Ook dat weten we niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Iemand die zo bewust voor een kind kiest,
Als hij er echt zo voor gekozen had, dan was de timing wel anders lijkt me. Maar goed, het is idd een ander verhaal dan een tokkie.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk lekker makkelijk om een oordeel te vellen, maar we weten geen van allen genoeg van de situatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Iemand die zo bewust voor een kind kiest, voedt zijn kind doorgaans 'beter' op dan de gemiddelde tokkie die de pil zogenaamd voor de zesde keer is vergeten.
Hij kiest er nu iig voor, dat bedoelde ik. Of die zwangerschap gepland en bewust was weten we idd niet.quote:
Uit het bericht blijkt niet dat hij er maar een nachtje over heeft geslapenquote:
BAM leek me best leuk, bam koos voor een anderquote:
als je als hem zijnde een anonieme draagmoeder hebt geregeld dan denk ik dat er wel enige planning bij is komen kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef Lily-Ella het volgende:
Of die zwangerschap gepland en bewust was weten we idd niet.
Haha, kan gebeuren jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef rival het volgende:
BAM leek me best leuk, bam koos voor een ander![]()
dat was wel ff raar, normaal als ik na een gesprek de baan wil heb ik em
ja ik moest even komen voor een gesprek ik dacht al wat heb ik nu weer gedaan.... en toen zei ze dat het alweer te lang geleden was dat dat was gebeurd
Sowieso wel heel vaak bij mij voor de deur. Lang leve de busbaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Tering, de ambulance is dit weekend wel erg vaak uitgerukt. Net weer
Toen het 1 - 1 werd stond ik als een debiel te stuiteren en te schreeuwen:"We zijn er weer, we zijn er weer!"quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Ik heb mezelf nog wel aardig weten gedragen, maar als we hadden verloren was ik echt strontsjaggo geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen het 1 - 1 werd stond ik als een debiel te stuiteren en te schreeuwen:"We zijn er weer, we zijn er weer!"
Ik ben heel erg met EK's en WK's.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, kan gebeuren jaWeet je ook hoe dat voelt
![]()
BeterIk zou willen dat ik dat had
Al die ambulances gingen richting Glanerbrug. Bruggerbosch zeker...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso wel heel vaak bij mij voor de deur. Lang leve de busbaan.
*meldt zich aan op partyflock*quote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Jezus, wordt je nu op partyflock zelfs al benaderd voor trio's?
Ik moet dat account echt eens deleten.
Ik ben daar ooit ook eens lid geweest. Verschrikkelijke sitequote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Dat kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef rival het volgende:
ik kan me er niet zo druk om maken, ik heb niet zo een haast om weer op project te gaan.![]()
dan moet je ook maar eens zo hard werken als ik
Ik heb dat account alleen maar omdat je feestjes in je agenda kan zetten, maar het is meer een trieste datingsite.quote:
ik denk niet dat je zo weinig kan doen als ikquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Nouk84 het volgende:![]()
Oké, dan doe ik NOG een stapje terug, goed?
Nog nooit gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
er worden trio's aangeboden Kluts, noem het maar triestquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat account alleen maar omdat je feestjes in je agenda kan zetten, maar het is meer een trieste datingsite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |