Nee Malvert is idd geen hatertquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net van de brug af ja, in de straat van de tunnel. Malvert is geen Hatert!
Ja, ik snap dat echt nietquote:
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.
Hier ook, de dame die ik heb vervangen. De dingen die ik deed in een dag, doet zij een week over. Constant, druk druk druk en komt nergens aan toe. Ik snap dat gewoon echt niet
De klap hadden we niet gehoord! Wel de tig sirenes van alle politie, ambulances en brandweer. Het duurde wel even voordat ze de zwaar gewonden eruit hadden.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee Malvert is idd geen hatert![]()
maar das een goede klap geweest dan.. wel jammer dat beeld en geluid niet kloppen
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.
Succesquote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.
anyway, weg. adios.
Succes bij de kraker en slaap lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef dawg het volgende:
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.
anyway, weg. adios.
niet eens? jij woont daar toch echt om de hoek?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De klap hadden we niet gehoord! Wel de tig sirenes van alle politie, ambulances en brandweer. Het duurde wel even voordat ze de zwaar gewonden eruit hadden.
Erger nog: 2 minuten die kutzender aan hebben staan en dan alweer die Lady Gaga voorbij horen komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
En dan draai je een leuk setje op de maandagochtend, is ie afgelopen en ben je gedoemd SLAM!fm op te zetten.
Hola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je niet je eigen muziek opzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erger nog: 2 minuten die kutzender aan hebben staan en dan alweer die Lady Gaga voorbij horen komen.
zet het dan niet opquote:Op maandag 5 juli 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erger nog: 2 minuten die kutzender aan hebben staan en dan alweer die Lady Gaga voorbij horen komen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgen techno
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hint: Zie spoiler hierboven.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
Ik heb exact dezelfde twijfels als jij gehad. Mijn theorie:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja inderdaadWerk ik dan te snel (want dat is hoe SJ mij 'verkoopt') of begrijp ik het gewoon niet en doe ik te weinig werk? Dat is serieus waar ik wel eens over twijfel...
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.
Kunnen jullie niet bij ons komen werken? De secretaresses hier houden het niet bij....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja inderdaadWerk ik dan te snel (want dat is hoe SJ mij 'verkoopt') of begrijp ik het gewoon niet en doe ik te weinig werk? Dat is serieus waar ik wel eens over twijfel...
webpagina kan niet worden weergegevenquote:
[..]
Hola!Ah, thanks! Ik heb zelf ook wel muziek bij me, maar ik heb geen zin om voor de tigste keer weer dezelfde muziek te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Als je ergens langer werkt en in vaste dienst bent, gaan ten eerste je standaarden omlaag qua 'druk' en ten tweede zijn er vaak neventaken die je als vervanger niet doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.
Hier ook, de dame die ik heb vervangen. De dingen die ik deed in een dag, doet zij een week over. Constant, druk druk druk en komt nergens aan toe. Ik snap dat gewoon echt niet
Bij wordt ie geopend als download >mp3quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
webpagina kan niet worden weergegeven
hier weigert iequote:
Hij doet het gewoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hier weigert ie
en een goede smoes om maar weer Guns 'n Roses op te zetten
Hij doet het gewoon idd hoor.quote:
Och, ik flans er nog wel wat in elkaar binnenkort, heb de smaak te pakken !quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
En dan draai je een leuk setje op de maandagochtend, is ie afgelopen en ben je gedoemd SLAM!fm op te zetten.
Ja, die theorie had ik ook al bedacht inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb exact dezelfde twijfels als jij gehad. Mijn theorie:
Als je langer bij een bedrijf werkt, ga je je steeds meer met taken bemoeien die niet de jouwe zijn. Mensen zijn ook vaak geneigd dingen uit handen te nemen die eigenlijk niet hun werk zijn. Ergo: Mensen worden te druk omdat ze teveel naar zich toe trekken. Als jij als tijdelijke kracht daar zit, dan krijg je het takenpakket vaak zoals het eigenlijk is als werk.
Maar alsnog blijf ik het vreemd vinden hoor.
Klopt inderdaad..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
Als je ergens langer werkt en in vaste dienst bent, gaan ten eerste je standaarden omlaag qua 'druk' en ten tweede zijn er vaak neventaken die je als vervanger niet doet.
[..]
Hola!Vanavond even luisteren Tech !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe lang duurt het ong. voor je een UPC pakket binnen hebt?
moet nmlk nog steeds router bestellen, maar moet weten of ik die bij mn ouders of bij mij moet binnen laten komen
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef Tally het volgende:
Alleen had Brazilië hem door en waren die sneller bij de bal dan Sneijder
ja. hier dus nietquote:
Ik durf te wedden dat ik nergens last van heb.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef djayzz het volgende:
Kunnen jullie niet bij ons komen werken? De secretaresses hier houden het niet bij....
En als je rechts klikt en dan opslaan als doet?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja. hier dus niet![]()
mja. moet ook alles op mn laptop nog verbouwen, maar ben er te lame voor geweest
Oki.. die router van jou is met een dag binnen.. dus die kan ik prima hier laten komenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij was het zooitje al binnen een week binnen.
Kan best een paar weken duren denken. Maar als je hem bij je ouders laat bezorgen, zit je altijd goedquote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe lang duurt het ong. voor je een UPC pakket binnen hebt?
moet nmlk nog steeds router bestellen, maar moet weten of ik die bij mn ouders of bij mij moet binnen laten komen
het is ook fucking herkenbaar, overal op kantoor. ik zit de hele dag te fokken, of dingen te zoeken voor de auto's oid.. en nog heb ik altijd mijn werk afquote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik nergens last van heb.
Overigens heb ik hetzelfde gehad bij vaste banen, niet alleen tijdelijk.
Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, ik flans er nog wel wat in elkaar binnenkort, heb de smaak te pakken !
Maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.
kan niet opslaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
En als je rechts klikt en dan opslaan als doet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oki.. die router van jou is met een dag binnen.. dus die kan ik prima hier laten komen
maar misschien dat ik er nog een gratis kan krijgen.. dus wacht nog even
Daarom, wij hebben nog een vacature voor een goede secretaresse namelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same here. Ik heb pas 2 banen gehad waarin ik het echt heel druk had. En dat kwam omdat ik ook veel dingen on the side deed omdat ik gewoon om me heen kijk en extra oppak wat ik leuk vind.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rechtermuisklikquote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kan niet opslaan?
gelijk zodra ik op die link klik, zegt ie dat de webpagina niet beschikbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |