zal m proberen te onthoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ken ik
moet je eens the long kiss goodnight kijken (slechte film, wel met samuel L jackson)
dan wordt de hoofdrolspeelster neergeschoten... in haar zij... volgende shot (en de rest van de film) zit de kogelwond ineens aan de andere kant
daar gaat het hier niet alleen om.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
THC vinden ze nog een maand lang in je bloed.
Ja hoor heel vriendelijkequote:
Ja, een glas alcohol heeft ongeveer anderhalf uur nodig om uit je bloed verwijderd te worden. Dus na 10 bier heb je ongeveer 10 tot 15 uur nodig om weer nuchter te worden.quote:
Nee, die toevoeging vind ik echt jammer.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel smooth van die gast.
Nouk was sarcastisch.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor heel vriendelijke![]()
[..]
Ja, een glas alcohol heeft ongeveer anderhalf uur nodig om uit je bloed verwijderd te worden. Dus na 10 bier heb je ongeveer 10 tot 15 uur nodig om weer nuchter te worden.
Ik heb een keer een of andere japanse horror zitten kijken die echt ruk was, en achteraf klopte het verhaal niet eens. In de zogenaamde flashbacks kwamen mensen voor die toen ook al dood waren en meer van dat soort dingen. Echt de helft van de film klopte niet. Alsof ie een jaar op de plank had gelegen en er daarna iemand anders mee verder gegaan was.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anaconda.
Ze komen eerst aan bij een waterval, hoop gevecht etc etc, ze winnen en gaan dus weer weg. Zie je precies hetzelfde shot als de boot die aankomt, incl waterval die omhoog stroomt.
Gaat te verquote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Ze komen eerst aan bij een waterval, hoop gevecht etc etc, ze winnen en gaan dus weer weg. Zie je precies hetzelfde shot als de boot die aankomt, incl waterval die omhoog stroomt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die toevoeging vind ik echt jammer.
preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals in die film Eurotrip. Waar ze in Amsterdam zijn, maar het lijkt Tsjechië en ze praten duits.
[..]
Dat vind ik juist wel smooth van die gast.
[..]
Tuurlijk. Apeldoorn.
Van mijn buurman Centraal beheer.
1 glas alcohol is 1 glas alcohol! (mits de drank in het juiste glaasje geschonken wordt)quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
En volgensmij is het ook nog eens afhankelijk van wat je drinkt, voordat alles is afgebroken.
Eens, vind zelfs dat die toevoeging de hele reclame onderuit haalt. Tenenkrommend, werkelijk. Terwijl dat stukje in de auto ('zooo-hoombie' met die handjes) zo grappig is.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die toevoeging vind ik echt jammer.
Die laatste toevoeging doet het hemquote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
1 glas alcohol is 1 glas alcohol! (mits de drank in het juiste glaasje geschonken wordt)
Ik vind Hans Teeuwen echt al niet meer echt grappig sinds ik geen puber meer ben. Alleen enkele stukjes nog.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
Hans Teeuwen stoned (zijn beste programma waar ie het over "STONED" heeft) was wel echt de bom donderdagavond.![]()
![]()
WAAR IS JE PUNTMUTS?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Hans Teeuwen echt al niet meer echt grappig sinds ik geen puber meer ben. Alleen enkele stukjes nog.
C2H6O2 is en blijft C2H6O2, wat voor smaakstoffen je er ook verder aan toevoegt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nouk was sarcastisch.
En volgensmij is het ook nog eens afhankelijk van wat je drinkt, voordat alles is afgebroken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Q. was de enige die het hart had om me te vertellen dat ik niet goed zat. De rest deed of ik er niet was.
is het nodig dat ze zich er af en toe mee bemoeid?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Volgens mij heb ik ma sjaggie gemaakt toen ik zei dat ze zich niet met mijn financieen moest bemoeien
No shitquote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
C2H6O2 is en blijft C2H6O2, wat voor smaakstoffen je er ook verder aan toevoegt.
Hahaha, ik zit nu gewoon al te lachen, ik vind het ook meesterlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
WAAR IS JE PUNTMUTS?![]()
tsjah euh.. ik visualiseer me dat soort dingen... dat je dus echt een lilliputter tegen komt en dat gaat roepen.... ik zie dan echt die blik van die lilliputter al voor me.... veeg mij maar op
Ik vind dat stukje over Fons wel leuk. FONS! Je hebt een WIJNVLEK!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
WAAR IS JE PUNTMUTS?![]()
tsjah euh.. ik visualiseer me dat soort dingen... dat je dus echt een lilliputter tegen komt en dat gaat roepen.... ik zie dan echt die blik van die lilliputter al voor me.... veeg mij maar op
dat hij dan aan het uitbeelden is hoe er zand omhoog gegooit wordt en dan zijn knie afvegenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit nu gewoon al te lachen, ik vind het ook meesterlijk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat stukje over Fons wel leuk. FONS! Je hebt een WIJNVLEK!
En over de middelbare school, met al die spreekwoorden die hij verneukt.
En deze blijft briljant:
Maar hele shows hoef ik van hem echt niet meer te zien.
nee, het ging er nu om, dat ik tegen mijn vader zei of ie niet de plank die ik nu gebruik voor mn dvd speler en platenspeler op de douche op kon hangen voor mn handdoeken..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
is het nodig dat ze zich er af en toe mee bemoeid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |