UPC moet sowieso in mn eigen cribje binnenkomen..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan best een paar weken duren denken. Maar als je hem bij je ouders laat bezorgen, zit je altijd goed
Dat is ook mijn meningquote:
Alleen openen in nieuw tabblad kanquote:
Dan moet je eerst het naamplaatje bij de voordeur veranderenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
UPC moet sowieso in mn eigen cribje binnenkomen..
ik wil sowieso zo min mogelijk bij mn ouders nog binnen laten komen
Kut voor jequote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen openen in nieuw tabblad kan
Ja dat geintje heeft Casema mij ook een keer geflikt. Zodra je ze gaat gebruiken, mag je toch betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef djayzz het volgende:
Ik heb thuis nog 3 KPN experiaboxen liggenDie hebben ze te vaak geleverd
Ik moet nog uitzoeken wat voor kabel abbo bij mijn huurhuisje zit, en ik moet nog internet aanvragenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden UPC en ik ben helemaal blij.
Californication on demand en toen ik gister niet kon slapen was er op een of andere vage zender gewoon een aantal afleveringen van Dexter.
Zonder abbo kan je ze toch niet gebruiken, tis voor adslquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat geintje heeft Casema mij ook een keer geflikt. Zodra je ze gaat gebruiken, mag je toch betalen.
Ja, snap dat dat in jouw geval wat anders isquote:Op maandag 5 juli 2010 11:32 schreef djayzz het volgende:
Zonder abbo kan je ze toch niet gebruiken, tis voor adsl
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden UPC en ik ben helemaal blij.
Californication on demand en toen ik gister niet kon slapen was er op een of andere vage zender gewoon een aantal afleveringen van Dexter.
Slechte stand van de sterren?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
Warmte? Ik kon iig niet slapen omdat mijn slaapkamer 30 graden was.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
Ik heb vannacht supergoed geslapen, terwijl ik de afgelopen maanden nauwelijks sliepquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
weersverandering?quote:
Ach waarom. Moeders mogen het ook, waarom hij nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2284657/cristiano-ronaldo-vader.html
De sukkel.
Jij bent gewoon de schuldige sis..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb vannacht supergoed geslapen, terwijl ik de afgelopen maanden nauwelijks sliep
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero!
Jij geloofd ook in een overwinning op URU toch?
Dat is teveel eerquote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de schuldige sis..
its all your fault
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach waarom. Moeders mogen het ook, waarom hij niet
gewoon met de eer gaan strijken..quote:
misschien omdat het zelf een kleuter is?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.
hij heeft teveel opties..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero is SPA > NED > GER (trust me)
quote:
puntquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien omdat het zelf een kleuter is?
Zodat je m terug kan verkopen?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook graag een kind van een rijke voetballer.
Het kan wel weer de geruchten voeden dat hij homo is... vader worden middels een draagmoederquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien omdat het zelf een kleuter is?
vraag of je slaap-prater wil gaan voetballen als profquote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook graag een kind van een rijke voetballer.
ik lees het hier vet vaak, nooit last vanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een bakje met sperma en een rietje?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan wel weer de geruchten voeden dat hij homo is... vader worden middels een draagmoeder
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een bakje met sperma en een rietje pipet?
Je bent een sukkel als je een of andere groupie bezwangert en dan vervolgens de volledige voogdij te eisen (wat wel weer slim is op zich), en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.
Maar met een rietje kan ie het nog een keer in zn mond nemen en kan het dieper ingeblazen wordenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik las serieus dit:
AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aansteller is onlangs vader geworden.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.
Gezien we morgenavond zuipen, en morgen overdag werken, is het morgen vrijdag. Het is nu dan dus bijna het eind van de week EN net na het weekend. HET moment om domme foutjes te makenquote:
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbordquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik mijn iPhone te vaak. Ik heb nu al 3x vandaag op de SHIFT/CTRL toets gedrukt om een punt te kunnen typen
Ideaal inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbord
Nee maar dat maakt niet uit... daar heb ik me al op voorbereidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En morgen, met de wedstrijd 's avonds, zal het wel niet beter worden.
Androidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbord
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik mijn iPhone te vaak. Ik heb nu al 3x vandaag op de SHIFT/CTRL toets gedrukt om een punt te kunnen typen
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij graag een kind wil en daarom een draagmoeder heeft ingeschakeld. Michael Jackson deed het ook en zo zijn er meer mensen die het doen. En het is natuurlijk ook godsonmogelijk een oppas te betalen als je profvoetballer bent...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je een of andere groupie bezwangert en dan vervolgens de volledige voogdij te eisen (wat wel weer slim is op zich), en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.
Kom op zeg, daar gaat het helemaal niet om. Zijn levensstijl past daar gewoon niet bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]ja want hij heeft natuurlijk geen geld om een oppasser te kopen voor die 3 uur per dag dat hij moet trainen.
.
Vrijdag zat ik echt al vanaf 10:00 zenuwachtig te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit... daar heb ik me al op voorbereid
Moet jij je huisje niet inrichten?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Oeh, ik kán natuurlijk de stad in gaan om een bruilofts-outfit te scoren voor de bruiloft van mijn beste vriend...
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, daar gaat het helemaal niet om. Zijn levensstijl past daar gewoon niet bij.
Oeh... Leukquote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Oeh, ik kán natuurlijk de stad in gaan om een bruilofts-outfit te scoren voor de bruiloft van mijn beste vriend...
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag zat ik echt al vanaf 10:00 zenuwachtig te zijn's Middags op het plein vroeg een vriend aan mij: Heb je door dat Rudie ietwat zenuwachtig is? Ik kijk naar Rudie, kolere, leek wel alsof hij aan de drugs zat
Ben lui vandaag.... misschien als ik de stad ingeweest ben dat ik dan genoeg energie heb om even wat te doen aan mijn huisjequote:
Ja, hij is "volbloed" Engels dus ik ga wel netjes (tenue de ville) en mét een fascinator natuurlijk!quote:
want voor zover ik heb begrepen is het een heel toegewijd mannetje... en je bent niet 24 uur per dag met voetbal bezig. het kost je minder uur per dag dan een baan.....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?
Nee dat is niet erg, dat is toch juist mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!
Heb nu al kriebels voor morgen... best erg eigenlijk
Die van een profvoetballer die naast voetballen ook heel druk is met reclames en andere toestanden. Daarbij, het kan wel zo zijn dat hij een draagmoeder heeft ingeschakeld, maar waarom? Het is niet dat hij op de leeftijd is dat dit de enige kans op een kind is ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!
Heb nu al kriebels voor morgen... best erg eigenlijk
Heb je al wat nieuws eigenlijk?quote:
waarom niet? hij wilt waarschijnlijk geen vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, het kan wel zo zijn dat hij een draagmoeder heeft ingeschakeld, maar waarom? Het is niet dat hij op de leeftijd is dat dit de enige kans op een kind is ofzo.
Ik heb voor het eerst mee staan springen, juichen, zingen enz.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Ik heb hand in hand met Oma staan springen en gillenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Welnee. Die moeten 2 tot 4 uur per dag op de club zijn en voor de rest hebben ze geen flikker te doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Die van een profvoetballer die naast voetballen ook heel druk is met reclames en andere toestanden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwearquote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee. Die moeten 2 tot 4 uur per dag op de club zijn en voor de rest hebben ze geen flikker te doen.
nee verwacht volgende week examen te doen daar ben ik nu mee bezig...en dan zien we wel....quote:
Ik zei: Leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hand in hand met Oma staan springen en gillen
En de dingen die je moet doen voor de clubquote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwear
1 dag.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwear
Oh en hij zal wel meer te doen hebben ook.quote:
I knowquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh en hij zal wel meer te doen hebben ook.. Maar alles bij elkaar hebben ze gewoon meer vrije tijd dan jij en ik.
BAM was niets?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef rival het volgende:
nee verwacht volgende week examen te doen daar ben ik nu mee bezig...en dan zien we wel....
kreeg net wel salarisverhoging, zomaar
Dat was mijn punt ookquote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk lekker makkelijk om een oordeel te vellen, maar we weten geen van allen genoeg van de situatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Iemand die zo bewust voor een kind kiest, voedt zijn kind doorgaans 'beter' op dan de gemiddelde tokkie die de pil zogenaamd voor de zesde keer is vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |