Ik zag jou, en Q, en Air.. dus ik zag weinig verschiil met hier.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blow werkt uit na een uur of 2-3. Dan ben je nuchter en kan je prima rijden.
veel irritanter is dat ze duits en nederlands nog wel eens willen verwarren..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik irriteer soms aan andere dingen. Een Duiter die Engels praat ofzo.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zag jou, en Q, en Air.. dus ik zag weinig verschiil met hier.
Ik vind die nieuwe met dat nummer van the Cranberries wel briljant.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind niet erg om reclames te kijken.. soms dan
Iedereen negeerde haarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, werd je een beetje goed behandelt?
oh op een gegeven moment ben je weer over dat punt heen en kan je er juist om lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik wel..
maar dat maakt films steeds minder leuk om naar te kijken omdat ik mezelf er ook wel een beetje aan ga irriteren
welke?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe met dat nummer van the Cranberries wel briljant.
at least you have a nice carquote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe met dat nummer van the Cranberries wel briljant.
ja das waar, ik kijk films niet voor niks 233404032 keerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh op een gegeven moment ben je weer over dat punt heen en kan je er juist om lachen
Ohhh die, ja die is leukquote:
Geldt ook voor alcohol. Na een paar uur slaap is de alcohol nog niet uit je bloed en kan je nog steeds een te hoog promillage hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tell that to the judge![]()
Als je 's avonds voor het slapen gaan een flinke jongen rookt dan kan je de volgende ochtend in de problemen komen als ze je bloed afnemen.....
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel irritanter is dat ze duits en nederlands nog wel eens willen verwarren..
en dan ipv nederlands praten, gewoon heel hard in het duits zitten te brabbelen
Q. was de enige die het hart had om me te vertellen dat ik niet goed zat. De rest deed of ik er niet was.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, werd je een beetje goed behandelt?
Meen je dat nou?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
Geldt ook voor alcohol. Na een paar uur slaap is de alcohol nog niet uit je bloed en kan je nog steeds een te hoog promillage hebben.
THC vinden ze nog een maand lang in je bloed.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tell that to the judge![]()
Als je 's avonds voor het slapen gaan een flinke jongen rookt dan kan je de volgende ochtend in de problemen komen als ze je bloed afnemen.....
dat ken ikquote:Op maandag 5 juli 2010 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja das waar, ik kijk films niet voor niks 233404032 keer
Het is jammer dat die 'at least you have a nice daughter' er nog achter is geplakt.quote:
Ze doen ook vaak alcoholcontroles op maandagmorgen. En dat is met een reden.quote:
Dat zijn de enige reclames die ik graag kijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke?
Ik vind die even apeldoorn bellen zo leuk
1 glas alcohol = ongeveer 1.5 uur.....quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt ook voor alcohol. Na een paar uur slaap is de alcohol nog niet uit je bloed en kan je nog steeds een te hoog promillage hebben.
Ooh ga er ook nog even serieus op inquote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ze doen ook vaak alcoholcontroles op maandagmorgen. En dat is met een reden.
Volgensmij was Nouk sarcastischquote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze doen ook vaak alcoholcontroles op maandagmorgen. En dat is met een reden.
Zoals in die film Eurotrip. Waar ze in Amsterdam zijn, maar het lijkt Tsjechië en ze praten duits.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel irritanter is dat ze duits en nederlands nog wel eens willen verwarren..
en dan ipv nederlands praten, gewoon heel hard in het duits zitten te brabbelen
Dat vind ik juist wel smooth van die gast.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jammer dat die 'at least you have a nice daughter' er nog achter is geplakt.
Tuurlijk. Apeldoorn.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke?
Ik vind die even apeldoorn bellen zo leuk
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ken ik
moet je eens the long kiss goodnight kijken (slechte film, wel met samuel L jackson)
dan wordt de hoofdrolspeelster neergeschoten... in haar zij... volgende shot (en de rest van de film) zit de kogelwond ineens aan de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |