quote:
Ik was aan het zoeken waar je nou "boven" kon zien, maar hier in de hoek iddquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef AnneX het volgende:
De regenpijpen heb ik licht opgeschuurd en gewoon lekker gekwast.
Dankbaar werkje.
De opbouw is donker-donker groen op de foto... heb je nu groene grondverf op de kozijnen en wordt het ook donker grachtengroen ?
Trouwens en natuurlijk: mooi huis zó en alle eer van jullie inspanningen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mooi Ml-etjeEn gaaf nu de foto's van het geheel inclusief boven
![]()
En ik blijf dat hout zo mooi vinden van de aanbouw
En nog den Whooperd in het geheel ookquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En nog den Whooperd in het geheel ookKomt ze je daar achterna lopen/rennen?
Awwquote:Op maandag 12 juli 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
Ze hobbelt met niet té warm weer de hele dag achter je aan
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:11 schreef Huttenkloas87 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar zat door je topic te bladeren en respect het is echt mooi geworden.
Maar ik zag die ronde wc die je had en die vind ik echt top,Heb je misschien een merk/type/prijs/leverancier indicatie voor mij?
super dan kan ik het meteen voorstellen vanavond.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuurlijk Villeroy en Boch Pure Stone.
Prijs moet ik even voor je opzoeken net als het artikelnummer.
Vanmiddag doe ik dat even voor je
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:46 schreef WRH het volgende:
mooi geworden!
garagedeuren blijven in dezelfde kleurstijl, dus ook met groen?
btw, regenpijpen heb ik hier ook zelf gedaan, licht opgeschuurd (eerst ontvet) en daarna met de kwast geverfd, viel eigenlijk wel mee qua werk vond ik zelf.
(maarja, met een gratis te lenen spuitmachine in de buurt ..)
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Mooi geworden, wie is er een groen fan? Grijs was ook wel mooi geweest denk ik!
Jullie zijn echt hard gegaan. Ik ben al bijna 1 jaar bezig
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef WRH het volgende:
groen vind ik ook wel echt bij het huis passen, daar hoort het toch wel een klein beetje bij.
mooi als straks ook de garagedeuren die kleur hebben.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:42 schreef AnneX het volgende:
Het was even zoeken : RAL 6009 is volgens mij het zwart groene grachtengordelgroen.
Dat staat poepie-sjiek bij het wit.
Toen wij hier kwamen wonen, had men 6016 .
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Huttenkloas87 het volgende:
[..]
super dan kan ik het meteen voorstellen vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Beijtje het volgende:
Wat slecht zeg, maar kwamen ze een nieuwe vloer leggen dan, of is dit nog een oud probleem?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Rallydame het volgende:
Het ziet er mooi uit ML.
De hortensia zal het warme weer niet echt waarderen inderdaad. Hebben jullie veel regen gehad de laatste dagen? Die van ons zijn ineens weer helemaal opgebloeid.
Al staan ze binnen natuurlijk ook erg mooi.
Hoe is het met Whoop met dit weer?
Het is goed gekomen, dit was wat je bedoelde hé?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef AnneX het volgende:
Yippie voor het mooie donkergroen, zo passend bij het witte huis.
het ziet er zeeééér verzorgd uit.
Jullie hebben het goed voor elkaar.
Ik niet op mijn tempo was het nu nog niet klaar geweestquote:Op zondag 25 juli 2010 22:28 schreef MissHobje het volgende:
Zo dat knapt ook lekker op![]()
Heerlijk zeg![]()
Wordt je niet knetter van al dat verven?
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow Ml wat een andere kleur verf al niet kan doen. Prachtig!
Thnx ladiesquote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef Oblivion het volgende:
Oooh! Nu komt het allemaal heel mooi bij elkaar...
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef Oblivion het volgende:
Oooh! Nu komt het allemaal heel mooi bij elkaar...
Denk niet dat dat mooi wordt het is een aparte houtsoort en er zit een flinke laklaag overheen helaas.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb hier al een tijdje niet meer gekeken, maar t wordt erg mooi zeg!
Ben benieuwd hoe t afloopt..![]()
Die stoel die met nieuw bloemetjesstof bekleed is, zou je die niet wit maken?
Vind hem wel betaalbaar hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef AnneX het volgende:
oh ja, de tweede lamp is heeeeel leuk ! op iedere plaats.
Dan zou ik er rustig nog ergens één ophangen ( indien betaalbar).
En een grijsgroen tuinhuisje is ook leuk (- er dan oranje) .
Voor de fiets en tuinspullen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is echt prachtig meis!
Nog geen idee het moet niet 3 weken regenen want dan vertrek ik spontaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef AnneX het volgende:
Gaan jullie nog met vakantie? of ga je thuis genieten?
Thnx Obli, nu nog live aanschouwen (geen geduld hier).quote:
Een vleermuisquote:
Nou dat hoop ik niet want het plaatje dat tegen het plafond moet is niet zo mooi helaas, ga dat even fotograferen en vragen of ik een nieuwe kan krijgen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Staat er niet meer op... Misschien heb jij de laatste...
Ja al het houtwerk is echt gewoon rot dus dat ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:14 schreef Oblivion het volgende:
Dat gat in je trap!![]()
En die vleermuis...yuk! Wel goed dat je 'm gered hebt!
Maar blijf ze yuk vinden...
Een steiger neerzetten is geen optie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef AnneX het volgende:
Nou zomaar: ik moet het ergens kwijt ! en hier gaat het over schilderen.
sssst zaterdag de schilder op bezoek had gehad voor een offerte om de achterpui van 4 meter hoog te
schilderen.
En dat in onze as. vakantie half september!
Mn. AnneX heeft nog.nooit.geschilderd en zegt al een 6 maanden dat hij dat makkelijk kan !
Slecht evenwicht en dan op een ladder buiten zijn macht schuren en schilderen ?? Not.
Hou opquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef WRH het volgende:
ben benieuwd hoe de garage er nu uitziet. (en straks de tuin natuurlijk)
Jup is erg makkelijk 1 nieuwe deurklink doet al een wonder.quote:Op zondag 5 september 2010 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
Wat geweldig, die afwerkingsdingen! Daar knapt een huis ineens héél snel van op! Mooi hoor.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
ben je nou nog niet klaar met dat huis?
Nu nog mooi houdenquote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
tis wel allemaal errug mooi geworden hoor
quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
je moet wat te doen overlaten, ben je straks als stel klaar met verbouwen, heb je ineens niets beters meer te doen dan met elkaar praten, das pas balen
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bedoel je Mr. Ml-etje of de tuin.
Meis jullie zijn zuruck?! Hoe was de vakantie?
hihi ja sorry *ABN aanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef Beijtje het volgende:
Blokhut? Is dat een tuinhuisje? Leuk hoor...![]()
Da's geen huisje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
Het tuinhuisje is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal even de badkamerlampjes zoeken
Precies!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Da's geen huisje.Dat zijn planken...
![]()
Morgenquote:
Heb ook een Griek gevondenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet goed dan? Hier ook chinees
Die lampjes heb ik nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Loempia speciaal, nasi, saté en pansit goreng. Vooral dat laatste isGefrituurd deeg met stukjes garnalen er in.
De afhaal griek hier is over de kop helaas. Grieks is nog beter dan Chinees vind ik.
Maar OT, morgen foto's van je tuinhuis en badkamerlampjes
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm alleen een artikelnummer dus even geduld! Foto's volgen morgen, het giet hier nu
quote:Op zondag 26 september 2010 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Net alsof ik met dat artikelnummer dat lampje niet kan vinden!
En vergeet de hut niet!quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
eerst even eten en lekker badderen
singels / shinglesquote:Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef Beijtje het volgende:
Wat zijn singeltjes? Maar ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar het plaatje als het straks staat. En handig, zo'n containeropslagafdelinkje!
Nope geen boom die eroverheen kan leunen en die singels waren gratis.quote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er goed uit !; ben alleen iet zo'n fan van singels aangezien die niet jaren mee gaan, zeker niet als ze onder bomen o.i.d. staan, dat heeft ons hier thuis toen der tijd laten beslissen om toch maar gewone dakbedekking op ons tuinhuisje te plaatsen
Maar nu staan er volgens mij niet zo gek veel bomen bij jullie huisje in de buurt
Hihi zo'n houten kotje is wel erg makkelijk maar soit ff geen inspiratie meer.quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
Naais! En dan ook nog een mooi huisje voor je klikootjes! Die wil ik ook nog ergens stylish wegwerken...
artikelnummerrrrrr
briljantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:13 schreef twentemeisje het volgende:
Heej pssst...
Of wilde je 'm alleen in die aardetint? Hij is er ook in de rode kleur die wij hebben trouwens.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:13 schreef twentemeisje het volgende:
Heej pssst...
Of wilde je 'm alleen in die aardetint? Hij is er ook in de rode kleur die wij hebben trouwens.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
een hele schuur voor alleen die lamp?
Hihi nee hij is geimpregneerd, hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef AnneX het volgende:
Ruikt-ie ook zo lekker ? naar vers hout...
Nou , als de mod off topic gaat: een perfecte vakantie ! Turkije een week rondreis langs prachtige lokaties -quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee hij is geimpregneerd, hoe was je vakantie?
Hihi ik ben de off topic modquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou , als de mod off topic gaat: een perfecte vakantie ! Turkije een week rondreis langs prachtige lokaties -
leuke mensen gesproken (nederlanders en turkse mensen) en tot slot nog een paar dagen op een gulet met duikers en toen heeft mn. AnneX ook zijn basis duikbrevet maar gehaald.
Ik heb een fotolinkje... als je wilt/kunt/mag.
En jullie?
Wat dacht je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef Beijtje het volgende:
O ben je op vakantie geweest?! Ik dacht al...
2 weken terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik dacht: waar ben je... (Of was het niet onlangs?)
Het huisje is voor mijn Mr, zijn kluskotje, fietsopslag en ik mag er bij wijze van gratie mijn tuinatributen er kwijt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Eh voila! Een huisje!![]()
Wat gaan jullie doen met het huisje?
Zal vast wel voorbij gekomen zijn...?
Mja dat is het risico maar we hebben de garage nog mocht dat een probleem zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Moet ie wel oppassen voor roest op zijn klus spulletjes.
Er gaat water er elektriciteit naartoe dus straks staat er ineens een kachelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef Oblivion het volgende:
Ja, groot nadeel van onverwarmde ruimtes.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er gaat water er elektriciteit naartoe dus straks staat er ineens een kachel
Wel als hij mij geen stopcontacten in de tuin bezorgt en een buitenkraanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:26 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dan heeft ie niet veel te vrezen...
In de winter gebruik je die toch niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:32 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Oh verdorie een buitenkraan...![]()
Moet ik ook nog doen! Volgend jaar weer!
We hebben er 1...alleen zit er geen knop op...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de winter gebruik je die toch niet.
En het rotte is het graven, verder gaat het allemaal wel.
Oh zot, dan heb je een sleuteltje nodig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We hebben er 1...alleen zit er geen knop op...![]()
Raar huis...alles is anders...
Nee, er zit gewoon geen knop op!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh zot, dan heb je een sleuteltje nodig?
[ http://www.bengshop.nl/images/picture1/61467.jpg]afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
G.....Tquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
Hier een groter ploatje.
[ afbeelding ]
Die RVS-uitvoering is ook gaaf!!!
[ afbeelding ]
Mooie radiator Ik vind het alleen altijd zo jammer dat die knoppen zo in beeld zitten. Maar daar doe je weinig aan. Wat voor verwarming hebben jullie nu in das badezimmer dan?
quote:Het wordt de Chromen, er is dus gewoon nergens een RVS knop en accessoires te vinden dus ja dan moet je wel plus dat die RVS gewoon een stuk duurder is nog ookOp zondag 17 oktober 2010 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
Hier een groter ploatje.
[ afbeelding ]
Die RVS-uitvoering is ook gaaf!!!
[ afbeelding ]
Mooie radiator Ik vind het alleen altijd zo jammer dat die knoppen zo in beeld zitten. Maar daar doe je weinig aan. Wat voor verwarming hebben jullie nu in das badezimmer dan?
quote:Vooralsnog elektrisch maar dat wordt heftig afgekraaktOp zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef Beijtje het volgende:
Leuke lampjes! En mooi, die orchidee tegen die muur!
Radiator is idd fijn.![]()
Ik ben erg benieuwd naar jullie sierhaardenplan. Ik zit te denken aan een bioethanolhaardje tegen mijn schouw (als ik een x geld over heb, over een paar jaar dus) Waar denken jullie aan? En jullie hebben ook een echte kachel, toch?
quote:als je een zeug hebt met losse kranen gaat dat bestOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Beijtje het volgende:
O ja hangt er trouwens van af, het kan ook zijn dat bij jullie elke radiator zijn eigen parcourtje heeft, en dan is het makkelijker...
quote:Een zeug?Op donderdag 21 oktober 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je een zeug hebt met losse kranen gaat dat best
quote:dat enorme verdeelstuk waar al je leidingen op uitkomen heet een zeugOp donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Een zeug?Een varkentje in je cv?
Wat leuk... Dat heb ik niet helaas... Dus ik heb ongeveel 4 keer alles leeg mogen laten lopen en weer mogen vullen, omdat ik zo slim was niet alle radiatoren er tegelijk af te halen...
quote:Ik had al zo'n vermoeden...Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat enorme verdeelstuk waar al je leidingen op uitkomen heet een zeug
quote:Leuker? Vooral lekkerder!Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden...Kan ook wel raden waarom het een zeug heet...
![]()
Maar ik vind dit idee leuker:![]()
[ afbeelding ]
quote:Niet het vorige topic maar het topic ervoor staan alle foto's nog een keer.Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
doen al je oude pic et niet meer? Wilde even naar je keuken kijken.
quote:Zo erg als astma is het niet maar we gaan even kijken naar de verschillende opties, thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 16:45 schreef Sony het volgende:
[..]
Leuker? Vooral lekkerder!Met zo'n rood appeltje...
![]()
Bioethanol heb je ook in allerlei soorten en de een ruik je heel duidelijk terwijl de ander wel meevalt.
Als je echter last van een of andere ademhalingsprobleem hebt, zou ik het niet doen! Er wordt gezegd dat het niet merkbaar is, maar dat is dus echt niet zo.
Wij hebben zo'n ding kort gehad in afwachting tot het moment dat de gashaarden eindelijk konden komen, maar na paar keer hebben we hem toch weg gedaan. Druppel was dat vrienden die wat astma hadden echt niet meer op bezoek konden komen; uiteraard alleen op het moment dat de biohaard aan was.
En als het nou luitjes waren waar we niet zo dol op waren dan was het geen probleem geweest, maar nu dus wel
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Lampjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Pff ook al zo vroeg jij?
quote:Het weekend van de 18e kunnen wij ook niet& we hebben nog een etentje staan de 11e, that's itOp zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef Rallydame het volgende:
Leuk die ketel![]()
Ik had of heb ook zo'n model maar dan koper kleurig. Van mijn oma geweest. Moet nog ergens op zolder staan denk ik...
December valt bij ons qua drukte ook nog wel mee. Zaterdag de 18e iswerken dus dat is mss niet zo leuk als jouw
ook mee komt.
12e ben ik jarig dus dan zijn jullie ook welkom maar dat is mss niet zo handig om rustig te kletsen hihi..
Iets wat jullie het beste uit komt?
Zou bijna zeggen zal ik je dan ophalen dan gaat mijn Mr maar een rondje fietsenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef Rallydame het volgende:
12e februari moet mijn mannetje werken dus hij kan dan iig niet.
Voor zover ik weet kan ik wel dus dan kom ik evt ook allenig.
Ik vind het prima, maar mijn Mr hoeft niet perse mee die heeft zoiets van als je alleen wilt ga maar lekker dus eerder mag ook. En we komen sowieso naar jou en verwachten uiteraard geen geren en gevlieg van jouquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij wordt het 2020 met ons.
Ik word gaandeweg de eerste maanden van 2011 natuurlijk wat minder mobiel. Het derde weekend van februari dan....?
quote:
Genoeg mensen die weinig ruimte hebben. Waren vandaag bij mensen die met 4! personen wonen in eenzelfde huis maar dan zonder aanbouw (woonkamer) en garage/badkamer zoals wij die hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:26 schreef DJMO het volgende:
ik vond het al zo raarwie zet z'n wasmachine etc nou in de tuin neer
Klopt best kans dat ik nog eens dakpannen wil op de blokhutquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er goed uit MI-etje !
Maar waarom hebben jullie niet gekozen voor een dak met singels voor het houthok ?
Dat geeft natuurlijk wel meer eenheid dan groene singels en roderige dakpannen.
Maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat in jullie situatie storend is
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Shingels gaan gelukkig geen jaren mee zonder dat het niet ergens begint te lekken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat ook makkelijk is? een waterkoker!
Ja héquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw wat een plaatje![]()
Die ketel en jou houtkachel passen erg mooi bij elkaar
Ja hé, bummer dat ik geen thee lust dacht ik net weer..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Wat een kjoetie kachelen die ketel erop
heerlijk zeg !!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé, bummer dat ik geen thee lust dacht ik net weer..
Maar denk dat ik die chocolade aan stokjes eens ga kopen.
enne oploskoffie ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé, bummer dat ik geen thee lust dacht ik net weer..
Maar denk dat ik die chocolade aan stokjes eens ga kopen.
Bij ons is met de binnenkomst van de Le Creuset-ketel de waterkoker naar de kelder verhuisdquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moderne meuk.
Ik lust geeneens theemaar de luchtvoctigheid was behoorlijk laag en die ketel is sweet
We hebben ook vloerverwarmingquote:Op woensdag 29 december 2010 11:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Was het de afgelopen maand dan niet heel erg koud zonder verwarming in de badkamer ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
Hij is gaa-haaf Ml! Heb je toch die RVS-uitvoering genomen??
quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:49 schreef twentemeisje het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog nieuwtjes?![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:23 schreef twentemeisje het volgende:
Nice bijkeuken Ml! Zo fijn zo'n extra ruimte! We gebruiken die van ons ook volop, moet er alleen nog wat meer planken aan de muur of een kastje in aanbrengen want het oogt me vaak te rommelig.
Ben benieuwd naar je woonkamerplannen! Wanneer heb je vakantie? En ga je nog weg (of heb ik dat helemaal gemist zeg maar, omdat ik met mijn hoofd in de babywolk zit).
Voor je het weet is het aprilquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:40 schreef twentemeisje het volgende:
lekker! Geniet ervan!! Je ging toch op de lange latten staan of niet? Doe voorzichtig!
Hier alles goed, we zijn onwijs aan het aftellen. Nog 9,5 week en dan ben ik al uitgerekend. Wat is de tijd gevlogen. Gisteren de gordijnen voor het kamertje besteld en die is dan gewoon af! Ik voel me goed en mijn lief ook, want die kan weer volop aan de klus. Hij is nu ook zo gelukkig als een klein kind, hij heeft gisteren een compressor gehaald
.
Ik iets minderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef loecje het volgende:
ik vind zo'n salontafel met, ja hoe noem je dat zo'n la onder een glasplaat, echt geweldig
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef twentemeisje het volgende:
TM Styling hier!
Ik moet hier natuurlijk eens goed over nadenken, maar wat het eerste dat in me opkomt is:
- overgordijnen/in-betweens (grijs!) voor de openslaande deuren
- een kleurtje op de muur achter de bank Hoe vinden jullie 'm trouwens zitten? Naast dat ik 'm nog steeds erg mooi vind, vinden wij 'm niet zo lekker zitten als onze vorige bank (was een hoekbank).
- 'iets' (lekker vaag) aan de muur naast het potkacheltje
- iets in de bak je salontafel
Eigenlijk moet ik gewoon ter plaatse natuurlijk om daar heel interessant rond te lopen met een kladblokje en een pen achter mijn oor. Maar of dat nog gaat lukken voor 'de worp'...
Zo'n stiekeme hoekbank hebben wij ook... Ideaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ideeën zat en wacht ook met smart op de hocker dan kunnen we er een stiekeme hoekbank van maken
Het is wel even lezen jaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Hallie het volgende:
Net (nou ja net met alles doorlezen ben je wel zoet) dit topic en de voorgaande topics doorgelezen.
Wat een verbouwing echt een megaklus en wat verschrikkelijk mooi geworden.
Vooral de details zoals de kachel en de ketel! Mijn complimenten MI-etje.
Dit blijf ik zeker volgen!
Denk dat het wel fijn zitten wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Zo'n stiekeme hoekbank hebben wij ook... Ideaal
(vinden wij dan he)
Hij is erg mooi jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Hallie het volgende:
Leuk zeg die wastafel in de bijkeuken.
Staat heel mooi ook met dat blad. Bijna te mooi om je modderhanden in te wassen
Dat kan hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ut is echt een snoeppie!
(en ik wil die plintenman wel ff lenen want dat wil hier maar niet helemaal goed lukken)
Piepschuimquote:
Mwahh niet alles is hier even recht (oud huis) en dat is in de hoeken soms wel priegelen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef Rallydame het volgende:
Ziet er netjes uit
Was het vervelend werken?
Oh die foto zal ik eens makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:25 schreef twentemeisje het volgende:
Hurray voor de buurman!Fijn dat het onbedoeld toch niet een veel grotere klus werd!
We gaan trouwens in onze vakantie misschien nog een paar dagen Zeeland doen (we komen uit de Ardennen (week) via Antwerpen (weekendje) weer terug naar Nederland en ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Nog tips?
Heb je nog een foto van je stiekeme hoekbank???
Die vriend van jou heeft of teveel spa appel gedronken of zijn geheugen doet het niet meerquote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Mooi
Bedoel je met Z-H Zuid Holland? Ik dacht dat het huis ergens anders stond (geen idee waar, maar iig verder weg)
Anytimequote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
WOw, dat terras![]()
Wanneer kan ik langs komen?![]()
Loungen @home nu nog een serveersterquote:Op zondag 10 juli 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je terras met (onderste foto) tuinmeubelset
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij moeten we de 30e gewoon bij jou afspreken Ml ;-). Mooiiiiiii!
Nee, heb het gisteren gevraagd en hij wist het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die vriend van jou heeft of teveel spa appel gedronken of zijn geheugen doet het niet meer![]()
Hij zou het moeten weten
Hoeksche Waardquote:Op maandag 11 juli 2011 09:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Nee, heb het gisteren gevraagd en hij wist het niet
Het eerste was beter aan te rijdenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Oh, dat is nu nog wel in de buurt (na verhuizing nog steeds maar iets minder)
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het wordt steeds mooier![]()
![]()
Genieten buiten met dit mooie weer meid![]()
Bai zu wee, die scheuren hebben wij dus ook, net een kleine cm op het plafond. Vind jouw oplossing prachtig maar jouw huis kan dat hebben. Aangezien het hier een beetje strak is, zijn die piepschuimplinten er ook in het strak? (bouwmarkten en inet-sites hebben enkel iets met randjes en zo) dus zoek me al helemaal lens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |