Nee, na 1 doden en een handvol gewonden lijkt het mij dat er wel slachtoffers genoeg gevallen zijn.quote:
die was wel heel erg he.. maar ik denk dat niemand daar het ff snapte.... de keeper rende ook maar gewoon richting zijn goal ipv naar de balquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
En die Huntelaar dan de laatste wedstrijd. Die schrok dattie de bal kreeg en met 2 andere spelers van zijn eigen team voor het doel stond ofzo
Nergens. Dat is mijn eigen toevoeging.quote:
en als je achter de kudde aanloopt, loop je altijd door de strontquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Fok!kers hebben geen meningdie lopen achter de kudde aan..
geen ideequote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel een beetje horen waar ik vandaan kom. Maar ik heb maar 1 hersenhelft nodig om ABN te kunnen, hoe zat dat met de bwabo's dawgie?
Nu weet je hoe het voelt als de rest van Nederland complete provincies in één klein hoekje druktquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als Purmerend in West-Friesland zou liggen, had ik nooit wat met rival gehad![]()
West-Friesland
Ik ben best een Friesland fan eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, als ik alles zo lees, is er een collectief anti-Fries gevoel hier.
Klaar
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
die was wel heel erg he.. maar ik denk dat niemand daar het ff snapte.... de keeper rende ook maar gewoon richting zijn goal ipv naar de bal
Kijk, ik vind dat je nijmegen gewoon als nijmegen op die kaart moet zetten verder kan ik ermee leven.. maar ditquote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alle meningen van Fok bij elkaar optelt, is dat de kaart van Nederland. Tis niet anders
wat heb k gemist?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, na 1 doden en een handvol gewonden lijkt het mij dat er wel slachtoffers genoeg gevallen zijn.
Hou mij daarbuitenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Nu weet je hoe het voelt als de rest van Nederland complete provincies in één klein hoekje drukt
donequote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Dat is mijn eigen toevoeging.
Oh ja, ik zei al, ik moet uit de OP want ik kan de 24e niet, verjaardag van vriendin.
je woont er niet eens meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk, ik vind dat je nijmegen gewoon als nijmegen op die kaart moet zetten verder kan ik ermee leven.. maar dit
Leuk zo'n trucje alleen jammer dat de tegenpartij dat trucje ook kendequote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt heel knullig ja, net als die "niet genomen"corner.
nog welquote:
wat daar nou de bedoeling van wasquote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt heel knullig ja, net als die "niet genomen"corner.
Je bent eruitquote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Dat is mijn eigen toevoeging.
Oh ja, ik zei al, ik moet uit de OP want ik kan de 24e niet, verjaardag van vriendin.
Kreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:
ik vroeg me wel af of je die dan gewoon directe vragen kan stellen en daar dan antwoord op krijgtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond de actie van je vriendin wel kicke, maar ben vergeten er op te reageren. Bij deze.
Damnquote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)-Nijmegen-1-dode.htm
We hadden het gisteren al gezien, want het was hier om de hoek gebeurd.quote:
Dat was een trucje wat in het engelse voetbal vaak toegepast wordquote:
Dat kan ik bij mijn man 1 keer doen. Ik kan hem 1 vraag stellen die hij dan beantwoord. Als ik er op door ga dan word hij wakker.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me wel af of je die dan gewoon directe vragen kan stellen en daar dan antwoord op krijgt
kennelijk wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef rival het volgende:
ik vroeg me wel af of je die dan gewoon directe vragen kan stellen en daar dan antwoord op krijgt
Je kan hele serieuze gesprekken voeren, en daar weet ze de volgende dag dan niets van .quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ja, is bij die bushalte onder te tunnel?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden het gisteren al gezien, want het was hier om de hoek gebeurd.
Niet alleen gesprekkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan hele serieuze gesprekken voeren, en daar weet ze de volgende dag dan niets van .
En daar weet ie de volgende dag niks van?quote:
Net van de brug af ja, in de straat van de tunnel. Malvert is geen Hatert!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, is bij die bushalte onder te tunnel?
die verslaggever heeft het over hatert trouwens
Het verhoogt de saamhorigheidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me af wat dat WK het bedrijfsleven nou kost. Alleen hier op kantoor denk ik dat dagelijk 1,5 uur van de tijd p.p. verloren gaat aan gelul over voetbal, laat staan het kijken van de wedstrijden zelf.
Kun je nagaan hoeveel tijd op een dag mensen niets te doen hebben op de zaak.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me af wat dat WK het bedrijfsleven nou kost. Alleen hier op kantoor denk ik dat dagelijk 1,5 uur van de tijd p.p. verloren gaat aan gelul over voetbal, laat staan het kijken van de wedstrijden zelf.
Het kost erg veelquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Time flies when you are having fun.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Wauw, even wat lekkers gehaald voor collegas en we zijn alweer een topic verder.
Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt, en als je zo eens om je heen kijkt, en uitrekent hoeveel tijd er verlult wordt, kun je, als iedereen gewoon 8 uur werkt, 2 van de 10 man ontslaanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel tijd op een dag mensen niets te doen hebben op de zaak.
En dan om de haverklap mensen in de ziektewet omdat ze "te hard" moeten werken, en overspannen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt, en als je zo eens om je heen kijkt, en uitrekent hoeveel tijd er verlult wordt, kun je, als iedereen gewoon 8 uur werkt, 2 van de 10 man ontslaan
Sekssomnambulismequote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
En daar weet ie de volgende dag niks van?
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt, en als je zo eens om je heen kijkt, en uitrekent hoeveel tijd er verlult wordt, kun je, als iedereen gewoon 8 uur werkt, 2 van de 10 man ontslaan
Nee Malvert is idd geen hatertquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net van de brug af ja, in de straat van de tunnel. Malvert is geen Hatert!
Ja, ik snap dat echt nietquote:
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.
Hier ook, de dame die ik heb vervangen. De dingen die ik deed in een dag, doet zij een week over. Constant, druk druk druk en komt nergens aan toe. Ik snap dat gewoon echt niet
De klap hadden we niet gehoord! Wel de tig sirenes van alle politie, ambulances en brandweer. Het duurde wel even voordat ze de zwaar gewonden eruit hadden.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee Malvert is idd geen hatert![]()
maar das een goede klap geweest dan.. wel jammer dat beeld en geluid niet kloppen
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.
Succesquote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.
anyway, weg. adios.
Succes bij de kraker en slaap lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef dawg het volgende:
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.
anyway, weg. adios.
niet eens? jij woont daar toch echt om de hoek?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De klap hadden we niet gehoord! Wel de tig sirenes van alle politie, ambulances en brandweer. Het duurde wel even voordat ze de zwaar gewonden eruit hadden.
Erger nog: 2 minuten die kutzender aan hebben staan en dan alweer die Lady Gaga voorbij horen komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
En dan draai je een leuk setje op de maandagochtend, is ie afgelopen en ben je gedoemd SLAM!fm op te zetten.
Hola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je niet je eigen muziek opzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erger nog: 2 minuten die kutzender aan hebben staan en dan alweer die Lady Gaga voorbij horen komen.
zet het dan niet opquote:Op maandag 5 juli 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erger nog: 2 minuten die kutzender aan hebben staan en dan alweer die Lady Gaga voorbij horen komen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgen techno
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hint: Zie spoiler hierboven.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
Ik heb exact dezelfde twijfels als jij gehad. Mijn theorie:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja inderdaadWerk ik dan te snel (want dat is hoe SJ mij 'verkoopt') of begrijp ik het gewoon niet en doe ik te weinig werk? Dat is serieus waar ik wel eens over twijfel...
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.
Kunnen jullie niet bij ons komen werken? De secretaresses hier houden het niet bij....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja inderdaadWerk ik dan te snel (want dat is hoe SJ mij 'verkoopt') of begrijp ik het gewoon niet en doe ik te weinig werk? Dat is serieus waar ik wel eens over twijfel...
webpagina kan niet worden weergegevenquote:
[..]
Hola!Ah, thanks! Ik heb zelf ook wel muziek bij me, maar ik heb geen zin om voor de tigste keer weer dezelfde muziek te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Als je ergens langer werkt en in vaste dienst bent, gaan ten eerste je standaarden omlaag qua 'druk' en ten tweede zijn er vaak neventaken die je als vervanger niet doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.
Hier ook, de dame die ik heb vervangen. De dingen die ik deed in een dag, doet zij een week over. Constant, druk druk druk en komt nergens aan toe. Ik snap dat gewoon echt niet
Bij wordt ie geopend als download >mp3quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
webpagina kan niet worden weergegeven
hier weigert iequote:
Hij doet het gewoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hier weigert ie
en een goede smoes om maar weer Guns 'n Roses op te zetten
Hij doet het gewoon idd hoor.quote:
Och, ik flans er nog wel wat in elkaar binnenkort, heb de smaak te pakken !quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
En dan draai je een leuk setje op de maandagochtend, is ie afgelopen en ben je gedoemd SLAM!fm op te zetten.
Ja, die theorie had ik ook al bedacht inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb exact dezelfde twijfels als jij gehad. Mijn theorie:
Als je langer bij een bedrijf werkt, ga je je steeds meer met taken bemoeien die niet de jouwe zijn. Mensen zijn ook vaak geneigd dingen uit handen te nemen die eigenlijk niet hun werk zijn. Ergo: Mensen worden te druk omdat ze teveel naar zich toe trekken. Als jij als tijdelijke kracht daar zit, dan krijg je het takenpakket vaak zoals het eigenlijk is als werk.
Maar alsnog blijf ik het vreemd vinden hoor.
Klopt inderdaad..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
Als je ergens langer werkt en in vaste dienst bent, gaan ten eerste je standaarden omlaag qua 'druk' en ten tweede zijn er vaak neventaken die je als vervanger niet doet.
[..]
Hola!Vanavond even luisteren Tech !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe lang duurt het ong. voor je een UPC pakket binnen hebt?
moet nmlk nog steeds router bestellen, maar moet weten of ik die bij mn ouders of bij mij moet binnen laten komen
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef Tally het volgende:
Alleen had Brazilië hem door en waren die sneller bij de bal dan Sneijder
ja. hier dus nietquote:
Ik durf te wedden dat ik nergens last van heb.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef djayzz het volgende:
Kunnen jullie niet bij ons komen werken? De secretaresses hier houden het niet bij....
En als je rechts klikt en dan opslaan als doet?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja. hier dus niet![]()
mja. moet ook alles op mn laptop nog verbouwen, maar ben er te lame voor geweest
Oki.. die router van jou is met een dag binnen.. dus die kan ik prima hier laten komenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij was het zooitje al binnen een week binnen.
Kan best een paar weken duren denken. Maar als je hem bij je ouders laat bezorgen, zit je altijd goedquote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe lang duurt het ong. voor je een UPC pakket binnen hebt?
moet nmlk nog steeds router bestellen, maar moet weten of ik die bij mn ouders of bij mij moet binnen laten komen
het is ook fucking herkenbaar, overal op kantoor. ik zit de hele dag te fokken, of dingen te zoeken voor de auto's oid.. en nog heb ik altijd mijn werk afquote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik nergens last van heb.
Overigens heb ik hetzelfde gehad bij vaste banen, niet alleen tijdelijk.
Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, ik flans er nog wel wat in elkaar binnenkort, heb de smaak te pakken !
Maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.
kan niet opslaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
En als je rechts klikt en dan opslaan als doet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oki.. die router van jou is met een dag binnen.. dus die kan ik prima hier laten komen
maar misschien dat ik er nog een gratis kan krijgen.. dus wacht nog even
Daarom, wij hebben nog een vacature voor een goede secretaresse namelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same here. Ik heb pas 2 banen gehad waarin ik het echt heel druk had. En dat kwam omdat ik ook veel dingen on the side deed omdat ik gewoon om me heen kijk en extra oppak wat ik leuk vind.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rechtermuisklikquote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kan niet opslaan?
gelijk zodra ik op die link klik, zegt ie dat de webpagina niet beschikbaar is
UPC moet sowieso in mn eigen cribje binnenkomen..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan best een paar weken duren denken. Maar als je hem bij je ouders laat bezorgen, zit je altijd goed
Dat is ook mijn meningquote:
Alleen openen in nieuw tabblad kanquote:
Dan moet je eerst het naamplaatje bij de voordeur veranderenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
UPC moet sowieso in mn eigen cribje binnenkomen..
ik wil sowieso zo min mogelijk bij mn ouders nog binnen laten komen
Kut voor jequote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen openen in nieuw tabblad kan
Ja dat geintje heeft Casema mij ook een keer geflikt. Zodra je ze gaat gebruiken, mag je toch betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef djayzz het volgende:
Ik heb thuis nog 3 KPN experiaboxen liggenDie hebben ze te vaak geleverd
Ik moet nog uitzoeken wat voor kabel abbo bij mijn huurhuisje zit, en ik moet nog internet aanvragenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden UPC en ik ben helemaal blij.
Californication on demand en toen ik gister niet kon slapen was er op een of andere vage zender gewoon een aantal afleveringen van Dexter.
Zonder abbo kan je ze toch niet gebruiken, tis voor adslquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat geintje heeft Casema mij ook een keer geflikt. Zodra je ze gaat gebruiken, mag je toch betalen.
Ja, snap dat dat in jouw geval wat anders isquote:Op maandag 5 juli 2010 11:32 schreef djayzz het volgende:
Zonder abbo kan je ze toch niet gebruiken, tis voor adsl
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden UPC en ik ben helemaal blij.
Californication on demand en toen ik gister niet kon slapen was er op een of andere vage zender gewoon een aantal afleveringen van Dexter.
Slechte stand van de sterren?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
Warmte? Ik kon iig niet slapen omdat mijn slaapkamer 30 graden was.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon jij ook al niet slapen? WTF is dat toch dat opeens heel veel mensen dat hebben op 1 dag?
Ik heb vannacht supergoed geslapen, terwijl ik de afgelopen maanden nauwelijks sliepquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
weersverandering?quote:
Ach waarom. Moeders mogen het ook, waarom hij nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2284657/cristiano-ronaldo-vader.html
De sukkel.
Jij bent gewoon de schuldige sis..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb vannacht supergoed geslapen, terwijl ik de afgelopen maanden nauwelijks sliep
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero!
Jij geloofd ook in een overwinning op URU toch?
Dat is teveel eerquote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de schuldige sis..
its all your fault
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach waarom. Moeders mogen het ook, waarom hij niet
gewoon met de eer gaan strijken..quote:
misschien omdat het zelf een kleuter is?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.
hij heeft teveel opties..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Torero is SPA > NED > GER (trust me)
quote:
puntquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien omdat het zelf een kleuter is?
Zodat je m terug kan verkopen?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook graag een kind van een rijke voetballer.
Het kan wel weer de geruchten voeden dat hij homo is... vader worden middels een draagmoederquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien omdat het zelf een kleuter is?
vraag of je slaap-prater wil gaan voetballen als profquote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook graag een kind van een rijke voetballer.
ik lees het hier vet vaak, nooit last vanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een bakje met sperma en een rietje?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan wel weer de geruchten voeden dat hij homo is... vader worden middels een draagmoeder
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een bakje met sperma en een rietje pipet?
Je bent een sukkel als je een of andere groupie bezwangert en dan vervolgens de volledige voogdij te eisen (wat wel weer slim is op zich), en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet in waarom hij een sukkel is? Hij zadelt de moeder er iig niet mee op.
Maar met een rietje kan ie het nog een keer in zn mond nemen en kan het dieper ingeblazen wordenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik las serieus dit:
AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aansteller is onlangs vader geworden.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.
Gezien we morgenavond zuipen, en morgen overdag werken, is het morgen vrijdag. Het is nu dan dus bijna het eind van de week EN net na het weekend. HET moment om domme foutjes te makenquote:
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbordquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik mijn iPhone te vaak. Ik heb nu al 3x vandaag op de SHIFT/CTRL toets gedrukt om een punt te kunnen typen
Ideaal inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbord
Nee maar dat maakt niet uit... daar heb ik me al op voorbereidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En morgen, met de wedstrijd 's avonds, zal het wel niet beter worden.
Androidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing: gooi je iPhone weg! En koop een Android! Daar staat de punt op elk toetsenbord
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik mijn iPhone te vaak. Ik heb nu al 3x vandaag op de SHIFT/CTRL toets gedrukt om een punt te kunnen typen
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij graag een kind wil en daarom een draagmoeder heeft ingeschakeld. Michael Jackson deed het ook en zo zijn er meer mensen die het doen. En het is natuurlijk ook godsonmogelijk een oppas te betalen als je profvoetballer bent...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je een of andere groupie bezwangert en dan vervolgens de volledige voogdij te eisen (wat wel weer slim is op zich), en dan te denken dat je een kind wel even opvoedt naast je carriere als profvoetballer.
Kom op zeg, daar gaat het helemaal niet om. Zijn levensstijl past daar gewoon niet bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]ja want hij heeft natuurlijk geen geld om een oppasser te kopen voor die 3 uur per dag dat hij moet trainen.
.
Vrijdag zat ik echt al vanaf 10:00 zenuwachtig te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit... daar heb ik me al op voorbereid
Moet jij je huisje niet inrichten?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Oeh, ik kán natuurlijk de stad in gaan om een bruilofts-outfit te scoren voor de bruiloft van mijn beste vriend...
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, daar gaat het helemaal niet om. Zijn levensstijl past daar gewoon niet bij.
Oeh... Leukquote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Oeh, ik kán natuurlijk de stad in gaan om een bruilofts-outfit te scoren voor de bruiloft van mijn beste vriend...
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag zat ik echt al vanaf 10:00 zenuwachtig te zijn's Middags op het plein vroeg een vriend aan mij: Heb je door dat Rudie ietwat zenuwachtig is? Ik kijk naar Rudie, kolere, leek wel alsof hij aan de drugs zat
Ben lui vandaag.... misschien als ik de stad ingeweest ben dat ik dan genoeg energie heb om even wat te doen aan mijn huisjequote:
Ja, hij is "volbloed" Engels dus ik ga wel netjes (tenue de ville) en mét een fascinator natuurlijk!quote:
want voor zover ik heb begrepen is het een heel toegewijd mannetje... en je bent niet 24 uur per dag met voetbal bezig. het kost je minder uur per dag dan een baan.....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?
Nee dat is niet erg, dat is toch juist mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!
Heb nu al kriebels voor morgen... best erg eigenlijk
Die van een profvoetballer die naast voetballen ook heel druk is met reclames en andere toestanden. Daarbij, het kan wel zo zijn dat hij een draagmoeder heeft ingeschakeld, maar waarom? Het is niet dat hij op de leeftijd is dat dit de enige kans op een kind is ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat voor levensstijl is dat dan volgens jou?
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor... en de ontlading bij die 1-1 en 2-1... heb met vrienden in Rotterdam gekeken... héérlijk!
Heb nu al kriebels voor morgen... best erg eigenlijk
Heb je al wat nieuws eigenlijk?quote:
waarom niet? hij wilt waarschijnlijk geen vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, het kan wel zo zijn dat hij een draagmoeder heeft ingeschakeld, maar waarom? Het is niet dat hij op de leeftijd is dat dit de enige kans op een kind is ofzo.
Ik heb voor het eerst mee staan springen, juichen, zingen enz.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Ik heb hand in hand met Oma staan springen en gillenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Welnee. Die moeten 2 tot 4 uur per dag op de club zijn en voor de rest hebben ze geen flikker te doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Die van een profvoetballer die naast voetballen ook heel druk is met reclames en andere toestanden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwearquote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee. Die moeten 2 tot 4 uur per dag op de club zijn en voor de rest hebben ze geen flikker te doen.
nee verwacht volgende week examen te doen daar ben ik nu mee bezig...en dan zien we wel....quote:
Ik zei: Leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hand in hand met Oma staan springen en gillen
En de dingen die je moet doen voor de clubquote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwear
1 dag.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ronaldo maakt reclame voor Armani underwear
Oh en hij zal wel meer te doen hebben ook.quote:
I knowquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh en hij zal wel meer te doen hebben ook.. Maar alles bij elkaar hebben ze gewoon meer vrije tijd dan jij en ik.
BAM was niets?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:05 schreef rival het volgende:
nee verwacht volgende week examen te doen daar ben ik nu mee bezig...en dan zien we wel....
kreeg net wel salarisverhoging, zomaar
Dat was mijn punt ookquote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk lekker makkelijk om een oordeel te vellen, maar we weten geen van allen genoeg van de situatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Iemand die zo bewust voor een kind kiest, voedt zijn kind doorgaans 'beter' op dan de gemiddelde tokkie die de pil zogenaamd voor de zesde keer is vergeten.
Ook dat weten we niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Iemand die zo bewust voor een kind kiest,
Als hij er echt zo voor gekozen had, dan was de timing wel anders lijkt me. Maar goed, het is idd een ander verhaal dan een tokkie.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk lekker makkelijk om een oordeel te vellen, maar we weten geen van allen genoeg van de situatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Iemand die zo bewust voor een kind kiest, voedt zijn kind doorgaans 'beter' op dan de gemiddelde tokkie die de pil zogenaamd voor de zesde keer is vergeten.
Hij kiest er nu iig voor, dat bedoelde ik. Of die zwangerschap gepland en bewust was weten we idd niet.quote:
Uit het bericht blijkt niet dat hij er maar een nachtje over heeft geslapenquote:
BAM leek me best leuk, bam koos voor een anderquote:
als je als hem zijnde een anonieme draagmoeder hebt geregeld dan denk ik dat er wel enige planning bij is komen kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef Lily-Ella het volgende:
Of die zwangerschap gepland en bewust was weten we idd niet.
Haha, kan gebeuren jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef rival het volgende:
BAM leek me best leuk, bam koos voor een ander![]()
dat was wel ff raar, normaal als ik na een gesprek de baan wil heb ik em
ja ik moest even komen voor een gesprek ik dacht al wat heb ik nu weer gedaan.... en toen zei ze dat het alweer te lang geleden was dat dat was gebeurd
Sowieso wel heel vaak bij mij voor de deur. Lang leve de busbaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Tering, de ambulance is dit weekend wel erg vaak uitgerukt. Net weer
Toen het 1 - 1 werd stond ik als een debiel te stuiteren en te schreeuwen:"We zijn er weer, we zijn er weer!"quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog wel aardig weten gedragen, maar als we hadden verloren was ik echt strontsjaggo geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen het 1 - 1 werd stond ik als een debiel te stuiteren en te schreeuwen:"We zijn er weer, we zijn er weer!"
Ik ben heel erg met EK's en WK's.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, kan gebeuren jaWeet je ook hoe dat voelt
![]()
BeterIk zou willen dat ik dat had
Al die ambulances gingen richting Glanerbrug. Bruggerbosch zeker...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso wel heel vaak bij mij voor de deur. Lang leve de busbaan.
*meldt zich aan op partyflock*quote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Jezus, wordt je nu op partyflock zelfs al benaderd voor trio's?
Ik moet dat account echt eens deleten.
Ik ben daar ooit ook eens lid geweest. Verschrikkelijke sitequote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Dat kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef rival het volgende:
ik kan me er niet zo druk om maken, ik heb niet zo een haast om weer op project te gaan.![]()
dan moet je ook maar eens zo hard werken als ik
Ik heb dat account alleen maar omdat je feestjes in je agenda kan zetten, maar het is meer een trieste datingsite.quote:
ik denk niet dat je zo weinig kan doen als ikquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Nouk84 het volgende:![]()
Oké, dan doe ik NOG een stapje terug, goed?
Nog nooit gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
er worden trio's aangeboden Kluts, noem het maar triestquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat account alleen maar omdat je feestjes in je agenda kan zetten, maar het is meer een trieste datingsite.
Ja, daar gaan er veel heen. Elke dag weer...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
Al die ambulances gingen richting Glanerbrug. Bruggerbosch zeker...
ik kom er eigk nooit meer echt op..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Kreator het volgende:
Partyflock is tof. Als je daar vertelt dat je de echte Gunther bent omdat er een trademark in je naam staat, dan gelooft men je.Vroeger dan.
Nu ook, want nu wordt het bevolkt door pubermeisjes van 13.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Kreator het volgende:
Partyflock is tof. Als je daar vertelt dat je de echte Gunther bent omdat er een trademark in je naam staat, dan gelooft men je.Vroeger dan.
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
er worden trio's aangeboden Kluts, noem het maar triest
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Potverdikkeme, denk je een leuke meid gevonden te hebben, wijst ze je af omdat je niet gelovig bent
Wijs Matthijs even op haar bestaan: De levende relatie met Jezus christus #8quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Potverdikkeme, denk je een leuke meid gevonden te hebben, wijst ze je af omdat je niet gelovig bent
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou prijs de heer, zo'n mokkel moet je toch ook niet?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je stond tijdens deze wedstrijd.
Best leuk om zo'n meid in een moment van twijfel snel te ontmaagdenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga helemaal in de wedstrijd op. Mensen moeten ook niet tegen me aan gaan lullen of zo. Laat mij dan maar apatisch naar dat scherm staren.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog wel aardig weten gedragen, maar als we hadden verloren was ik echt strontsjaggo geweest.
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorliefquote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best leuk om zo'n meid in een moment van twijfel snel te ontmaagden
Prima als ie een beetje gelooft, zolang ie mij er maar niet mee lastig valtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om iets met een gelovige te hebben zeg.
Sommige zijn nog echt maagdquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorlief
Dat weet je natuurlijk niet, misschien willen ze het wel graag "anoniem" doenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.
Ik heb vroeger zo'n vriendin gehad, die "gereformeerd vrijgemaakt" ofzo was. Wat inhield dat ze op zondag 2 keer in de kerk zat en naar zo'n lange rokken school ging.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorlief
Ik ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om iets met een gelovige te hebben zeg.
Nee, daar zijn veel betere sites voorquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Dat zullen er slechts een paar tussen de miljoenen zijnquote:
Nja, ik ken ze ook.. juist in die gemeenschap zijn de dames al met 16 zwanger..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zo'n vriendin gehad, die "gereformeerd vrijgemaakt" ofzo was. Wat inhield dat ze op zondag 2 keer in de kerk zat en naar zo'n lange rokken school ging.
Ik heb zelden zo'n stiekeme slet meegemaakt zeg.
Overigens nu getrouwd en 2 kinderen, zoals het hoort als refo.
Ik weet niet of Bruggerbosch last heeft van overbevolking...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar gaan er veel heen. Elke dag weer...
Steekpartijen, gok ik zo.
*lunch*
was het maar zo'n feestquote:
Misschien scheelt het dat deze toenertijd 21 was en Theologie studeerdequote:Op maandag 5 juli 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zullen er slechts een paar tussen de miljoenen zijn
je vind nog eerder een naald in een hooiberg
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, ik ken ze ook.. juist in die gemeenschap zijn de dames al met 16 zwanger..
astublieft papa. Omdat voorbehoedsmiddelen uit den boze zijn. ik gelovig ben
eeeeeeeeeuwen terug dusquote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat deze toenertijd 21 was en Theologie studeerde
Was verder een erg leuke meid hoor. Helaas was ik toen nog niet over mijn ex heen
Dat je je in je reet laat nemen wil niet zeggen dat je nog maagd bent, ondanks dat veel moslimmeisjes die techniek hanteren.quote:
Sex ook, dus dat is bullshitquote:
iddquote:
hoi barbieboyquote:
Bonjour mademoisellequote:
En wat erger is; ik reageer er ook nog opquote:
Neinquote:
feit!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat erger is; ik reageer er ook nog op
Het staat geschrevenquote:
Ik heb toen wel 3 verschillende meiden als rebound gebruikt. 2 van de 3 waren (nu ik er later op terug kijk) leuker dan de exquote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eeeeeeeeeuwen terug dus
niet erg netjes baby, een maagd gebruiken als rebound![]()
Niet eens?quote:
Je moet altijd jezelf omhoogwerken toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toen wel 3 verschillende meiden als rebound gebruikt. 2 van de 3 waren (nu ik er later op terug kijk) leuker dan de ex/fail
Ik weet niet welke naam ik erger vindquote:Op maandag 5 juli 2010 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nein
Harold Wilberforce Clifton III, to be exact![]()
Non.quote:
quote:
bij deze kan je m Harrie, Wil, Bert, Clif of Drie noemenquote:
Je kan niet gewoon stiekem prins William zijn?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, then pick another one, my dear
Salade!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
Moet toch eens wat eten... krijg hoofdpijn....
Dat is wel waar!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij deze kan je m Harrie, Wil, Bert, Clif of Drie noemen
Bummerquote:
ik heb zo'n zin in een vette tonijn of salami pizzaquote:
I can be all you want me to bequote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan niet gewoon stiekem prins William zijn?
Die zou ik als ik 'm zou downloaden waarschijnlijk nog niet eens kijken. Is ook zo'n 3d-film toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag naar de bios. Shrek forever after
Ik zou voor Drie gaan..quote:
Geloof me, het kan ergerquote:
is nogal een verschil, tonijn of salamiquote:Op maandag 5 juli 2010 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin in een vette tonijn of salami pizza
tell mequote:
Dat wel (daarintegen worden mijn vriendinnen wel telkens kleiner qua lengte...)quote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet altijd jezelf omhoogwerken toch?
ik vind het allebei lekkerquote:
Wat? Dat ik faal met vrouwen? Of dat als ik niet faal, dat met de verkeerde vrouwen is?quote:
Je bent op zoek naar klein duimpje?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wel (daarintegen worden mijn vriendinnen wel telkens kleiner qua lengte...)
Allesquote:Op maandag 5 juli 2010 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Dat ik faal met vrouwen? Of dat als ik niet faal, dat met de verkeerde vrouwen is?
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wel (daarintegen worden mijn vriendinnen wel telkens kleiner qua lengte...)
hoe klein ben/was je?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder zei altijd vroeger: "Suusje, het is niet erg dat je klein bent, mannen vinden dat schattig."
Tis allemaal puur toevalquote:Op maandag 5 juli 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar klein duimpje?
dat is niet waar ik om vroeg kutjong.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is niet waar ik om vroeg kutjong.
terug naar je hoek en stil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |