quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik las serieus dit:
AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aansteller is onlangs vader geworden.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.
Gezien we morgenavond zuipen, en morgen overdag werken, is het morgen vrijdag. Het is nu dan dus bijna het eind van de week EN net na het weekend. HET moment om domme foutjes te makenquote:
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbordquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik mijn iPhone te vaak. Ik heb nu al 3x vandaag op de SHIFT/CTRL toets gedrukt om een punt te kunnen typen
Ideaal inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbord
Nee maar dat maakt niet uit... daar heb ik me al op voorbereidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En morgen, met de wedstrijd 's avonds, zal het wel niet beter worden.
Androidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbord
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik mijn iPhone te vaak. Ik heb nu al 3x vandaag op de SHIFT/CTRL toets gedrukt om een punt te kunnen typen
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij graag een kind wil en daarom een draagmoeder heeft ingeschakeld. Michael Jackson deed het ook en zo zijn er meer mensen die het doen. En het is natuurlijk ook godsonmogelijk een oppas te betalen als je profvoetballer bent...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je een of andere groupie bezwangert en dan vervolgens de volledige voogdij te eisen (wat wel weer slim is op zich), en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.
Kom op zeg, daar gaat het helemaal niet om. Zijn levensstijl past daar gewoon niet bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]ja want hij heeft natuurlijk geen geld om een oppasser te kopen voor die 3 uur per dag dat hij moet trainen.
.
Vrijdag zat ik echt al vanaf 10:00 zenuwachtig te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit... daar heb ik me al op voorbereid
Moet jij je huisje niet inrichten?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Oeh, ik kán natuurlijk de stad in gaan om een bruilofts-outfit te scoren voor de bruiloft van mijn beste vriend...
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, daar gaat het helemaal niet om. Zijn levensstijl past daar gewoon niet bij.
Oeh... Leukquote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Oeh, ik kán natuurlijk de stad in gaan om een bruilofts-outfit te scoren voor de bruiloft van mijn beste vriend...
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag zat ik echt al vanaf 10:00 zenuwachtig te zijn's Middags op het plein vroeg een vriend aan mij: Heb je door dat Rudie ietwat zenuwachtig is? Ik kijk naar Rudie, kolere, leek wel alsof hij aan de drugs zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |