normale vraag, dus NEE IK WIL NIET CAMMEN Zeer egocentsische, verdomd eigenwjize, soms zelfs best zeer irritant, altijd beter wetende, nooit luisterende, hoogst vervelende dame, altijd eerst ikzelf en dan 238 dagen later iemand anders een keer.... zeer incompetent, niet voor rede vatbaar, over het paard heen getild, altijd ruzie zoekend, geen land mee te bezeilen, ook nog erg verwaand en zeer arrogant!!geen IQ, EQ, ICQ en nog meer Q s drammerig, dictator, gewoon een heel naar dametje!!!!! dus met andere woorden, een viersterren trut eersteklas!!!!! don't even start to think you can try me............!!!
en geen gezeik van waarom sta je hier als getrouwd ..geloof dat ik dat zelf uit maakt heb je er een probleem mee reageer dan zeker nie!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is dat voor raar wijf? Die wil zeker origineel zijn, dat lukt in ieder geval wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef mister_white het volgende:
We hebben het nu dan over de reacties, maar de profielteksten zijn soms ook treurig.Dit staat als profiel bij een dame:
[..]
Ze zoekt dus niks. Dat zal wel lukken zo![]()
![]()
Ik had bij Paiq in eerste instantie per ongeluk aangevinkt dat ik een vrouw zocht, komt er zo'n beginvraag naar voren "heb je rookkaarsen"quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Als ik me net aangemeld heb, krijg ik trouwens altijd reacties van mannen. Terwijl ik in mijn profiel duidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.
Zeker zon type wat eigelijk niet meer gelukkig is bij dr eigen man, en via die manier een nieuwe partner hoopt te vinden zonder gelijk vreemd te gaan. Met zon arrogante tekst wil ze natuurlijk de beesten eruit filterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef mister_white het volgende:
We hebben het nu dan over de reacties, maar de profielteksten zijn soms ook treurig.Dit staat als profiel bij een dame:
[..]
Ze zoekt dus niks. Dat zal wel lukken zo![]()
![]()
Met zo'n tekst filter je niet alleen de beesten maar iedereen.quote:Met zon arrogante tekst wil ze natuurlijk de beesten eruit filteren
Als ie op zoek was naar een man... waarom reageert ie dan op mijn profiel?! Jammer dat ik em dat niet terug kan sturenquote:Wel lezen maar nix sturen, je breekt mijn hart mon ami.
Overigens denk ik niet dat jouw profiel mij af zou schrikken als ik je foto´s leuk genoeg zou vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Had mijn profiel al eens gepost, maar dit dus:
[..]
Was het niet ma amie?! Mon is toch bezittelijk voornaamwoord mannelijk?? Of ben ik nou helemaal abuis? Kan heel goed hoor, mn frans is echt bar slechtquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef mister_white het volgende:
Ik zou bij jou mon amour hebben gebruikt![]()
Maar taaltechnisch had hij inderdaad mon amie moeten doen. Ach, als je het uitspreekt klinkt het wel hetzelfde
Volgens mij heb je gelijk hoor, als het op een vrouw slaat, dan is het ma, anders mon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was het niet ma amie?! Mon is toch bezittelijk voornaamwoord mannelijk?? Of ben ik nou helemaal abuis? Kan heel goed hoor, mn frans is echt bar slecht
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk hoor, als het op een vrouw slaat, dan is het ma, anders mon.
Ok ok ok, gedeeltelijk gelijk krijgen is ook primaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef mister_white het volgende:
Lieverds, kijk hier eens naar:
What_is_the_meaning_of_mon_ami
![]()
![]()
![]()
Ah wist ik niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef mister_white het volgende:
Lieverds, kijk hier eens naar:
What_is_the_meaning_of_mon_ami
![]()
![]()
![]()
Die krijgen daarbij direct wilde fantasieën natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Als ik me net aangemeld heb, krijg ik trouwens altijd reacties van mannen. Terwijl ik in mijn profiel duidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.
quote:Oppervlakkig? Ja. Lig ik daar wakker van? Nee.
Alleen lelijke mensen basseren wel/niet reactie op het profielquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef mister_white het volgende:
De meeste mannen kijken nauwelijks naar het profiel. Leuke postzegel?Hup, bam, een mailtje, niet geschoten is altijd mis.
Om een dame hier te quoten:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Alleen lelijke mensen basseren wel/niet reactie op het profiel
Lijkt me van niet, een leuk smoeltje zonder inhoud schiet ook niet echt op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint wel bij een leuk smoeltje. Als dat er al niet is kan je gelijk stoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, een leuk smoeltje zonder inhoud schiet ook niet echt op.
Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
Het begint wel bij een leuk smoeltje. Als dat er al niet is kan je gelijk stoppen.
Vrouwen moeten toch altijd stilzitten en mooi wezen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
Nee, die lezen niet goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die krijgen daarbij direct wilde fantasieën natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |