Meid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik heb al 2 vuilniszakken schoenen verzameld en nog niet klaarquote:
Ik zeker wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb ik in het verleden te vaak geblowd maar ik ervaar een film niet anders of ik nou nuchter of stoned ben.....
Misschien had je dan niet genoeg geblowed?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb ik in het verleden te vaak geblowd maar ik ervaar een film niet anders of ik nou nuchter of stoned ben.....
noudan! het enige dat je jezelf moet verwijten is dat je haar niet door het strandbedje hebt getrokken, maar dan vergeet je dat iig niet bij de volgendequote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA.............ik weet wel dat je gelijk hebt hoor.En vrouw, huisje boompje beestje? Damn, just left that in Holland
I AM enjoying life, my dearquote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Barbie?
Wordt wakker.. ga eerst leren genieten van het leven voor je geniet met iemand samen
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvaltquote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meid!
Ja, zo zou ik ook reageren op een ander, ware het niet dat ik deze vaatwasser niet kende en dus even moest vragen hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb verder ook nog niks gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al 2 vuilniszakken schoenen verzameld en nog niet klaar
Nee. niet als je loopt te treuren over het vertrek van een scharreltje terwijl je een eiland vol hebtquote:
Precies! Vaak zijn de conversaties te langdradig en te snel, maar let ik op de manier van acteren, de camerastandpunten, achtergronden, foutjes in de film enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvalt
komkommer of yoghurtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net met mijn toch al genoeg verbrande armpjes in de volle zon gezetenSlim
![]()
Ooh en rival; ik weet ZEKER dat ik meer kleur heb dan jij op dit moment
Werd je niet misselijk door die flitsende beelden? Een kennis heeft dat een keer gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvalt
*genoteerdquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
noudan! het enige dat je jezelf moet verwijten is dat je haar niet door het strandbedje hebt getrokken, maar dan vergeet je dat iig niet bij de volgende
Of ik nou stoned een film kijk of niet, dat maakt voor mij echt 0,0 verschil.quote:
nee. die ondertiteling vind ik fijn als het aanstaat. ik hou van witte blur onder inquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies! Vaak zijn de conversaties te langdradig en te snel, maar let ik op de manier van acteren, de camerastandpunten, achtergronden, foutjes in de film enzo.
Ik kijk nu ook alleen nog maar Engelstalige films zonder ondertitels. Die leiden af en dit is veel beter voor je Engels.
euhm nee, sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien had je dan niet genoeg geblowed?
nee, ben dan niet aan het trippen, maar heb af en toe een beetje trip terug op een of andere vage manier..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werd je niet misselijk door die flitsende beelden? Een kennis heeft dat een keer gehad.
Nou, ik geloof dat ik het te dramatisch verwoord heb geloof ikquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. niet als je loopt te treuren over het vertrek van een scharreltje terwijl je een eiland vol hebt
post maar een foto van je tieten, doe ik dat ook.. kijken we wie de meeste kleur heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net met mijn toch al genoeg verbrande armpjes in de volle zon gezetenSlim
![]()
Ooh en rival; ik weet ZEKER dat ik meer kleur heb dan jij op dit moment
ik heb te veel spullen.. ik wil eigenlijk vandaag het meeste al ingepakt hebbenquote:
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. die ondertiteling vind ik fijn als het aanstaat. ik hou van witte blur onder in
Dat bedoel ik, dramaqueenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ik het te dramatisch verwoord heb geloof ik
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
ik denk dat de gewenning hier een grote rol speelt, we hebben onzelf verpest Klutsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of ik nou stoned een film kijk of niet, dat maakt voor mij echt 0,0 verschil.
Dat is ook een effect dan ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
haha, ja das ook een goedequote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Engelstalige films kijk ik nooit met ondertiteling. Kom zeg, als je Engels een beetje kunt, kun je accenten ook verstaanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk alles met Engelse ondertiteling, zat gisteren naar Legion te kijken en daar is echt geen fuck van te verstaan...
Ik probeer een trend te zetten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou zie ik hier mensen al regelmatig kaas zeggen, en begin zolangzamerhand te vermoeden dat het toch net iets meer junk-gerelateerd is dan wat je kunt krijgen op de zuivelafdeling...
Oké. Next girl I meet, I'll fuck her six ways from sunday under the crescent moonquote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dramaqueen![]()
kom. gedraag je als een barbie.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou zie ik hier mensen al regelmatig kaas zeggen, en begin zolangzamerhand te vermoeden dat het toch net iets meer junk-gerelateerd is dan wat je kunt krijgen op de zuivelafdeling...
Er staat after sun op mijn bureauquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef rival het volgende:
post maar een foto van je tieten, doe ik dat ook.. kijken we wie de meeste kleur heeft
Ik zou het niet weten zo veel heb ik niet geblowed in mijn leven.quote:
Hij had geen trip volgens mij. Alleen hij kon dus geen tv beelden meer verdragen toen hij paddo's had geslikt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ben dan niet aan het trippen, maar heb af en toe een beetje trip terug op een of andere vage manier..
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zegquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Braafquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké. Next girl I meet, I'll fuck her six ways from sunday under the crescent moon
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer brandenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er staat after sun op mijn bureau![]()
[..]Nooit.
Trip dusquote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten zo veel heb ik niet geblowed in mijn leven.
[..]
Hij had geen trip volgens mij. Alleen hij kon dus geen tv beelden meer verdragen toen hij paddo's had geslikt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zeg
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevondenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer branden![]()
Zou heel goed kunnen. Hij gebruikte normaal nooit drugs. Dit was voor in onderzoek ivm chronische hoofdpijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer branden![]()
[..]
Trip dus
Lijkt me gezellig, met jou in de biosquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trippen is magisch. Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!quote:
Wedden? Waarom? Ooh, omdat ik wel eens één foto van mijn tieten in BH in S&G heb geplaatst?quote:
Eensquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus.Shut the fuck up, I'm watching a movie
die is er niet, vandaar dat de trend niet aanslaatquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, compleet logisch. Dat ik de gelijkenis niet herken...
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zeg
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Engelstalige films kijk ik nooit met ondertiteling. Kom zeg, als je Engels een beetje kunt, kun je accenten ook verstaan
Inderdaad, ik heb echt heerlijke after sun hierquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef rival het volgende:
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevonden
Nja, na al die jaren laat ik het meestal maar gewoon uit zichzelf helen en anders yoghurt of komkommerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevonden
Wist je dat nog niet van mij?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, compleet logisch. Dat ik de gelijkenis niet herken...
wat dacht je dan van echt autorijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |