Vast wel! Maar jouw opleiding zal een beetje verspild zijn vrees ik...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Oeh, gaaf, stappen!
Is er op Malta geen baan voor me?
Ik denk dat Shrek 3 zonder het 3D gewoon niet zo'n bijzondere film is.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? 3D voegt imo niet zo veel toe...
Ja wellicht. Maar het aantal opties wat ik nu heb is ook beperkt. Al ben ik mijn CV aan het updaten nu.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel! Maar jouw opleiding zal een beetje verspild zijn vrees ik...
Oeh geweldig! Wat heb je met haar gedaan?quote:En ik heb een geweldige avond gehad, met een zweeds meisje dat werkelijk heerlijk wasalleen maar om erachter te komen dat ze vandaag terug gaat naar Zweden [ afbeelding ]
Aan jouw welgevormde buik te zien niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik altijd kip6 of kip9 met zoetzuur bestel, bestel ik het dan te vaak?
Zolang je nog niet zoals ik je bestelling als een mantra kan opdreunen is er nog niks aan de hand.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de curry is veel lekkerderquote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 3D al met Avatar gezien en hoewel het prachtig is, denk ik niet dat het bij Shrek zo veel toevoegt. Alle eerdere films zijn in 2D.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee? Ik vond het magisch. Echt een gave ervaring.
Ik ga hier in oktober verder met studeren. Met geschiedenis kun je hier ook niksquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja wellicht. Maar het aantal opties wat ik nu heb is ook beperkt. Al ben ik mijn CV aan het updaten nu.![]()
[..]
Oeh geweldig! Wat heb je met haar gedaan?
Gewoon geen lange relaties verwachten, alleen fun, freedom and fantasy, Barb'!
Ik wissel af of ik een menu neem of gewoon losse dingen. Verder is het een combi van de volgende dingen: kip6 of kip9, qp, cheeseburger, nooit losse patat en vrijwel altijd een bananenmilkshake (grote verschild. Dus nee, er zit wel afwisseling in zodat de mantra niet gaat werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang je nog niet zoals ik je bestelling als een mantra kan opdreunen is er nog niks aan de hand.
Shrek 4quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat Shrek 3 zonder het 3D gewoon niet zo'n bijzondere film is.
Valt best mee sinds de VSquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan jouw welgevormde buik te zien niet.
Geloel! Zoetzuresaus > allesquote:
neee.. die curry is lekker pittigquote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geloel! Zoetzuresaus > alles
Overigens, nu ik toch saus zeg... stond laatst bij de FEBO: sausen...
"Doe mij maar een supersized BigMacmenu, met als drinken bananenmilkshake en 2 frietsaus"quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wissel af of ik een menu neem of gewoon losse dingen. Verder is het een combi van de volgende dingen: kip6 of kip9, qp, cheeseburger, nooit losse patat en vrijwel altijd een bananenmilkshake (grote verschild. Dus nee, er zit wel afwisseling in zodat de mantra niet gaat werken
Das precies groot genoegquote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou wel een vrouw van 1.85 willen zijn hoor.Maar 1.73 is ook goed.
Ik zou liever 1.55 zijn dan 1.65 nog. Klein zijn ruleert.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weetquote:
Voor mij niet dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik zou liever 1.55 zijn dan 1.65 nog. Klein zijn ruleert.![]()
Als vrouw dan.
Ik zie als man van 1.93 toch een paar nadelen aan 1.55 tbhquote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou liever 1.55 zijn dan 1.65 nog. Klein zijn ruleert.![]()
Als vrouw dan.
*meld afquote:
Ik denk gewoon dat het concept Shrek inmiddels te ver uitgemolken is en dat het 3d-effect het misschien nog wat vernieuwend maakt. Ik dacht dat ze pas bij deel 3 waren joh.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shrek 4
Ik weet het niet. Ik vind 2D films ook prima. Voor mij hoeft het niet perse 3D te zijn.
Wil je geloven dat ik nog NOOIT een bigmac heb gehad...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Doe mij maar een supersized BigMacmenu, met als drinken bananenmilkshake en 2 frietsaus"
Al 10 jaar hetzelfde.
1,85 als vrouw?? Dat is echt niet leuk, zeker niet in het buitenland. En dan nog hakken aan...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet het niet. Vond alle drie de delen tot nu toe leukquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het concept Shrek inmiddels te ver uitgemolken is en dat het 3d-effect het misschien nog wat vernieuwend maakt. Ik dacht dat ze pas bij deel 3 waren joh.
Zoals?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie als man van 1.93 toch een paar nadelen aan 1.55 tbh
hier ook.. een grote bigmacmenu met de bigmac alleen kaas..quote:Op maandag 5 juli 2010 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Doe mij maar een supersized BigMacmenu, met als drinken bananenmilkshake en 2 frietsaus"
Al 10 jaar hetzelfde.
Nee, snap ik, maar waarom ben je er toch heengegaan dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga hier in oktober verder met studeren. Met geschiedenis kun je hier ook niks![]()
En gedaan? Nuttin' much....gedanst, gezoend, nachtelijke strandwandeling gemaakt en zulks
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik nog NOOIT een bigmac heb gehad...
Idd. das bijna IPH .. ik zie ook het probleem nietquote:
Ik bestel altijd 2 kipkorns en een milkshakeje banaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook.. een grote bigmacmenu met de bigmac alleen kaas..
3 frietsaus en een aardbeienshake...
en dan heb ik dat gezegt en denk ik, ohja ik wilde vandaag wat anders bestellen
en je tieten tochquote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weetDat is zo'n beetje het enige waar ik altijd al tevreden over ben geweest
In het buitenland? Daar kom ik toch alleen met vakantie. Ik zal NL nooit verlaten qua wonenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
1,85 als vrouw?? Dat is echt niet leuk, zeker niet in het buitenland. En dan nog hakken aan...
ik heb m ook nog nooit opquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik eet 'm ook heel belachelijk in 2 delen. Eerst de bovenste helft, dan de onderste. Ooit 2 maanden met mijn hand in het verband gezeten en ik moest dus een andere tactiek voor het eten van een bigmac bedenken. En dit is veel lekkerder!
Ja, maar 1 is net te weinig. Beter ermee verlegen als erom verlegen he.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
3 frietsaus bij een friet van de mac.
.
2 is al veel.
DS!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bestel altijd 2 kipkorns en een milkshakeje banaan.
een oplettende lezer zag dat er geen saus op de burger zatquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:3 frietsaus bij een friet van de mac.
.
2 is al veel.
Nu ja, niet altijdquote:
Die bakjes zijn anders echt wel klein.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:3 frietsaus bij een friet van de mac.
.
2 is al veel.
Ik alle 4 dus. Gewoon sterke humor. En ik vond 3D echt gaaf. Wil elke film zo wel in de bios zien. Ga nooit naar de bios en heb een prima thuis"bioscoop", dus dan doe ik het voor dat extra effect.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vond alle drie de delen tot nu toe leuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |