UPC moet sowieso in mn eigen cribje binnenkomen..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan best een paar weken duren denken. Maar als je hem bij je ouders laat bezorgen, zit je altijd goed
Dat is ook mijn meningquote:
Alleen openen in nieuw tabblad kanquote:
Dan moet je eerst het naamplaatje bij de voordeur veranderenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
UPC moet sowieso in mn eigen cribje binnenkomen..
ik wil sowieso zo min mogelijk bij mn ouders nog binnen laten komen
Kut voor jequote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen openen in nieuw tabblad kan
Ja dat geintje heeft Casema mij ook een keer geflikt. Zodra je ze gaat gebruiken, mag je toch betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef djayzz het volgende:
Ik heb thuis nog 3 KPN experiaboxen liggenDie hebben ze te vaak geleverd
Ik moet nog uitzoeken wat voor kabel abbo bij mijn huurhuisje zit, en ik moet nog internet aanvragenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden UPC en ik ben helemaal blij.
Californication on demand en toen ik gister niet kon slapen was er op een of andere vage zender gewoon een aantal afleveringen van Dexter.
Zonder abbo kan je ze toch niet gebruiken, tis voor adslquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat geintje heeft Casema mij ook een keer geflikt. Zodra je ze gaat gebruiken, mag je toch betalen.
Ja, snap dat dat in jouw geval wat anders isquote:Op maandag 5 juli 2010 11:32 schreef djayzz het volgende:
Zonder abbo kan je ze toch niet gebruiken, tis voor adsl
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden UPC en ik ben helemaal blij.
Californication on demand en toen ik gister niet kon slapen was er op een of andere vage zender gewoon een aantal afleveringen van Dexter.
Slechte stand van de sterren?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
Warmte? Ik kon iig niet slapen omdat mijn slaapkamer 30 graden was.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
Ik heb vannacht supergoed geslapen, terwijl ik de afgelopen maanden nauwelijks sliepquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |