Ja, hij is "volbloed" Engels dus ik ga wel netjes (tenue de ville) en mét een fascinator natuurlijk!quote:
want voor zover ik heb begrepen is het een heel toegewijd mannetje... en je bent niet 24 uur per dag met voetbal bezig. het kost je minder uur per dag dan een baan.....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?
Nee dat is niet erg, dat is toch juist mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!
Heb nu al kriebels voor morgen... best erg eigenlijk
Die van een profvoetballer die naast voetballen ook heel druk is met reclames en andere toestanden. Daarbij, het kan wel zo zijn dat hij een draagmoeder heeft ingeschakeld, maar waarom? Het is niet dat hij op de leeftijd is dat dit de enige kans op een kind is ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!
Heb nu al kriebels voor morgen... best erg eigenlijk
Heb je al wat nieuws eigenlijk?quote:
waarom niet? hij wilt waarschijnlijk geen vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, het kan wel zo zijn dat hij een draagmoeder heeft ingeschakeld, maar waarom? Het is niet dat hij op de leeftijd is dat dit de enige kans op een kind is ofzo.
Ik heb voor het eerst mee staan springen, juichen, zingen enz.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Ik heb hand in hand met Oma staan springen en gillenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Welnee. Die moeten 2 tot 4 uur per dag op de club zijn en voor de rest hebben ze geen flikker te doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Die van een profvoetballer die naast voetballen ook heel druk is met reclames en andere toestanden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwearquote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee. Die moeten 2 tot 4 uur per dag op de club zijn en voor de rest hebben ze geen flikker te doen.
nee verwacht volgende week examen te doen daar ben ik nu mee bezig...en dan zien we wel....quote:
Ik zei: Leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hand in hand met Oma staan springen en gillen
En de dingen die je moet doen voor de clubquote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwear
1 dag.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwear
Oh en hij zal wel meer te doen hebben ook.quote:
I knowquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh en hij zal wel meer te doen hebben ook.. Maar alles bij elkaar hebben ze gewoon meer vrije tijd dan jij en ik.
BAM was niets?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef rival het volgende:
nee verwacht volgende week examen te doen daar ben ik nu mee bezig...en dan zien we wel....
kreeg net wel salarisverhoging, zomaar
Dat was mijn punt ookquote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk lekker makkelijk om een oordeel te vellen, maar we weten geen van allen genoeg van de situatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Iemand die zo bewust voor een kind kiest, voedt zijn kind doorgaans 'beter' op dan de gemiddelde tokkie die de pil zogenaamd voor de zesde keer is vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |