Te weinig serverruimtequote:
godver.. Danny, doe er es wat aanquote:
dan kan je niet eens fatsoenlijk hakken aanquote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef rival het volgende:
en je moet het maar zo zien, zou je een vrouw van 185 willen zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Geloof me, ik ben klein. En ik vind het nog leuk ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sammz. in dat geval is Barbie van mij
Kluts, dat scheelt maar 9 cm met mij.. dat is niet klein
Ik ben best tevreden met man zijn eigenlijk. Maar een vrouw van 1.85 wil ik wel eens mee seksenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef rival het volgende:
en je moet het maar zo zien, zou je een vrouw van 1.85 willen zijn?
Ik zie Nederland er wel uitvliegen. Winnen van Brazilie en het dan tegen Uruguay verkloten is wel erg Nederlands...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero!
Jij geloofd ook in een overwinning op URU toch?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg euh, beetje laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaapkop
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is weer terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, nogmaals, NED-URU? Hoeveel wordt dat?
Nee, NED -> SPA ->...................-> GERquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero is SPA > NED > GER (trust me)
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden met man eigenlijk. Maar een vrouw wil ik wel eens mee seksen
Ja, ik zal je mn mening geven als we gaan kronkelenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben klein. En ik vind het nog leuk ook!
Lunchen bij een Amerikaans kwaliteitsrestaurant.quote:
quote:
de macquote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lunchen bij een Amerikaans kwaliteitsrestaurant.
Ik hoop 2-0 (poule-uitslag), maar ik vrees 1-2quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is weer terug!
Goed, nogmaals, NED-URU? Hoeveel wordt dat?
McDonalds?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lunchen bij een Amerikaans kwaliteitsrestaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |