haha, ja das ook een goedequote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
Engelstalige films kijk ik nooit met ondertiteling. Kom zeg, als je Engels een beetje kunt, kun je accenten ook verstaanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk alles met Engelse ondertiteling, zat gisteren naar Legion te kijken en daar is echt geen fuck van te verstaan...
Ik probeer een trend te zetten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou zie ik hier mensen al regelmatig kaas zeggen, en begin zolangzamerhand te vermoeden dat het toch net iets meer junk-gerelateerd is dan wat je kunt krijgen op de zuivelafdeling...
Oké. Next girl I meet, I'll fuck her six ways from sunday under the crescent moonquote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dramaqueen![]()
kom. gedraag je als een barbie.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou zie ik hier mensen al regelmatig kaas zeggen, en begin zolangzamerhand te vermoeden dat het toch net iets meer junk-gerelateerd is dan wat je kunt krijgen op de zuivelafdeling...
Er staat after sun op mijn bureauquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef rival het volgende:
post maar een foto van je tieten, doe ik dat ook.. kijken we wie de meeste kleur heeft
Ik zou het niet weten zo veel heb ik niet geblowed in mijn leven.quote:
Hij had geen trip volgens mij. Alleen hij kon dus geen tv beelden meer verdragen toen hij paddo's had geslikt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ben dan niet aan het trippen, maar heb af en toe een beetje trip terug op een of andere vage manier..
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zegquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zet de ondertiteling altijd aan voor de medekijkers. Want ik lul overal doorheen.
Braafquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké. Next girl I meet, I'll fuck her six ways from sunday under the crescent moon
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer brandenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er staat after sun op mijn bureau![]()
[..]Nooit.
Trip dusquote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten zo veel heb ik niet geblowed in mijn leven.
[..]
Hij had geen trip volgens mij. Alleen hij kon dus geen tv beelden meer verdragen toen hij paddo's had geslikt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zeg
dan heb je gewoon nog niet de juiste gevondenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer branden![]()
Zou heel goed kunnen. Hij gebruikte normaal nooit drugs. Dit was voor in onderzoek ivm chronische hoofdpijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
after sun helpt bij mij niet.. gaat alleen maar meer branden![]()
[..]
Trip dus
Lijkt me gezellig, met jou in de biosquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trippen is magisch. Met paddo's op heb ik Bruce Almighty gezien, was lachen en Mario Karten is helemaal geniaal dan!quote:
Wedden? Waarom? Ooh, omdat ik wel eens één foto van mijn tieten in BH in S&G heb geplaatst?quote:
Eensquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus.Shut the fuck up, I'm watching a movie
die is er niet, vandaar dat de trend niet aanslaatquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, compleet logisch. Dat ik de gelijkenis niet herken...
Ik doe het wel tegelijk. Maar ik let (zonder te blowen al) op alles wat er in de film voorkomt. Dus dat gaat ongeveer zo:quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lullen of een film kijken, niet allebei, kom zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |