Ik vind jou niet echt iemand die als hij dronken is gaat potloodvissen, daar ben je te serieus voor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet echt niets meer van de rest van het feest en nu ben ik bang dat ik Pv acties heb gedaan
Inderdaad, het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt iemand die als hij dronken is gaat potloodvissen, daar ben je te serieus voor.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt iemand die als hij dronken is gaat potloodvissen, daar ben je te serieus voor.
Ja, van wat ik mij herinner werd er nog gewoon bier geschonken maar later op de avond hebben ze er blijkbaar malt tegenaan gegooidquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is echt gay beyond all imagination.
Heel erg dronken worden, en bijzonder kut doen tegen mensen die je vrienden/vriendin zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Japsnarsen snap ik, maar wat is Potloodvissen?
Sowieso stap ik halverwege de avond over op Safari-7up, Jägerbomb of Bessen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat jij de verleiding van die andere 75 kan weerstaan.
Ditquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik raak met dit weer ook ontzettend aangeschoten van wijnMaar voel me dan ook heel anders dan als ik sterke drank op heb.
Hoe voel jij je dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik raak met dit weer ook ontzettend aangeschoten van wijnMaar voel me dan ook heel anders dan als ik sterke drank op heb.
En nog was je helemaal crunked up. Kun je nagaan als ze door hadden geschonken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, van wat ik mij herinner werd er nog gewoon bier geschonken maar later op de avond hebben ze er blijkbaar malt tegenaan gegooid
Bessen is ook echt lekker. Maar dat is echt gay homie. Dat drink ik dus alleen als ik van chicks kan tjappenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso stap ik halverwege de avond over op Safari-7up, Jägerbomb of Bessen.
Mensen met een kwade dronkquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heel erg dronken worden, en bijzonder kut doen tegen mensen die je vrienden/vriendin zijn.
Sterke drank slaat pas later aan. Dan voel je je eerder vrolijk van dan aangeschoten. Ik dan.quote:
Bijzonder kut nog wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heel erg dronken worden, en bijzonder kut doen tegen mensen die je vrienden/vriendin zijn.
GET CRUNKquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En nog was je helemaal crunked up. Kun je nagaan als ze door hadden geschonken.
Eerst thuis met vrienden wat gedronken en aan het begin werd er wel gewoon bier geschonken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En nog was je helemaal crunked up. Kun je nagaan als ze door hadden geschonken.
Het lijkt me sterk dat ze het daarom heeft uitgemaakt, alleen omdat je dingen vaak herhaalde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijzonder kut nog wel.Het is gewoon niet meer uit je woorden en komen en dingen te vaak herhalen.
Bessenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bessen is ook echt lekker. Maar dat is echt gay homie. Dat drink ik dus alleen als ik van chicks kan tjappen!
Kut als zwakbegaafd praten, niet agressief.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen met een kwade dronk. Ophangen, allemaal.
Mensen die in hun eentje drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nu we het over drank hebben. Het is tijd voor:
[ afbeelding ]![]()
Net alsof ik er wakker van lig wat anderen denken. Je moet drinken wat lekker is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bessen is ook echt lekker. Maar dat is echt gay homie. Dat drink ik dus alleen als ik van chicks kan tjappen!
Waarom drink je niet? Bij Chai was het om haar medicatie, dacht ik, maar bij jou weet ik het niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
Ik voel me niet thuis in deze discussie over drank.
Hij ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom drink je niet? Bij Chai was het om haar medicatie, dacht ik, maar bij jou weet ik het niet.
Chai drinkt wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom drink je niet? Bij Chai was het om haar medicatie, dacht ik, maar bij jou weet ik het niet.
Het lijkt je sterk omdat het bij jou niet kan voorkomen. Ik spreek uit ervaring en dat was serieus het enige foutje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze het daarom heeft uitgemaakt, alleen omdat je dingen vaak herhaalde.
Ik scoor 2 out of 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Roze shirt + witte linnen broek + een 14 jarig meisje naast je
Nohh.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai drinkt wel.
En ik heb hart en vaat ziekte.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Fascination het volgende:
Maar Jap, hoe ging het precies? Of heb je dat al in geuren en kleuren verteld?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overDus ik vroeg iets van of ze nou haar hele week had volgepland en ze zei nee dus ik zo, ja heb je misschien zin om wat af te spreken?
En toen zij zo van ja gezellig en toen haar nummer gevraagd en toen nummers uitgewisseld.
Zo RDR spelen bij een vriend.quote:
Op een donderdag. Waar zie je me voor aan?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik er wakker van lig wat anderen denken. Je moet drinken wat lekker is.
Ik zou haar slaan, jong.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doh.
En ik heb het van mijn moeder geërfd.
En als WD op stap gaat drinkt ze niet eens om zat te worden. Ze is ook gezellig zonder drank.quote:
Ik hoop de rechter 2.quote:
Wel kut voor je man. En dat meen ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doh.
En ik heb het van mijn moeder geërfd.
Klopt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als WD op stap gaat drinkt ze niet eens om zat te worden. Ze is ook gezellig zonder drank.
shout-out naar een topic van je ooit
Jeetje, dat je daar zo bang voor was, zeg.quote:
Ach ja, met mijn medicatie word ik nog redelijk oud.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel kut voor je man. En dat meen ik.
Ik ga hier geen uitlatingen over doen.quote:
Ik durf geen Baileys te bestellen op een terras hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die iets niet durven drinken omdat ze bang zijn voor de mening van anderen. Please.
Ik heb een lever als gatenkaas en van mijn longen kun je wegen asfalteren. Ik word jong.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ach ja, met mijn medicatie word ik nog redelijk oud.
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, dat je daar zo bang voor was, zeg.
Dat is ook alleen lekker in de winter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik durf geen Baileys te bestellen op een terras hoor.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als WD op stap gaat drinkt ze niet eens om zat te worden. Ze is ook gezellig zonder drank.
shout-out naar een topic van je ooit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitlatingen over doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een lever als gatenkaas en van mijn longen kun je wegen asfalteren. Ik word jong.
Nee, op een terras zit je niet in de winter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is ook alleen lekker in de winter.
Ieder zijn eigen idee van the goodlife.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik noem het goodlife jongen, goodlife.
Inderdaad, anders zou het wel erg gezellig zijn in de café en stond de kastelein in de Quote 500.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen idee van the goodlife.
stroop je mouwen op en kom fitti danquote:
Wat voor een petje? Wit van Marco Polo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Luister jongens, ik heb zo'n vaalroze korte broek nodig die kakkers altijd dragen. En ook zo'n petje. Waar haal je die shit. Japsnars, jij weet dat wel (Gooi).
Je haalt dat in het Gooi.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Luister jongens, ik heb zo'n vaalroze korte broek nodig die kakkers altijd dragen. En ook zo'n petje. Waar haal je die shit. Japsnars, jij weet dat wel (Gooi).
Een vaalroze korte broek? Daar zie ik niemand in lopen. Wel in korte witte broeken en dan een roze overhemd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Hoeft niet man ik zit hier in mijn WIFEBEATER =$quote:
Nee, ook vaalroze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat voor een petje? Wit van Marco Polo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het als MMS naar die chick sturen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo ga je die chimi's echt niet hosselen hoor.
Mensen die denken dat het Gooi winkels heeftquote:
Mij lijkt er serieus geen fuck aan om zo oud te zijn, qua sociale relevantie. Ik ga dan gewoon de hele dag WoW spelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het wel een beetje met je vinden.![]()
![]()
Aight, ik ben naakt. Dus shit kan aangaan nu.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoeft niet man ik zit hier in mijn WIFEBEATER =$
Kom dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, ik ben naakt. Dus shit kan aangaan nu.
Jazeker.quote:
Iscool pick je gamequote:
Waar haal je die dan? :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die broek is nog wel aan, maar dat petje gaat te fur.
Ik kaarten voor centen in 'mijn' café.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mij lijkt er serieus geen fuck aan om zo oud te zijn, qua sociale relevantie. Ik ga dan gewoon de hele dag WoW spelen!
Whatever you likequote:
bosjes?quote:
Gewoon C&A zegt iequote:
wat kijken via internetquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef dagdag het volgende:
Weet er iemand of de iphone 4 de mogenlijkheid heeft om te te kijken via internet
Dat uitgerekend jij die nog niet kentquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
bosjes?![]()
![]()
![]()
zoals deze ????
[ afbeelding ]
Ja inderdaad maar ik maak van alles een probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het niet moeilijk was?
Dat is ook wel een goed idee, maar dan wil ik wel in een molen gaan wonen daar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Als ik zo oud ben emigreer ik naar Kreta, ga op een bankje voor m'n huis met m'n pijptabak en ga puffend de schaarse voorbijgangers becommentariëren met m'n best friend die naast me zit.
Hahaha deze man. Verwijder je sig per direct, trollgod laat me niet lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij die nog niet kent!
Stone Island vriendquote:
Kinda gay. Waarom geen 18-jarige chick?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Als ik zo oud ben emigreer ik naar Kreta, ga op een bankje voor m'n huis met m'n pijptabak en ga puffend de schaarse voorbijgangers becommentariëren met m'n best friend die naast me zit.
Ken je 'stone island, vriend' niet ofzo?quote:
18?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kinda gay. Waarom geen 18-jarige chick?
Jawel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ken je 'stone island, vriend' niet ofzo?
Omdat die binnen mijn pita gyros als lunch aan het bereiden is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kinda gay. Waarom geen 18-jarige chick?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch ook korte broeken gehaald bij C&A. Keuze genoeg. 25 euro per stuk.
quote:
nou dan jonghequote:
kledingquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Merken :") Ik naai mijn eigen kleding.
Jij bent zeker baas en werknemer van je eigen sweatshop?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Merken :") Ik naai mijn eigen kleding.
Niet die roze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch ook korte broeken gehaald bij C&A. Keuze genoeg. 25 euro per stuk.
Ik zag er vandaag nog eentje. Die had een kek geel hemdje aan en puistjes bij haar bronstige borsten in de buurt.quote:
Deze manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze man!
Ik heb perongeluk al een keertje "wat is deze?" IRL gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 22:06:24 ]
Mooi.quote:
[..]
Deze man!
Ik zeg 'waarom praten dan?' laatste tijd best wel vaak irlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Kutwinkel is dat vriendquote:
[..]
Deze man!
Haha dayumm son ik misschein wel 50. Maar meerdere mensen gebruiken dat hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Beter eerst naar de Sting.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
Sky, kijk gewoon bij de Score. Mijn papa heeft daar laatst een hele mooie broek gekocht.
Ik begin je een beetje als een corpsbal te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil niet 'een korte broek', ik wil een linnen vaalroze korte kakkersbroek.
Soort van als Bristol de Wibra had geneukt.quote:
Absoluut niet, maar ik vind die broeken vet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik begin je een beetje als een corpsbal te zien.
Die zit niet hier op het centrum. En ik verafschuw de Sting. Wat een lelijke dingen voor vrouwen daar, my god.quote:
of zeeman meets wibra.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Soort van als Bristol de Wibra had geneukt.
Ja, maar die overhemden voor mannen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zit niet hier op het centrum. En ik verafschuw de Sting. Wat een lelijke dingen voor vrouwen daar, my god.
WE.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar die overhemden voor mannen.
Laatst bij de WE nog korte broek gehosseld voor minder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die korte broeken zien er goed uit en zitten lekker. 25 euro is ook niet veel.
Haha wie is dezequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naakt lopen.![]()
Ik heb gewoon altijd een cockring om.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naakt lopen.![]()
C&A ligt vooraan in de stad hier, je denkt toch niet dat ik onnodige meters zet daar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laatst bij de WE nog korte broek gehosseld voor minder.
Ik moest gewoon lachen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naakt lopen.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende:
WD, wat haat je? Je staat zelf bij H&M achter de kassa.
Haha Lamon ineen keer met een goede grapquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naakt lopen.![]()
Das heul niet zo, maar mannen denken veel te moeilijk. Bij de h&m heb je voor mannen ook gewoon een spijkerbroek met een wit v-halsje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
Bij meisjes, staat eenvoudige kleding al heel snel leuk, wit tshirt, met diepe uitsnede, tetjes mooi in het zicht, kortrokje/skinnyjeans eronder. outfit gefixxed voor 2,50.
Bij mannen is het altijd duurder.DISCRIMINATIE!
Dat is nog altijd veel duurder dan die 2,5.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Das heul niet zo, maar mannen denken veel te moeilijk. Bij de h&m heb je voor mannen ook gewoon een spijkerbroek met een wit v-halsje.
Maar mannen zijn meer merkbewust dan vrouwen. Vindik. Dus dan kost het ook wat meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Das heul niet zo, maar mannen denken veel te moeilijk. Bij de h&m heb je voor mannen ook gewoon een spijkerbroek met een wit v-halsje.
Ik weet ook niet waar je die prijzen vandaan haaltquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd veel duurder dan die 2,5.
Maar bij meisjes staat kleding wel vaak leuker als ze nice ass and tits hebben.
Jonge, een man met een afgetrained lichaam kan ook alles hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd veel duurder dan die 2,5.
Maar bij meisjes staat kleding wel vaak leuker als ze nice ass and tits hebben.
Ik ga echt de deur niet uit zonder pattas van 300 ekkiesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar mannen zijn meer merkbewust dan vrouwen. Vindik. Dus dan kost het ook wat meer.
Heb liever dat ze in iets van de h&m lopen dan van g-star ofzo. Maar ik moet wel zeggen dat vrouwen het qua bedragen van kleding het een stuk makkelijker hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar mannen zijn meer merkbewust dan vrouwen. Vindik. Dus dan kost het ook wat meer.
Maar mannen moeten werken voor dat lichaam, vrouwen krijgen het, gratis en voor niks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, een man met een afgetrained lichaam kan ook alles hebben.
Kom maar haten ik heb alleen vale zwarte en bevlekte witte shirts van H&M.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n duurste zijn 180.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga echt de deur niet uit zonder pattas van 300 ekkies
Je weet, wat denk je waarom ik gewoon korte broek bij de C&A koop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, een man met een afgetrained lichaam kan ook alles hebben.
Je kan ook geen spijkerbroek kopen en gewoon in je hipster rondlopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.
Spijkerbroeken van 40 heb je voor mannen ook bij de zara?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.
Ik ook. Anders pas ik de broek niet. Lange benen en smal is onmogelijk, tenzij het een merkbroek is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hoor. G-Star, Nudies, Pepe zit meestal rond de 90 euro hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
H&M heeft zelden mooie broeken voor mannen hoor, en sommige g-star modellen zijn gewoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb liever dat ze in iets van de h&m lopen dan van g-star ofzo. Maar ik moet wel zeggen dat vrouwen het qua bedragen van kleding het een stuk makkelijker hebben.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet, wat denk je waarom ik gewoon korte broek bij de C&A koop.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
H&M heeft zelden mooie broeken voor mannen hoor, en sommige g-star modellen zijn gewoon
2, max 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, even eerlijk. Hoeveel dagen dragen jullie een broek bij normaal weer.
Chai heeft ook altijd broeken van 100+ eksquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. Anders pas ik de broek niet. Lange benen en smal is onmogelijk, tenzij het een merkbroek is.
2.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ligt er aan hoe warm, maar niet langer dan 2.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Heb ze allemaal =$quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
G-star broeken, Jack&Jones broeken, Replay broeken, Levi's broeken_O_.
Achter elkaar? Hangt er vanaf of het matcht met de rest van m'n kleding (quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Net alsof dat boeit, zolang het maar niet stinkt. Ik doe het gewoon omdat ik dan wel uitgekeken erop ben.quote:
J&J heeft chille broeken manquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jack&Jones en Replay heb ik niet.
Dit wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind riem uit broek halen altijd gedoe.
Dat hebben mannen wel als voordeel.quote:
Ja dan denk je toch, fuck it en doe je die gewoon aanquote:
Ik heb in m'n favo-broeken al een riem zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Echte mensen stomen broeken i.p.v. ze te wassen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die elke dag broek in de was gooien.![]()
Wtf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat hebben mannen wel als voordeel.
Ze caren minder.
Meisjes in mijn klas staan om 6 uur op om hun make-up te doen, en vertrekken om 8 uur.
Ik chill in mijn bed tot 5 voor 8.
Handig zo in de was.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb in m'n favo-broeken al een riem zitten.
Ik doe meestal 's avonds voordat ik ga slapen snel eruit en dan die riem los op het bureau laten liggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dan denk je toch, fuck it en doe je die gewoon aan.
Ja, maar die wil m'n vriend nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Spijkerbroeken van 40 heb je voor mannen ook bij de zara?
De snollen uit mijn klas, als ze glimlachen krijgen ze barsten in hun face.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf.Make-up duurt bij mij 3 minuten.
m'n haar doe ik niet eens.
Ik weet niet wat jij met je broeken doet, maar die kunnen er echt wel even tegenaan hoorquote:
Zodra ik thuis komen vliegen al mijn kleren van mijn lichaam, en ga ik naaktchillen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mannen die in de zomer 's middags broeken dragen![]()
Ik draag dit:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mannen die in de zomer 's middags broeken dragen![]()
Ik ken geen chicks, dat scheeltquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik draag geen riemen, anders lopen chicks altijd zo te kloten.
Ja ik ken het, al is de Zara echt wel te doen wat dat betreft. Ik had altijd maat 25, maar ben nu naar 27 gegaan waar ik eigenlijk heel blij mee benquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. Anders pas ik de broek niet. Lange benen en smal is onmogelijk, tenzij het een merkbroek is.
Ja buiten ja, maar thuis doe je dat toch uit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Wol?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
halloquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
NOH. Aanhouden vriend. Of in mn bikiniquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja buiten ja, maar thuis doe je dat toch uit?
27 maar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ken het, al is de Zara echt wel te doen wat dat betreft. Ik had altijd maat 25, maar ben nu naar 27 gegaan waar ik eigenlijk heel blij mee ben
Ben je een fatass aant kweken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ken het, al is de Zara echt wel te doen wat dat betreft. Ik had altijd maat 25, maar ben nu naar 27 gegaan waar ik eigenlijk heel blij mee ben
Nee, kant. Met een dunne stof eronder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wol?![]()
Sowieso lijken je tieten niet zo dik als iedereen altijd zegt.
DAYUMM SONNNNquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Niet zo raar hoorquote:
Ik neem aan dat je hier geen ondergoed onder aanhebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Bikini dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NOH. Aanhouden vriend. Of in mn bikini
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo raar hoorChicks hebben vaak 28 ofzo
Ik ook niet. Ik kan van de kont aflezen of ze spang zijn of niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.
Klopt. En ik hou niet mijn buik in kijk maar:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier geen ondergoed onder aanhebt?
Er zit wat op je gezicht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt. En ik hou niet mijn buik in kijk maar:
[ afbeelding ]
Ik ruik graag aan hun broeken na de daadquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet raar, die vriendinnen bij ons in de groep lopen soms bij ons thuis gewoon in de beha rond met goed weer. Wij zelf dan ook in de boxershort, maar je ziet niet meer dan met bikini of zwembroek, dus care.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bikini dan.
Ik zat laatst met wat klasgenootjes te chillen in het gras. Doen ze gewoon ineens al hun kleren uit, hebben ze gewoon bikini's aan.
Zien jullie hoe groot mijn swag is? Eén opmerking en de foto's worden naakter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZEG IETS OVER DR BENENquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zien jullie hoe groot mijn swag is? Eén opmerking en de foto's worden naakter.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ruik graag aan hun broeken na de daadDat geeft mij voldoening
Idd, dat is echt wel normaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo raar hoorChicks hebben ook vaak 28 ofzo
Wat is dat voor lelijk ding om je tieten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuis loop ik ook de helft van de tijd in boardshorts rond. Maar op school?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is niet raar, die vriendinnen bij ons in de groep lopen soms bij ons thuis gewoon in de beha rond met goed weer. Wij zelf dan ook in de boxershort, maar je ziet niet meer dan met bikini of zwembroek, dus care.
Boxershorts zijn geen boardshorts hč.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Thuis loop ik ook de helft van de tijd in boardshorts rond. Maar op school?
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boxershorts zijn geen boardshorts hč.
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICSquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
NICEEEEEEEEE
Maar als je een ekte fatass hebt, hoe kan het dan dat je maat 27 hebt?
I like it.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijk ding om je tieten?
Net alsof die iets kunnen wegkijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopen
Als ie zacht is en een shaked, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICS
Mag ik ook asspics als we wereldkampioen worden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICS
Gast, ik kan het niet maken dat kinderen van mijn stage school mij in een boxer spottenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die iets kunnen wegkijken.
Een shaked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ie zacht is en een shaked, dan is het goed.
Dat zou wel awkward zijn jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopen
Maar wd is lekker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
wd, je lijkt gekruldemondhoek wel met al die foto's.
Ik dacht al met de haren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een repost.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
Een shaked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat, ik wilde een hele andere zinsbouw doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al met de haren.Je kan het nu echt bekijken met je achterlijke opmerking. Je zou normaal doen. Maar dat kan je blijkbaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Als Duitsland kampioen word ga ik naakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik ook asspics als we wereldkampioen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |