Ik ben van niemand!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sammz. in dat geval is Barbie van mij
Kluts, dat scheelt maar 9 cm met mij.. dat is niet klein
Burger King dit keer. Was al maanden geleden en voor het eerst in Duitsland.quote:
Niet zo'n grote mond jijquote:
Kijk hem in 3D! Hij is gooooed. Mijn eerste 3D film en wat geweldig!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
Kriebels, ik verveel me. Liefje eens sms'en of hij zin heeft in Shrek vanavond.
ik vind dat de burgerking altijd teveel groente/sla enzo op hun broodjes miktquote:Op maandag 5 juli 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Burger King dit keer. Was al maanden geleden en voor het eerst in Duitsland.
Het blijft baggervoer, maar ok.
Ik heb gisteren Centurion gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk hem in 3D! Hij is gooooed. Mijn eerste 3D film en wat geweldig!
ik bestel ze toch altijd zonderquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat de burgerking altijd teveel groente/sla enzo op hun broodjes mikt
Hahahahah. Is goei.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik zal je mn mening geven als we gaan kronkelen
Dat flikker ik er gelijk af. Viel op de Steakhouse burger wel mee, maar Mac heeft betere broodjes. Sowieso is het allemaal rotzooi natuurlijk, maar rundvlees na India was een goeie keuze.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles bij de BK, incl. de milkshakes en de ijsje op miraculeuze wijze, smaakt aangbrandquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij draait bij ons geloof ik niet in 3Dquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk hem in 3D! Hij is gooooed. Mijn eerste 3D film en wat geweldig!
Is dat ook in 3D?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Centurion gezienDaarna wezen stappen
Zulks een succes
je moet bij de mac en BK altijd zonder groente oid bestellen, zodat ze 'm speciaal voor je moeten maken en je burger iig warm is.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Centurion?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Centurion gezienDaarna wezen stappen
Zulks een succes
Dan zou ik toch naar een 3D versie gaan. Anders is het toch redelijk zonde.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij draait bij ons geloof ik niet in 3DStaat er niet bij iig.
Dat is waarschijnlijk om je het idee te geven dat je nog enigzins gezond bezig bent.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Idd, doet een vriend van me ook. Maar ik vind het meestal wel best. Nou eet ik het nauwelijks, af en toe Maccen, zoals afgelopen weekend, maar eigenlijk heel weinig.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
je moet bij de mac en BK altijd zonder groente oid bestellen, zodat ze 'm speciaal voor je moeten maken en je burger iig warm is.
Daar heb ik echt nooit geduld voor. Ik haat wachten op voer bij de Mac. Het kan nog net als ik al iets heb om naar binnen te mikken.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
je moet bij de mac en BK altijd zonder groente oid bestellen, zodat ze 'm speciaal voor je moeten maken en je burger iig warm is.
Nee, ouderwets 2-d bloederig romeins geweldquote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat ook in 3D?
En stappen op zondag?![]()
Geen succes dus? Arme Barb! Dit weekend wordt goed feesten met NL in de finale...![]()
Een hoop hete Malteesjes die jou wel willen verwennen na de wedstrijd..
Vertel!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ouderwets 2-d bloederig romeins geweldEn je kunt hier op maandag nog uit totdat het licht is kerel
En stappen was een enorm succes!
Alleen met de verkeerde vrouw
Kipnuggetsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom? 3D voegt imo niet zo veel toe...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik toch naar een 3D versie gaan. Anders is het toch redelijk zonde.
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Bleh, dat zijn net van die gummieballen met een 'krokant' laagje.
Nee? Ik vond het magisch. Echt een gave ervaring.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? 3D voegt imo niet zo veel toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |