Ach waarom. Moeders mogen het ook, waarom hij nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2284657/cristiano-ronaldo-vader.html
De sukkel.
Jij bent gewoon de schuldige sis..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb vannacht supergoed geslapen, terwijl ik de afgelopen maanden nauwelijks sliep
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero!
Jij geloofd ook in een overwinning op URU toch?
Dat is teveel eerquote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de schuldige sis..
its all your fault
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach waarom. Moeders mogen het ook, waarom hij niet
gewoon met de eer gaan strijken..quote:
misschien omdat het zelf een kleuter is?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.
hij heeft teveel opties..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero is SPA > NED > GER (trust me)
quote:
puntquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien omdat het zelf een kleuter is?
Zodat je m terug kan verkopen?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook graag een kind van een rijke voetballer.
Het kan wel weer de geruchten voeden dat hij homo is... vader worden middels een draagmoederquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien omdat het zelf een kleuter is?
vraag of je slaap-prater wil gaan voetballen als profquote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook graag een kind van een rijke voetballer.
ik lees het hier vet vaak, nooit last vanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
een bakje met sperma en een rietje?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan wel weer de geruchten voeden dat hij homo is... vader worden middels een draagmoeder
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een bakje met sperma en een rietje pipet?
Je bent een sukkel als je een of andere groupie bezwangert en dan vervolgens de volledige voogdij te eisen (wat wel weer slim is op zich), en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |