abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83736475
quote:
Zal ie wel zijn vergeten dat dat uit staat, of per ongeluk gedaan of zo
De rede doet er niet zo toe, de boodschap is duidelijk.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:58:03 #257
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83736478
Ik ga me ook maar overal aanmelden. Beter dan een avondje Bert Visscher (bijna dan).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:00:40 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83736560
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef picardmike het volgende:

[..]

De rede doet er niet zo toe, de boodschap is duidelijk.
De reden doet er wel toe.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:00:57 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83736567
En hoe moeilijk is het om op de quoteknop te klikken?
pi_83736693
quote:
De reden doet er wel toe.
Jahoor het ligt altijd aan andere...
quote:
En hoe moeilijk is het om op de quoteknop te klikken?
Dan verspringt het scherm en dat wil ik niet.
UITGESCHREVEN
pi_83736795
zoveel bitterheid
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 20:43:04 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_83737842
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om?? Blijkbaar geen interesse hop op naar de volgende!
Je snapt het niet, het was andersom hij had interesse in MIJ en toen IK terug wilde reageren had hij dus aanstaan dat hij geen berichten wilde ontvangen. En ik maak me niet druk, ik vond het nogal suf.

En wat knipoogje zegt.

Sinds ik een foto heb gezet op RP, krijg ik opeens wel reacties (logisch natuurlijk). En wel 4 van iemand die een beetje te oud is... al een geen interesse bericht gestuurd en nu dus maar geblokt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Karina op 06-07-2010 21:40:44 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83741599
Zouden de dames wat meer hilarische reacties op hun oproep kunnen plaatsen? Ik lig dubbel achter het scherm
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 22:36:53 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_83743055
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef mister_white het volgende:
Zouden de dames wat meer hilarische reacties op hun oproep kunnen plaatsen? Ik lig dubbel achter het scherm
Nou het meeste is niet echt hilarisch hoor, meer zielig. Zoals bijvoorbeeld: ik kom wel even langs om je lekker te likken Alsof er ook maar 1 vrouw is die daarop in zou gaan.
niet zo tof doen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:01:01 #265
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83744512
ik heb alleen maar normale reacties
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 23:03:17 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_83744629
Berichtje ontvangen via RP (via slinkse wijze dus weer). Mailtje gestuurd (kort, morgen wat uitgebreider, want ik ga zo naar bed). Wel een beetje dom geweest, per ongeluk het verkeerde emailadres gebruikt (met mijn eigen naam erin), maar ja, er is niet echt veel te vinden op mijn naam.
niet zo tof doen
pi_83746570
Ik krijg bijna weer zin om mezelf ook weer op RP te zetten
Bijna
pi_83746886
quote:
Je snapt het niet, het was andersom hij had interesse in MIJ en toen IK terug wilde reageren had hij dus aanstaan dat hij geen berichten wilde ontvangen. En ik maak me niet druk, ik vond het nogal suf.

En wat knipoogje zegt.

Sinds ik een foto heb gezet op RP, krijg ik opeens wel reacties (logisch natuurlijk). En wel 4 van iemand die een beetje te oud is... al een geen interesse bericht gestuurd en nu dus maar geblokt.
Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.

Ik maak het zo vaak mee op die site had is een keer een meid die stuurde mij drie interesse berichten gaf ik mijn msn blokkeerde ze mij direkt bij de eerste 3 zinnen. Ze had waarschijnlijk geen trek in een langzame introductie.

Maar nu ik de kennis heb die jij hebt van rp snap ik het misschien iets beter, alleen jammer dat ik het niet wijs kan maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 06-07-2010 23:54:03 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:51:41 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83747028
Mensen wat geeft het allemaal, fuck al die klotesites, we staan in de finaleeeeee!
Gourmetten of steengrillen?
pi_83747071
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat kan je niet aangeven op rp daar moet je bewust de blokkeer knop voor aangeklikt hebben. Het is dus met opzet gebeurd hij had gewoon geen interesse meer dat kan gebeuren.

Ik maak het zo vaak mee op die site had is een keer een meid die stuurde mij drie interesse berichten gaf ik mijn msn blokkeerde ze mij direkt bij de eerste 3 zinnen. Ze had waarschijnlijk geen trek in een langzame introductie.
Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger was
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:52:38 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83747074
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Mensen wat geeft het allemaal, fuck al die klotesites, we staan in de finaleeeeee!
Hear hear
pi_83747597
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of wellicht bekeek ze je foto nog eens goed, en kwam ze tot de ontdekking dat je een neger was
A mind with a heart of it's own
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:16:21 #273
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83748191
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of erger... een MBO-er.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:16:38 #274
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83748208
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 07:35:48 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_83752040
quote:

[..]

Maar nu ik de kennis heb die jij hebt van rp snap ik het misschien iets beter, alleen jammer dat ik het niet wijs kan maken.
Jij snapt het niet, hij had MIJ een interesse bericht gestuurd Maar goed maakt niet uit, ik heb het bericht van hem sowieso al gedelete Op naar de volgende

Maar vertel jij nu eens een leuk positief verhaal, ik hoor van jou alleen maar negatieve dingen, nooit een leuke date gehad via RP of een andere site?
niet zo tof doen
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:37:48 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83752048
quote:

[..]

Ik kom hier net kijken, maar Jezus wat een zeikerd ben jij zeg, bleeeh! "Boehoeoeoeh, niemand wil mij omdat ik gekleurd ben!" Kom op zeg, we leven niet meer in de tijd van de slavernij.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:38:48 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83752053
Als ik me net aangemeld heb, krijg ik trouwens altijd reacties van mannen. Terwijl ik in mijn profiel duidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw .
Niet meer actief op Fok!
pi_83752154
We hebben het nu dan over de reacties, maar de profielteksten zijn soms ook treurig.Dit staat als profiel bij een dame:
quote:
EERST GOED LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik zoek geen sex!!!!!!!!!!!!!! heb ik mn eigen vent voor !!!!!!!

NEE BEN NIE OP ZOEK NAAR EEN SEX RELATIE GEWOON LEUK CONTACT MAAR SCHIJNT NOGAL MOEILIJK TE ZIJN VOOR VELE ERG JAMMER HOOR........

MOET DIT WEL NEER ZETTEN WANT MANNEN LEZEN GEWOON NIE ZIEN EEN FOTO EN DENKEN GELIJK NEMEN DIE HAP EN LATER WORDEN ZE BOOS ALS ZE ZIEN GETROUWD.......MAAR MOET JE MAAR BETER LEZEN HOOR...................................

ik zoek niks.........vind me maar.........ben nie op zoek naar een
one night stand........ook geen vaste relatie............leuke mannen zijn altijd welkom .....wel een echte man geen ja knikker die alles wel goed vind......zullen we dan maar vriendjes worden?..........

Ik ben hier voor de gezelligheid. Heb je vragen, stel ze gewoon, Ik bijt niet, , hoewel..............soms
Als je wat wil weten, vraag het me gewoon, Maar graag wel een normale vraag, dus NEE IK WIL NIET CAMMEN Zeer egocentsische, verdomd eigenwjize, soms zelfs best zeer irritant, altijd beter wetende, nooit luisterende, hoogst vervelende dame, altijd eerst ikzelf en dan 238 dagen later iemand anders een keer.... zeer incompetent, niet voor rede vatbaar, over het paard heen getild, altijd ruzie zoekend, geen land mee te bezeilen, ook nog erg verwaand en zeer arrogant!!geen IQ, EQ, ICQ en nog meer Q s drammerig, dictator, gewoon een heel naar dametje!!!!! dus met andere woorden, een viersterren trut eersteklas!!!!! don't even start to think you can try me............!!!

en geen gezeik van waarom sta je hier als getrouwd ..geloof dat ik dat zelf uit maakt heb je er een probleem mee reageer dan zeker nie!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zoekt dus niks. Dat zal wel lukken zo
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 08:04:28 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_83752243
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef mister_white het volgende:
We hebben het nu dan over de reacties, maar de profielteksten zijn soms ook treurig.Dit staat als profiel bij een dame:
[..]

Wat is dat voor raar wijf? Die wil zeker origineel zijn, dat lukt in ieder geval wel.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 08:05:48 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_83752249
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Als ik me net aangemeld heb, krijg ik trouwens altijd reacties van mannen. Terwijl ik in mijn profiel duidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw .
Ik had bij Paiq in eerste instantie per ongeluk aangevinkt dat ik een vrouw zocht, komt er zo'n beginvraag naar voren "heb je rookkaarsen" ALS ik al op zoek was naar een vrouw, dan toch zeker niet naar eentje met rookkaarsen.
niet zo tof doen
pi_83752463
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef mister_white het volgende:
[..]

Zeker zon type wat eigelijk niet meer gelukkig is bij dr eigen man, en via die manier een nieuwe partner hoopt te vinden zonder gelijk vreemd te gaan. Met zon arrogante tekst wil ze natuurlijk de beesten eruit filteren
pi_83752848
quote:
Met zon arrogante tekst wil ze natuurlijk de beesten eruit filteren
Met zo'n tekst filter je niet alleen de beesten maar iedereen.

Je ziet trouwens wel vaker staan dat de dames niet op zoek zijn naar sex of relaties, maar dat ze alleen vriendschap willen. Ja hallo, dit is relatieplanet, niet de basisschool ik lees dat ook meer als 'ja ik wil wel vreemd gaan maar wil er niet publiekelijk voor uitkomen'
pi_83752897
Geniaal weer allemaal

Overigens heeft mn gekleurde wannabe lover me vanochtend nog een berichtje gestuurd:
quote:
Wel lezen maar nix sturen, je breekt mijn hart mon ami.
Als ie op zoek was naar een man... waarom reageert ie dan op mijn profiel?! Jammer dat ik em dat niet terug kan sturen
Sarcasme. Herken het.
pi_83752953
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Had mijn profiel al eens gepost, maar dit dus:
[..]
Overigens denk ik niet dat jouw profiel mij af zou schrikken als ik je foto´s leuk genoeg zou vinden Dat geldt denk ik voor de meeste profielen wel...

Maar kan me voorstellen dat veel vrouwen zich behoorlijk aangesproken voelen, hehe
Sarcasme. Herken het.
pi_83752980
Ik zou bij jou mon amour hebben gebruikt

Maar taaltechnisch had hij inderdaad mon amie moeten doen. Ach, als je het uitspreekt klinkt het wel hetzelfde
pi_83753014
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef mister_white het volgende:
Ik zou bij jou mon amour hebben gebruikt

Maar taaltechnisch had hij inderdaad mon amie moeten doen. Ach, als je het uitspreekt klinkt het wel hetzelfde
Was het niet ma amie?! Mon is toch bezittelijk voornaamwoord mannelijk?? Of ben ik nou helemaal abuis? Kan heel goed hoor, mn frans is echt bar slecht
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 08:57:55 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_83753032
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Was het niet ma amie?! Mon is toch bezittelijk voornaamwoord mannelijk?? Of ben ik nou helemaal abuis? Kan heel goed hoor, mn frans is echt bar slecht
Volgens mij heb je gelijk hoor, als het op een vrouw slaat, dan is het ma, anders mon.
niet zo tof doen
pi_83753052
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij heb je gelijk hoor, als het op een vrouw slaat, dan is het ma, anders mon.

Me luuurrrrves gelijk krijgen
Sarcasme. Herken het.
pi_83753099
Lieverds, kijk hier eens naar:
What_is_the_meaning_of_mon_ami

pi_83753286
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef mister_white het volgende:

Ok ok ok, gedeeltelijk gelijk krijgen is ook prima
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 09:26:44 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_83753675
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef mister_white het volgende:

Ah wist ik niet meer Frans is een beetje weggezakt.
niet zo tof doen
pi_83754953
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Die krijgen daarbij direct wilde fantasieën natuurlijk
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83756560
De meeste mannen kijken nauwelijks naar het profiel. Leuke postzegel?Hup, bam, een mailtje, niet geschoten is altijd mis.

Om een dame hier te quoten:
quote:
Oppervlakkig? Ja. Lig ik daar wakker van? Nee.
pi_83756738
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef mister_white het volgende:
De meeste mannen kijken nauwelijks naar het profiel. Leuke postzegel?Hup, bam, een mailtje, niet geschoten is altijd mis.

Om een dame hier te quoten:
[..]

Alleen lelijke mensen basseren wel/niet reactie op het profiel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_83756829
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Alleen lelijke mensen basseren wel/niet reactie op het profiel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me van niet, een leuk smoeltje zonder inhoud schiet ook niet echt op.
pi_83756900
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Lijkt me van niet, een leuk smoeltje zonder inhoud schiet ook niet echt op.
Het begint wel bij een leuk smoeltje. Als dat er al niet is kan je gelijk stoppen.
pi_83756961
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Kortom, post je profiel hier
Doe ik later wel weer een keer. Van mij staat nu nog online enzo.
pi_83757106
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
Het begint wel bij een leuk smoeltje. Als dat er al niet is kan je gelijk stoppen.
Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
pi_83757596
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
Vrouwen moeten toch altijd stilzitten en mooi wezen?
Sarcasme. Herken het.
pi_83757919
Dat zei eens een familielid van mij: 'ik vind het niet erg dat een vrouw de hele dag op de bank gaat zitten en mooi zitten zijn'
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:53:55 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83758269
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:13 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Die krijgen daarbij direct wilde fantasieën natuurlijk
Nee, die lezen niet goed .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties