Te weinig serverruimtequote:
godver.. Danny, doe er es wat aanquote:
dan kan je niet eens fatsoenlijk hakken aanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef rival het volgende:
en je moet het maar zo zien, zou je een vrouw van 185 willen zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Geloof me, ik ben klein. En ik vind het nog leuk ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sammz. in dat geval is Barbie van mij
Kluts, dat scheelt maar 9 cm met mij.. dat is niet klein
Ik ben best tevreden met man zijn eigenlijk. Maar een vrouw van 1.85 wil ik wel eens mee seksenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef rival het volgende:
en je moet het maar zo zien, zou je een vrouw van 1.85 willen zijn?
Ik zie Nederland er wel uitvliegen. Winnen van Brazilie en het dan tegen Uruguay verkloten is wel erg Nederlands...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero!
Jij geloofd ook in een overwinning op URU toch?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg euh, beetje laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaapkop
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is weer terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, nogmaals, NED-URU? Hoeveel wordt dat?
Nee, NED -> SPA ->...................-> GERquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero is SPA > NED > GER (trust me)
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden met man eigenlijk. Maar een vrouw wil ik wel eens mee seksen
Ja, ik zal je mn mening geven als we gaan kronkelenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben klein. En ik vind het nog leuk ook!
Lunchen bij een Amerikaans kwaliteitsrestaurant.quote:
quote:
de macquote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lunchen bij een Amerikaans kwaliteitsrestaurant.
Ik hoop 2-0 (poule-uitslag), maar ik vrees 1-2quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is weer terug!
Goed, nogmaals, NED-URU? Hoeveel wordt dat?
McDonalds?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lunchen bij een Amerikaans kwaliteitsrestaurant.
Ik ben van niemand!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sammz. in dat geval is Barbie van mij
Kluts, dat scheelt maar 9 cm met mij.. dat is niet klein
Burger King dit keer. Was al maanden geleden en voor het eerst in Duitsland.quote:
Niet zo'n grote mond jijquote:
Kijk hem in 3D! Hij is gooooed. Mijn eerste 3D film en wat geweldig!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
Kriebels, ik verveel me. Liefje eens sms'en of hij zin heeft in Shrek vanavond.
ik vind dat de burgerking altijd teveel groente/sla enzo op hun broodjes miktquote:Op maandag 5 juli 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Burger King dit keer. Was al maanden geleden en voor het eerst in Duitsland.
Het blijft baggervoer, maar ok.
Ik heb gisteren Centurion gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk hem in 3D! Hij is gooooed. Mijn eerste 3D film en wat geweldig!
ik bestel ze toch altijd zonderquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat de burgerking altijd teveel groente/sla enzo op hun broodjes mikt
Hahahahah. Is goei.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik zal je mn mening geven als we gaan kronkelen
Dat flikker ik er gelijk af. Viel op de Steakhouse burger wel mee, maar Mac heeft betere broodjes. Sowieso is het allemaal rotzooi natuurlijk, maar rundvlees na India was een goeie keuze.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles bij de BK, incl. de milkshakes en de ijsje op miraculeuze wijze, smaakt aangbrandquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij draait bij ons geloof ik niet in 3Dquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk hem in 3D! Hij is gooooed. Mijn eerste 3D film en wat geweldig!
Is dat ook in 3D?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Centurion gezienDaarna wezen stappen
Zulks een succes
je moet bij de mac en BK altijd zonder groente oid bestellen, zodat ze 'm speciaal voor je moeten maken en je burger iig warm is.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Centurion?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Centurion gezienDaarna wezen stappen
Zulks een succes
Dan zou ik toch naar een 3D versie gaan. Anders is het toch redelijk zonde.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij draait bij ons geloof ik niet in 3DStaat er niet bij iig.
Dat is waarschijnlijk om je het idee te geven dat je nog enigzins gezond bezig bent.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Idd, doet een vriend van me ook. Maar ik vind het meestal wel best. Nou eet ik het nauwelijks, af en toe Maccen, zoals afgelopen weekend, maar eigenlijk heel weinig.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
je moet bij de mac en BK altijd zonder groente oid bestellen, zodat ze 'm speciaal voor je moeten maken en je burger iig warm is.
Daar heb ik echt nooit geduld voor. Ik haat wachten op voer bij de Mac. Het kan nog net als ik al iets heb om naar binnen te mikken.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
je moet bij de mac en BK altijd zonder groente oid bestellen, zodat ze 'm speciaal voor je moeten maken en je burger iig warm is.
Nee, ouderwets 2-d bloederig romeins geweldquote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat ook in 3D?
En stappen op zondag?![]()
Geen succes dus? Arme Barb! Dit weekend wordt goed feesten met NL in de finale...![]()
Een hoop hete Malteesjes die jou wel willen verwennen na de wedstrijd..
Vertel!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ouderwets 2-d bloederig romeins geweldEn je kunt hier op maandag nog uit totdat het licht is kerel
En stappen was een enorm succes!
Alleen met de verkeerde vrouw
Kipnuggetsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom? 3D voegt imo niet zo veel toe...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik toch naar een 3D versie gaan. Anders is het toch redelijk zonde.
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Bleh, dat zijn net van die gummieballen met een 'krokant' laagje.
Nee? Ik vond het magisch. Echt een gave ervaring.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? 3D voegt imo niet zo veel toe...
Vast wel! Maar jouw opleiding zal een beetje verspild zijn vrees ik...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Oeh, gaaf, stappen!
Is er op Malta geen baan voor me?
Ik denk dat Shrek 3 zonder het 3D gewoon niet zo'n bijzondere film is.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? 3D voegt imo niet zo veel toe...
Ja wellicht. Maar het aantal opties wat ik nu heb is ook beperkt. Al ben ik mijn CV aan het updaten nu.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel! Maar jouw opleiding zal een beetje verspild zijn vrees ik...
Oeh geweldig! Wat heb je met haar gedaan?quote:En ik heb een geweldige avond gehad, met een zweeds meisje dat werkelijk heerlijk wasalleen maar om erachter te komen dat ze vandaag terug gaat naar Zweden [ afbeelding ]
Aan jouw welgevormde buik te zien niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik altijd kip6 of kip9 met zoetzuur bestel, bestel ik het dan te vaak?
Zolang je nog niet zoals ik je bestelling als een mantra kan opdreunen is er nog niks aan de hand.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de curry is veel lekkerderquote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 3D al met Avatar gezien en hoewel het prachtig is, denk ik niet dat het bij Shrek zo veel toevoegt. Alle eerdere films zijn in 2D.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee? Ik vond het magisch. Echt een gave ervaring.
Ik ga hier in oktober verder met studeren. Met geschiedenis kun je hier ook niksquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja wellicht. Maar het aantal opties wat ik nu heb is ook beperkt. Al ben ik mijn CV aan het updaten nu.![]()
[..]
Oeh geweldig! Wat heb je met haar gedaan?
Gewoon geen lange relaties verwachten, alleen fun, freedom and fantasy, Barb'!
Ik wissel af of ik een menu neem of gewoon losse dingen. Verder is het een combi van de volgende dingen: kip6 of kip9, qp, cheeseburger, nooit losse patat en vrijwel altijd een bananenmilkshake (grote verschild. Dus nee, er zit wel afwisseling in zodat de mantra niet gaat werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang je nog niet zoals ik je bestelling als een mantra kan opdreunen is er nog niks aan de hand.
Shrek 4quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat Shrek 3 zonder het 3D gewoon niet zo'n bijzondere film is.
Valt best mee sinds de VSquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan jouw welgevormde buik te zien niet.
Geloel! Zoetzuresaus > allesquote:
neee.. die curry is lekker pittigquote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geloel! Zoetzuresaus > alles
Overigens, nu ik toch saus zeg... stond laatst bij de FEBO: sausen...
"Doe mij maar een supersized BigMacmenu, met als drinken bananenmilkshake en 2 frietsaus"quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wissel af of ik een menu neem of gewoon losse dingen. Verder is het een combi van de volgende dingen: kip6 of kip9, qp, cheeseburger, nooit losse patat en vrijwel altijd een bananenmilkshake (grote verschild. Dus nee, er zit wel afwisseling in zodat de mantra niet gaat werken
Das precies groot genoegquote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou wel een vrouw van 1.85 willen zijn hoor.Maar 1.73 is ook goed.
Ik zou liever 1.55 zijn dan 1.65 nog. Klein zijn ruleert.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weetquote:
Voor mij niet dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik zou liever 1.55 zijn dan 1.65 nog. Klein zijn ruleert.![]()
Als vrouw dan.
Ik zie als man van 1.93 toch een paar nadelen aan 1.55 tbhquote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou liever 1.55 zijn dan 1.65 nog. Klein zijn ruleert.![]()
Als vrouw dan.
*meld afquote:
Ik denk gewoon dat het concept Shrek inmiddels te ver uitgemolken is en dat het 3d-effect het misschien nog wat vernieuwend maakt. Ik dacht dat ze pas bij deel 3 waren joh.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shrek 4
Ik weet het niet. Ik vind 2D films ook prima. Voor mij hoeft het niet perse 3D te zijn.
Wil je geloven dat ik nog NOOIT een bigmac heb gehad...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Doe mij maar een supersized BigMacmenu, met als drinken bananenmilkshake en 2 frietsaus"
Al 10 jaar hetzelfde.
1,85 als vrouw?? Dat is echt niet leuk, zeker niet in het buitenland. En dan nog hakken aan...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet het niet. Vond alle drie de delen tot nu toe leukquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het concept Shrek inmiddels te ver uitgemolken is en dat het 3d-effect het misschien nog wat vernieuwend maakt. Ik dacht dat ze pas bij deel 3 waren joh.
Zoals?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie als man van 1.93 toch een paar nadelen aan 1.55 tbh
hier ook.. een grote bigmacmenu met de bigmac alleen kaas..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Doe mij maar een supersized BigMacmenu, met als drinken bananenmilkshake en 2 frietsaus"
Al 10 jaar hetzelfde.
Nee, snap ik, maar waarom ben je er toch heengegaan dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga hier in oktober verder met studeren. Met geschiedenis kun je hier ook niks![]()
En gedaan? Nuttin' much....gedanst, gezoend, nachtelijke strandwandeling gemaakt en zulks
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik nog NOOIT een bigmac heb gehad...
Idd. das bijna IPH .. ik zie ook het probleem nietquote:
Ik bestel altijd 2 kipkorns en een milkshakeje banaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook.. een grote bigmacmenu met de bigmac alleen kaas..
3 frietsaus en een aardbeienshake...
en dan heb ik dat gezegt en denk ik, ohja ik wilde vandaag wat anders bestellen
en je tieten tochquote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weetDat is zo'n beetje het enige waar ik altijd al tevreden over ben geweest
In het buitenland? Daar kom ik toch alleen met vakantie. Ik zal NL nooit verlaten qua wonenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
1,85 als vrouw?? Dat is echt niet leuk, zeker niet in het buitenland. En dan nog hakken aan...
ik heb m ook nog nooit opquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik eet 'm ook heel belachelijk in 2 delen. Eerst de bovenste helft, dan de onderste. Ooit 2 maanden met mijn hand in het verband gezeten en ik moest dus een andere tactiek voor het eten van een bigmac bedenken. En dit is veel lekkerder!
Ja, maar 1 is net te weinig. Beter ermee verlegen als erom verlegen he.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
3 frietsaus bij een friet van de mac.
.
2 is al veel.
DS!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bestel altijd 2 kipkorns en een milkshakeje banaan.
een oplettende lezer zag dat er geen saus op de burger zatquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:3 frietsaus bij een friet van de mac.
.
2 is al veel.
Nu ja, niet altijdquote:
Die bakjes zijn anders echt wel klein.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:3 frietsaus bij een friet van de mac.
.
2 is al veel.
Ik alle 4 dus. Gewoon sterke humor. En ik vond 3D echt gaaf. Wil elke film zo wel in de bios zien. Ga nooit naar de bios en heb een prima thuis"bioscoop", dus dan doe ik het voor dat extra effect.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vond alle drie de delen tot nu toe leuk
quote:
Because i needed a radical change of life, my friend.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, snap ik, maar waarom ben je er toch heengegaan dan?
Lekker! Zo hoort het toch ook?
Milkshakequote:
Zo erg??quote:Op maandag 5 juli 2010 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because i needed a radical change of life, my friend.Als ik het niet had gedaan zat ik nu depressief te zijn in een TBS-kliniek waarschijnlijk
![]()
Geniet van de momenten en treur niet over wat je niet hebt.quote:En lekker?Damn, wat is er lekker aan dat ze nu in een vliegtuig richting Stockholm zit?
extra speciaal?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
En de eerste keer stoned naar de bios (was wel extra speciaal, zeker met 3D)
Maar kipkorns zijn dan ook echt geniaal.. helaas zijn de milkshakes van de gemiddelde friettent gewoon om misselijk van te worden.. veel te veel van die siroopquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because i needed a radical change of life, my friend.Als ik het niet had gedaan zat ik nu depressief te zijn in een TBS-kliniek waarschijnlijk
![]()
En lekker?Damn, wat is er lekker aan dat ze nu in een vliegtuig richting Stockholm zit?
Ja, de ervaring. Thuis stoned kijken vind ik geweldig, zeker omdat ik nu een geniale verzameling films heb (gisteravond Pineapple Express gekekenquote:
Ja, zo erg. Klinkt dramatisch, maar ik zat er niet ver vanaf. Long story und soo...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo erg??
En, nu terugkijkend op de laatste 4 maanden, hoe bevalt het?
[..]
True....ben nog steeds aan het lerenquote:Geniet van de momenten en treur niet over wat je niet hebt.![]()
Dat heb ik ook moeten leren...
Dat vraag ik me met rival ook af, Barb, what's wrong man??quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
je state of mind is anders nog steeds fuckt up hoor
je hebt een leuke avond gehad met dansen en zoenen en een strandwandeling... dat is toch genieten!
tsja nu is ze weg, vanavond dus weer een volgende zoeken... of moest dit meteen je vrouw worden? kinderen, huisje boompje beestje? damn
Slechts bij Imaxquote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de ervaring. Thuis stoned kijken vind ik geweldig, zeker omdat ik nu een geniale verzameling films heb (gisteravond Pineapple Express gekeken), maar de bios is nog ff een factor 10 heftiger.
Da's de volgende stap. Imax + 3D + Kaas =quote:
Ik ben zo geborenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen toch, alleen sommige wachten ermee tot ze oud en grijs zijn
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's de volgende stap. Imax + 3D + Kaas =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA.............ik weet wel dat je gelijk hebt hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
je state of mind is anders nog steeds fuckt up hoor
je hebt een leuke avond gehad met dansen en zoenen en een strandwandeling... dat is toch genieten!
tsja nu is ze weg, vanavond dus weer een volgende zoeken... of moest dit meteen je vrouw worden? kinderen, huisje boompje beestje? damn
misschien heb ik in het verleden te vaak geblowd maar ik ervaar een film niet anders of ik nou nuchter of stoned ben.....quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de ervaring. Thuis stoned kijken vind ik geweldig, zeker omdat ik nu een geniale verzameling films heb (gisteravond Pineapple Express gekeken), maar de bios is nog ff een factor 10 heftiger.
Meid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik heb al 2 vuilniszakken schoenen verzameld en nog niet klaarquote:
Ik zeker wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb ik in het verleden te vaak geblowd maar ik ervaar een film niet anders of ik nou nuchter of stoned ben.....
Misschien had je dan niet genoeg geblowed?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb ik in het verleden te vaak geblowd maar ik ervaar een film niet anders of ik nou nuchter of stoned ben.....
noudan! het enige dat je jezelf moet verwijten is dat je haar niet door het strandbedje hebt getrokken, maar dan vergeet je dat iig niet bij de volgendequote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA.............ik weet wel dat je gelijk hebt hoor.En vrouw, huisje boompje beestje? Damn, just left that in Holland
I AM enjoying life, my dearquote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Barbie?
Wordt wakker.. ga eerst leren genieten van het leven voor je geniet met iemand samen
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvaltquote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meid!
Ja, zo zou ik ook reageren op een ander, ware het niet dat ik deze vaatwasser niet kende en dus even moest vragen hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb verder ook nog niks gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al 2 vuilniszakken schoenen verzameld en nog niet klaar
Nee. niet als je loopt te treuren over het vertrek van een scharreltje terwijl je een eiland vol hebtquote:
Precies! Vaak zijn de conversaties te langdradig en te snel, maar let ik op de manier van acteren, de camerastandpunten, achtergronden, foutjes in de film enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvalt
komkommer of yoghurtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net met mijn toch al genoeg verbrande armpjes in de volle zon gezetenSlim
![]()
Ooh en rival; ik weet ZEKER dat ik meer kleur heb dan jij op dit moment
Werd je niet misselijk door die flitsende beelden? Een kennis heeft dat een keer gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvalt
*genoteerdquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
noudan! het enige dat je jezelf moet verwijten is dat je haar niet door het strandbedje hebt getrokken, maar dan vergeet je dat iig niet bij de volgende
Of ik nou stoned een film kijk of niet, dat maakt voor mij echt 0,0 verschil.quote:
nee. die ondertiteling vind ik fijn als het aanstaat. ik hou van witte blur onder inquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies! Vaak zijn de conversaties te langdradig en te snel, maar let ik op de manier van acteren, de camerastandpunten, achtergronden, foutjes in de film enzo.
Ik kijk nu ook alleen nog maar Engelstalige films zonder ondertitels. Die leiden af en dit is veel beter voor je Engels.
euhm nee, sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien had je dan niet genoeg geblowed?
nee, ben dan niet aan het trippen, maar heb af en toe een beetje trip terug op een of andere vage manier..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werd je niet misselijk door die flitsende beelden? Een kennis heeft dat een keer gehad.
Nou, ik geloof dat ik het te dramatisch verwoord heb geloof ikquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. niet als je loopt te treuren over het vertrek van een scharreltje terwijl je een eiland vol hebt
post maar een foto van je tieten, doe ik dat ook.. kijken we wie de meeste kleur heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net met mijn toch al genoeg verbrande armpjes in de volle zon gezetenSlim
![]()
Ooh en rival; ik weet ZEKER dat ik meer kleur heb dan jij op dit moment
ik heb te veel spullen.. ik wil eigenlijk vandaag het meeste al ingepakt hebbenquote:
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. die ondertiteling vind ik fijn als het aanstaat. ik hou van witte blur onder in
Dat bedoel ik, dramaqueenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ik het te dramatisch verwoord heb geloof ik
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
ik denk dat de gewenning hier een grote rol speelt, we hebben onzelf verpest Klutsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of ik nou stoned een film kijk of niet, dat maakt voor mij echt 0,0 verschil.
Dat is ook een effect dan ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
haha, ja das ook een goedequote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Engelstalige films kijk ik nooit met ondertiteling. Kom zeg, als je Engels een beetje kunt, kun je accenten ook verstaanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk alles met Engelse ondertiteling, zat gisteren naar Legion te kijken en daar is echt geen fuck van te verstaan...
Ik probeer een trend te zetten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou zie ik hier mensen al regelmatig kaas zeggen, en begin zolangzamerhand te vermoeden dat het toch net iets meer junk-gerelateerd is dan wat je kunt krijgen op de zuivelafdeling...
Oké. Next girl I meet, I'll fuck her six ways from sunday under the crescent moonquote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dramaqueen![]()
kom. gedraag je als een barbie.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou zie ik hier mensen al regelmatig kaas zeggen, en begin zolangzamerhand te vermoeden dat het toch net iets meer junk-gerelateerd is dan wat je kunt krijgen op de zuivelafdeling...
Er staat after sun op mijn bureauquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef rival het volgende:
post maar een foto van je tieten, doe ik dat ook.. kijken we wie de meeste kleur heeft
Ik zou het niet weten zo veel heb ik niet geblowed in mijn leven.quote:
Hij had geen trip volgens mij. Alleen hij kon dus geen tv beelden meer verdragen toen hij paddo's had geslikt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ben dan niet aan het trippen, maar heb af en toe een beetje trip terug op een of andere vage manier..
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zegquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Braafquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké. Next girl I meet, I'll fuck her six ways from sunday under the crescent moon
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer brandenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er staat after sun op mijn bureau![]()
[..]Nooit.
Trip dusquote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten zo veel heb ik niet geblowed in mijn leven.
[..]
Hij had geen trip volgens mij. Alleen hij kon dus geen tv beelden meer verdragen toen hij paddo's had geslikt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zeg
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevondenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer branden![]()
Zou heel goed kunnen. Hij gebruikte normaal nooit drugs. Dit was voor in onderzoek ivm chronische hoofdpijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer branden![]()
[..]
Trip dus
Lijkt me gezellig, met jou in de biosquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trippen is magisch. Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!quote:
Wedden? Waarom? Ooh, omdat ik wel eens één foto van mijn tieten in BH in S&G heb geplaatst?quote:
Eensquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus.Shut the fuck up, I'm watching a movie
die is er niet, vandaar dat de trend niet aanslaatquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, compleet logisch. Dat ik de gelijkenis niet herken...
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zeg
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Engelstalige films kijk ik nooit met ondertiteling. Kom zeg, als je Engels een beetje kunt, kun je accenten ook verstaan
Inderdaad, ik heb echt heerlijke after sun hierquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef rival het volgende:
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevonden
Nja, na al die jaren laat ik het meestal maar gewoon uit zichzelf helen en anders yoghurt of komkommerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevonden
Wist je dat nog niet van mij?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, compleet logisch. Dat ik de gelijkenis niet herken...
wat dacht je dan van echt autorijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!
Daar doe ik het niet, maar dat kost dan ook al mijn uithoudingsvermogen.quote:
Hahahquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet van mij?![]()
Het zit zo: ik had Cheese Haze en die was zo goed, dat ik het nu Cheese noem bij mijn Duitse maat en dus kaas in het Nederlands. Tenslotte is kaas ons bekendste exportproduct.![]()
En het is veiliger hier in Duitsland om het erover te hebben zo.
Nee, ik ben meestal druk met het bekijken van allesquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trippen is magisch. Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!
Verder heb ik liever wat muziek en verder gewoon over dingen nadenken, praten en lachen als trip tijdens paddo's. Of schilderen
Sommige van mijn vrienden noemen het ook kaas. Er zijn zoveel woorden voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet van mij?![]()
Het zit zo: ik had Cheese Haze en die was zo goed, dat ik het nu Cheese noem bij mijn Duitse maat en dus kaas in het Nederlands. Tenslotte is kaas ons bekendste exportproduct.![]()
En het is veiliger hier in Duitsland om het erover te hebben zo.
quote:
of je nou wel of niet wilde wedden wie er gekleurder was bedoel ik doos, nee muts...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wedden? Waarom? Ooh, omdat ik wel eens één foto van mijn tieten in BH in S&G heb geplaatst?
Dan kom je maar gewoon een filmpje bij mij kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet, maar dat kost dan ook al mijn uithoudingsvermogen.
Maar ik hou dan ook niet van naar de bios gaan.
Ja, maar echte filmfouten vallen me vaak pas op als ik knetter ben.. Bij american History X heb ik er echt veel gespotquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:
"Wat heeft zij een leuk jurkje aan" "Oh, hij speelt ook in Pulp Fiction" "Wist je dat die regisseur ook die en die films gemaakt heeft?" "Ja hoor, dat kan toch nooit echt?" En meer van dat soort loos commentaar waar je geen fuck aan hebt.
Frunikken?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens
Tenzij de film geen kloot aan is, dan ga ik frunniken en zo
Haha, ik ga even een notitie maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:
"Wat heeft zij een leuk jurkje aan" "Oh, hij speelt ook in Pulp Fiction" "Wist je dat die regisseur ook die en die films gemaakt heeft?" "Ja hoor, dat kan toch nooit echt?" En meer van dat soort loos commentaar waar je geen fuck aan hebt.
Sicko.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan kom je maar gewoon een filmpje bij mij kijken
als ik geen after sun gebruik vervel ik, en ben ik weer terug bij afquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, na al die jaren laat ik het meestal maar gewoon uit zichzelf helen en anders yoghurt of komkommer
Psies!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal druk met het bekijken van alles
Jup. Vriendje beetje plagen, kusjes geven, dat soort dingen.quote:
Hoeveel heb je er gezien?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar echte filmfouten vallen me vaak pas op als ik knetter ben.. Bij american History X heb ik er echt veel gespot
Dat ben ik sowieso welquote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
als ik geen after sun gebruik vervel ik, en ben ik weer terug bij af
Uhm.. ja moet even kijken, zoals het nu loopt zit mn hoofd niet goedquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psies!
In augustus paddotripje doen (eindelijk?!) ?
Dat wilde ik eigenlijk zeggenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sicko.![]()
Rijden doe ik niet met drank of drugs op. Beide heerlijk, maar niet in combinatie. Je zal een kind iets of iemand doodrijden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sicko.![]()
Rijden doe ik niet met drank of drugs op. Beide heerlijk, maar niet in combinatie. Je zal een kind doodrijden.
Herkenbaar!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ineens wordt dat gezellige geklets ronduit vervelend ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha, ik ga even een notitie maken.
*zet de film pas op als Kluts slaapt
Jij reed?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
misverstand!
we waren met 4 man, 3 aan de paddo's.. de 4e ging ons rondrijden door Amsterdam..... nou je weet niet wat je meemaakt![]()
veel..quote:
Als je regelmatig blowed, kun je daarmee in mijn ogen best rijden hoor, is iets totaal anders dan met drank op.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sicko.![]()
Rijden doe ik niet met drank of drugs op. Beide heerlijk, maar niet in combinatie. Je zal een kind doodrijden.
Oef, how come?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ja moet even kijken, zoals het nu loopt zit mn hoofd niet goed
Daar let ik niet opquote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel..
gewoon, cameraschaduw zien in het licht, in de deur van de donutbar.. papier wat 3 keer van hand verwisselt terwijl diegene dood is.. dat soort dingen..
of die liptonice reclame, met hugh jackman, hij neemt 1 slokje, danst, gaat zitten en flesje is bijna leeg..
Aaah ok, dat moet gaaf zijn ja! Goed plan!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
misverstand!
we waren met 4 man, 3 aan de paddo's.. de 4e ging ons rondrijden door Amsterdam..... nou je weet niet wat je meemaakt![]()
Oohquote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef rival het volgende:
of je nou wel of niet wilde wedden wie er gekleurder was bedoel ik doos, nee muts...
ja van alles..quote:
Story of my life! En dat allemaal zonder blowen. Ik vind het meestal onwijs irritant, maar vaak is het ook gewoon grappig.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik krijg zoveel creatieve ideeen dan ook, dat ik constant mijn foon vol zit te spammen met ideeen die ik moet onthouden.
ja ik wel..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar let ik niet opdus dat zie ik nooit.
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden. En na een XTC-trip die uitgewerkt is, kan het ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je regelmatig blowed, kun je daarmee in mijn ogen best rijden hoor, is iets totaal anders dan met drank op.
Met drank op ben ik wel op tegen. Heb vorige week nog ruzie met een vriend gehad die met drank op wilde rijden, en dat maakt mij niet uit dat het je niet uitmaakt dat je jezelf doodjaagt, maar er zitten meer mensen op de weg.
Remind me to never get in car with you.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
als ik rij, dan weet je ook niet wat je meemaakt nee![]()
maar nee
Ik kijk nooit naar reclames.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel..
gewoon, cameraschaduw zien in het licht, in de deur van de donutbar.. papier wat 3 keer van hand verwisselt terwijl diegene dood is.. dat soort dingen..
of die liptonice reclame, met hugh jackman, hij neemt 1 slokje, danst, gaat zitten en flesje is bijna leeg..
en dan daarna stoer zitten te vertellen zekerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden. En na een XTC-trip die uitgewerkt is, kan het ook.
Maar alcohol is definitely a NO-GO. En paddo's is al helemaal ziek. Ex-collega van me deed dat, met 40 op de snelweg zag ie mensen oversteken die die ging ontwijken...![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind niet erg om reclames te kijken.. soms danquote:
Ik irriteer soms aan andere dingen. Een Duiter die Engels praat ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik wel..
maar dat maakt films steeds minder leuk om naar te kijken omdat ik mezelf er ook wel een beetje aan ga irriteren
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Zat ik net dus in de R&P SC ipv hier. Dom.
Ik heb zelf een keer bijna een ongeluk gehad toen ik bij iemand in de auto was gestapt die net als wijzelf gewoon veel te veel harddrugs op had. Dat was voor mij wel een wake-upcall.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden. En na een XTC-trip die uitgewerkt is, kan het ook.
Maar alcohol is definitely a NO-GO. En paddo's is al helemaal ziek. Ex-collega van me deed dat, met 40 op de snelweg zag ie mensen oversteken die die ging ontwijken...![]()
![]()
![]()
![]()
En, werd je een beetje goed behandelt?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Zat ik net dus in de R&P SC ipv hier. Dom.
Ik zag jou, en Q, en Air.. dus ik zag weinig verschiil met hier.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden.
veel irritanter is dat ze duits en nederlands nog wel eens willen verwarren..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik irriteer soms aan andere dingen. Een Duiter die Engels praat ofzo.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zag jou, en Q, en Air.. dus ik zag weinig verschiil met hier.
Ik vind die nieuwe met dat nummer van the Cranberries wel briljant.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind niet erg om reclames te kijken.. soms dan
Iedereen negeerde haarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, werd je een beetje goed behandelt?
oh op een gegeven moment ben je weer over dat punt heen en kan je er juist om lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik wel..
maar dat maakt films steeds minder leuk om naar te kijken omdat ik mezelf er ook wel een beetje aan ga irriteren
welke?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe met dat nummer van the Cranberries wel briljant.
at least you have a nice carquote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe met dat nummer van the Cranberries wel briljant.
ja das waar, ik kijk films niet voor niks 233404032 keerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh op een gegeven moment ben je weer over dat punt heen en kan je er juist om lachen
Ohhh die, ja die is leukquote:
Geldt ook voor alcohol. Na een paar uur slaap is de alcohol nog niet uit je bloed en kan je nog steeds een te hoog promillage hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tell that to the judge![]()
Als je 's avonds voor het slapen gaan een flinke jongen rookt dan kan je de volgende ochtend in de problemen komen als ze je bloed afnemen.....
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel irritanter is dat ze duits en nederlands nog wel eens willen verwarren..
en dan ipv nederlands praten, gewoon heel hard in het duits zitten te brabbelen
Q. was de enige die het hart had om me te vertellen dat ik niet goed zat. De rest deed of ik er niet was.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, werd je een beetje goed behandelt?
Meen je dat nou?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
Geldt ook voor alcohol. Na een paar uur slaap is de alcohol nog niet uit je bloed en kan je nog steeds een te hoog promillage hebben.
THC vinden ze nog een maand lang in je bloed.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tell that to the judge![]()
Als je 's avonds voor het slapen gaan een flinke jongen rookt dan kan je de volgende ochtend in de problemen komen als ze je bloed afnemen.....
dat ken ikquote:Op maandag 5 juli 2010 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja das waar, ik kijk films niet voor niks 233404032 keer
Het is jammer dat die 'at least you have a nice daughter' er nog achter is geplakt.quote:
Ze doen ook vaak alcoholcontroles op maandagmorgen. En dat is met een reden.quote:
Dat zijn de enige reclames die ik graag kijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke?
Ik vind die even apeldoorn bellen zo leuk
1 glas alcohol = ongeveer 1.5 uur.....quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt ook voor alcohol. Na een paar uur slaap is de alcohol nog niet uit je bloed en kan je nog steeds een te hoog promillage hebben.
Ooh ga er ook nog even serieus op inquote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ze doen ook vaak alcoholcontroles op maandagmorgen. En dat is met een reden.
Volgensmij was Nouk sarcastischquote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze doen ook vaak alcoholcontroles op maandagmorgen. En dat is met een reden.
Zoals in die film Eurotrip. Waar ze in Amsterdam zijn, maar het lijkt Tsjechië en ze praten duits.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel irritanter is dat ze duits en nederlands nog wel eens willen verwarren..
en dan ipv nederlands praten, gewoon heel hard in het duits zitten te brabbelen
Dat vind ik juist wel smooth van die gast.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jammer dat die 'at least you have a nice daughter' er nog achter is geplakt.
Tuurlijk. Apeldoorn.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke?
Ik vind die even apeldoorn bellen zo leuk
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ken ik
moet je eens the long kiss goodnight kijken (slechte film, wel met samuel L jackson)
dan wordt de hoofdrolspeelster neergeschoten... in haar zij... volgende shot (en de rest van de film) zit de kogelwond ineens aan de andere kant
zal m proberen te onthoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ken ik
moet je eens the long kiss goodnight kijken (slechte film, wel met samuel L jackson)
dan wordt de hoofdrolspeelster neergeschoten... in haar zij... volgende shot (en de rest van de film) zit de kogelwond ineens aan de andere kant
daar gaat het hier niet alleen om.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
THC vinden ze nog een maand lang in je bloed.
Ja hoor heel vriendelijkequote:
Ja, een glas alcohol heeft ongeveer anderhalf uur nodig om uit je bloed verwijderd te worden. Dus na 10 bier heb je ongeveer 10 tot 15 uur nodig om weer nuchter te worden.quote:
Nee, die toevoeging vind ik echt jammer.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel smooth van die gast.
Nouk was sarcastisch.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor heel vriendelijke![]()
[..]
Ja, een glas alcohol heeft ongeveer anderhalf uur nodig om uit je bloed verwijderd te worden. Dus na 10 bier heb je ongeveer 10 tot 15 uur nodig om weer nuchter te worden.
Ik heb een keer een of andere japanse horror zitten kijken die echt ruk was, en achteraf klopte het verhaal niet eens. In de zogenaamde flashbacks kwamen mensen voor die toen ook al dood waren en meer van dat soort dingen. Echt de helft van de film klopte niet. Alsof ie een jaar op de plank had gelegen en er daarna iemand anders mee verder gegaan was.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anaconda.
Ze komen eerst aan bij een waterval, hoop gevecht etc etc, ze winnen en gaan dus weer weg. Zie je precies hetzelfde shot als de boot die aankomt, incl waterval die omhoog stroomt.
Gaat te verquote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Ze komen eerst aan bij een waterval, hoop gevecht etc etc, ze winnen en gaan dus weer weg. Zie je precies hetzelfde shot als de boot die aankomt, incl waterval die omhoog stroomt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die toevoeging vind ik echt jammer.
preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals in die film Eurotrip. Waar ze in Amsterdam zijn, maar het lijkt Tsjechië en ze praten duits.
[..]
Dat vind ik juist wel smooth van die gast.
[..]
Tuurlijk. Apeldoorn.
Van mijn buurman Centraal beheer.
1 glas alcohol is 1 glas alcohol! (mits de drank in het juiste glaasje geschonken wordt)quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
En volgensmij is het ook nog eens afhankelijk van wat je drinkt, voordat alles is afgebroken.
Eens, vind zelfs dat die toevoeging de hele reclame onderuit haalt. Tenenkrommend, werkelijk. Terwijl dat stukje in de auto ('zooo-hoombie' met die handjes) zo grappig is.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die toevoeging vind ik echt jammer.
Die laatste toevoeging doet het hemquote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
1 glas alcohol is 1 glas alcohol! (mits de drank in het juiste glaasje geschonken wordt)
Ik vind Hans Teeuwen echt al niet meer echt grappig sinds ik geen puber meer ben. Alleen enkele stukjes nog.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
Hans Teeuwen stoned (zijn beste programma waar ie het over "STONED" heeft) was wel echt de bom donderdagavond.![]()
![]()
WAAR IS JE PUNTMUTS?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Hans Teeuwen echt al niet meer echt grappig sinds ik geen puber meer ben. Alleen enkele stukjes nog.
C2H6O2 is en blijft C2H6O2, wat voor smaakstoffen je er ook verder aan toevoegt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nouk was sarcastisch.
En volgensmij is het ook nog eens afhankelijk van wat je drinkt, voordat alles is afgebroken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Q. was de enige die het hart had om me te vertellen dat ik niet goed zat. De rest deed of ik er niet was.
is het nodig dat ze zich er af en toe mee bemoeid?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Volgens mij heb ik ma sjaggie gemaakt toen ik zei dat ze zich niet met mijn financieen moest bemoeien
No shitquote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
C2H6O2 is en blijft C2H6O2, wat voor smaakstoffen je er ook verder aan toevoegt.
Hahaha, ik zit nu gewoon al te lachen, ik vind het ook meesterlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
WAAR IS JE PUNTMUTS?![]()
tsjah euh.. ik visualiseer me dat soort dingen... dat je dus echt een lilliputter tegen komt en dat gaat roepen.... ik zie dan echt die blik van die lilliputter al voor me.... veeg mij maar op
Ik vind dat stukje over Fons wel leuk. FONS! Je hebt een WIJNVLEK!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
WAAR IS JE PUNTMUTS?![]()
tsjah euh.. ik visualiseer me dat soort dingen... dat je dus echt een lilliputter tegen komt en dat gaat roepen.... ik zie dan echt die blik van die lilliputter al voor me.... veeg mij maar op
dat hij dan aan het uitbeelden is hoe er zand omhoog gegooit wordt en dan zijn knie afvegenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit nu gewoon al te lachen, ik vind het ook meesterlijk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat stukje over Fons wel leuk. FONS! Je hebt een WIJNVLEK!
En over de middelbare school, met al die spreekwoorden die hij verneukt.
En deze blijft briljant:
Maar hele shows hoef ik van hem echt niet meer te zien.
nee, het ging er nu om, dat ik tegen mijn vader zei of ie niet de plank die ik nu gebruik voor mn dvd speler en platenspeler op de douche op kon hangen voor mn handdoeken..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
is het nodig dat ze zich er af en toe mee bemoeid?
Ja, die gozer met wie hij op school zit die hij zodanig pest dat hij zelfmoord pleegt.quote:
Heb je dat letterlijk zo gezegd?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dus ik heb gezegt dat ze dr mond moest houden over mijn financieen, en dat als ik op mn platte bek zou gaan, ik daar iig van zou leren..
haha Muts!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die gozer met wie hij op school zit die hij zodanig pest dat hij zelfmoord pleegt.
Well duh. Maar als rival zegt één glas kost 1~1,5 uur om door het lichaam verwerkt te worden, ga je uiteraard uit van een normaal glas bier, een normaal glas wijn of een normaal borrelglas met borrel (al dan niet aangevuld met cola). Een literfles Jägermeister (1l) is dan dus 28,5 borrelglas, dus 28,5~43 uur dronken. Klopt prima wat je zegt. Maar dus ook wat rival zeiquote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
No shit
Maar 6% is altijd meer dan 15%. En het soort glas helpt ook mee. Vriendinnetje heeft een fles Jagermeister in haar eentje buit gemaakt, die was de volgende dag nog dronken.
mam, ik snap dat je het goed bedoelt, maar daar let ik wel goed op hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het ging er nu om, dat ik tegen mijn vader zei of ie niet de plank die ik nu gebruik voor mn dvd speler en platenspeler op de douche op kon hangen voor mn handdoeken..
dus mn ma zegt, ja pak dan die andere planken op je kamer? dus ik ja die zijn niet diep genoeg en te breed en dan krijg je geouwehoer met vocht..
gaat ze gelijk beginnen over dat ik alles nieuw wil en dat ik rekening moet houden met mn geld en blabla.
ik heb geld gespaard, ik heb niks aan onzinnige dingen uitgegeven, heb ook nog veel van mn vorige crib, en ik weet me prima te redden.. dus ik heb gezegt dat ze dr mond moest houden over mijn financieen, en dat als ik op mn platte bek zou gaan, ik daar iig van zou leren..
Je hergebruikt nu toch een plank? Hoe is dat nieuw kopenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het ging er nu om, dat ik tegen mijn vader zei of ie niet de plank die ik nu gebruik voor mn dvd speler en platenspeler op de douche op kon hangen voor mn handdoeken..
dus mn ma zegt, ja pak dan die andere planken op je kamer? dus ik ja die zijn niet diep genoeg en te breed en dan krijg je geouwehoer met vocht..
gaat ze gelijk beginnen over dat ik alles nieuw wil en dat ik rekening moet houden met mn geld en blabla.
ik heb geld gespaard, ik heb niks aan onzinnige dingen uitgegeven, heb ook nog veel van mn vorige crib, en ik weet me prima te redden.. dus ik heb gezegt dat ze dr mond moest houden over mijn financieen, en dat als ik op mn platte bek zou gaan, ik daar iig van zou leren..
wel iets voorzichtiger hoop ik?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dus ik heb gezegt dat ze dr mond moest houden over mijn financieen, en dat als ik op mn platte bek zou gaan, ik daar iig van zou leren..
Ja, en die gozer blijkt ook nog verliefd op hem te zijn waarmee hij hem afperst. En hij pest hem met die wijnvlek. En dan is Fons dood en die pa gaat dan naar Hans om te vragen of hij wat wil zeggen op de begrafenis. "Want Fons had het zovaak over je Hans."quote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
haha Muts!![]()
dat zegt hij toch als die vader voor zijn deur staat en zegt.. Ja Fons had het natuurlijk niet makkelijk met die wijnvlek.... !?
Ik was het toch ook eens met wat Rival zei?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh. Maar als rival zegt één glas kost 1~1,5 uur om door het lichaam verwerkt te worden, ga je uiteraard uit van een normaal glas bier, een normaal glas wijn of een normaal borrelglas met borrel (al dan niet aangevuld met cola). Een literfles Jägermeister (1l) is dan dus 28,5 borrelglas, dus 28,5~43 uur dronken. Klopt prima wat je zegt. Maar dus ook wat rival zei
nee. dat was de strekking..quote:
ik wordt er gewoon zo moe van dat ze bij elke beslissing vraagtekens zet.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
mam, ik snap dat je het goed bedoelt, maar daar let ik wel goed op hoor.
En dan had je geen gedonder gehad. Ze bedoelt het waarschijnlijk gewoon goed.
Langs de schaduw van jouw wanhoopquote:Op maandag 5 juli 2010 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en die gozer blijkt ook nog verliefd op hem te zijn waarmee hij hem afperst. En hij pest hem met die wijnvlek. En dan is Fons dood en die pa gaat dan naar Hans om te vragen of hij wat wil zeggen op de begrafenis. "Want Fons had het zovaak over je Hans."
Gelijk heb jequote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. dat was de strekking..
Ik heb ongeveer precies gezegd:
Het zijn mijn financieen en ik weet wat wel of niet kan. Verder heb ik het niet over een nieuwe plank gehad, dus ik verspil mijn geld niet. Maar als ik een nieuwe plank wil kopen, en ik kan daardoor geen eten kopen, dan leer ik daar van. Als jij continu loopt te vertellen wat wel en niet kan kan ik niks leren.
Hoe moet ik leren met geld omgaan en op mezelf zitten als je alles voor mij wilt regelen? Dat wil ik niet, ik ga niet voor niks op mezelf.
en toen ben ik naar boven gelopen terwijl ze me nog wat achterna schreeuwde.
Kan me voorstellen, ik was niet voor niks op mijn 18e het huis al uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wordt er gewoon zo moe van dat ze bij elke beslissing vraagtekens zet.
en ook alles altijd beter weet .
wacht maar tot je zelf kinderen hebt!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wordt er gewoon zo moe van dat ze bij elke beslissing vraagtekens zet.
en ook alles altijd beter weet .
Oh absoluut, maar als iemand na een halveliterglas rum denkt dat hij nog steeds mag rijden, hij immers maar één glas op, dan is hij niet al te slim. Gelukkig zullen de meeste mensen dan ook wel beseffen dat het neit zo werkt (hoewel, na een halve liter rum...)quote:Op maandag 5 juli 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het toch ook eens met wat Rival zei?
Feit blijft dat de juiste glazen vaker niet dan wel worden gebruikt
ongetwijfeld dat ik ook mijn fouten maak, maar ik denk dat die wel zelf mogen nadenkenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
wacht maar tot je zelf kinderen hebt!![]()
heerlijke comeback is die altijd
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Langs de schaduw van jouw wanhoop
Overwoekerd het besluit
Door de storm, nog niet bedwongen
Slechts de tranen op de ruit
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts nog helpers
En huilt de oude nar
Ligt er aan hoe snel je dat opdrinktquote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar als iemand na een halveliterglas rum denkt dat hij nog steeds mag rijden, hij immers maar één glas op, dan is hij niet al te slim. Gelukkig zullen de meeste mensen dan ook wel beseffen dat het neit zo werkt (hoewel, na een halve liter rum...)
Ik had zaterdag na een wijntje of 6 nog steeds het gevoel dat ik kon rijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Oh absoluut, maar als iemand na een halveliterglas rum denkt dat hij nog steeds mag rijden, hij immers maar één glas op, dan is hij niet al te slim. Gelukkig zullen de meeste mensen dan ook wel beseffen dat het neit zo werkt (hoewel, na een halve liter rum...)
Dat...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan nog steeds hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jammer mam, de leidingen zijn al door"
Nja. ze wou me nu ook weer verbieden om nieuwe huisdieren te nemen.. ik wordt echt gek hier.. nog even en dan eindelijk wegquote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik was niet voor niks op mijn 18e het huis al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |