quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik ooit al in GC postte:
[ afbeelding ]
Nee. Een beetje accent is niet erg, maar als je plat Twents of Achterhoeks praat, vind ik dat best achterlijk overkomen. Maar dat vind ik van alle accenten eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Het Twents en Achterhoeks accent is tof
uhu, jij pwaat gewoon abn ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor. Alleen die stomme Demternaren niet. En dat tukkersaccent daar begin ik al helemaal niet over.
Overigens heb ik Tukkers als nieuwe buren en die wisten bij te vertellen dat Apeldoorners leuker en gezelliger dan Tukkers zijn. Muwha!
Ik heb een zwaar Zwols accent. En daar ben ik retetrots op!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
maar toch hebben jullie een accent. vraag maar aan klutsje.
Dat ligt ook in de Achterhoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed kaartje!
Al ken ik dankzij Q de veluwe ook.
Op al die zwarte scholen? Waar het onderwijs juist ruk is?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien het onderwijs in de randstad gewoon beter is weten wij JUIST waar alles ligt in Nederland.
Die Tukkers zijn natuurlijk niet voor niks naar Apeldoorn gegaan. Je moet wat als je de nuchterer Tukker humor niet snapt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor. Alleen die stomme Demternaren niet. En dat tukkersaccent daar begin ik al helemaal niet over.
Overigens heb ik Tukkers als nieuwe buren en die wisten bij te vertellen dat Apeldoorners leuker en gezelliger dan Tukkers zijn. Muwha!
Ach, ook dat went. Na zes jaar Twente kan ik er goed tegen. Daarbij, ik ben toch van boeren afkomst.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Een beetje accent is niet erg, maar als je plat Twents of Achterhoeks praat, vind ik dat best achterlijk overkomen. Maar dat vind ik van alle accenten eigenlijk.
ik weet zeker dat huntelaar er 4 in had liggen als hij elke pot in de spits stond!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wenger kan nog zo positief over hem zijn, ik vind hem extreem teleurstellen dit tournooi. Hopelijk kan hij morgen (en hopelijk zondag) nog iets moois laten zien, dan heeft hij het weer goed gemaakt.
Als Purmerend in West-Friesland zou liggen, had ik nooit wat met rival gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Als Deventer in de Achterhoek ligt, ligt Purmerend in West-Friesland. Heck, dan ligt Naarden zelfs nog in West-Friesland!
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op al die zwarte scholen? Waar het onderwijs juist ruk is?
Het mooiste is, je WEET gewoon dat je uit je nek lultquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien het onderwijs in de randstad gewoon beter is weten wij JUIST waar alles ligt in Nederland.
Tuurlijk kan je wel een beetje horen waar ik vandaan kom. Maar ik heb maar 1 hersenhelft nodig om ABN te kunnen, hoe zat dat met de bwabo's dawgie?quote:
Vind ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet zeker dat huntelaar er 4 in had liggen als hij elke pot in de spits stond!
SLAAN!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De verslaggever van RTL 7 staat om de hoek!
Als je alle meningen van Fok bij elkaar optelt, is dat de kaart van Nederland. Tis niet andersquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg uhm.. je ken een hoop mompelen, maar hier kom je niet mee weg vriend.
Ik ben geen achterhoeker
Heej, niet zo afreageren op brabo's!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel een beetje horen waar ik vandaan kom. Maar ik heb maar 1 hersenhelft nodig om ABN te kunnen, hoe zat dat met de bwabo's dawgie?
Waaruit blijkt dat in mijn verhaal?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Tukkers zijn natuurlijk niet voor niks naar Apeldoorn gegaan. Je moet wat als je de nuchterer Tukker humor niet snapt.
Fok!kers hebben geen meningquote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alle meningen van Fok bij elkaar optelt, is dat de kaart van Nederland. Tis niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |