Nee, na 1 doden en een handvol gewonden lijkt het mij dat er wel slachtoffers genoeg gevallen zijn.quote:
die was wel heel erg he.. maar ik denk dat niemand daar het ff snapte.... de keeper rende ook maar gewoon richting zijn goal ipv naar de balquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
En die Huntelaar dan de laatste wedstrijd. Die schrok dattie de bal kreeg en met 2 andere spelers van zijn eigen team voor het doel stond ofzo
Nergens. Dat is mijn eigen toevoeging.quote:
en als je achter de kudde aanloopt, loop je altijd door de strontquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Fok!kers hebben geen meningdie lopen achter de kudde aan..
geen ideequote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel een beetje horen waar ik vandaan kom. Maar ik heb maar 1 hersenhelft nodig om ABN te kunnen, hoe zat dat met de bwabo's dawgie?
Nu weet je hoe het voelt als de rest van Nederland complete provincies in één klein hoekje druktquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als Purmerend in West-Friesland zou liggen, had ik nooit wat met rival gehad![]()
West-Friesland
Ik ben best een Friesland fan eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, als ik alles zo lees, is er een collectief anti-Fries gevoel hier.
Klaar
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
die was wel heel erg he.. maar ik denk dat niemand daar het ff snapte.... de keeper rende ook maar gewoon richting zijn goal ipv naar de bal
Kijk, ik vind dat je nijmegen gewoon als nijmegen op die kaart moet zetten verder kan ik ermee leven.. maar ditquote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alle meningen van Fok bij elkaar optelt, is dat de kaart van Nederland. Tis niet anders
wat heb k gemist?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, na 1 doden en een handvol gewonden lijkt het mij dat er wel slachtoffers genoeg gevallen zijn.
Hou mij daarbuitenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Nu weet je hoe het voelt als de rest van Nederland complete provincies in één klein hoekje drukt
donequote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Dat is mijn eigen toevoeging.
Oh ja, ik zei al, ik moet uit de OP want ik kan de 24e niet, verjaardag van vriendin.
je woont er niet eens meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk, ik vind dat je nijmegen gewoon als nijmegen op die kaart moet zetten verder kan ik ermee leven.. maar dit
Leuk zo'n trucje alleen jammer dat de tegenpartij dat trucje ook kendequote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt heel knullig ja, net als die "niet genomen"corner.
nog welquote:
wat daar nou de bedoeling van wasquote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt heel knullig ja, net als die "niet genomen"corner.
Je bent eruitquote:Op maandag 5 juli 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Dat is mijn eigen toevoeging.
Oh ja, ik zei al, ik moet uit de OP want ik kan de 24e niet, verjaardag van vriendin.
Kreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:
ik vroeg me wel af of je die dan gewoon directe vragen kan stellen en daar dan antwoord op krijgtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond de actie van je vriendin wel kicke, maar ben vergeten er op te reageren. Bij deze.
Damnquote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)-Nijmegen-1-dode.htm
We hadden het gisteren al gezien, want het was hier om de hoek gebeurd.quote:
Dat was een trucje wat in het engelse voetbal vaak toegepast wordquote:
Dat kan ik bij mijn man 1 keer doen. Ik kan hem 1 vraag stellen die hij dan beantwoord. Als ik er op door ga dan word hij wakker.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me wel af of je die dan gewoon directe vragen kan stellen en daar dan antwoord op krijgt
kennelijk wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef rival het volgende:
ik vroeg me wel af of je die dan gewoon directe vragen kan stellen en daar dan antwoord op krijgt
Je kan hele serieuze gesprekken voeren, en daar weet ze de volgende dag dan niets van .quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ja, is bij die bushalte onder te tunnel?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden het gisteren al gezien, want het was hier om de hoek gebeurd.
Niet alleen gesprekkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan hele serieuze gesprekken voeren, en daar weet ze de volgende dag dan niets van .
En daar weet ie de volgende dag niks van?quote:
Net van de brug af ja, in de straat van de tunnel. Malvert is geen Hatert!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, is bij die bushalte onder te tunnel?
die verslaggever heeft het over hatert trouwens
Het verhoogt de saamhorigheidquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me af wat dat WK het bedrijfsleven nou kost. Alleen hier op kantoor denk ik dat dagelijk 1,5 uur van de tijd p.p. verloren gaat aan gelul over voetbal, laat staan het kijken van de wedstrijden zelf.
Kun je nagaan hoeveel tijd op een dag mensen niets te doen hebben op de zaak.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me af wat dat WK het bedrijfsleven nou kost. Alleen hier op kantoor denk ik dat dagelijk 1,5 uur van de tijd p.p. verloren gaat aan gelul over voetbal, laat staan het kijken van de wedstrijden zelf.
Het kost erg veelquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Time flies when you are having fun.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Wauw, even wat lekkers gehaald voor collegas en we zijn alweer een topic verder.
Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt, en als je zo eens om je heen kijkt, en uitrekent hoeveel tijd er verlult wordt, kun je, als iedereen gewoon 8 uur werkt, 2 van de 10 man ontslaanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel tijd op een dag mensen niets te doen hebben op de zaak.
En dan om de haverklap mensen in de ziektewet omdat ze "te hard" moeten werken, en overspannen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt, en als je zo eens om je heen kijkt, en uitrekent hoeveel tijd er verlult wordt, kun je, als iedereen gewoon 8 uur werkt, 2 van de 10 man ontslaan
Sekssomnambulismequote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
En daar weet ie de volgende dag niks van?
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt, en als je zo eens om je heen kijkt, en uitrekent hoeveel tijd er verlult wordt, kun je, als iedereen gewoon 8 uur werkt, 2 van de 10 man ontslaan
Nee Malvert is idd geen hatertquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net van de brug af ja, in de straat van de tunnel. Malvert is geen Hatert!
Ja, ik snap dat echt nietquote:
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik in elke functie waar ik gezeten heb, te horen gekregen dat het een drukke functie was. Tot nu toe heb ik dat pas één keer meegemaakt. Mensen maken zich te druk.
Hier ook, de dame die ik heb vervangen. De dingen die ik deed in een dag, doet zij een week over. Constant, druk druk druk en komt nergens aan toe. Ik snap dat gewoon echt niet
De klap hadden we niet gehoord! Wel de tig sirenes van alle politie, ambulances en brandweer. Het duurde wel even voordat ze de zwaar gewonden eruit hadden.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee Malvert is idd geen hatert![]()
maar das een goede klap geweest dan.. wel jammer dat beeld en geluid niet kloppen
ik ook niet. moet er niet aan denken, altijd wat te doen, altijd mensen om je heen, etc.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
Zelfde heb ik precies hetzelfde. Hoeveel opdrachten ik wel niet heb gehad waar het compleet chaos zou zijn en ik het werk in 20 uur deed ipv 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |