I AM enjoying life, my dearquote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Barbie?
Wordt wakker.. ga eerst leren genieten van het leven voor je geniet met iemand samen
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvaltquote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb ik in het verleden te vaak geblowd maar ik ervaar een film niet anders of ik nou nuchter of stoned ben.....
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meid!
Ja, zo zou ik ook reageren op een ander, ware het niet dat ik deze vaatwasser niet kende en dus even moest vragen hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb verder ook nog niks gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al 2 vuilniszakken schoenen verzameld en nog niet klaar
Nee. niet als je loopt te treuren over het vertrek van een scharreltje terwijl je een eiland vol hebtquote:
Precies! Vaak zijn de conversaties te langdradig en te snel, maar let ik op de manier van acteren, de camerastandpunten, achtergronden, foutjes in de film enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvalt
komkommer of yoghurtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net met mijn toch al genoeg verbrande armpjes in de volle zon gezetenSlim
![]()
Ooh en rival; ik weet ZEKER dat ik meer kleur heb dan jij op dit moment
Werd je niet misselijk door die flitsende beelden? Een kennis heeft dat een keer gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan, door kleine stapjes terug in mijn paddotrip, wel anders en geconcentreerder naar een film kijken waardoor me meer opvalt
*genoteerdquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
noudan! het enige dat je jezelf moet verwijten is dat je haar niet door het strandbedje hebt getrokken, maar dan vergeet je dat iig niet bij de volgende
Of ik nou stoned een film kijk of niet, dat maakt voor mij echt 0,0 verschil.quote:
nee. die ondertiteling vind ik fijn als het aanstaat. ik hou van witte blur onder inquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies! Vaak zijn de conversaties te langdradig en te snel, maar let ik op de manier van acteren, de camerastandpunten, achtergronden, foutjes in de film enzo.
Ik kijk nu ook alleen nog maar Engelstalige films zonder ondertitels. Die leiden af en dit is veel beter voor je Engels.
euhm nee, sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien had je dan niet genoeg geblowed?
nee, ben dan niet aan het trippen, maar heb af en toe een beetje trip terug op een of andere vage manier..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werd je niet misselijk door die flitsende beelden? Een kennis heeft dat een keer gehad.
Nou, ik geloof dat ik het te dramatisch verwoord heb geloof ikquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. niet als je loopt te treuren over het vertrek van een scharreltje terwijl je een eiland vol hebt
post maar een foto van je tieten, doe ik dat ook.. kijken we wie de meeste kleur heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net met mijn toch al genoeg verbrande armpjes in de volle zon gezetenSlim
![]()
Ooh en rival; ik weet ZEKER dat ik meer kleur heb dan jij op dit moment
ik heb te veel spullen.. ik wil eigenlijk vandaag het meeste al ingepakt hebbenquote:
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. die ondertiteling vind ik fijn als het aanstaat. ik hou van witte blur onder in
Dat bedoel ik, dramaqueenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ik het te dramatisch verwoord heb geloof ik
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
ik denk dat de gewenning hier een grote rol speelt, we hebben onzelf verpest Klutsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of ik nou stoned een film kijk of niet, dat maakt voor mij echt 0,0 verschil.
Dat is ook een effect dan ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |