Dat wilde ik eigenlijk zeggenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sicko.![]()
Rijden doe ik niet met drank of drugs op. Beide heerlijk, maar niet in combinatie. Je zal een kind iets of iemand doodrijden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sicko.![]()
Rijden doe ik niet met drank of drugs op. Beide heerlijk, maar niet in combinatie. Je zal een kind doodrijden.
Herkenbaar!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:
"Wat heeft zij een leuk jurkje aan" "Oh, hij speelt ook in Pulp Fiction" "Wist je dat die regisseur ook die en die films gemaakt heeft?" "Ja hoor, dat kan toch nooit echt?" En meer van dat soort loos commentaar waar je geen fuck aan hebt.
Dan ineens wordt dat gezellige geklets ronduit vervelend ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha, ik ga even een notitie maken.
*zet de film pas op als Kluts slaapt
Jij reed?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
misverstand!
we waren met 4 man, 3 aan de paddo's.. de 4e ging ons rondrijden door Amsterdam..... nou je weet niet wat je meemaakt![]()
veel..quote:
Als je regelmatig blowed, kun je daarmee in mijn ogen best rijden hoor, is iets totaal anders dan met drank op.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sicko.![]()
Rijden doe ik niet met drank of drugs op. Beide heerlijk, maar niet in combinatie. Je zal een kind doodrijden.
Oef, how come?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ja moet even kijken, zoals het nu loopt zit mn hoofd niet goed
Daar let ik niet opquote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel..
gewoon, cameraschaduw zien in het licht, in de deur van de donutbar.. papier wat 3 keer van hand verwisselt terwijl diegene dood is.. dat soort dingen..
of die liptonice reclame, met hugh jackman, hij neemt 1 slokje, danst, gaat zitten en flesje is bijna leeg..
Aaah ok, dat moet gaaf zijn ja! Goed plan!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
misverstand!
we waren met 4 man, 3 aan de paddo's.. de 4e ging ons rondrijden door Amsterdam..... nou je weet niet wat je meemaakt![]()
Oohquote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef rival het volgende:
of je nou wel of niet wilde wedden wie er gekleurder was bedoel ik doos, nee muts...
ja van alles..quote:
Story of my life! En dat allemaal zonder blowen. Ik vind het meestal onwijs irritant, maar vaak is het ook gewoon grappig.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik krijg zoveel creatieve ideeen dan ook, dat ik constant mijn foon vol zit te spammen met ideeen die ik moet onthouden.
ja ik wel..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar let ik niet opdus dat zie ik nooit.
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden. En na een XTC-trip die uitgewerkt is, kan het ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je regelmatig blowed, kun je daarmee in mijn ogen best rijden hoor, is iets totaal anders dan met drank op.
Met drank op ben ik wel op tegen. Heb vorige week nog ruzie met een vriend gehad die met drank op wilde rijden, en dat maakt mij niet uit dat het je niet uitmaakt dat je jezelf doodjaagt, maar er zitten meer mensen op de weg.
Remind me to never get in car with you.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
als ik rij, dan weet je ook niet wat je meemaakt nee![]()
maar nee
Ik kijk nooit naar reclames.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel..
gewoon, cameraschaduw zien in het licht, in de deur van de donutbar.. papier wat 3 keer van hand verwisselt terwijl diegene dood is.. dat soort dingen..
of die liptonice reclame, met hugh jackman, hij neemt 1 slokje, danst, gaat zitten en flesje is bijna leeg..
en dan daarna stoer zitten te vertellen zekerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden. En na een XTC-trip die uitgewerkt is, kan het ook.
Maar alcohol is definitely a NO-GO. En paddo's is al helemaal ziek. Ex-collega van me deed dat, met 40 op de snelweg zag ie mensen oversteken die die ging ontwijken...![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind niet erg om reclames te kijken.. soms danquote:
Ik irriteer soms aan andere dingen. Een Duiter die Engels praat ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik wel..
maar dat maakt films steeds minder leuk om naar te kijken omdat ik mezelf er ook wel een beetje aan ga irriteren
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Zat ik net dus in de R&P SC ipv hier. Dom.
Ik heb zelf een keer bijna een ongeluk gehad toen ik bij iemand in de auto was gestapt die net als wijzelf gewoon veel te veel harddrugs op had. Dat was voor mij wel een wake-upcall.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden. En na een XTC-trip die uitgewerkt is, kan het ook.
Maar alcohol is definitely a NO-GO. En paddo's is al helemaal ziek. Ex-collega van me deed dat, met 40 op de snelweg zag ie mensen oversteken die die ging ontwijken...![]()
![]()
![]()
![]()
En, werd je een beetje goed behandelt?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Zat ik net dus in de R&P SC ipv hier. Dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |