Ook dat weten we niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Iemand die zo bewust voor een kind kiest,
Als hij er echt zo voor gekozen had, dan was de timing wel anders lijkt me. Maar goed, het is idd een ander verhaal dan een tokkie.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk lekker makkelijk om een oordeel te vellen, maar we weten geen van allen genoeg van de situatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Iemand die zo bewust voor een kind kiest, voedt zijn kind doorgaans 'beter' op dan de gemiddelde tokkie die de pil zogenaamd voor de zesde keer is vergeten.
Hij kiest er nu iig voor, dat bedoelde ik. Of die zwangerschap gepland en bewust was weten we idd niet.quote:
Uit het bericht blijkt niet dat hij er maar een nachtje over heeft geslapenquote:
BAM leek me best leuk, bam koos voor een anderquote:
als je als hem zijnde een anonieme draagmoeder hebt geregeld dan denk ik dat er wel enige planning bij is komen kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef Lily-Ella het volgende:
Of die zwangerschap gepland en bewust was weten we idd niet.
Haha, kan gebeuren jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef rival het volgende:
BAM leek me best leuk, bam koos voor een ander![]()
dat was wel ff raar, normaal als ik na een gesprek de baan wil heb ik em
ja ik moest even komen voor een gesprek ik dacht al wat heb ik nu weer gedaan.... en toen zei ze dat het alweer te lang geleden was dat dat was gebeurd
Sowieso wel heel vaak bij mij voor de deur. Lang leve de busbaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Tering, de ambulance is dit weekend wel erg vaak uitgerukt. Net weer
Toen het 1 - 1 werd stond ik als een debiel te stuiteren en te schreeuwen:"We zijn er weer, we zijn er weer!"quote:Op maandag 5 juli 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb toen we wonnen volgens mij de eerste minuten met de handen voor mijn mond gestaan met een blik vol ongeloof.
Ik heb mezelf nog wel aardig weten gedragen, maar als we hadden verloren was ik echt strontsjaggo geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen het 1 - 1 werd stond ik als een debiel te stuiteren en te schreeuwen:"We zijn er weer, we zijn er weer!"
Ik ben heel erg met EK's en WK's.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, kan gebeuren jaWeet je ook hoe dat voelt
![]()
BeterIk zou willen dat ik dat had
Al die ambulances gingen richting Glanerbrug. Bruggerbosch zeker...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso wel heel vaak bij mij voor de deur. Lang leve de busbaan.
*meldt zich aan op partyflock*quote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Jezus, wordt je nu op partyflock zelfs al benaderd voor trio's?
Ik moet dat account echt eens deleten.
Ik ben daar ooit ook eens lid geweest. Verschrikkelijke sitequote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Dat kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef rival het volgende:
ik kan me er niet zo druk om maken, ik heb niet zo een haast om weer op project te gaan.![]()
dan moet je ook maar eens zo hard werken als ik
Ik heb dat account alleen maar omdat je feestjes in je agenda kan zetten, maar het is meer een trieste datingsite.quote:
ik denk niet dat je zo weinig kan doen als ikquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Nouk84 het volgende:![]()
Oké, dan doe ik NOG een stapje terug, goed?
Nog nooit gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
er worden trio's aangeboden Kluts, noem het maar triestquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat account alleen maar omdat je feestjes in je agenda kan zetten, maar het is meer een trieste datingsite.
Ja, daar gaan er veel heen. Elke dag weer...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
Al die ambulances gingen richting Glanerbrug. Bruggerbosch zeker...
ik kom er eigk nooit meer echt op..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Kreator het volgende:
Partyflock is tof. Als je daar vertelt dat je de echte Gunther bent omdat er een trademark in je naam staat, dan gelooft men je.Vroeger dan.
Nu ook, want nu wordt het bevolkt door pubermeisjes van 13.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Kreator het volgende:
Partyflock is tof. Als je daar vertelt dat je de echte Gunther bent omdat er een trademark in je naam staat, dan gelooft men je.Vroeger dan.
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
er worden trio's aangeboden Kluts, noem het maar triest
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Potverdikkeme, denk je een leuke meid gevonden te hebben, wijst ze je af omdat je niet gelovig bent
Wijs Matthijs even op haar bestaan: De levende relatie met Jezus christus #8quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Potverdikkeme, denk je een leuke meid gevonden te hebben, wijst ze je af omdat je niet gelovig bent
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou prijs de heer, zo'n mokkel moet je toch ook niet?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je stond tijdens deze wedstrijd.
Best leuk om zo'n meid in een moment van twijfel snel te ontmaagdenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga helemaal in de wedstrijd op. Mensen moeten ook niet tegen me aan gaan lullen of zo. Laat mij dan maar apatisch naar dat scherm staren.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog wel aardig weten gedragen, maar als we hadden verloren was ik echt strontsjaggo geweest.
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorliefquote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best leuk om zo'n meid in een moment van twijfel snel te ontmaagden
Prima als ie een beetje gelooft, zolang ie mij er maar niet mee lastig valtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om iets met een gelovige te hebben zeg.
Sommige zijn nog echt maagdquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorlief
Dat weet je natuurlijk niet, misschien willen ze het wel graag "anoniem" doenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.
Ik heb vroeger zo'n vriendin gehad, die "gereformeerd vrijgemaakt" ofzo was. Wat inhield dat ze op zondag 2 keer in de kerk zat en naar zo'n lange rokken school ging.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorlief
Ik ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om iets met een gelovige te hebben zeg.
Nee, daar zijn veel betere sites voorquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Dat zullen er slechts een paar tussen de miljoenen zijnquote:
Nja, ik ken ze ook.. juist in die gemeenschap zijn de dames al met 16 zwanger..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zo'n vriendin gehad, die "gereformeerd vrijgemaakt" ofzo was. Wat inhield dat ze op zondag 2 keer in de kerk zat en naar zo'n lange rokken school ging.
Ik heb zelden zo'n stiekeme slet meegemaakt zeg.
Overigens nu getrouwd en 2 kinderen, zoals het hoort als refo.
Ik weet niet of Bruggerbosch last heeft van overbevolking...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar gaan er veel heen. Elke dag weer...
Steekpartijen, gok ik zo.
*lunch*
was het maar zo'n feestquote:
Misschien scheelt het dat deze toenertijd 21 was en Theologie studeerdequote:Op maandag 5 juli 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zullen er slechts een paar tussen de miljoenen zijn
je vind nog eerder een naald in een hooiberg
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, ik ken ze ook.. juist in die gemeenschap zijn de dames al met 16 zwanger..
astublieft papa. Omdat voorbehoedsmiddelen uit den boze zijn. ik gelovig ben
eeeeeeeeeuwen terug dusquote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat deze toenertijd 21 was en Theologie studeerde
Was verder een erg leuke meid hoor. Helaas was ik toen nog niet over mijn ex heen
Dat je je in je reet laat nemen wil niet zeggen dat je nog maagd bent, ondanks dat veel moslimmeisjes die techniek hanteren.quote:
Sex ook, dus dat is bullshitquote:
iddquote:
hoi barbieboyquote:
Bonjour mademoisellequote:
En wat erger is; ik reageer er ook nog opquote:
Neinquote:
feit!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat erger is; ik reageer er ook nog op
Het staat geschrevenquote:
Ik heb toen wel 3 verschillende meiden als rebound gebruikt. 2 van de 3 waren (nu ik er later op terug kijk) leuker dan de exquote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eeeeeeeeeuwen terug dus
niet erg netjes baby, een maagd gebruiken als rebound![]()
Niet eens?quote:
Je moet altijd jezelf omhoogwerken toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toen wel 3 verschillende meiden als rebound gebruikt. 2 van de 3 waren (nu ik er later op terug kijk) leuker dan de ex/fail
Ik weet niet welke naam ik erger vindquote:Op maandag 5 juli 2010 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nein
Harold Wilberforce Clifton III, to be exact![]()
Non.quote:
quote:
bij deze kan je m Harrie, Wil, Bert, Clif of Drie noemenquote:
Je kan niet gewoon stiekem prins William zijn?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, then pick another one, my dear
Salade!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
Moet toch eens wat eten... krijg hoofdpijn....
Dat is wel waar!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij deze kan je m Harrie, Wil, Bert, Clif of Drie noemen
Bummerquote:
ik heb zo'n zin in een vette tonijn of salami pizzaquote:
I can be all you want me to bequote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan niet gewoon stiekem prins William zijn?
Die zou ik als ik 'm zou downloaden waarschijnlijk nog niet eens kijken. Is ook zo'n 3d-film toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag naar de bios. Shrek forever after
Ik zou voor Drie gaan..quote:
Geloof me, het kan ergerquote:
is nogal een verschil, tonijn of salamiquote:Op maandag 5 juli 2010 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin in een vette tonijn of salami pizza
tell mequote:
Dat wel (daarintegen worden mijn vriendinnen wel telkens kleiner qua lengte...)quote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet altijd jezelf omhoogwerken toch?
ik vind het allebei lekkerquote:
Wat? Dat ik faal met vrouwen? Of dat als ik niet faal, dat met de verkeerde vrouwen is?quote:
Je bent op zoek naar klein duimpje?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wel (daarintegen worden mijn vriendinnen wel telkens kleiner qua lengte...)
Allesquote:Op maandag 5 juli 2010 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Dat ik faal met vrouwen? Of dat als ik niet faal, dat met de verkeerde vrouwen is?
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wel (daarintegen worden mijn vriendinnen wel telkens kleiner qua lengte...)
hoe klein ben/was je?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder zei altijd vroeger: "Suusje, het is niet erg dat je klein bent, mannen vinden dat schattig."
Tis allemaal puur toevalquote:Op maandag 5 juli 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar klein duimpje?
dat is niet waar ik om vroeg kutjong.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is niet waar ik om vroeg kutjong.
terug naar je hoek en stil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |