quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Engelstalige films kijk ik nooit met ondertiteling. Kom zeg, als je Engels een beetje kunt, kun je accenten ook verstaan
Inderdaad, ik heb echt heerlijke after sun hierquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef rival het volgende:
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevonden
Nja, na al die jaren laat ik het meestal maar gewoon uit zichzelf helen en anders yoghurt of komkommerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevonden
Wist je dat nog niet van mij?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, compleet logisch. Dat ik de gelijkenis niet herken...
wat dacht je dan van echt autorijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!
Daar doe ik het niet, maar dat kost dan ook al mijn uithoudingsvermogen.quote:
Hahahquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet van mij?![]()
Het zit zo: ik had Cheese Haze en die was zo goed, dat ik het nu Cheese noem bij mijn Duitse maat en dus kaas in het Nederlands. Tenslotte is kaas ons bekendste exportproduct.![]()
En het is veiliger hier in Duitsland om het erover te hebben zo.
Nee, ik ben meestal druk met het bekijken van allesquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trippen is magisch. Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!
Verder heb ik liever wat muziek en verder gewoon over dingen nadenken, praten en lachen als trip tijdens paddo's. Of schilderen
Sommige van mijn vrienden noemen het ook kaas. Er zijn zoveel woorden voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet van mij?![]()
Het zit zo: ik had Cheese Haze en die was zo goed, dat ik het nu Cheese noem bij mijn Duitse maat en dus kaas in het Nederlands. Tenslotte is kaas ons bekendste exportproduct.![]()
En het is veiliger hier in Duitsland om het erover te hebben zo.
quote:
of je nou wel of niet wilde wedden wie er gekleurder was bedoel ik doos, nee muts...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wedden? Waarom? Ooh, omdat ik wel eens één foto van mijn tieten in BH in S&G heb geplaatst?
Dan kom je maar gewoon een filmpje bij mij kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet, maar dat kost dan ook al mijn uithoudingsvermogen.
Maar ik hou dan ook niet van naar de bios gaan.
Ja, maar echte filmfouten vallen me vaak pas op als ik knetter ben.. Bij american History X heb ik er echt veel gespotquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:
"Wat heeft zij een leuk jurkje aan" "Oh, hij speelt ook in Pulp Fiction" "Wist je dat die regisseur ook die en die films gemaakt heeft?" "Ja hoor, dat kan toch nooit echt?" En meer van dat soort loos commentaar waar je geen fuck aan hebt.
Frunikken?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens
Tenzij de film geen kloot aan is, dan ga ik frunniken en zo
Haha, ik ga even een notitie maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:
"Wat heeft zij een leuk jurkje aan" "Oh, hij speelt ook in Pulp Fiction" "Wist je dat die regisseur ook die en die films gemaakt heeft?" "Ja hoor, dat kan toch nooit echt?" En meer van dat soort loos commentaar waar je geen fuck aan hebt.
Sicko.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan kom je maar gewoon een filmpje bij mij kijken
als ik geen after sun gebruik vervel ik, en ben ik weer terug bij afquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, na al die jaren laat ik het meestal maar gewoon uit zichzelf helen en anders yoghurt of komkommer
Psies!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal druk met het bekijken van alles
Jup. Vriendje beetje plagen, kusjes geven, dat soort dingen.quote:
Hoeveel heb je er gezien?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar echte filmfouten vallen me vaak pas op als ik knetter ben.. Bij american History X heb ik er echt veel gespot
Dat ben ik sowieso welquote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
als ik geen after sun gebruik vervel ik, en ben ik weer terug bij af
Uhm.. ja moet even kijken, zoals het nu loopt zit mn hoofd niet goedquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psies!
In augustus paddotripje doen (eindelijk?!) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |