Ja, daar gaan er veel heen. Elke dag weer...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
Al die ambulances gingen richting Glanerbrug. Bruggerbosch zeker...
ik kom er eigk nooit meer echt op..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Kreator het volgende:
Partyflock is tof. Als je daar vertelt dat je de echte Gunther bent omdat er een trademark in je naam staat, dan gelooft men je.Vroeger dan.
Nu ook, want nu wordt het bevolkt door pubermeisjes van 13.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Kreator het volgende:
Partyflock is tof. Als je daar vertelt dat je de echte Gunther bent omdat er een trademark in je naam staat, dan gelooft men je.Vroeger dan.
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
er worden trio's aangeboden Kluts, noem het maar triest
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Potverdikkeme, denk je een leuke meid gevonden te hebben, wijst ze je af omdat je niet gelovig bent
Wijs Matthijs even op haar bestaan: De levende relatie met Jezus christus #8quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Potverdikkeme, denk je een leuke meid gevonden te hebben, wijst ze je af omdat je niet gelovig bent
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou prijs de heer, zo'n mokkel moet je toch ook niet?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet naast je stond tijdens deze wedstrijd.
Best leuk om zo'n meid in een moment van twijfel snel te ontmaagdenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga helemaal in de wedstrijd op. Mensen moeten ook niet tegen me aan gaan lullen of zo. Laat mij dan maar apatisch naar dat scherm staren.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog wel aardig weten gedragen, maar als we hadden verloren was ik echt strontsjaggo geweest.
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorliefquote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best leuk om zo'n meid in een moment van twijfel snel te ontmaagden
Prima als ie een beetje gelooft, zolang ie mij er maar niet mee lastig valtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om iets met een gelovige te hebben zeg.
Sommige zijn nog echt maagdquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorlief
Dat weet je natuurlijk niet, misschien willen ze het wel graag "anoniem" doenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.
Ik heb vroeger zo'n vriendin gehad, die "gereformeerd vrijgemaakt" ofzo was. Wat inhield dat ze op zondag 2 keer in de kerk zat en naar zo'n lange rokken school ging.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dat zijn juist de ergste sletjes.. dat ontmaagden is jaren geleden al gebeurd door pastoorlief
Ik ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om iets met een gelovige te hebben zeg.
Nee, daar zijn veel betere sites voorquote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Een stel wat een 3e persoon erbij moet regelen via PF, dat zal toch wel niks wezen lijkt me.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef xeonnn het volgende:
Dat zullen er slechts een paar tussen de miljoenen zijnquote:
Nja, ik ken ze ook.. juist in die gemeenschap zijn de dames al met 16 zwanger..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zo'n vriendin gehad, die "gereformeerd vrijgemaakt" ofzo was. Wat inhield dat ze op zondag 2 keer in de kerk zat en naar zo'n lange rokken school ging.
Ik heb zelden zo'n stiekeme slet meegemaakt zeg.
Overigens nu getrouwd en 2 kinderen, zoals het hoort als refo.
Ik weet niet of Bruggerbosch last heeft van overbevolking...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar gaan er veel heen. Elke dag weer...
Steekpartijen, gok ik zo.
*lunch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |